Even ego: Yinthe was vanmorgen koortsvrij :dance:
Ik maak me niet zo snel zorgen, maar na gisteren deed ik dat toch wel.
Gelukkig gaat het nu beter.
Sjaantje is nog niet geweest, zou ze…
Lotte wat fijn :thumbup:
Ja zou het zover zijn bij Sjaantje
Ohhhh spannend!!! Hanneke zou BUB-ben toch?? Ben benieuwd!!
Ben Tygo zijn kamer aan het ombouwen, eigenlijk wil ik het helemaal anders, met nieuwe kleurtjes enz. Vriendlief wil er al een echte ridderkamer van maken, maar daar vind ik het toch eigenlijk veel te vroeg voor.
Lotte, super dat Yinthe koortsvrij is! Kan me wel voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt hoor!! Tygo is eigenlijk nooit ziek, dus ik zou ook direct helemaal panisch worden, zeker in deze tijd met de mg.
Over de mg gesproken, gaan jullie ook allemaal enten? Tygo mag maandagmiddag heen, eerder dacht ik nog wat een onzin, maar ik ga toch wel heen. Zou mezelf voor m’n kop slaan als er wel iets zou gaan gebeuren zonder dat we hem hebben laten enten…
Nog steeds geen “Sjaantje-nieuws”???
Jippo, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Ik wilde Yinthe eerst niet laten vaccineren, maar nu ze zo ziek is geweest doe ik het toch maar wel.
Wij mogen volgende week donderdag (als ik de krant mag geloven)
Een oproep hebben we nog niet gehad. :think:
Zelf laat ik me denk ik ook wel vaccineren, over een paar weken dan.
Jippo jarig? Gefeliciteerd dan maar!!
Hallo
Nog geen nieuws van Sjaantje???
Ik hoop het zo he.
Jippo,gefeliciteerd!!
Lotte,fijn dat Yinthe koortsvrij is.Kan me voorstellen dat je je toch zorgen ging maken met zo,n kleintje.
Linda,Daar ben je weer. :mrgreen:
Tygo wordt al een grote dreumes!
Wat had je zelf in gedachten voor de kamer van Tygo?
Hier is dochterlief geveld door een buikgriepje.
Sinds gisteren heeft ze last van dr darmen en diarree.
Vanochtend wou ze toch wel naar school,maar anderhalf uur later werd ik alsnog gebeld om dr op te halen.
Nu ligt ze op dr bed tv te kijken.
Ik heb er ook een beetje last van,hoop niet dat ze me aangstoken heeft. :shifty:
Daar zit ik nu niet echt op te wachten eigenlijk.
Ik heb net de prik (tegen mg)gehad,het deed even zeer,maar nu niet meer gelukkig.
Hoop dat mn arm niet stijf word.
Ik kom later nog even kijken,ik hoop dat er dan bericht is van Sjaantje.
Fijne middag allemaal!
Even snel vanaf mijn werk:
BUB van Sjaantje!!!
Hallo, vanmorgen om acht uur zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter fiene! Ze weegt 3960 gram en het gaat prima met haar!
Sjaantje en hub gefeliciteerd! Geniet van de kraamtijd!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk Sjaantje.
De tranen springen in mijn ogen, zo blij ben ik voor jullie.
Gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige dochter FIENE
Leuke naam :thumbup:
En nu lekker gaan genieten van jullie wondertje. :-*
Sjaantje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fiene!
Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling gehad.
Fijn te horen dat het goed gaat.
We hopen je snel weer te zien hier.
Geniet van je kraamtijd.
Verder even ego, ben vandaag ook thuis.
Werd gisteren ineens niet lekker toen ik het eten aan het maken was.
Enorme buikkrampen en misselijkheid.
Gelukkig zijn het mijn darmen maar.
Ze staan behoorlijk op zijn kop.
Kon niets meer binnenhouden, gelukkig vandaag al iets beter.
Mijn eten blijft erin, maar ben erg slap en de darmen rommelen nog steeds.
Ga zo lekker weer mijn nestje in.
Francisca, beterschap meid.
Fijn dat je eten nu in ieder geval binnen blijft.
Nu moeten je darmen weer even “wennen”.
Sjaantje en hub gefeliciteerd met jullie dochter FIENE!!!
Nu lekker samen genieten!!!
Francisca,beterschap meis. :hug:
He meiden!
Jippo, van harte met je verjaardag!
Daffie, hoe is het nu met Fabiënne? :hug:
Francisca, beterschap meis! :hug:
fijn dat het met Yinthe beter gaat!
Ik heb vanmorgen gewerkt en dat was weer lekker voor mijn bekken :liar:
ik ga nu alleen nog maar als ik echt geen last heb. Zal dus heel weinig worden. Verlof is geregeld. Hoewel ik nu nog al veel thuis ben, gaat mijn verlof per 1 februari officieel in. Mijn verlof wordt sowieso doorgetrokken tot de zomervakantie zodat ik ineen nieuw schooljaar weer fris kan starten. Dus de 8 weken tussen mijn zw.verlof en de zomervakantie neem ik ook op. Waarschijnlijk gewoon betaald aangezien ik ook zal moeten herstellen van de bi. Anders neem ik het onbetaald op. Ik wil gewoon pas na de zomervakantie weer beginnen. Dan is Zusje al ruim 5 maanden. Dat betekent dus 24 weken verlof na de bevalling ipv 10 weken! :dance: (dat zijn dus die 10 weken + 8 weken extra + 6 weken zomervakantie, voor wie het sommetje wil weten )
Mary, beterschap voor je dochter! :hug:
Linda, ik ben dinsdag ingeënt. Mats wordt maandag ook ingeënt. Hub komt ook nog aan de beurt. Ze raden aan om, als er een baby’tje komt, het hele gezin in te enten. Om zo goed mogelijk te voorkomen dat de baby het krijgt.
Dat is ook de enige reden voor mij om het te doen. Ik heb totaal geen angst voor die griep. Bovendien zijn wij allemaal verder heel gezond. Alleen zo’npasgeboren baby is natuurlijk wel heel kwetsbaar.
Het is een lastige keuze. De keuze waar je op dit moment achter staat is nu gewoon de goede. Je weet toch niet wat er komen gaat.
Sjaantje van harte gefeliciteerd met jullie wondertje. Geniet van de komende tijd :inlove:
Sjaantje en hub, van harte gefeliciteerd met Fiene. Mooie naam :inlove:
Ik las het bericht al op mijn werk, maar dat was eventjes stiekem… Was wel heel blij om te lezen dat Sjaantje heeft mogen kennismaken met het druktemakertje in haar buik.
Voor alle zieke dames en kindjes :hug: en beterschap.
Sjaantje: GEFELICITEERD MET DOCHTER FIENE!!! (super mooie naam) Geniet lekker van je kraamtijd.
Jippo: gefeliciteerd met je verjaardag meis, ik hoop dat dit een beter jaar voor je wordt! :hug:
verder even ego: De kids zijn weer beter, gelukkig. Ik weet niet of ik het al gemeld had, maar uit de kweek bleek dat Colin het ook heeft gehad, dus ik heb de vaccinatie oproepen zo in de papierbak gekieperd… Verder ben ik voor de ppd ook aan de medicijnen Nu maar hopen dat ze een beetje snel aanslaan…
ben gesloopt, dus ik ga zo lekker voor de tv hangen en vroeg naar bed…
:-*
JAAAA Sjaantje!!
Gefeliciteerd met julie dochtertje en wat een prachtige naam :inlove:
Ik kreeg helemaal de kriebels in mn buik toen ik Hanneke’s berichtje las… :lol:
Jaaaaaaaaaahhhhhh een nieuw wereldwondertje is geboren!!! :inlove: Dacht net: even kijken of we gelijk hadden vanmorgen en ja hoor!! Sjaantje en hub, gefeliciteerd met jullie dochter. Ben gewoon bijna jaloers op de naam, want die is prachtig!!! Ga lekker genieten van alles!!!
Oh lekker knuffelen met zo’n kleintje, heeeeeeerlijk!!! :inlove:
Ben aan t knutselen met foto’s van Tygo, moet ik echt meer doen want ik loop zwaar achter!
Hoera!!!
Sjaantje van harte gefeliciteerd met jullie dochter FIENE, wat een heerlijke naam. Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten en dat alles ok is verlopen!!!
Was ik toch iets te vroeg met mijn woensdag.