Hier is een kindje ook meeeer dan welkom.
Al ben ik er nu wel een beetje achter dat ik geen babymoeder ben. Vind baby’s heel lief, maar ook wel eng :oops: Ik ben altijd bang dat ik ze laat vallen, dus blijf ik heeeeel stil zitten als ik op kraamvisite ben. Met Damian geen last van gehad, maar dat is gewoon eigen… Ik vind deze leeftijd veel leuker… Wel vermoeiend, maar wel leuk.
Mega meeting is natuurlijk wel groot en hoe groot is de kans om elkaar dan tegen te komen daar??? Misschien een gewone meeting?
Hallo.
Hier ben ik weer eens. :mrgreen:
De test gisteren was goed gegaan,alleen dat drankje was echt smerig! :sick:
Ben de hele middag niet lekker van geweest.
Dinsdag krijg ik de uitslag bij de gyn.
Heb dinsdagmiddag laat een mail gehad.
We mogen as dinsdagavond kijken bij die woning…nu maar hopen!
Ik hoor hier rammelende stokken! :mrgreen:
Ik vind pasgeboren beebs zo cute,kan er geen genoeg van krijgen. :inlove:
Dus nog even wachten hier.
Ik wil best met jullie meeten,maar niet op zo,n mega meeting.
Tegen die tijd loop ik op knappen.
Idd,Tygo en Mats hebben wel wat weg van elkaar.
Zouden zo broertjes kunnen wezen.
Mats heeft zo een stoer kapsel! :thumbup:
Ik moet ook nogsteeds eens langs de kapper,maar ben een beetje laks. :oops:
Volgende week dan maar even.
Dochterlief is vervelend,ze zat een dvdtje te kijken,maar die is afgelopen.
Nu schreeuwt ze naar beneden of ik wel NU ff wil komen! :shock:
Ze komt maar naar beneden om het te vragen. :naughty: :snooty:
De wijsneus!!
Leuke leeftijd hoor. :roll:
Ik zal me maar eens met dr gaan bemoeien.
Fijn weekend allemaal!
Irry: ga duimen voor je dinsdag!! En Mats en Tygo lijken op elkaar, mats en damian toch? Ach t is allemaal verwarrend!! hihi
Heb een heerlijk dagje gehad met mijn zoon. Vanmorgen had ik hem een maillot en zijn schoenen aangedaan om lekker te gaan fietsen, regent het opeens! Ik balen en Tygo nog meer… Hij was gewoon boos, hij wou zo graag naar buiten. Gelukkig werd het droog en hebben we dus nog even heerlijk kunnen fietsen. Hij wilde zelfs voor het eerst zijn muts op!! (moest hem eerst goed vertellen dat hij er erg mooi uitzag met muts… LOL) Vlakbij huis viel hij in slaap op de fiets, werd hij eerder nog wakker als je hem uit de auto of wat dan ook hielden, nu was hij niet wakker te krijgen. Heb hem uitgekleed, een schone luier omgedaan, een slaapzak aangedaan en zonder ook maar 1 oog open te doen heb ik hem zo op bed kunnen leggen. Twee uur later werd ie weer wakker en toen kwam er een vriendin op visite. HIer was hij niet heel erg blij mee, gelukkig was vriendlief ook thuis en is met hem het centrum in geweest. gelukkig vond hij haar bij terugkomst wel lief. Toen vriendin weg ging ben ik met Tygo naar buiten gegaan en dat vond hij pas echt prachtig! We hebben een heel grote ronde gelopen en hij is geen enkele keer gevallen, zo knap! Toen we thuis kwamen wou hij zijn jas niet uit, maar weer naar buiten… Nou vooruit, nog maar een rondje dan. Vlak voor we weer thuis waren, zag hij een plas regenwater… Maar das leuk!! Heb hem dus ook maar even lekker laten ontdekken, stampen in de plassen, hoe mooi is dat?! Schoenen liggen te drogen op de verwarming, hopelijk zijn ze morgen wel droog… haha Vanavond was hij natuurlijk kapot en lag dus al voor zeven uur op bed. Dit is echt een mooie leeftijd!
He meiden!
De meeting… ik had er wel heen gewild want er zijn een hoop meiden hier op kok die ik graag zou ontmoeten. Ik ga alleen niet want ik ben 5 dagen eerder uitgerekend…
Een meeting met jullie??? LEUK!! :thumbup:
Hoor ik rammelende eierstokken :mrgreen:
Ben benieuwd wie de volgende is die er weer voor gaat.
Irry: spannend dat je weer voor een woning mag kijken.
Zou leuk zijn als het nu eindelijk wat wordt.
Kun je verhuizen voor de beeb er is, of is dit niet de bedoeling?
Fijn dat de test goed is gegaan, uitslag zal vast goed zijn.
Linda: klinkt als een leuk dagje zo.
En inderdaad leuke leeftijd zo, nog niet erg vervelend en ook niet meer zo
klein en hulpeloos.
Mijn bezoek aan de vk was weer prima.
Bloeddruk goed, buikje mooi op groei en hartje klonk ook weer stevig :inlove:
Ben wel 2 kilo aangekomen in een maand tijd.
Gaat nu wel een stuk harder dan in het begin.
Nu totaal 5,5 kilo aangekomen, valt op zich nog binnen de marge volgens mij.
Merk wel dat het zwaarder wordt, vooral met werken.
Heb sinds begin dit jaar een nieuwe baan waarbij ik veel meer loop, sta en zit.
Moet gewoon nu een versnelling langzamer gaan, dan lukt het wel.
Verder gelukkig geen klachten.
Nu over 3 weken weer controle.
Over de meeting, ik ben dan net bevallen als het goed is dus dat wordt niet wat.
We kunnen met ons clubje misschien iets anders afspreken.
Super dat het zo goed gaat Francisca en 5,5 kilo valt mee toch?
En ja, wie zal de volgende zwangere zijn? Ik niet denk ik… Mijn vriend zit steeds: kindje maken? Tygo, wil je wel een broertje of zusje? Dus wanneer zal ik er voor gaan zwichten?
Er zijn dus al een aantal geinteresseerden voor een meeting van ons clubje, zou het toch wel leuk vinden jullie eens te zien. Delen nu al meer dan twee jaar lief en leed met elkaar, ben er dan wel een tijdje tussenuit geweest, maar had hier meteen het idee weer ‘thuis’ te zijn in dit topic.
Vriendlief is naar voetbal en ik zit weer eens alleen. Ga zo lekker the ice princess kijken, zo’n mooie film!
Vanmiddag waren we op zoek naar nieuwe schoenen voor Tygo, maar hebben we helaas niet gevonden. Uiteraard heb ik wel weer een trui voor hem… :oops: Hadden we ook nog niet… Had ook een leuke broek in mijn handen, maar heb het toch maar gelaten… Koop k een andere keer nog wel…
Op de een of andere manier moet ik gewoon altijd kleren kopen voor Tygo. Gewoon erg verslavend. Hebben jullie daar toevallig ook last van? Vast wel!
Linda, ik ken het hoor… ik kom vaak met andere dingen thuis dan waar ik voor op pad ging. Helemaal als het om kleding voor Mats gaat :inlove:
Mats heeft een nieuwe kamer en hij slaapt er vanavond voor het eerst. Foto’s in ons sf! :inlove:
Hallo.
Heel herkenbaar hoor Linda.
Ik kom ook altijd met kleding voor dochterlief thuis of voor zusje. :inlove:
Zelf moet ik nogsteeds winterlaarsen kopen,met bont(ella heten ze geloof ik).
Ik kom alleen steeds thuis met andere dingen. :mrgreen:
Zo te lezen was het een geslaagd dagje samen.
Idd een leuke leeftijd nu.
Hanneke,top dat Mats in zn nieuwe kamer slaapt! :thumbup:
Zal zo ff kijken in ons sf.
Francisca,5,5 kilo is niet veel,daar teken ik voor(ben al ruim 8 kilo aangekomen :oops: ).
Ik hoop dat we idd verhuizen voordat de beeb er is.
maar we gaan volgende maand wel alvast een ledikantje en commode plaatsen in onze slaapkamer.(als weer de woning niet doorgaat).
Dat wordt weer een hele happening. :roll:
Kast die terug moet naar dochterlief dr kamer,andere kast die uit elkaar moet(en zolang naar zolder).
Leuk hoor ruimte te kort. :liar:
Morgenmiddag heeft dochterlief trouwens judo graduatie.
Hoop dat ze dr gele slippen haalt!
Daarna gaan we dat lekker vieren bij de mac,dat heeft ze dan wel verdiend. :lol:
Heb weer een drukke week voor de boeg.
Morgen dus die judograduatie,
dinsdag ochtend naar de gyn dan s,aonds die woning bezichtigen.
Woensdag het huishouden doen hier
S,avonds kerstdiner bij dochterlief op school.
Donderdag kerstviering/uitvoering van school in de kerk.
Dochterlief mag het geheel aan elkaar praten.
Donderdag middag heeft ze dan eindelijk kerstvakantie! :lol:
Nu gaan we worstelen met de kerstboom. :mrgreen:
We hebben gisteren een nieuwe nepperd gekocht.
Fijne dag allemaal!
Heeft dochterlief die mac verdiend of jij irry? hihi
Zal zo eens even in het sf kijken, moet zelf ook nodig weer eens wat foto’s plaatsen!
Vanmorgen naar ballorig geweest. Tygo vind het zo mooi daar, maar ik word er best wel moe van om hem steeds in de gaten te houden… haha Denk dat ik maar even op de bank ga liggen nu…
Ik was dit topic weer even kwijt… ik spring er hier weer in
Een Meeting met jullie…LEUK!! Wanneer?
Linda, Ballorig lijkt mij ook een keer leuk voor Jasmijn aan jou reactie te lezen vermaakt ze zich er ook wel…!
Hoi dames,
Ik ben zo vrij geweest om een topic te openen voor een Meeting :mrgreen:
Meeting
Ik was tijdens mijn zwangerschap zo’n 12 kg aangekomen. Na mijn bevalling zijn er 20 afgegaan :lol:
Ballorig wil ik ook nog steeds heen met Damian. Volgens mij zal hij dat best leuk vinden.
Damian heeft sinds gisteren een nieuw trucje. Onze kat rende halverwege de trap op en meneer erachter aan :shock: Die zat uiteindelijk ook halverwege de trap. Fijn, nog meer ogen aanschaffen, want aan deze heb ik niet meer genoeg
Aaaaaaaaaah, wat een lief kerstmannetje :inlove:
Wij hebben dit jaar gewone kerstkaarten.
Ik had geen zin om creatief te zijn :oops:
Ik heb ook gewone kerstkaarten hoor… Alleen mijn vriendin zit in Abu Dhabi en hebben daar geen adres. Dus heb ik deze gemaakt om naar haar op te sturen via de mail.
Leuk gedaan die kaart van Damian!
Ook ik had dit jaar geen zin om fotokaarten te maken… Ze wil toch niet stil zitten
Hallo.
Mooie kaart Patty. :thumbup:
Ik ben helaas niet zo crea,dus ik stuur nogsteeds de oude vertrouwde kerstkaarten. :mrgreen:
Heb je wel een traphekje dan?? :think:
Onze dochter deed dat ook toen ze net liep.
Hekje dicht en de katten waren weer veilig. :mrgreen:
Ik heb trouwens ja gestemd voor de meeting! :lol:
Heb er wel zin in! :lol:
Chris,hey weer gevonden? :mrgreen:
Hoe is het met Jasmijn en jou??
Linda,nee is niet voor mij,hou er niet zo van(kleffe broodjes).
Maar dochterlief is helemaal fan van de mac,ze zeurt nu om de kerstballen die je elk jaar krijgt.
Dus dan gaan we vanaaf maar ff he.
Ballorig,is leuk voor de kids,maar ik heb er totaal niks mee. :shifty:
Ik kom altijd met knallende hoofdpijn thuis van het gegil en geschreeuw daar. :?
Leuk he zo,n kleine die lekker ondernemend is. :mrgreen:
Lekker je rust nemen hoor.
Heb net de bedden verschoond.
Moet zo de kerstkaarten op de bus doen en wat boodschapjes halen.
Maar vind het zo koud he,zit liever bij de kachel. :shifty:
Bij onze dochter was ik maar 7 kilo aangekomen.
Die was ik binnen 2 weken ook weer kwijt.
Ben nu dus al 8 kilo aangekomen,hoop dat er niet veel bijkomt.
Probeer nu ook meer op mn voeding te letten,gezonde dingen enzo.
Maar de feestdagen komen er aan dus ik vrees het ergste! :roll:
Ach lekker genieten en volgend jaar als alles achter de rug is(ks) dan kan ik me weer lekker uitleven in de sportschool. :mrgreen:
Ik ga nu maar eens,anders blijf ik bij die lekkere warme kachel zitten.
Fijne dag allemaal!
@chris1981v wrote:
Leuk gedaan die kaart van Damian!
Ook ik had dit jaar geen zin om fotokaarten te maken… Ze wil toch niet stil zitten![]()
Damian ook niet. Maar hij zit op zijn hobbelhond en daar kan hij uren op zitten :mrgreen:
Irry ik heb geen traphekje beneden. Gaat niet lukken ben ik bang. Ik heb al zitten googlen, maar ik heb een aparte trap. Die komt uit in mijn woonkamer en als ik een traphekje vastmaak aan de trap, heb ik nog 3 tredes over. En zo’n hekje kan dan helemaal niet open blijven staan, want dan steekt het weer uit.
Voor boven heb ik wel een traphekje. Dus wordt het gewoon goed opletten. Nou moet ik ook zeggen dat Damian alleen op de grond is als ik of mijn vriend erbij is. Als we snel naar de wc moeten ofzo, dan gaat hij in de box.
Irry ook jij kan dit maken ben ik van overtuigd. Is heel simpel. Ik zal even een website pben. Dan kan je zien hoe ik deze gemaakt heb.
Patty, zou je mij die site ook willen pb-en?
Zal zo de meeting-topic wel eens even bekijken!
Vanmiddag krijgt Tygo de laatste MG prik… Hoop dat hij er iets beter op gaat reageren dan op de vorige… Straks toch maar een zetpil anders!!
@Lindaaa wrote:
Patty, zou je mij die site ook willen pb-en?
Zal zo de meeting-topic wel eens even bekijken!
Vanmiddag krijgt Tygo de laatste MG prik… Hoop dat hij er iets beter op gaat reageren dan op de vorige… Straks toch maar een zetpil anders!!
Je hebt pb
Zal het resultaat binnenkort even showen! Heb een vriendin in Honduras zitten en denk dat ik inmiddels te laat ben met mijn kerstkaarten. Aangezien haar moeder altijd jarig was met kerst vind ik het toch wel even nodig te laten weten dat ik aan dr denk.
Zal zo al onze spullen bij elkaar gaan zoeken. We gaan na de prik meteen naar groningen aangezien ik morgen al om 7 uur moet werken in Groningen en aangezien het zo lekker vriest nu lijkt het me verstandiger er vanmiddag al naartoe te rijden en dan slapen we twee nachten bij mijn ouders deze week. Verre van ideaal, maar ben blij dat het zo kan.