Nou Irry, ik ga dalijk ff spieken in het showforum hoor!
Wat leuk dat je sz zo reageerde!!!
En wat flauw van mensen die niet leuk reageren door je leeftijd. Waar bemoeien ze zich mee. Is toch jullie zaak!! Grrr zo’n mensen kan ik wat doen…
Ik kom net weer terug van Maastricht. Alles was weer prima. Met de echo zagen we ineens een grote zwarte holte, was net of het weer een cyste was… Phoe schrikken!!! Het bleek de blaas te zijn, die even later ook bijna niet meer te vinden was omdat ie inmiddels leeg was…
Hebben nu ook een inleiding gepland staan, voor volgende week woensdag. Hè tegen jullie kan ik dat tenminste lekker vertellen, mijn vriend wil het geheim houden (en mocht mijn oud-collega meelezen, mondje dicht aub…). Maar goed, hopenlijk komt uk voor die tijd uit zich zelf.
Zo ik ga ff naar de winkel en dan naar mijn dinnetje, ff knuffelen met mijn petekindje en haar grote zus.
Spannend hoor Sjaantje, Ik hoop dat beebje eerder komt.
voor beebje van Sjaantje.
Je luisterd al goed naar tante Lotte :mrgreen:
Maar nu moet je wel heel snel komen hoor.
Wij hebben een heel fijn weekend gehad.
Het huisje was echt :thumbup:
Compleet met kinderwc en wastafel, box, wipstoeltje, babyfoon, flessenwarmer, opklapbare commode en een echt ledikantje.
Een echte aanrader dus.
Alleen gisteravond was iets minder.
Yinthe was de hele dag al anders dan anders.
Dat konden we vooral aan haar oogjes zien en ze hoestte ook wat.
Dus lekker vroeg in bad en naar bed dachten we.
Eenmaal in bed begon Yinthe flink te hoesten en even later heel hard te huilen.
Bleek dat ze overgegen had, en niet zo’n beetje.
Tijdens het omkleden kwam er nog veel meer :shock:
Wat was ik blij met de wasmachine en droger die in het huisje stond.
Ze bleek ook koorts te hebben.
Vanmorgen was haar temp weer lager 37,7, maar toen ze vanmiddag naar bed ging zat ze weer boven de 38 graden.
Het arme kind is helemaal van slag.
Yinthe :hug: Ik hoop dat je je heel snel beter voelt.
Damian heeft toch de 6e kinderziekte, dus ik ben nog een dagje langer thuis. Paps blijft morgen thuis. Damian heeft nergens last van, maar ja… het is besmettelijk :think:
Arme Damian :hug: Mats heeft het ook gehad. Gelukkig duurde het maar een dag of 3.
Yinthe :hug: En Lotte ook.
Sjaantje, ga eens bevallen jij!!!
Mary, wat leuk zo’n reactie!! En super dat je geslaagd bent voor een wagen! :dance:
Heb mijn nieuwe buikfoto(s) in het sf gezet! :inlove:
O enne… dit is de kleur van Mats’ nieuwe kamer!
Dat is een mooie knalkleur… Misschien kunnen de schilderijtjes er nu in???
Dat is uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh…blauw :mrgreen:
Wauw! Gave kleur Hanneke!
Lotte, lief dat uk op je gewacht heeft hè! En inderdaad, van mij maggie komen hoor. Ik houdt nu zoveel vocht vast. De gewrichten van mijn vingers en tenen doen 's avonds echt pijn
Waar zijn jullie eigenlijk geweest, klinkt in ieder geval goed. Alleen jammer dat Yinthe ziek is geworden. Hopenlijk gaat het snel weer beter, beterschap!!
Pattycoat, heeft Damian toch de zesde ziekte, balen. Maar goed dat hij er zelf geen last van heeft!! Nog maar eens een keer beterschap (en nu écht beter worden Damian!!!).
Zo, nu ga ik ff in het showforum spieken. Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto, maar die zet ik er straks wel op (anders moet ik nu weer naar beneden… veel te vermoeiend :oops: )
Hey meiden!
Hoe is het hier? Ik vind het echt zoooo jammer dat ik zo weinig (lees: geen) tijd heb voor KoK… Maar ik kreeg via Hyves te tip om hier even te kijken en LOTTE, WAUW, ZWANGER!!! Gefeliciteerd, lieverd, super! :-* Hoe voel je je?
Hier is alles goed. Ik zal even kopiëren wat ik net bij Lotte op Hyves heb gepost… Alleen zo mogelijk nog drukker sinds ik weer werk! De eerste werkweken zitten er inmiddels op. Ik heb echt mijn draai moeten vinden, maar inmiddels gaat het wel weer. En nu heb ik weer vrij, haha! Arwen is afgelopen vrijdag begonnen met oefenen op school. A.s. vrijdag is ze jarig en daarna gaat ze hele dagen. Om haar goed te kunnen begeleiden hierin heb ik nu dus wat vrij gepland. De komende vier weken werk ik alleen op maandag (dan is mijn man thuis).
Verder gaat alles goed. Charlie is vandaag alweer drie maanden! Het is een heerlijk ventje. Genieten hoor!
Maar goed, misschien heb ik nu iets meer tijd nu Arwen naar school gaat en ik vrij heb. Ik probeer snel weer terug te komen!
:-*
Vanmorgen heb ik dus contact gehad met de ha.
Het enige wat ze op dat moment konden zeggen was, hou haar goed in de gaten en kijk of ze niet kortademig/benauwd wordt.
Als ik twijfelde of onzeker was mocht ik terug bellen.
Dat heb ik rond kwart over 11 toch maar gedaan, had het idee dat Yinthe een zwaardere ademhaling had.
Ben toen even langs gegaan en nu blijkt dat ze een luchtweginfectie heeft vergelijkbaar met bronchitis.
Het is dus GEEN mg.
We hebben een kuurtje gekregen waar ik zo mee ga beginnen.
Ben dus toch niet voor niks naar de ha geweest.
Sjaantje, wat duurt wachten lang hè?
Ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat de weeen nu snel echt beginnen.
Vera, leuk dat je even komt spieken.
Ik ben inderdaad zwanger.
Ik voel me verder goed, niet misselijk ofzo en volgens mij wordt de vermoeidheid ook minder.
Wat gaat de tijd toch snel (al zal Sjaantje dat nu niet zeggen :mrgreen: ) Charlie alweer 3 maanden.
Ik bedenk me ineens dat Yinthe over een paar minuten alweer 16 maanden is :shock:
Hello ladies,
Vera: leuk weer een berichtje van je te zien.
Fijn dat alles goed gaat met jullie gezinnetje.
Lotte: het schiet voor jou ook al op he.
Al bijna de echo?
Gelukkig geen MG voor je dochter.
Wel balen dat ze nog steeds ziek is.
Beterschap.
Hanneke: gave kleur voor Mats zijn kamer.
En het behang voor zusje is ook cute :inlove:
Hoe was het bij de fysio, gaat het een beetje met je rug/bekken?
Sjaantje: ik vraag het gewoon, alles goed vandaag?
Je zult het wel beu zijn al die vragen of het al zover is.
Dan moet je dat maar zeggen, dan vraag ik nergens meer naar.
We horen het wel wanneer het zover is.
Nu duurt het in ieder geval echt niet lang meer.
Zeker nu je een datum hebt voor eventuele inleiding.
Hoop natuurlijk dat dit niet nodig is.
Met mij alles goed. Heb vandaag iets teveel gedaan en daardoor wat last van mijn rug.
Heb eerst in huis wat gepoetst en vanmiddag met Fabian bloembolletjes in de grond gedaan.
Veel bukken, niet goed voor de rug.
Nu lekker op de bank met een pittenzak op mijn rug
Fabian heeft ook een uitnodiging gekregen om te wennen op de basisschool.
Hij vind het wel spannend volgens mij.
Wat gaat het snel :shock: , voor je het weet zitten ze op school.
Moet er zelf ook wel een beetje aan wennen dat hij straks niet meer alle dagen thuis is.
Van twee ochtenden psz naar vijf dagen basisschool is wel een overgang.
Gelukkig heb ik straks weer een nieuwe spruit thuis waar ik lekker mee kan knuffelen.
Ik lees wel mee, maar ben behoorlijk moe de laatste tijd.
Damian is al aan de betere hand. Zijn vlekjes zijn weg, dus 6e kinderziekte is over. Nu blaft hij alleen de longen uit zijn lijf. Vannacht heb ik 3 kwartier in de badkamer gezeten met een hete douche aan, zo benauwd klonk hij. Hij was zelfs schor :think:
Vanmiddag naar de ha daarvoor… Dinsdag mag hij zijn griepprik halen.
Daarnaast heb ik een behoorlijke verstopping gehad en dat ontneemt mij zoveel energie Even opladen van het weekend…
Ik hou je wel in de gaten Sjaantje :mrgreen:
BIB
Pattycoat :hug:
Francisca rustig aan hoor!!! En wat wordt Fabian groot… wennen op school. Geeft je dalijk inderdaad wat meer rust met de nieuwe beeb.
Lotte, slaat het kuurtje al aan bij Yinthe??
Hee Trying, fijn dat alles goed gaat! En ook Arwen wordt groot! Wat lekker dat je vier weken alleen op maandag hoeft te werken.
Met mij verder alles prima. Nergens last van… Beeb heeft echt nog geen zin volgens mij…
Goede morgen.
Sjaantje,hou je het nog een beetje uit??
kan me voorstellen dat je het nu beu begint te worden.
Vera,eindelijk weer eens een teken van leven hier.
Fijn dat Arwen al mag gaan wennen,denk dat ze het heel leuk zal gaan vinden op school.
Charlie alweer 3 maanden,wat gaat het hard zeg!! :shock:
Dus het werken bevalt je wel weer?
Pattycaot, beterschap meis. :hug:
Fijn dat Damian al iets beter is.
Lotte,Hoe is het nu met Yinthe? al iets beter hoop ik.?
Geef dr maar een hele dikke :hug:
Francisca, Fabian ook al wennen op de grote school,het gaat nu wel heel hard he.
Doe je wel een beetje rustig aan? wel om je zelf denken hoor. :-
Hanneke,mooie kleur voor Mats zn kamertje! :thumbup:
Ik had het een paar dagen druk.
Heb gister eens de ramen gelapt,had nl matglas. :shock: :lol:
Daarna kon ik bijna niets meer,zo,n pijn in mn rug had ik.(Zw isschias)
Ik zou ook nog een fotootje plaatsen van de wagen die we besteld hebben.
Was is dus helemaal vergeten. :oops:
Dus die zal ik zo ff plaatsen in t sf.
Kan ik meteen de buikfoto,s bekijken. :mrgreen:
Doe het vandaag lekker rustig aan,moet alleen nog even stofzuigen.
Maar dat kan vanmiddag ook nog wel.
Fijne dag allemaal! :-
Hier is het nog steeds koorts wat de klok slaat.
Gisteravond laat heb ik Yinthe nog pcm gegeven, was ik vergeten toen ze naar bed ging. (temp 39.0)
Vandaag wil ik het eigenlijk niet meer doen, vooral omdat ze ook een kuurtje krijgt.
Maar haar temp was vanmorgen 39,2 en later op de ochtend 39,6.
Vandaag kijk ik het nog even aan, maar als het zo door gaat bel ik toch de ha weer.
Het kuurtje zou na 24 uur moeten gaan werken.
Gistermiddag rond 1 uur heeft ze de eerste dosis gehad, dus het kan nu niet lang meer duren voordat het iets doet.
dat het kuurtje snel aanslaat…
Net met Damian naar de ha geweest. Na het ziekzijn van vorige week heeft hij nu een verkoudheidje. Hebben thijmsiroop meegekregen bij de apotheek, maar kwam er net thuis pas achter dat er alleen doseringen opstaan voor kinderen vanaf 3 jaar :think:
Vanmiddag maar bellen met de apotheek, die zijn nu gesloten…
Hey ladies, hebben eindelijk een laptop hier, dus hoop hier nu weer vaker te komen!
Lotte; hoe is het nu met Yinthe?
Sjaantje; ben je nu al eens bezig of hoe zit het??
Vera: Leuk hier een berichtje van je te lezen! Had je inmiddels toegevoegd op hyves en heb even zitten genieten van je prachtige foto’s!!
Hanneke: mooi kleurtje voor Mats zijn kamer! Heb het behangetje geloof ik gemist, maar kom ik vast nog wel ergens tegen.
pattycoat; jij ook beterschap thuis!
Irry-me; zal zo het showforum nog even gaan bekijken!
Geloof dat dit het wel zo ongeveer was… tenminste wat ik nog weet…
Tygo loopt al erg grote stukken nu, ook erg netjes trouwens. Zo bijzonder om te zien die ontwikkeling in zeer korte tijd. Begint ook steeds meer te kletsen en begrijpt ook zoveel. Dit is toch wel een erg leuke leeftijd hoor.
Ik ben zelf nog maar 1 middag in de week aan het werk, volgende week ga ik twee dagdelen proberen, zit nog niet helemaal toppie joppie in mijn velletje, maar ik kom er wel! Heb iig veel tijd met Tygo doorgebracht de afgelopen drie maanden, ook wel lekker en gelukkig is hij niet al te eenkennig!
Vanmiddag had Yinthe nog flinke koorts, 39,9.
Dus ik heb haar toch maar een zetpil gegeven.
TOen ze vanavond naar bed ging was haar temp 38,2, dus we gaan de goede kant op.
Ik hoop dat de kuur nu begint te werken.
Beterschap voor Yinthe :-* Hoop ook dat het snel werkt!
Hoop dat de koorts inmiddels nog meer is gaan zakken! Heb vandaag een dagje zonder Tygo. Straks naar psycholoog, dus daarvoor breng ik hem weg. Hoop nog het een en ander schoon te kunnen maken (al heb ik weer enorm last van mijn bekken, straks misschien toch maar eens de huisarts bellen) Vriendlief is vanmiddag vrij en hebben dan om 16.00u een afspraak bij de bank. Tot die tijd dus schoonmaken en vooral tijd voor mezelf hebben, Kan soms best lekker zijn!