Oktoberstoppers '07 *13*: Francisca Gefeliciteerd met Nathan

Zooo, hier is Sjaantje weer eens. Lekker vanuit haar bedje!

We zijn gisteren inderdaad ontslagen uit het ziekenhuis in Venlo. Maandag zijn we met de ambulance vanuit Maastricht naar Venlo gebracht. En vanaf dinsdagavond laat heb ik bij Fiene in het ziekenhuis geslapen. Ik ging eerst om de 3 uur naar het ziekenhuis om te voeden, maar dat is natuurlijk kapotmakerij. Gelukkig was er een rooming in kamer vrij.

Door alle toestanden heb ik wel meer gedaan dan eigenlijk goed voor me zou zijn. Mijn hechtingen zijn dus ontstoken. Mag van de verloskundige niet uit bed komen zolang de kraamhulp er is (tot morgen) en moet 2x per dag in de badedas. Das dus ff wat minder (en pijnlijk)… maar het allerbelangrijkste is natuurlijk Fiene.

Ze is echt ons lief klein meisje! We zijn echt stapeldol op haar! De eerste nacht thuis is prima gegaan, Ze heeft een half uurtje gehuild maar daarna heeft ze na de laatste voeding eerst 3,5 uur geslapen en daarna 4 uur!! Mijn vriend ligt nu langs me in bed met haar op zijn buik (ze had straks wat krampjes). Zoooooo lief! Ben helemaal in de wolken als ik ze zo samen zie!!! De borstvoeding gaat echt als een trein, super!!

Als ik weer wat beter ter been ben zal ik het showforum eens vol gaan stoppen met mijn mooie, lieve kleine meid!!!

Nou dat was dus een ego berichtje. Heb wel even snel alles doorgelezen en zag dat er een aantal dappere kindjes zijn!! Goedzo!! Jammer van je test patty… Hanneke, ik begrijp wat je bedoeld, maar probeer er toch van te genieten. En vooral ook je rust te pakken. Oh en nog beterschap met je vader. Lotte :inlove:

Sorry als ik iemand vergeten ben…

Sjaantje dat klinkt als een snoes van een meisje :mrgreen: Daar willen we echt wat spam van zien hoor :inlove:

Hebben ze niks gevonden van die cyste? Daar was ik wel een beetje benieuwd naar. Je hebt zo in de rats gezeten.

Er is een echo van haar buikje gemaakt. Bij de darmpjes was niks te zien. Een eierstok was wat vergroot, daarom denken ze dat de cyste daar vanaf zou komen, wat niet gek is. Zoveel vrouwen hebben het.

Wel hebben ze een plekje gevonden bij de mild wat ze in de gaten willen houden. De echoscopist vond dit echter ook niet gek. Fiene heeft natuurlijk veel vocht in haar buikje gehad en vocht kan zorgen voor ontstekinkjes…

9 december krijgt ze weer een echo. Ze wordt goed in de gaten gehouden dus.

En nu… gauw voeden, mijn dochter roept!!!

@Sjaantje wrote:

Er is een echo van haar buikje gemaakt. Bij de darmpjes was niks te zien. Een eierstok was wat vergroot, daarom denken ze dat de cyste daar vanaf zou komen, wat niet gek is. Zoveel vrouwen hebben het.

Wel hebben ze een plekje gevonden bij de mild wat ze in de gaten willen houden. De echoscopist vond dit echter ook niet gek. Fiene heeft natuurlijk veel vocht in haar buikje gehad en vocht kan zorgen voor ontstekinkjes…

9 december krijgt ze weer een echo. Ze wordt goed in de gaten gehouden dus.

En nu… gauw voeden, mijn dochter roept!!!

Wel een prettig idee dat ze het wel in de gaten houden.

Welkom thuis Sjaantje! Fijn te horen dat ze Fiene zo goed in de gaten houden!!

Heb niet zoveel te melden op het moment, geniet nog even van het feit dat mijn zoon nu even een keer heel goed slaapt. Kan hij ook goed gebruiken, hij is wat verkouden en slaapt onwijs slecht de laatste dagen. Hij ligt nu al vanaf 9.30u in bed, hoop dat hij daar een beetje van opknapt!

Sjaantje, wat een heerlijk gevoel is dat hè, samen met je man en dochter thuis en maar genieten.

Fijn dat Fiene zo goed in de gaten wordt gehouden.

Linda :hug: voor je kleine man.

Hier gaat het z’n gangetje.

Morgen ben ik alweer 12 weken zwanger.

Heel soms lijkt het net of ik de kleine al voel, maar dat lijkt me sterk.

12 Weken is wel heel vroeg, helemaal omdat de placenta waarschijnlijk aan de voorkant zit.

Vandaag voel ik me redelijk, heb ook niet het gevoel dat ik vanmiddag MOET slapen.

Dat had ik andere dagen wel.

Dus ik denk dat ik me maar nuttig ga maken in huis, want er ligt een hele berg was op me te wachten :?

Hallo.

Sjaantje,lekker thuis met je kleine meisje.

Nu lekker genieten op je (hopelijk)roze wolk. :wink:

Ook een fijn idee dat ze dr in de gaten houden.

Enne…foto,s!!! :mrgreen:

Linda,slaapt hij nogsteeds? hoop het wel. :pray:

Zo te horen heeft hij behoorlijk last van die verkoudheid denk ik. :think:

Beterschap voor je mannetje. :hug:

Hanneke,zijn jullie nog lekker in mats zn kamertje bezig geweest?

Ben wel benieuwd naar het resutaat straks. :wink:

Kan me voorstellen dat je er een dubbel gevoel van hebt,maar nu kan je wel rustig aan doen en lekker verder met Mats zn kamertje.

Francisca,dat je nu nog kan sporten,petje af hoor!

Hoe was de kraamvisite?

Patty,wie weet is het de volgende ronde wel raak. :wink:

Hoe is het met de rest van de meiden hier???

Ik heb een drukke week voor de boeg.

Moet veel dingen regelen voor as.zaterdag (sinterklaas) en zondag,dan is dochterlief jarig. :dance:

Ze word dan alweer 8 jaar!

Wat gaat het hard zeg. :shock: :mrgreen:

Zaterdag zijn we bij sz en zw,daar vieren we dus sinterklaas en blijven gezellig slapen.

Zondag gaan we tegen het middaguur weer naar huis,dan komen(als het goed is) nog wat vrienden en kennissen op dr verjaardag.

Als er dan nog genoeg tijd over is,gaan we met dochterlief een rondvaart maken en daarna lekker ergens eten. :mrgreen:

Vonden we wel een leuke afsluiting van dr verjaardag.

Dan moet ik s,avonds ook nog een mand versieren,en vullen met uitdeelzakjes voor de kinderen in dr klas.

Moet ook niet vergeten om de bonbons voor de juffen en meesters erin te toen(vergat ik vorig jaar dus wel :oops: ).

Daarna kan ik even bij komen, tot die donderdag,dan moet ik die glucose intolerantietest doen…bah. :sick:

Dan is het al bijna kerst.

Als ik even tijd en fut heb,kom ik van de week nog ff kijken hier. :mrgreen:

Fijne week allemaal! :-*

Ego…

Fiene spam in het showforum. Foto’s staan niet allemaal rechtop maar ik heb geen puf meer…

Irry, we zijn nog niet bezig voor een 2e :mrgreen: . Misschien als Damian 1,5 is.

Fiene is een sweety :inlove: :inlove:

Sjaantje, fijn dat het allemaal zo goed gaat! Ik heb de spam gezien! :inlove:

:hug: voor Tygo. Hoe is het nu met hem?

Mary, succes deze week! Klinkt als een topdag zondag! 8 jaar alweer! :dance:

Lotte 12 weken!! :dance: :dance:

Hier wat foto’s van de muur van Mats’ nieuwe kamer. Het vak is geverfd met magneetverf en daar hangen nu dus leuke magneetfiguurtjes om mee te spelen :inlove:

Sjaantje: Foto’s van Fiene zijn super cute :inlove:

Lekker meisje is het hoor!

Hoop dat ze het zo goed blijft doen, dan zal de echo er volgende keer ook goed uitzien.

Lotte: jij al twaalf weken :shock:

Wat is die eerste periode omgevlogen, of niet?

Hoop dat je snel over je vermoeidheid heen bent en lekker kan genieten van het kleine wondertje in je buik.

Irry: jij ook al een drukke week voor de boeg. Veel succes met je voorbereidingen voor de Sint en de verjaardag van je dochter.

Wordt ze alweer 8 jaar :shock:

Je zult wel helemaal verleerd zijn hoe het is om straks weer zo’n klein hummeltje te hebben.

Maar wel een leuk vooruitzicht of niet?

Veel plezier voor komend weekend als we je niet meer spreken.

Hanneke: de kamer van Mats is mooi geworden, leuke kleur dat blauw.

Krijgt hij straks ook nieuwe meubeltjes?

Ben benieuwd naar het eindresultaat :wink:

Wij zijn hier ook druk voor het aanstaande Sint weekend.

Gaan lekker het weekend weg met sz en zw en mijn nichtje van 5 jaar.

Moet nog wat kado’s inpakken en verder nog alle kleren en de rest.

Vandaag is Fabian voor het eerst naar de basisschool geweest om te wennen.

Ging gelukkig erg goed, had een beetje moeite met afscheid nemen, maar heeft daarna lekker gespeeld.

Hij kwam met een grote glimlach weer naar buiten en vertelde dat hij al een vriendje heeft.

Hij heeft al zin om volgende week weer een ochtendje te gaan.

Ja dames, je knippert een keer met je ogen en ze gaan naar school.

Het cliche is waar, wat worden ze toch snel groot.

Had gisteren met hub erover en hij vind het ook zo snel gaan.

Ben nu wel blij dat er weer een klein spruitje aankomt, anders is het wel heel stil in huis.

Maar wat ben ik trots op mijn (nu wel groot wordende) mannetje.

Spreek jullie misschien nog van de week anders voor iedereen een fijne sinterklaas :-*

Hallo

Hanneke,het is een lekker kleurtje.

Vooral dat magneetbordverf vind ik super! :thumbup:

Ben benieuwd wanneer het helemaal af is.

Francisca,je kleine jongen word al groot!

Het gaat nu hard he.

Neem aan dat hij in januari naar groep 1 gaat?

Enne,ik ben het niet verleerd hoor. :mrgreen:

heb/had genoeg kleintjes om me heen.

Volgens mij verleer je dat ook niet zo snel. :think:

Het lijkt me idd heerlijk weer een kleintje in mn armen te hebben en lekker mee te kunnen tutten. :inlove:

Ik heb even een baaldag vandaag. :roll:

Stond al op met een gonshoofd.

Had meteen een bloedneus erbij.

Voelde me de hele ochtend al rillerig,denk toch dat die gonshoofd ermee te maken heeft.

Morgen maar eens een afspraak maken met de ha.

Dus heb de boel de boel gelaten.

Kan het ff niet opbrengen nu.

Merk ook dat die kleine lekker groeit.

Ben toch iets dikker geworden,broeken zitten nu echt strak. :shock: :lol:

Ik ga ff lekker bankhangen bij mn dochter.

Fijne dag allemaal!

Goede morgen!

Wat is het hier druk zeg! :liar:

Kan jullie haast niet bij houden. :mrgreen:

Hier gaat alles zn gangetje.

Heb t alleen druk druk druk. :shifty:

Moet zo weer op pad,boodschappen doen en de laatste dingen halen voor dochterlief dr verjaardag zondag.

Zal blij zijn als het allemaal achter de rug is. :silenced:

Hoewel het wel heel gezellig is die feestdagen. :mrgreen:

Maandag horen we of we eindelijk eens voor een woning aan de beurt zijn.

De vorige keer waren we nr 11 ,dus wie weet. :pray:

Mocht ik jullie niet meer spreken,allemaal een hele fijne sinterklaas!!

Hey allen, even een snel ego bericht voor ik mijn eierstokken weer ga laten klepperen tijdens het bekijken van de Fiene-foto’s!

Tygo zit nog steeds niet lekker in zijn vel, is helemaal uit zijn ritme en ik denk dat hij de laatste kiezen erdoor krijgt ofzo. Vandaag doen we een dagje niks en probeer ik hem weer een beetje regelmaat bij te brengen (nou ja, ga proberen of hij vandaag twee keer kan slapen, want dat heeft hij gewoon echt even nodig!) Zelf ben ik inmiddels ook flink verkouden, heb ik weer een aantal uren gewerkt deze week, maar van de arbo-arts moet ik het toch nog iets rustiger aan gaan doen en sta ik op het punt een flinke arbeidsconflict aan te gaan, maar daar ga ik liever niet op in. Ben iig woedend! :evil: Maar goed, niet meer teveel aan werk denken, mijn zoon is het belangrijkste nu en die moet gewoon weer lekker in zijn velletje gaan zitten!!

Ik wens jullie een heel gezellig sinterklaas weekend toe met hopelijk veel cadeautjes!! (tygo gaat verwend worden iig!! Zal weer eens foto’s gaan maken!)

Tygo heeft vandaag 6 poepluiers gehad, echte tandenluiers. Denk dat zijn laatste kiezen doorkomen en hij heeft er echt goed last van! Heb hem nu wel weer om 7 uur op bed weten te krijgen, dus heb hem gelukkig wel weer een beetje in zijn ritme.

Hanneke, kamer van Mats is mooi geworden! Ik had het idee om tygo ook een felblauwe muur te geven en dan met grote witte letters ‘stoer’ erop te zetten, helemaal in lief-stijl dus.

Een heel fijn sinterklaasweekend!!! :lol: :stuck_out_tongue:

Tygo heeft vandaag 6 poepluiers gehad, echte tandenluiers. Denk dat zijn laatste kiezen doorkomen en hij heeft er echt goed last van! Heb hem nu wel weer om 7 uur op bed weten te krijgen, dus heb hem gelukkig wel weer een beetje in zijn ritme.

Hanneke, kamer van Mats is mooi geworden! Ik had het idee om tygo ook een felblauwe muur te geven en dan met grote witte letters ‘stoer’ erop te zetten, helemaal in lief-stijl dus.

Een heel fijn sinterklaasweekend!!! :lol: :stuck_out_tongue:

Hanneke!!! Gaaf!!! Erg leuk gedaan ook met die magneten. Jij bent toch ook een echte crea-bea hè!!

Linda, lijkt me ook erg leuk met Lief op de muur!!! Een :hug: voor Tygo. Hopenlijk voelt ie zich snel wat beter.

Irry weer wat beter?

En Fabian naar school. Kleine jongens worden groot!! Zo heb jij dalijk wel extra veel tijd voor de kleine uk!!

Hier gaat alles prima! Fiene doet het harstikke goed! Heel tevreden meisje. Alleen vanacht iets minder. Om 23.50 begonnen met voeden en om 02.30 uur sliep mevrouw pas… GGAAAAAPPPP mama moe!!!

Stefan heeft haar vanmorgen dus na de voeding op haar eigen kamertje gelegd ('snachts ligt ze bij ons in een wiegje, wij slapen boven op zolder en het is zo wel makkelijk met voeden, is trouwens ook wel gezellig!!!).

Ik ben toen lekker blijven liggen tot 10.00 uur, heb ik toch een beetje bij kunnen komen.

Fijne :lol: :stuck_out_tongue: avond allemaal!!!

Hallo.

Sjaantje,gelukkig kan je nog heerlijk uitslapen,hier gaat dat helaas niet meer.

Jullie moeten jullie ritme nog vinden in het voeden enzo,komt vanzelf goed. :wink:

Linda,vandaar dat hij zich niet zo lekker voelde.

Tandjes kunnen de hele boel in de war schoppen.

Lijkt me echt een stoere kamer dan!!

:thumbup:

We hebben een druk maar leuk weekend achter de rug.

Dochterlief is schandalig verwend. :stuck_out_tongue:

Ze hadden zelfs aan zusje gedacht :shock: :smiley:

Kreeg 2 roze rompertjes en 2 paar badstofsokjes,zo lief. :inlove:

Ikzelf heb 2 boeken gekregen,de laatste van heleen van rooyen en een van jamie oliver.Staan heerlijke recepten in. :drool:

Ben blij dat het achter de rug is.

Nu op naar de kerst! :lol:

We zijn trouwens nr 8 voor een woning,maar heb nog geen mail gezien. :think: (de eerste 10 kandidaten worden per mail uitgenodigd).

Hoop dat het vanmiddag komt. :pray:

Donderdag moet ik voor die glucose intolerantietest.

Heb al vernomen dat dat drankje echt smerig is. :sick:

Neem lekker mn nieuwe boek mee,dan kom ik die 3 uurtjes wel door. :mrgreen:

Ik ga nu ff verder met strijken en daarna moet ik weer weg.

Fijne dag allemaal!

Hier ook weer terug van een heerlijk maar vermoeiend sinterklaas weekend.

Was erg leuk, zijn het park niet af geweest.

Lekker gezwommen en kids lekker gespeeld.

Sintavond was erg leuk, 2 pieten kwamen langs in ons huisje om de kado’s te brengen.

Kids vonden het super leuk.

Ze zijn goed verwend met kado’s.

Nu even bijtanken en op tijd naar bed, want het blijven drukke tijden in december voor ons.

Verjaardagen, kerstfeest, werken en ook nog de zwangerschap.

Leuk, maar wel vermoeiend als je niet oplet.

Nu nog wat boodschapjes halen, morgen weer naar de vk voor controle.

Ik ben vanmiddag bij de vk geweest.

Ik ben helemaal :lol:

Vooraf vertelde de vk dat 13 weken nog vroeg kan zijn om het hartje te horen, maar ze had hem meteen gevonden :inlove:

Onze uk dook alleen steeds weg, deed hij/zij tijdens de echo ook al.

Nu al ondeugend dus. :wink:

Maar ik ben helemaal opgelucht.

Het gaat tot nu toe allemaal erg goed.