Fabiënne heeft de mexicaanse griep we hebben gisterennacht in het ziekenhuis doorgebracht, omdat ze ineens 41 graden koorts had en ze had gewoon moeite om genoeg lucht te krijgen. Het was zo eng! Gelukkig had ze rond 2 uur s nachts nog maar 39 graden en ging het ademen een stuk beter. Ben nu weer thuis en ze ligt lekker te slapen. Ze krijgt Tamiflu en als het goed is, is het over ongeveer een weekje helemaal weg. We hebben Colin toch ook maar laten testen, want ik denk dat hij het toch heeft (ook al zeiden ze op de hap dat het iets anders was :wall: ) maar die uitslag is nog niet binnen…
Hou je kindjes goed in de gaten! Als ze ineens vanuit het niets hoge koorts (40 graden) krijgen en ze worden een paar uur later een beetje benauwd, hou het echt in de gaten. Ze nemen bijna niemand meer op in het ziekenhuis, maar kleine kindjes worden wel goed onderzocht, dus bel gelijk de dokter als je het vermoed!
Jee Daffie dat is schrikken geweest zeg!! Wat goed dat jullie gelijk actie ondernomen hebben!! :thumbup: Hoop dat de kleine meid snel weer opknapt, knuffel voor haar en jullie :hug: Hoop dat Colin het niet heeft!
DAMIAN GEFELICITEERD !!! 1 jaar alweer!
Hanneke, mooi dat je weer kan spammen!! :inlove:
Irry wat leuk een meisje… :inlove:
Lotte, idd nog even geduld voor je jullie kleine mensje kan zien! hoop dat de misselijkheid snel minder is!
Irry! Wat super dat de echo goed was en een meisje!! Wat zal je dochter blij zijn :inlove: :inlove:
Kom net terug uit Maastricht. Alles prima. Moet maandag weer terug, als kindje dan niet geboren is spreken we een inleiding af (dat is na de 41 weken zonder risico). Maar we zullen wel zien of we dat nog halen.
Ik kreeg wat de mexicaanse griep betreft toch weer het advies om in te laten enten. Vanmiddag ben ik bij mijn beste vriendin geweest (die wat net mama is geworden) zij heeft al een kindje van 1,5 jaar en zit op dit moment bij de huisarts om te checken of haar oudste mexicaanse griep heeft… en ik ben vanmiddag daar dus geweest… Ik heb haar niet geknuffeld of gekust maar toch. Ik heb direct de huisarts gebeld en op zijn advies ga ik morgenvroeg toch de prik halen. Het zit me nog steeds niet helemaal lekker maar het gevoel bij mij is dat ik er nu alles aan doe om het te voorkomen, ook voor mijn ukkie, ik volg de adviezen op die gegeven worden. Zou ik het advies in de wind slaan en ik krijg de mg en er gebeurd daardoor iets met mijn kindje, dat vergeef ik mezelf nooit, ik ben dan degene die besloten heeft de inenting niet te doen, ik ben dan als enige verantwoordelijk. Dat vindt ik eng. Maar het blijft een lastig verhaal…
Allereerst bedankt voor jullie felicitaties. Meneer is enorm verwent.
Van ons heeft hij een stoere rode driewieler gekregen. Van mijn so, zwager en oma een garage van LP, een truck met auto’s erin, een graafmachine en een koninklijke toiletpot.
Van mijn zus heeft hij een brandweerauto van Megablocks gekregen en 2 knutselwerkjes van mijn nichtje.
Hij heeft ook nog wat boekjes en puzzels gekregen.
Van vrienden van ons, die nu in Abu Dhabi zitten heeft hij 2 ballonnen gekregen :mrgreen: Er stond ineens een busje voor de deur en die bracht een doos en toen we de doos openmaakte, kwamen die ballonnen naar boven. Erg geslaagd en erg lief.
Helaas is Damian wel ziek gebleven. Maar hij was wel erg levendig, dus heeft wel kunnen genieten van zijn ballonnen en taart :mrgreen:
Alleen in de avond is zijn temp weer goed omhoog geschoten, 40,5°C Dus houden we hem even in de gaten.
Daffie vel beterschap voor Fabienne. Ikhoop dat ze snel is opgeknapt.
Irry, leuk een meisje erbij :mrgreen:
Hanneke, wat een leuke foto’s
Die laatste is ook übercute
Sjaantje Ik hoop dat de natuur zijn eigen gang gaat.
Sorry als ik iemand vergeten ben.Ben nu behoorlijk moe…
Pattycoat wat fijn dat Damian een leuke dag heeft gehad gisteren. En leuke cadeau´s heeft ie gekregen.
Hanneke, die foto´s… :inlove: :inlove: :inlove: en inderdaad die in de spoiler, om in te bijten :mrgreen:
Ojee Irry, ik hoop dat je niet ziek wordt. Mijn vriend zet ´s morgens altijd de verwarming aan als hij naar het werk gaat, maar ik zet hem meestal weer uit als ik beneden kom, heet heet heet!
Ik ga voor de borstvoeding! Wilde ik zowiezo al maar zeker nu met die MG, een kindje krijgt dan toch meer antistoffen zeggen ze.
Hopenlijk lukt het!
Ennu, boodschappen kun je wel vanzelf laten komen hoor! Gewoon via internet bestellen en laten bezorgen, doe ik al een aantal weken en op de hondekoekjes na gaat dat prima!
Zooo ik heb net aflevering 1-6 van Greys Anatomy seizoen 6 binnengekregen dus ik ga lekker op de bank liggen nu!!!
hier nog steeds een ziek mannetje met vanmorgen vroeg al 39,5°C koorts Zetpilletje gegeven. Hij wilde ook geen pap eten. Na 6 hapjes spuugde hij het weer uit. Uiteindelijk heb ik hem maar een fles gegeven van 180ml +6 schepjes. Die heeft hij wel leeggedronken.
Hij eet sinds dinsdag ook zijn groente niet meer, dus ik denk dat hij wat moeite heeft om dat te slikken :think:
Wel lastig hoor, aangezien hij ook niet kan zeggen wat er aan de hand is…
Daar gaan ook mijn plannetjes. Wilde vandaag naar de open dag van de zorginstelling hier aan de overkant en morgen naar de sinterklaasintocht. Gaat nu natuurlijk niet door.
Sjaantje, Damian is nu ziek sinds dinsdagmiddag laat. Volgens de hap kon hij wel de 6e kinderziekte hebben. Na wat gekeken te hebben op internet daarover, heeft een kindje eerst 3 tot 5 dagen hoge koorts en dan zakt het weer en dan komen de vlekjes. Dus op het moment is het wachten tot het zakt en de vlekjes komen…
Irry-me, ik ga ook bv geven. Ik verheug mij er alweer helemaal op! :inlove: Bij Mats ging het moeizaam en ben ik na 12 weken strijd gestopt. Nu hoop ik dat ik er langer mee door kan gaan. Maar ik ga ook kolven zodat hub ook eens een flesje kan geven. 's Nachts ofzo :mrgreen:
Heb vanmorgen gewerkt. Heb nu weer MEGA last van mijn bekken en mijn rug :thumbdown:
Het behang voor de kamer van Zusje is binnen dus binnenkort kunnen we beginnen! :dance: Het is zoooooooooooo schattig!!! :inlove: