Oktoberstoppers '07 *13*: Francisca Gefeliciteerd met Nathan

Showen Hanneke!!! :mrgreen:

Jaaaaa showen dat behang!!! Kun je je buikfoto ook met een ander mooi behangetje maken! Balen van je bekken… dat je nog kunt werken, kun je niet beter wat meer rust nemen?

Lotte fijn weekend. Ik hoop toch stiekem dat het dit weekend gebeurd hoor. Begin nu toch een beetje ongeduldig te worden :oops:

Dit is het behangetje, ik dacht dat ik 'm al eens geshowd had? :think:

1 muur met dit behang, de andere muren gewoon effen.

Hanneke leuk behangetje. Druk maar wel enig…

Sjaantje hoe gaat het ermee???

Damian zijn koorts is gezakt. Vanmorgen had hij nog 39,5, zetpil gehad en vanmiddag had hij 36,6 :think: Daarna had hij 37,7 en vanavond had hij 38, dus het gaat de goede kant op.

Foto’s van Damian zijn verjaardag:

Damian’s showforum

Leuk Hanneke :inlove: ben er helemaal weg van!

Oh Hanneke, wat schattig!! Dat wordt echt een meidenkamertje! Ben nu al benieuwd naar het resultaat!!

Pattycoat, wat fijn dat het alweer wat beter gaat met Damian, hopenlijk zet het door! Ga zo ff de foto’s bewonderen.

Hier BIB :?

Heb volgens mij (sorry wil niet vies doen) een schimmelinfectie. Hele zwangerschap nergens last van gehad, ben je 40 weken krijg je dit aaaaarrhrhhh

Ga zo ff de hap bellen of ze een zalfje voor me hebben…

Stoere banner vandaag, hoop dat ie uitkomt :oops:

:thumbup: :thumbdown: dat die banner uitkomt.

Ach tot die tijd kan je de sinterklaasintocht zien :mrgreen:

Heb vorig jaar niet zoveel van gezien :mrgreen:

succes bij de ha

Sjaantje vandaag de grote dag!

Is er al wat gaande of heb je lekker naar de Sint gekeken?

Patty: gelukkig gaat het alweer wat beter met Damian. Hoop dat de koorts wegblijft.

Hanneke: balen van je bekken/rug. Hoop dat je binnenkort bij de fysio wat verlichting krijgt.

Ben jij alweer wat opgeknapt?

Lekker binnenkort klussen in de nieuwe meidenkamer, leuk!

Lotte: veel plezier met je weekendje weg.

Wij zijn vandaag naar de intocht van de Sint geweest.

Zag ernaar uit dat het lekker in het water ging vallen, maar gelukkig was het vanmiddag droog.

Sint kwam met zijn pieten aan per stoomtrein.

Dit was voor Fabian natuurlijk helemaal super.

Niet alleen sint zien, maar ook nog de stoomtrein bekijken.

Hij vond het geweldig!

Hij heeft zijn schoen gezet vanavond en heel hard gezongen voor de Sint.

Leuk dat het nu een beetje begint te leven bij hem.

Ben benieuwd wat zijn reactie is morgen.

Damian is weer beter. Sinds gisteren heeft hij al rond 36,5 :dance: Hij is gelijk veel vrolijker en speelt nu echt met zijn speelgoed.

(Lijkt wel of er een knop om gegaan is woensdag, nu ben je 1, dus nu ga je spelen :think: )

Vanmiddag even helemaal ingepakt en eventjes naar de intocht hier geweest van sinterklaas :mrgreen: Hij heeft een paar handjes gekregen van de zwarte pieten en hij vond het geeneens eng :mrgreen: Hij lachtte zelfs naar ze :inlove:

Gaaaaap goeiemorgen… BIB

Francisca en Pattycoat hebben al een leuke intocht gehad zo te lezen (lijkt me ook echt leuk om naar toe te gaan met je kindje) en Damian weer beter, wat fijn!!

Ik heb weer een helse nacht achter de rug. Kreeg rond tien uur buikkrampen, zo af en toe. Rond twaalf uur was het erger en ben ik in bad gegaan. Was nog niet erg genoeg om te bellen. Ben toen naar bed gegaan en om drie uur in slaap gevallen. Nu heb ik heel af en toe nog een krampje, maar dat stelt weer helemaal niks voor. Die baby is ons goed voor de gek aan het houden :?

Vervelend Sjaantje!! :hug:

Maar je moet maar zo denken: elk voorwerk is mooi meegenomen voor de echte bevalling straks. Het doet iig vast iets!

Poule poule poule!! Kom je maar eens laten zien kleintje!!

Ja ik weet het… maar ik wordt zo wel ongeduldig… en moe… en chagarijnig…

Welk fotoprogramma gebruik jij om je foto’s te bewerken?

Sjaantje dat gaat vast niet heel lang meer duren… :think: Wel balen dat je denkt dat het begint en je dan ineens weer wakker wordt en het niet heeft doorgezet :frowning: Binnen nu en 2 weken is die kleine er zeker!!

Sjaantje, ik hoop dat je nu gewoon aan het bevallen bent!! Laat dat mooie kindje nu maar snel zien!!!

Wij zijn gisteren ook naar de intocht geweest, maar Tygo moest er niks van hebben. Er kwam een zwarte Piet aan die meteen vroeg of Tygo samen met hem op de foto wilde (en ik dacht, jaaaaa leuk!!!) maar Tygo vond hem doodeng! Dus helaas… haha Vandaag ook weer loodjes getrokken, toch wel leuk die Sinterklaastijd, zeker met kids!

En Sjaantje is still in the house!!! BIB

Hoe gaat het nu Sjaantje? Nog veel voorweeen gehad? Ik :pray: dat je beeb er snel is, want wij zijn hier ook nieuwsgierig.

Sjaantje, je bent er dus nog… Hmn… ga eens bevallen jij! haha

Sjaantje! Nog steeds niets… nou ja je hebt al aardig wat voorwerk gehad, hopelijk is dat niet voor niets geweest! Mijn gevoel zegt dat je woensdag je baby in je armen houdt…

Goede morgen.

Sjaantje,nogsteeds niks?

Hoop echt voor je dat je deze week gaat bevallen. :pray:

Hoe ist met de dames hier?

Allemaal naar de intocht van de goedheiligman geweest?

Wij nog niet,hij komt hier as zaterdag.

Hoe is het met de zieke kindjes? al wat beter hoop ik.

We zijn zaterdag ff weze shoppen voor een kinderwagen.

Aangezien we geen luxe ding willen,maar gewoon een simpel basic goedkope wagen.

Nou die hebben we gevonden. :mrgreen:

Het is een zwarte combi geworden van Topmark met een maxi cosi van hetzelfde merk.

Lekker makkelijk klik systeem,reiswieg eraf en hup cosi erop.

Voor de geintersseerden zal ik evt een fototje in ons sf plaatsen. :wink:

Daarna zijn we naar mn sz gegaan,dochterlief mocht eindelijk vertellen dat ze een zusje krijgt.(Ze wisten helemaal van niets nog).

Nou mn sz was helemaal door het dolle,zo blij was ze!!

Ze begon bijna te huilen,ik dacht niet doen want dan begin ik ook,maar gelukkig hield ze het net droog! :lol:

Zo,n reactie had ik niet verwacht!

Dochterlief mocht het woensdag al op school vertellen,maar dat is ze dus helemaal vergeten door de drukte.

Als het goed is ,vertelt ze het nu,zal mij benieuwen hoe ze daar reageren(vooral de juffen). :shifty:

Ik ben nogal terughoudend in het vertellen,komt omdat ik nogal veel negatieve reacties kreeg bij de 1e zwangerschap in januari.

Vooral mijn leeftijd is een groot issue voor ze geloof ik.

Nou genoeg gekletst,nu maar eens aan het huishouden.

Fijne dag allemaal!