Oktoberstoppers '07 *13*: Francisca Gefeliciteerd met Nathan

Lieve Damian, alweer 1 jaar vandaag! Van harte! :-*
Hopelijk is hij weer helemaal opgeknapt :pray:

Mary, wat super dat je een mooie echo had! Een meid..... leuk!! :inlove:

Sjaantje, schrijf jij eigenlijk ook bij de maandmama's? Ik weet helemaal niet of ik behalve hier de bubmelding straks ook nog elders moet plaatsen?

Lotte, nog even en dan kun je jouw kleintje ook showen! :inlove:

En dan nog even ego...

MIJN CAMERA IS TERUG! :dance:

En beter nog...

HIJ DOET HET WEER!!!! :dance:

Dus binnenkort ga ik weer los met spammen hier! :inlove:

hoi hoi meiden,

Hoera!!! Damian, papa en mama: gefeliciteerd!!!

verder even ego:

Fabiënne heeft de mexicaanse griep :frowning: we hebben gisterennacht in het ziekenhuis doorgebracht, omdat ze ineens 41 graden koorts had en ze had gewoon moeite om genoeg lucht te krijgen. Het was zo eng! Gelukkig had ze rond 2 uur s nachts nog maar 39 graden en ging het ademen een stuk beter. Ben nu weer thuis en ze ligt lekker te slapen. Ze krijgt Tamiflu en als het goed is, is het over ongeveer een weekje helemaal weg. We hebben Colin toch ook maar laten testen, want ik denk dat hij het toch heeft (ook al zeiden ze op de hap dat het iets anders was :wall: ) maar die uitslag is nog niet binnen…

Hou je kindjes goed in de gaten! Als ze ineens vanuit het niets hoge koorts (40 graden) krijgen en ze worden een paar uur later een beetje benauwd, hou het echt in de gaten. Ze nemen bijna niemand meer op in het ziekenhuis, maar kleine kindjes worden wel goed onderzocht, dus bel gelijk de dokter als je het vermoed!

ga snel even wat bijslapen.

:-*

Jee Daffie dat is schrikken geweest zeg!! Wat goed dat jullie gelijk actie ondernomen hebben!! :thumbup: Hoop dat de kleine meid snel weer opknapt, knuffel voor haar en jullie :hug: Hoop dat Colin het niet heeft! :pray:

DAMIAN GEFELICITEERD !!! 1 jaar alweer!

Hanneke, mooi dat je weer kan spammen!! :inlove:

Irry wat leuk een meisje… :inlove:

Lotte, idd nog even geduld voor je jullie kleine mensje kan zien! hoop dat de misselijkheid snel minder is!

Sjaantje, spannend meid… :smiley:

Daffie, bij jullie dus ook MG.

Ik heb steeds gezegd dat ik Yinthe niet lat vaccineren, maar ik twijfel toch ook wel weer als ik jouw verhaal lees.

Beterschap voor Fabiënne. :hug:

Irry! Wat super dat de echo goed was en een meisje!! Wat zal je dochter blij zijn :inlove: :inlove:

Kom net terug uit Maastricht. Alles prima. Moet maandag weer terug, als kindje dan niet geboren is spreken we een inleiding af (dat is na de 41 weken zonder risico). Maar we zullen wel zien of we dat nog halen.

Ik kreeg wat de mexicaanse griep betreft toch weer het advies om in te laten enten. Vanmiddag ben ik bij mijn beste vriendin geweest (die wat net mama is geworden) zij heeft al een kindje van 1,5 jaar en zit op dit moment bij de huisarts om te checken of haar oudste mexicaanse griep heeft… en ik ben vanmiddag daar dus geweest… Ik heb haar niet geknuffeld of gekust maar toch. Ik heb direct de huisarts gebeld en op zijn advies ga ik morgenvroeg toch de prik halen. Het zit me nog steeds niet helemaal lekker maar het gevoel bij mij is dat ik er nu alles aan doe om het te voorkomen, ook voor mijn ukkie, ik volg de adviezen op die gegeven worden. Zou ik het advies in de wind slaan en ik krijg de mg en er gebeurd daardoor iets met mijn kindje, dat vergeef ik mezelf nooit, ik ben dan degene die besloten heeft de inenting niet te doen, ik ben dan als enige verantwoordelijk. Dat vindt ik eng. Maar het blijft een lastig verhaal…

Oja Daffie, ik hoop dat het snel beter gaat met Fabienne. Beterschap!!!

Ennu Hanneke, ik schrijf nergens anders mee (daar heb ik dalijk toch geen tijd meer voor, haha) dus je hoeft de melding alleen hier te doen.

Daffie, sterkte met Fabiënne :hug: Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.

Ik laat Mats wel inenten. Van mezelf weet ik het nog niet.

Ik zit lekker aan de snoep, aangezien we heeeeeeeeeeel veel over hebben! :drool:

Vandaag druk geweest maar toen Mats in bad zat toch even mijn fototoestel erbij gepakt :dance: :inlove:

Heerlijk om dat ding weer in huis te hebben!

En nog eentje in de spoiler, ik haal 'm straks ook wel weer weg maar ik moest deze toch even met jullie delen :inlove:

Mooi Hanneke, leuk je kan ons weer verwennen met Mats foto’s!! :mrgreen: Die laatse is zo cute :inlove:

Goedenavond dames,

Allereerst bedankt voor jullie felicitaties. Meneer is enorm verwent.

Van ons heeft hij een stoere rode driewieler gekregen. Van mijn so, zwager en oma een garage van LP, een truck met auto’s erin, een graafmachine en een koninklijke toiletpot.

Van mijn zus heeft hij een brandweerauto van Megablocks gekregen en 2 knutselwerkjes van mijn nichtje.

Hij heeft ook nog wat boekjes en puzzels gekregen.

Van vrienden van ons, die nu in Abu Dhabi zitten heeft hij 2 ballonnen gekregen :mrgreen: Er stond ineens een busje voor de deur en die bracht een doos en toen we de doos openmaakte, kwamen die ballonnen naar boven. Erg geslaagd en erg lief.

Helaas is Damian wel ziek gebleven. Maar hij was wel erg levendig, dus heeft wel kunnen genieten van zijn ballonnen en taart :mrgreen:

Alleen in de avond is zijn temp weer goed omhoog geschoten, 40,5°C Dus houden we hem even in de gaten.

Daffie vel beterschap voor Fabienne. Ikhoop dat ze snel is opgeknapt.

Irry, leuk een meisje erbij :mrgreen:

Hanneke, wat een leuke foto’s

Die laatste is ook übercute

Sjaantje :pray: Ik hoop dat de natuur zijn eigen gang gaat.

Sorry als ik iemand vergeten ben.Ben nu behoorlijk moe…

Hier ook weer een teken van leven :oops:

Damian, je ligt al lekker te slapen maar van harte met je eerste verjaardag.

Jammer dat je niet helemaal fit bent, hopelijk snel weer over.

Daffie: getsie, die kleine met de MG. Was wel schrikken of niet?

Hoop dat het alweer wat beter gaat met je meisje en dat Colin het niet ook zo erg krijgt. Beterschap!

Irry: fijn te horen dat alles op de echo er goed uit zag.

En leuk een meid!

Was hubbie er zo van overtuigd dat het een knul zou zijn?

Sjaantje: voor jou echt spannende tijden.

Misschien wel nu ik dit schrijf ben je aan het bevallen.

In ieder geval zit je haar goed :wink:

Hoop voor je op een vlotte bevalling die niet zo lang op zich laat wachten.

Succes!

Bij ons alles goed.

Heb vandaag weer controle gehad bij de vk.

Alles goed, buikje groeit goed, bloeddruk goed en hartje was weer duidelijk te horen :inlove:

Over 4 weken weer terug komen.

Ik heb besloten de MG prik wel te nemen.

Ook omdat ik in een ziekenhuis werk en zwanger ben en ook lichte astma heb.

En onze jongen krijgt hem waarschijnlijk ook.

Moet er niet aan denken dat hij in het ziekenhuis terecht komt net als Fabienne.

Vanavond lekker Sint Maarten gelopen in de buurt met onze jongen.

Hij zong mooi met de andere kinderen mee, was echt schattig om te zien.

Hij heeft echt heel veel snoep opgehaald, was er maar druk mee.

Nou ik ga lekker naar mijn nestje, moet de komende 2 dagen werken.

Probeer weer wat meer mee te schrijven als het lukt.

:-*

Hallo.

Pattycoat,je kleine ventje is dus lekker verwend! :wink:

Nu nog beter worden.

Daffie,beterschap met je kleine meissie. :hug:

Hanneke,wat een leuke foto,s weer van Mats.

Vooral die onder de spoiler,lekkere hapbillen heeft hij. :inlove:

Sjaantje,hoop dat de inleiding niet nodig is en dat je gewoon spontaan gaat bevallen. :wink:

Francisca,hub was idd overtuigd dat het een jongen zou zijn,arme hij. :mrgreen:

Ik zit hier een beetje te vernikkelen,zo koud heb ik het.

Terwijl het in huis toch 21 graden is…hopelijk wordt ik niet ziek ofzo. :think:

Had gister nl ook al last van mn keel. :?

Moet zo boodschappen doen,maar heb er totaal geen zin in.

Vanmiddag heb ik bloeddruk controle.

Heb het idee dat die weer aardig hoog is.

Ik zit trouwens een beetje te twijfelen tussen bv en fv.

Wie gaat er fv of bv geven?

Ik denk dat ik kolven…

Bij dochterlief had ik helaas geen voedzame melk,ze bleef honger houden(ook na aanbod van 2 borsten).

Met fv werd ze wel stil,dus vandaar mijn twijfel.

Ik ga maar eens mezelf de deur uit werken voor de boodschappen,ze komen helaas niet van zelf. :mrgreen:

Fijne dag allemaal!

BIB

Pattycoat wat fijn dat Damian een leuke dag heeft gehad gisteren. En leuke cadeau´s heeft ie gekregen.

Hanneke, die foto´s… :inlove: :inlove: :inlove: en inderdaad die in de spoiler, om in te bijten :mrgreen:

Ojee Irry, ik hoop dat je niet ziek wordt. Mijn vriend zet ´s morgens altijd de verwarming aan als hij naar het werk gaat, maar ik zet hem meestal weer uit als ik beneden kom, heet heet heet!

Ik ga voor de borstvoeding! Wilde ik zowiezo al maar zeker nu met die MG, een kindje krijgt dan toch meer antistoffen zeggen ze.

Hopenlijk lukt het!

Ennu, boodschappen kun je wel vanzelf laten komen hoor! Gewoon via internet bestellen en laten bezorgen, doe ik al een aantal weken en op de hondekoekjes na gaat dat prima!

Zooo ik heb net aflevering 1-6 van Greys Anatomy seizoen 6 binnengekregen dus ik ga lekker op de bank liggen nu!!!

Rustig hier. Ik wilde ff BIB melden.

Morgen is De dag he Sjaantje??? Spannend hoor…

hier nog steeds een ziek mannetje met vanmorgen vroeg al 39,5°C koorts :cry: Zetpilletje gegeven. Hij wilde ook geen pap eten. Na 6 hapjes spuugde hij het weer uit. Uiteindelijk heb ik hem maar een fles gegeven van 180ml +6 schepjes. Die heeft hij wel leeggedronken.

Hij eet sinds dinsdag ook zijn groente niet meer, dus ik denk dat hij wat moeite heeft om dat te slikken :think:

Wel lastig hoor, aangezien hij ook niet kan zeggen wat er aan de hand is…

Daar gaan ook mijn plannetjes. Wilde vandaag naar de open dag van de zorginstelling hier aan de overkant en morgen naar de sinterklaasintocht. Gaat nu natuurlijk niet door.

He Pattycoat wat vervelend. Duurt nu toch al een paar dagen hé, is ook niks om je mannetje zo ziek te zien.

Heel veel beterschap!!!

Een extra dikke knuffel voor alle zieke kindjes :hug:

Sjaantje, niet stiekem in het weekend bevallen hè?

Wij gaan namelijk een weekendje weg, en dan kan ik maandag pas je BUB-nieuws lezen :wink:

Dus gewoon even de benetje bij elkaar knijpen en wachten tot maandag :lol:

Lotte, veel plezier met je weekendje weg.

Sjaantje, Damian is nu ziek sinds dinsdagmiddag laat. Volgens de hap kon hij wel de 6e kinderziekte hebben. Na wat gekeken te hebben op internet daarover, heeft een kindje eerst 3 tot 5 dagen hoge koorts en dan zakt het weer en dan komen de vlekjes. Dus op het moment is het wachten tot het zakt en de vlekjes komen…

Maar leuk is anders hoor…

Hallo

Pattycoat,beterschap voor Damian. :hug:

Sjaantje,morgen idd de dag he.

Lotte,lekker genieten van je weekendje weg.

Hier gaat het gelukkig weer iets beter.

Denk dat het slechte weer de oorzaak is.

Ik denk dat ik trouwens bv ga geven en ga kolven,zodat ik een klein voorraadje kan maken voor de nacht of als ik weg moet.

Lukt het toch weer niet ,dan raadpleeg ik eerst een lactatiedeskundige. :wink:

(bij mn dochter hoefde dat toen niet van het consultatiebureau :eh: )

We gaan zo maar eens richting winkelcentrum,het buurjongetje is morgen jarig.

Dus moeten we een cadeautje kopen he. :mrgreen:

Fijn weekend allemaal!

Lotte fijn weekend!

:hug: voor de zieke kindjes. Hartstikke sneu! :frowning:

Irry-me, ik ga ook bv geven. Ik verheug mij er alweer helemaal op! :inlove: Bij Mats ging het moeizaam en ben ik na 12 weken strijd gestopt. Nu hoop ik dat ik er langer mee door kan gaan. Maar ik ga ook kolven zodat hub ook eens een flesje kan geven. 's Nachts ofzo :wink: :mrgreen:

Heb vanmorgen gewerkt. Heb nu weer MEGA last van mijn bekken en mijn rug :thumbdown:

Het behang voor de kamer van Zusje is binnen dus binnenkort kunnen we beginnen! :dance: Het is zoooooooooooo schattig!!! :inlove: