Mooie echo, Lotte :thumbup:
Hier vanmorgen de MG prik gehaald. Damian heeft zo goed als geen kik gegeven :inlove: . Heel eventjes maar van de schrik. Prik was er allang weer uit :mrgreen:
Hallo!!
Lotte,mooie echo van een pracht baby! :inlove:
Damian en mats,jullie zijn stoere jongens hoor!! :thumbup:
Dikke :hug: voor Tygo en beterschap.
Linda,ff lekker je helemaal laten verwennen,gelijk heb je.
Hanneke,kan me voorstellen dat je moeder zich helemaal rotschrok!
Dikke :hug: voor je ouders.
Neem aan dat je ze inmiddels al weer gespreken hebt?
Pff,telkens als ik iets gedaan heb in het hh,dan krijg ik harde buiken en pijn in mn rug.
Denk toch dat ik het iets rustiger aan moet doen vrees ik.
Heb ook het idee dat nu ook mn bekken instabiel worden.
Zal eens aan de ha vragen voor evt fysio voor mn rug en bekken.
Heb vanochtend ff lekker geshopt. :mrgreen:
Rompertjes en boxpakjes gehaald.
Slabbetjes en moenddoekjes en sokjes.
En een babywrapper voor in de cosi!
Knal roze! :inlove:
(die zijn nu in de aanbieding bij t kv. )
In januari kopen we babykamer meubels,zoals ledikantje,commode en een box.oja en een kast als we die kwijt kunnen(hier in ieder geval niet helaas).
Dan kunnen we ook de wagen ophalen.
Ik ga ff lekker bankhangen. :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
He meiden!
Lotte, hier ook nog even… ben helemaal inlove met jouw kindje! :inlove: :inlove: Gefeliciteerd!
Mary, ik heb ze inmiddels gesproken hoor. Het gaat prima met ze, mijn moeder is alweer over de schrik heen. Mijn vader is goed uit de operatie gekomen. Heeft heel weinig pijn en was niet misselijk :thumbup:
Lotte wat een mooie duidelijke echo…echt al een mooi minimensje zie je :inlove:
Wat een nieuws komt er weer voorbij in 2 dagen tijd :shock:
Sjaantje: klinkt als een heftige rit naar Maastricht, maar met een mooi resultaat.
Hoop de Fiene snel opknapt en met jullie mee mag naar huis.
Knap je zelf ook al een beetje op?
Geniet van jullie kleine meid.
Lotte: wouw, wat een geweldige echo!
Gefeliciteerd, fijn dat hij/zij er zo goed uitziet.
Voor jou kan het echte genieten beginnen :dance:
Hanneke: was wel schrikken zeg, je beide ouders in de penarie.
Gelukkig heeft je moeder niets en hoop dat je vader ook snel opknapt van zijn operatie.
Hoe is het verder met jouw gestel (bekken)?
En al die kids van ons die een prik hebben gehad voor de MG een dikke :hug:
Alhoewel ik ook stoere verhalen hoor van kids die geen kick geven.
Hier ook zo’n stoere vent.
Mijn mannetje is al wat ouder en beseft wel degelijk wat er gebeurd.
Moest dus wel voorbereid worden.
We hebben dit na het drama van vorige keer bij het CB in oktober anders aangepakt.
Toen 2 dagen van tevoren verteld, nu vanochtend pas.
Hij reageerde heel kalm, vooral toen ik vertelde dat er heel veel kindjes moesten komen voor een prik.
In de sporthal was het een en al gekrijs, maar mijn grote jongen niet.
Hij ging netjes op schoot zitten en gaf ook geen kick bij het zetten van de prik.
Wat was ik een trotse moeder zeg.
Als beloning zijn we naar de stad geweest en mocht hij een klein kadootje uitzoeken.
Mijn kleine jongen wordt groot, wat is hij dapper :inlove:
Verder met mij alles goed.
Na de buikgriep van vorige week heeft Fabian het in het weekend gehad en hub is op dit moment aan de beurt.
Dan zijn we er voorlopig weer vanaf hoop ik.
Meiden, ik spreek jullie later.
:-*
Lotte, wat een prachtkindje!!! Nu geloof je het toch wel echt he? En ga je er toch wel even heeeeeel erg van genieten he?!? Super zo’n mooie echo!!
Tygo is weer helemaal opgeknapt gelukkig, 14 december krijgt hij iig meteen een zetpil!!
T was heerlijk in de sauna, was naar de veluwse bron (badkledingdag) echt een aanrader! Wat een geweldig mooi ding! Ook nog een brandalarm meegemaakt, maar was gelukkig vals alarm. Wel heel apart om mee te maken! Het enige waar ik me druk om kon maken waren mijn autosleutels… LOL
Gisteren door huisarts ook weer doorgestuurd voor cesartherapie, hij nam mijn klachten mbt tot bekken en rug erg serieus gelukkig.
Vanmiddag voor het eerst naar ballorig, t zal wel druk zijn met dit weer. Zullen het zien…
Hallo
Francisca,je hebt ook al een stoere grote vent zeg! :thumbup:
Hier waant de buikgriep ook nog rond,we steken elkaar steeds opnieuw aan blijkbaar. :think:
Liinda,je hebt dus heerlijk genoten,ondanks het brandalarm.
Hanneke,fijn dat je vader er goed uit is gekomen. :thumbup:
Hoe is het met je bekkenklachten?
Vanochtend moest ik voor controle bij de gyn zijn.
Alles was goed met de beeb,mocht ook nog ff gluren. :inlove:
Ze lag te slapen zo lief. :inlove:
Ik moet wel 10 december een glucose intolerantie test doen.(vanwege een te hoog risico op zw suiker).
Dan moet ik eerst 3 dagen op een koolhydraatrijk dieet.
Voor de test moet ik nugter zijn,dan nemen ze bloed af.
daarna krijg ik een glucosedrankje.
In totaal moet ik daar ong 2 uur blijven.joepie :liar:
15 december krijg ik de uitslag bij de gyn.
Ik ga nu ff lekker internetten. :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
Irry fijn dat alles goed was! Hoop dat de test binnenkort ook oke is :thumbup:
Ik heb foto;s in het SF gezet
Goede morgen.
Chris,dat hoop ik ook maar.(ga er wel vanuit).
Zal zo eens kijken naar je foto,s.
Ben verkouden,heb ook een gons hoofd. :?
Ik ga maar eens wat in het huis doen.
Fijne dag allemaal!
:hug: Voor alle zieken…
Hier helaas ook hoesten overgenomen van mijn vriend en Damian…
Hanneke, is er al weer nieuws van Sjaantje???
Volgens mij mogen ze morgen naar huis…
Misschien dat ik morgen een testje ga doen… Ik ben zo aan het knoeien geweest met mijn pil. Nu weet ik niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was :think: Denk dat het niks is, maar ja… Het zekere voor het onzekere he
Test al gedaan pattycoat???
Hallo.
Patty,Oeh, heb je al getest??
Nog geen nieuws van Sjaantje?
Hoop dat ze nu lekker thuis met dr meisje is.
Hanneke,ik las bij de maartmama,s dat je vader alweer thuis is.
Ik heb weinig te melden,heb nergens fut voor.
Hoop dat het weer daar debet aan is.
Misschien doet een middagdutje wonderen.
Fijne dag allemaal!
Tsja… hij is even thuisgeweest maar nu weer opgenomen. De wond wil maar niet helen
Pattycoat!! :shock: :shock: :mrgreen:
Heb Sjaantje net even gesmst en kreeg net een berichtje dat ze sinds vanmiddag thuis zijn :dance:
ze probeert morgen even op kok te komen.
Sjaantje en Fiene, welkom thuis!!
Ik dacht dat ik al zo iets had gelezen van Sjaantje. Lekker hoor met z’n 3en in je eigen huisje. En Fiene in haar eigen kamertje :mrgreen:
Vanmiddag getest, maar alleen een controlestreep… Is ook helemaal niet geplant hoor…
Hanneke :hug:
Sjaantje, wat fijn dat jullie thuis zijn.
Nu kan het echte genieten beginnen.
Hoe gaat het verder met jullie.
Hanneke, wat vervelend dat de wond van je vader niet wil genezen.
Pattycoat, was het toch nog even spannend.
Opgelucht dat de test negatief was?
Ik heb vandaag de hele dag gewerkt en dus geen middagdutje gedaan.
En dat kan ik merken.
Vanavond maar lekker vroeg onder de wol.
Ik vind ht wel jammer hoor, maar ja… Ik heb geduld…
Sjaantje: welkom thuis!
Fijn dat je weer thuis bent of niet?
Alles goed met jou en Fiene?
Hanneke: balen van je vader, hopelijk mag hij snel weer naar huis.
Beterschap.
Patty: jammer van de test, ookal niet gepland misschien toch gewenst?
Irry: succes met je verkoudheid.
Zit ook niet mee met het weer, hopelijk ben je er snel vanaf.
Hier alles goed, iedereen weer beter en ik heb weer energie.
Ben nog gaan sporten vanavond.
Lekker weekend, morgen nog op kraamvisite.
Kindje is een maand te vroeg geboren, volgens mij is de officiele uitgerekende datum twee dagen terug.
Gelukkig gaat het goed met de kleine en is hij inmiddels al thuis.
Zal wel een klein mopje zijn, lekker even troetelen.
Verder geen plannen dit weekend.
Zie jullie later.
Francisca, fijn dat je weer wat energie terug hebt! Hoe was het op kraamvisite? :inlove:
Ik heb ook een beetje een offday. Mats was om 05.20 klaarwakker en niet van plan nog te gaan slapen. Om 8.30 kakte hij volledig in (DUH :roll: ) dus heb ik hem maar in bed gelegd. Hij werd om 10.00 weer wakker en is de hele dag behoorlijk uit zijn hum geweest. Veel mopperen, zeuren, huilen en klagen. Ook een paar keer gevallen, arm kind. 's Middags wilde hij niet meer slapen. Dus geen rust voor ons. Dit ging de hele dag zo door en tijdens het avondeten was Mats zo vervelend dat we allemaal geirriteerd waren. Resultaat… Hub en ik ook ruzie :roll:
We hebben Mats toen maar voor de tv gezet zodat we het even uit konden praten. Mats ligt nu in bed en hub en ik liggen uitgeput op de bank. Mats is nu al een aantal dagen uit zijn slaapritme en dus heeeeeeeeel vroeg wakker en 's middags niet meer willen slapen. Daardoor zijn wij ook erg moe. Het moest een keer knallen hier. Heb nu wel veel last van mijn lijf en vanavond had ik wat harde buiken. Gelukkig is dat nu over.
Morgen komt mijn schoonmoeder hier om op Mats te letten zodat wij verder kunnen gaan met zijn kamertje. Even wat anders doen…
Gisteren naar de arboarts geweest. Vanaf vandaag werk ik niet meer. Ben dus met verlof (al heet het nu nog niet zo). Moet ik nu blij zijn? Tsja, het voelt heel dubbel. Ben wel blij dat ik niet meer die druk hoef te voelen om naar het werk te gaan en ook nog iets te betekenen daar. Dat kostte mij behoorlijk wat moeite. En na afloop altijd veel pijn.
Maar om nu te zeggen dat ik blij ben… nee… eigenlijk ook niet echt. Ben bang dat de muren straks op me afkomen hier. Dat ik mij stierlijk ga vervelen. Bovendien baal ik nog steeds dat deze zwangerschap niet gewoon wat soepeler kan gaan.
Wat een geklaag vandaag :oops:
Mijn vader mocht gisterenavond gelukkig alsnog naar huis en sindsdien gaat het goed :dance: