Iedereen een leuk sinterklaas weekend gehad zo te lezen.
Op naar de feestdagen :mrgreen:
Daffie, ik ben iets laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag
Hallo ben ik ook weer eens! Lotte fijn dat alles goed was bij de VK! En heerlijk om het hartje te horen hè!!
Daffie ook namens mij nog van harte…
Francisca heerlijk weekendje gehad zo te lezen!
En irry, al iets bekend over de huizenjacht??
Hier alles prima. Fiene heeft alleen veel last van darmpkrampjes, echt zielig!!! (nog goede tips???)
Vanmorgen zijn we terug geweest naar het AZM. Daar kreeg ze nog een echo van haar buikje en alles was goed!! Geen plekje meer te zien bij de mild, geen vergrote eierstok meer!! De echoscopist zag inderdaad wel dat ze veel lucht in de darmpjes had, maar dat hebben meer baby’s… We hebben a.s. maandag een afspraak bij de Osteopaath, ben benieuwd of dat helpt.
Naar het AZM hoeft Fiene in ieder geval niet meer! Ik moet zelf nog één keer terug voor controle en dan kunnen we het hopenlijk allemaal afsluiten.
Voor de rest is het alleen maar genieten met de kleine meid, het is zo’n lekker ding!!! Heeft trouwens wel moeite om in haar eigen bedje in slaap te vallen, daarom zit ik nu boven achter de pc, ben ik vlak bij haar en kan ik haar gelijk troosten, dan lukt het slapen beter.
Verder heb ik gisteren geloof ik pas mijn kraamtranen gehad. Mijn vriend maakte een flauwe opmerking (niet iets waar je van gaat huilen) maar ik heb de rest van de avond gejankt en kon niet meer ophouden… geloof dat alles er effe uitkwam.
Nou fijne dag allemaal, ik ga eens even foto’s van ons dotje laten afdrukken. Ik zal eens kijken of ik er nog een paar in het sf zet!
Sjaantje, fijn dat Fiene nietr terug hoeft naar het AZM.
Tegen darmkrampjes hebben wij cinababy druppels van vsm gebruikt.
:thumbup: spul.
Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo.
29 januari mogen we.
Sjaantje dat is goed nieuws. Gelukkig nog weinig te zien.
Lotte, ook al binnenkort de 20 weken echo… Spannend… Wil je weten wat het wordt?
Ik zit er de laatste tijd aan te denken om na deze strips van de pil die ik heb weer te stoppen. Tegen die tijd is Damian dan 1,5 jaar.
Nee, wij willen het geslacht van ons kindje niet weten.
Ik vond de vorige keer de verrassing erg leuk.
En als ik het zou weten zou ik denk ik mijn mond niet kunnen houden.
En ik zou niet willen dat iedereen het al weet.
Wat leuk dat het bij jou ook weer begint te kriebelen pattycoat.
@Lotte wrote:
Nee, wij willen het geslacht van ons kindje niet weten.
Ik vond de vorige keer de verrassing erg leuk.
En als ik het zou weten zou ik denk ik mijn mond niet kunnen houden.
En ik zou niet willen dat iedereen het al weet.
Wat leuk dat het bij jou ook weer begint te kriebelen pattycoat.
Bij mij kriebelt het wel inderdaad… Maar nog eventjes wachten. Ik geniet nu enorm van Damian. De eerste 2,5 maand was mijn gezondheid zo slecht, dat ik me vaak slecht voelde. Dat wil ik niet bij een 2e. En ik moet mijn vriend ook zo ver zien te krijgen hihi…
Lijkt me ook wel leuk een verrassing, maar denk dat bij een eventuele 2e dat we het dan ook wel zullen weten.
Ben ik ook weer eens!
Super dat het zo goed gaat met Fiene, Sjaantje! Ook ik heb hier altijd cinababy gebruikt tegen de krampjes, erg goed spul!
Lotte, super dat je het hartje hebt gehoord! T is toch allemaal wel heel echt he… en volgende maand 20 weken echo, spannend!!
Irry: heb je nog een mail gehad??
Francisca: hopelijk kom je de maand door met ook nog een beetje rust voor jou en de kleine in je buik. Denk goed om jezelf hoor!
Hier gaat het gelukkig weer beter met Tygo, de poepluiers zijn eindelijk klaar. Oh hij had van t weekend zulke pijnlijke rode billen!! We deden hem twee keer per dag in bad, om hem maar niet teveel met die doekjes schoon te maken en er is van de week bijna een hele pot sudocrem doorheen gegaan… Blij dat het klaar is nu! T is nu wel een driftkikker joh, pittig ding! haha
Ook ik denk er over na om met de jaarwisseling te gaan stoppen met de pil. Of ik dan eerst nog even wil ontpillen of dat ik er dan meteen voor wil gaan, daar ben ik nog niet helemaal overuit… Maar ik zit ook nog niet helemaal goed in mijn vel en heb ook nog last van mijn bekken en ik wil eigenlijk nog wel een andere baan… haha Maar wil ook graag een broertje of zusje voor Tygo en wil niet teveel leeftijdsverschil… Twijfels twijfels twijfels… Jullie helpen me er vast niet mee, jullie zullen wel zeggen: stop er direct maar mee, kunnen we weer babietje bewonderen straks… LOL Vriendlief wil wel, dat is het probleem niet… We zullen nog wel even zien!
Linda, gaan we samen stoppen op de helft van 2010 :mrgreen:
He meiden, daar ben ik ook weer eens…
Sjaantje, ik ben wel crea hoor maar doe er eigenlijk nooit iets mee :wall: Wat fijn dat Fiene het zo goed doet!!! Ik ben helemaal inlove met jouw mooie meisje :inlove:
Linda, Mats is de afgelopen tijd ook helemaal uit zijn ritme geweest. Idd door kiezen o.a maar ik heb het vermoeden dat het ook door de griepprik is geweest :? :-* op zijn zere billen :hug:
Irry, hoe was de glucosetest? En nog iets van het huis gehoord???
Pattycoat, leuk dat jullie er misschien ook weer voor gaan! :inlove:
Mats sliep vanmorgen uit tot 8.45 :shock: :dance: Heerlijk zeg!
We zijn met Mats naar de kapper geweest. De laatste keer was het een groot drama dus ik zag er behoorlijk tegenop maar het was heel hard nodig. En tot mijn stomme verbazing… Mats vond het prima bij de kapper!!! :shock: :dance: :inlove: Hij had het prima naar zijn zin in die mooie autostoel, met een doosje rozijntjes in zijn handen en Het zandkasteel op tv! Hij wilde alleen geen schort om, dan maar zonder. Maar hij is weer lekker kortgeknipt nu… Echt een jongenskoppie :inlove:
Voor en na :inlove:
Knap ventje :inlove: Lijkt meteen ouder zo…
Damian mag dinsdag weer :mrgreen: Althans de kapster komt thuis :lol:Begint erg te krullen bij hem. Waar dat vandaan komt :think:
Mats krijgt ook krullen. Maar ik vind sowieso dat Damian en Mats op elkaar lijken :inlove:
Linda waarom heb je geen maizena in de luiers gestrooid?
Dat werkt :thumbup:
@Matsjo wrote:
Mats krijgt ook krullen. Maar ik vind sowieso dat Damian en Mats op elkaar lijken :inlove:
Apart is dat he… Ik zie inderdaad af en toe foto’s van Mats, dat ik denk dat hij wel heel veel op Damian lijkt…
Leuk geworden Hanneke.
Hier moeten we ook nodig een bezoekje aan de kapper brengen.
Een beetje model knippen is geen overbodige luxe.
Ik denk dat ik voor de kerst nog een afspraak maak, en dan niet alleen voor mezelf
Pattycoat: helft 2010? hmn… denk dat ik toch niet zolang kan wachten… we zullen zien!
Hanneke: ik denk dat Tygo ook wel wat van de regel is geweest door de griepprik, hij kan helemaal niet tegen prikjes. Heb gewoon al zitten twijfelen of ik die tweede prik wel voor hem ga halen, maar hij kan beter twee weekjes van regel zijn dan heel erg ziek, dus heb het er wel voor over. Mats ziet er mooi uit met zijn nieuwe kapsel! Tygo mag binnenkort ook wel weer, maar laatste keer was ook drama…
Lotte: Maizena heb ik helaas niet in huis. Had er nog aan gedacht, toen het natuurlijk te laat was… haha Moet het toch maar eens in huis halen voor als het nog eens een keer mocht gebeuren.
Tygo is heerlijk aan het spelen met zijn nieuwe speelgoed van sinterklaas. Vind het zo leuk dat hij al zoveel begint te begrijpen en dat je al echt een beetje met hem kan communiceren. Had het nieuwe boek van woezel en pip op tafel liggen, wist hij hem net te pakken te krijgen. Maar hij liep ook al vrij snel weg en had wel iets in zijn handen. Ik naar dat boek kijken, ging hij er dus vandoor met het hoorspel cd en was hem al naar de dvd-recorder aan het brengen en deed die al bijna open. Meneer weet precies hoe alles werkt! Hij lijkt al zo’n grote wijze jongen zo! We waren gisteren bij zijn vriendinnetje die 1 dag ouder is dan hem en hij is zoveel groter dan haar, hij lijkt naast haar een echte peuter. Ohh… ben zo verliefd op mijn mannetje!! :inlove: haha
Linda, het ligt er ook aan hoor helft 2010. Als ik zo door ga met die strippen, ben ik al zowat 3 maanden terug gestopt :oops: Ik was altijd zo secuur met die dingen, maar de laatste tijd ???
Die Tygo :mrgreen: Lijkt zo op Damian. Die is ook al zo wijs. Weet precies als hij op een knopje drukt van de afstandsbediening, dat er iets gaat gebeuren op tv :mrgreen:
Foei toch, je moet wel braaf je pilletjes slikken hoor
@Lotte wrote:
Foei toch, je moet wel braaf je pilletjes slikken hoor![]()
Weet ik

Gaan jullie eigenlijk naar die Mega Meeting? Lijkt me wel een keer gezellig om jullie en de kids te zien in het echie…
Haha ik begin ook te merken dat ik steeds onvoorzichtiger word met de pil. Nog niet de keuze kunnen maken om te stoppen, maar mocht het dan zo spontaan gaan gebeuren, tja… kindje is meeeeeer dan welkom natuurlijk!!! :inlove:
K zag het staan over de mega meeting en dacht hetzelfde: wil jullie wel een keer zien, maar om dat op de mega meeting te doen… nee, dat trekt me niet echt!
Heb Tygo nu maar even lekker rustig voor de teletubbies gezet, ik word er niet goed van dat ie overal en nergens maar aan zit, overal zijn speelgoed heen werpt en het natuurlijk niet even zelf opruimt… Ben geloof ik een luie moeder vandaag, of ben ik dat misschien elke dag? :silenced: Zo maar even van het mooie weer genieten en even naar de kinderboerderij fietsen.