Francisca, jij bent de volgende die uitgerekend is
Ja inderdaad Lotte :shock:
Al lijkt het nog erg ver weg.
Voel me gelukkig alweer veel beter.
Alleen nog last van de darmen, maar niet om het uur naar de wc gelukkig.
Vanmiddag hier de vaccinatie voor de MG.
Fabian heeft ook een oproep, hij mag volgende week dinsdag.
Verder doen we het rustig aan.
Update van Sjaantje:
Het gaat goed met ze, alleen heeft Fiene waarschijnlijk een infectie. Ze krijgt antibiotica en zijn dus nog steeds in het ziekenhuis.
Sjaantje gaat proberen snel een foto van haar mooie meisje te plaatsen.
Ik heb gezegd dat we helemaal niet benieuwd naar Fiene zijn :liar: :liar:
Fijn dat het goed gaat met Sjaantje en haar gezin.
Hoe durf je te zeggen dat we niet nieuwsgierig zijn naar Fiene :twisted: :mrgreen:
Arme Fiene, nu al een infectie… Ik hoop dat het snel over is en dat ze snel naar huis mogen.
Hopelijk mag Fiene snel naar huis enne… een foto? Dat hoeft toch helemaal niet?? haha
hallo dames
EEn berichtje vanuit het Ronald Mc Donald huis in Maastricht.
De bevalling was op zn zachts gezegd heeeeeel erg heftig… Ik kreeg woensdagnacht om 02.15 uur weeën. Heftige weeën, gelijk om de twee minuten… In de auto naar maastricht, een helse rit. In Maastricht had ik al 5-6 cm ontsluiting en persweeën… maar die laatste waren natuurlijk niet goed, die moest ik wegpuffen, echt niet te doen!!! Op een gegeven moment hebben ze me weeënremmers moeten geven omdat de weeën te heftig waren, ik had er geen controle meer over. Na 1,5 uur persen vond de gyn het welletjes. Andere gyn erbij en overlegd: keizersnede of vacuum. Het is de laatste geworden, heftig hoor en erg pijnlijk…
Om 08.00 uur precies is Fiene geboren.
Diezelfde nacht heeft Fiene wat koorts gekregen en was ze een beetje aan het kreunen. De verpleegster heeft toen de kinderarts erbij gehaald en die vond het toch verstandig wat bloed af te nemen middels hielprik. De infectiewaardes waren wat verhoogd en ze hebben haar meegenomen naar de kinderafdeling, medium care. Daar krijgt ze tot nu toe antibiotica toegediend totdat de uitslagen van het bloed binnen zijn (dat is op kweek gezet). Morgen krijgen we meer te horen.
:inlove: :inlove: :inlove:
Ik had stiekem al wat foto’s gezien :silenced:
Behoorlijk heftige rit zo te horen…
Hebben ze nog gekeken naar haar buikje?
Ik ben weer helemaal :inlove: op zo’n klein mensje.
Sjaantje, je hebt een prachtig eindresultaat geleverd.
Wat een heerlijke bolle wangetjes heeft Fiene.
WAUW!!! :inlove:
Hou je ons op de hoogte???
Sjaantje,
Poeh wat een rit hebben jullie gehad!
Maar gelukkig met een heel mooi resultaat!! :inlove:
Hoop dat ze vlug opknapt en mee naar huis mag.
Hoe is het met de rest van de dames hier??
Hier gaat alles zn gangetje.
Ben alleen vannochtend natgeregend!
Hollandsflut weer. :evil:
Moet eigenlijjk nog een paar wassen wegwerken,maar heb er totaal geen zin in. :oops:
Ik ga maar eens wat doen hier,de kabouters doen het niet helaas. :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
Ohhhh Sjaantje… wat een beauty!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Lekker roze meisje! Nu maar hopen dat ze snel helemaal is opgeknapt en dat de uitslagen goed zijn. Dan kan ze lekker mee naar huis waar ze hoort.
Pfff, pittige bevalling. Je hebt het goed gedaan hoor! :thumbup: Ik hoefde maar een uur persweeen weg te puffen en hield het al bijna niet meer uit.
Ben je een beetje hersteld in middels? :hug:
Pfff, ik zit even. Was een beetje veel drukte vanmorgen. Maar ben ook naar de vlos geweest en weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk was voor mijn doen keurig! 110/55 :dance: Dus eindelijk niet meer zo belachelijk laag. Zusje ligt overdwars helemaal onderin mijn buik. Mijn baarmoeder is mooi gemiddeld voor deze tijd. Alleen de bovenkant is dus helemaal leeg omdat kindje echt helemaal onderin ligt. Ik dacht het al want ik voel altijd alleen maar trappen op mijn maag :eh: Ze was ook heel druk. Toen de vlos het hartje wilde luisteren toen kon ze een rotschop krijgen! :inlove: Maar hartje klonk goed (erg snel dus… 165) en ik hoef dus pas weer volgende maand terug te komen.
Mats moest eigenlijk vanmorgen zijn prik maar dat ging niet omdat ik al naar de vlos moest. Dus nu gaan we vanmiddag. Dan is hub ook thuis. Dus rond 15.00. Ik zie er wel weer tegenop hoor. Arm mannetje Er wordt vandaag een enorme drukte verwacht. Ik hoop maar dat het meevalt. Het gaat vooral om de grote steden en gelukkig hoeven we niet in Nijmegen te zijn.
Mag ik even HEEL ERG TROTS zijn??
We komen daar aan (sporhal van een school), konden we gelukkig meteen doorlopen. We hoefden niet te wachten. Mats’ linker armpje uit zijn mouw gehaald. Hij was ondertussen met 2 blokjes aan het spelen. Prik erin… en hij KIJKT niet eens! :shock:
“Zooo” zegt die mevrouw…
“Klaar!!” zegt Mats.
Hij kreeg een sticker, helemaal blij :mrgreen:
Ik ben echt ZO MEGA trots op mijn ventje! :dance: :inlove: :inlove:
Wat goed zeg van Mats! :thumbup: Ben bang dat Niels niet zo heldhaftig gaat zijn…
Hij had net verhoging, als hij morgen 38 heeft mag hij niet. Aangezien ik de andere twee dagen echt niet kan krijgt hij dan alleen de tweede. Stom hoor, alleen maar omdat de HA’s niet mogen prikken.
@Jippo wrote:
Wat goed zeg van Mats! :thumbup: Ben bang dat Niels niet zo heldhaftig gaat zijn…
Hij had net verhoging, als hij morgen 38 heeft mag hij niet. Aangezien ik de andere twee dagen echt niet kan krijgt hij dan alleen de tweede. Stom hoor, alleen maar omdat de HA’s niet mogen prikken.
Echt waar? Hier hebben we 5 dagen de tijd.
En over het heldhaftige… de prik gaat zo ontzettend snel! Erin en eruit. Tegen de tijd dat ze doorhebben dat het niet fijn voelt, is ie er allang weer uit. Dus grote kans dat het met Niels ook meevalt. Het scheelt natuurlijk ook dat wij niet hoefden te wachten. Ik kan me voorstellen dat kinderen van lang wachten al erg verveeld raken. En die huilende kinderen om ze heen doet dan ook niet veel goeds. :thumbdown:
Rare dag vandaag voor mijn ouders…
Mijn vader is vandaag geopereerd aan zijn nekwervels. Hij ligt op de uitslaapkamer nu. We weten dus nog niet hoe hij zich voelt.
Mijn moeder was onderweg naar het AMC. Op de snelweg werd ze ingehaald door een andere auto. Deze kreeg een klapband en reed zo mijn moeders auto in. Wat ik begrepen heb, beide auto’s helemaal total loss. Godzijdank hebben zowel mijn moeder als de man die de de andere auto bestuurde er niks aan overgehouden. Ze zijn alleen vreselijk geschrokken. Ik heb mijn moeder niet gesproken. Ze is nu in het zkh en wacht tot ze bij mijn vader kan. Mijn zus heeft haar gesproken en zij belde mij. Ze vertelde dat mijn moeder nog helemaal aan het shaken was. En ze baalde dus extra dat ze nog niet naar mijn vader kon. Nu moet ze ook nog eens wachten.
Vind het ook sneu voor mijn vader. Hij moest gisterenavond al in het zkh zodat hij vanmorgen geopereerd kon worden maar heeft dus de hele dag moeten wachten.
Ik ben ook wel geschrokken. Wil heel graag mijn moeder zelf even spreken maar dat kan dus even niet. Ben ook heel benieuwd hoe mijn vader zicht voelt. Die schrikt zich natuurlijk rot als hij hoort wat mijn moeder net is overkomen!
Jeetje das schrikken Hanneke! Sterkte voor je vader en je moeder!
Mijn mannetje moest wel even huilen vanmiddag (kreeg hem opeens wel in been, terwijl ik gelezen had dat het in zijn arm moest… Maar goed, zo kon ik hem in iedere geval beter vast houden) Heb hem om 16 uur in bed gelegd en om 17 uur heb ik hem weer wakker gemaakt, zag de bui anders wel hangen voor vannacht. Nou meneer had daar geen zin in! Had ook alweer koorts en was jengelig, wilde niet eten. Heb hem om 18 uur toch maar weer in bed gelegd en hij sliep direct. Had ik hem vanmiddag nou maar wel direct een zetpil gegeven. Dacht dat het wel mee zou vallen, maar hij kan gewoon echt niet over die prikken, word meteen weer hartstikke ziek. Arm jochie!!! Overigens kon ik ook meteen doorlopen, was allemaal erg goed geregeld.
Morgen heb ik een dagje voor mezelf, morgenochtend eerst naar huisarts, eindelijk ga ik met mijn bekkenpijn (en inmiddels ook al rug) heen. Hoop weer cesartherapie te mogen volgen. Daarna lekker met een vriendin naar de sauna, heeeeerlijk!!!
Aaaaaaaaah :hug: voor Tygo.
Ahhh, dikke :hug: voor Tygo!
En jij een fijne dag morgen! :thumbup:
Tygo :hug:
Mats :dance: :thumbup: Grote jongen…
Hier kan je alleen maar op het tijdstip dat aangegeven is. Je kan niet op een ander tijdstip… Morgen moet Damian en ik vind het helemaal nik Ben benieuwd hoe hij zich gaat houden…
Hanneke je zal wel geschrokken zijn… In ieder geval veel beterschap voor je vader. En ik hoop dat je je moeder snel spreekt.
Mag ik jullie aan iemand voorstellen??
Onze uk, precies 11 weken en 4,37 cm lang.