@Tilly wrote:
Hebben jullie me nog gemist??
Ja, maar ik had al het vermoeden, dat je net zulke hectische weken had als ik :wink:
@Tilly wrote:
Hebben jullie me nog gemist??
Fem, Hier altijd de Kruidvat luiers. Pampers vond ik zo vies ruiken na een tijdje. ( Heb ik geloof ik ook bij meer mensen gelezen.)
Fijn om te lezen dat het zo goed met je meisje gaat! Jij hebt ook al slagroom. :thumbup:
Tilly, Heb je ook gemist hoor. Ben zelf ook niet al te vaak geweest de afgelopen twee weken.
Jij bent dus die ene procent hier bij de oktoberstoppers die nog wel een bruisend sex leven heeft… Heb je TIPS?? :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Wawa,
Moeten we wel goed plannen, zodat we weer dezelfde uitgerekende datum hebben Lachen
Joos, wat een nachtje. Wat lief van je dat je zo met hem in de schommelstoel hebt gezeten (niet dat je een andere keus hebt, je kan toch niet slapen als ie zo huilt) Gelukkig is ie weer vrolijk, hoop op een betere nacht voor je.
En nee, dana heeft niet veel last van krampjes, maar soms eigenlijk. Kreeg haar aardig rustig, had haar lekker op mijn benen liggen en elke keer als er eentje opkwam ff mijn hand op haar buikje drukken en dan was het snel goed.
Geef haar wel cinababy, maar geen idee of het wat doet eigenlijk.
Patricia, jij ook al een onrustige nacht.
Dat jullie de kids in bed durven te leggen zeg :o
Nee dat durf ik echt niet. (ik was gister bij cb, lag dana daar om nagekeken te worden, moest ik iets pakken, dus vroeg ik dat vrouwtje dat daar achter de pc zat of ze ff op wilde letten zegt ze “nou ze loopt heus niet weg hoor” tr*t zeg…)
Wawa, lief aangeboden van de bakjes, maar ik moet eerst eens kijken hoeveel ik kolf natuurlijk. Bij het kolfapp zitten vlgs mij 3 flesjes bij.
Wel een goede tip iedere dag 50 cc te kolven, maar hoe bepaal ik hoeveel ik haar per voeding geef per fles? Of doe je er dan gewoon wat in en zie je maar hoeveel ze drinkt? Moet natuurlijk ook niet te weinig zijn wat we aanbieden :think:
Ik ga wel voor een nieuwe kolf, de swing. Wil geen risico’s nemen wat spruw betreft dus ga ik gewoon voor een nieuwe. Aangezien de intentie toch is ooit nog een kindje te krijgen vind ik het wel de moeite waard. Wilde eerst de mini electric, de dubbele kopen, maar hoor slechte verhalen erover en verder heb ik via zo’n schema gekeken en kwam het advies uit op de swing of eentje van avent, maar ik wil perse medela, dus is de keus snel gemaakt
owwwwwww ik moet stoppen, kraambezoek komt.
tot de vlgd keer!!!
@femmie wrote:
Dat jullie de kids in bed durven te leggen zeg :o
Needat durf ik echt niet. (ik was gister bij cb, lag dana daar om nagekeken te worden, moest ik iets pakken, dus vroeg ik dat vrouwtje dat daar achter de pc zat of ze ff op wilde letten zegt ze “nou ze loopt heus niet weg hoor” trt zeg…)
Wawa, lief aangeboden van de bakjes, maar ik moet eerst eens kijken hoeveel ik kolf natuurlijk. Bij het kolfapp zitten vlgs mij 3 flesjes bij.
Wel een goede tip iedere dag 50 cc te kolven, maar hoe bepaal ik hoeveel ik haar per voeding geef per fles? Of doe je er dan gewoon wat in en zie je maar hoeveel ze drinkt? Moet natuurlijk ook niet te weinig zijn wat we aanbieden :think:
Marije, ik zou wel een 2010 kindje willen, maar ja echt plannen kan natuurlijk niet. Waar zit jij aan te denken? Stom genoeg zit ik met zulke dingen aan mijn werk te denken. Sommige periodes zijn niet handig, maar ja je weet vooraf nooit wanneer het raak is. Ik wil in ieder geval dat beeb goed kan lopen, voordat nummer 3 zich aandient.
Morgen naar CB met beeb. Ik ben erg benieuwd hoe lang en zwaar onze beer is.
Waar is Mamalena trouwens? Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je? :mrgreen:
Oefffffffff, wat speelt een mens veel mee op vakantie. Schaam schaam schaam. En ik ben nog niet klaar met inpakken, want sommige dingen moeten op het laatst ingepakt worden (flessen, knuffels, muziekjes, slaaplampjes, babyfoon, sterilisator, etc etc)
Eerst huilmomentje is er weer. Vandaar dat ik even met Juul opschoot achter de laptop zit. Hij slaapt nu, maar is nog wat onrustig.
Ik wilde nog even reageren op het in bed nemen van een baby.
Julian ligt echt niet gewoon naast ons ofzo. Wij hebben nogal wat lengte verschil, dus ik heb genoeg ruimte. Als ik boven mijn hoofd een aankleedkussen leg, en die opmaak als een babybedje ligt hij daar veilig.
Hij kan het bed niet uitrollen, en wij kunnen niet over hem heen rollen.
Toen hij 12 uur per dag huilde was dit de enige manier voor mij om ook wat uit te rusten.
Nu troosten we hem eigenlijk altijd in zijn bedje of iig in zijn eigen kamertje. Dit ‘logeren bij papa en mama’ was dus een uitzondering.
Morgen ben ik er niet, dus ik reageer vrijdag weer even op iedereen. :-*
Joos, gewoon lekker in bed nemen. peuter lag heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak tussen ons in. Je hebt trouwens vreselijk weer om te steppen. Ach, nou ja, goed voor de conditie zullen we maar zeggen :lol: :lol: :-*
Zo weer ff verder gaan waar we gister gebleven waren.
Tilly, wat fijn dat luuk en nick het zo goed doen. Gewoon lekker de tijd voor nemen hoor!
Joos, nou lekker steppenv andaag. Veel plezier in de regen :roll:
Marije, wat fijn dat de chemo en operatie op zich wel goed gegaan zijn. Desondanks hakt zoiets er zeker in hoor, gaat je niet in de koude kleren zitten.
Fijn dat de kids het zo goed doen.
Wawa, thx voor het advies en het aanbod. Ik wil toch ook ff afwachten of het echt spruw is, want ik wil niet mijn nieuwe kolf meteen “vervuilen”.
Dan is het nog ff afwachten hoeveel ik er daadwerkelijk uithaal en hoeveel ik daadwerkelijk ga kolven. Wrs in het begin alleen voorraad voor de maandagavond als ik ben sporten, maar ja het is natuurlijk idd ook wel een idee om alvast voorraad op te bouwen voor als ik straks ooit weer ga werken
Haha en hoe weet jij dat ik een beetje smetvrees heb? :roll:
Nou als ik veel ga kolven, dan zal ik zeker aan je aanbod denken en dan kom ik gezellig een keertje bij je langs om eea te lenen :-*
Joos, hoe is de nacht gegaan?
Hier toch weer twijfel wb spruw. Ha gebeld, krijg ik de ass. Die zegt, het is zeker weten spruw. Fijn dat zij dat via de tel. kan bepalen zeg. Kan morgenvroeg toch langskomen, want wil niet met creme enzo aan de gang als het niet nodig is.
Poeh, geen idee wat ik heb vandaag, maar ik kan ff niet zo goed tegen het gehuil van dana. Jee het is ook echt een kabaal af en toe dat het gewoon pijn doet aan mijn oren.
Heb haar net weer 2 uur op schoot gehad, dan slaapt ze, in bed wordt ze boos en doet geen oog dicht, maar ja dat moet ze toch leren, dus ligt ze er nu weer in, en ze slaapt :dance:
Nou ik heb mijn bammetjes erin zitten dus ga ook weer ff proberen een oogje dicht te doen
@femmie wrote:
Wawa, thx voor het advies en het aanbod. Ik wil toch ook ff afwachten of het echt spruw is, want ik wil niet mijn nieuwe kolf meteen “vervuilen”.
Dan is het nog ff afwachten hoeveel ik er daadwerkelijk uithaal en hoeveel ik daadwerkelijk ga kolven. Wrs in het begin alleen voorraad voor de maandagavond als ik ben sporten, maar ja het is natuurlijk idd ook wel een idee om alvast voorraad op te bouwen voor als ik straks ooit weer ga werken
Haha en hoe weet jij dat ik een beetje smetvrees heb? :roll:
Nou als ik veel ga kolven, dan zal ik zeker aan je aanbod denken en dan kom ik gezellig een keertje bij je langs om eea te lenen :-*
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee, denken jullie aan de buikspiertjes??? Ik ga nu aan de slag. Eerst 10 minuten fietsen voor de warming-up :lol: :lol:
Wawa, jij gaat te morgen op vakantie???
Ik wens je nu alvast een hele fijne vakantie meid. Geniet ervan!!!
Ja, ik ben misschien een beetje vroeg maar ik ben bang dat ik morgen geen tijd heb en je dan al weg bent voordat ik achter de computer zit.
Nogmaals, geniet ervan meid!! :-*
@Wawa wrote:
Beetje de manier van schrijven over borstkolf lenen/ kopen, babykamertje opknappen, huishouden e.d. Doet me een beetje aan mezelf denken :mrgreen:
@Wawa wrote:
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee, denken jullie aan de buikspiertjes??? Ik ga nu aan de slag. Eerst 10 minuten fietsen voor de warming-up :lol: :lol:
wawa, fijne vakantie!!!
Tilly, fijne dag morgen met wat je gaat doen
Zo ik ben ff lekker bammetjes aan het eten en mijn kleine meisje ligt nog op bed.
Gisterochtend zat ik me af te vragen wat ik zou doen als ik ooit een vieze dikke spin zou vinden op haar gezichtje ofzo (in het najaar komen van die vieze dikkerds binnen)
Gaan we gister boodschappen doen. Ikke dana in de kinderwagen gelegd, helemaal ingepakt en ingestopt, regenhoes eroverheen en wij naar buiten.
Vraagt mijn vriend ineens: hoe haal je die hoes weg?
Dus ik vraag: hoezo
Hij: uhm neeeeeeeeeeeeeeeee, gewoon vroeg me gewoon af
Zie ik daar zo’n engerd onder die hoes op haar dekentje zitten :shock: :shock: :shock: IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ow wat was ik blij dat ik samen met mijn vriend boodschappen ging doen en ik niet eerder die dag alleen gegaan was. Echt werkelijk, geen idee wat ik dan had moeten doen :shifty:
Verder had ik gister een rotdag. Voor mijn gevoel heel de dag met dana bezig geweest. En als ik dan terugdenk heeft ze het eigenlijk hardstikke goed gedaan, alleen ervaarde ik het allemaal zo zwaar. Kwamen ook allemaal foute gedachte bij me binnen en daar wordt ik dan toch zo verdrietig van.
Vanacht een supernacht gehad weer, dus heb nu weer lekker veel energie.
Nou ik ga weer ff verder met dana’s eerste fotoboekje :inlove:
@Tilly wrote:
Wawa, jij gaat te morgen op vakantie???
Ja, ik ben misschien een beetje vroeg maar ik ben bang dat ik morgen geen tijd heb en je dan al weg bent voordat ik achter de computer zit.
Nogmaals, geniet ervan meid!! :-
@femmie wrote:
@Wawa wrote:Beetje de manier van schrijven over borstkolf lenen/ kopen, babykamertje opknappen, huishouden e.d. Doet me een beetje aan mezelf denken :mrgreen:
Hihi zo’n vermoeden had ik al :lol:
femmie, bang voor spinnen :lol: :lol: :lol:
Enne, de hormoontjes blijven opspelen hoor, ook na de zwangerschap. Voor mij heel herkenbaar wat je schrijft :-*
Peuter en manlief zijn de laatste luierzakken naar de werf aan het brengen en ik zou even verder met opruimen i.p.v. dat, ben ik nu aan het KOKken :oops: :lol: :mrgreen:
@Wawa wrote:
@Tilly wrote:Wawa, jij gaat te morgen op vakantie???
Nogmaals, geniet ervan meid!! :-
Dank je wel :- Jij succes met de laatste loodjes :hug:
@Wawa wrote:
femmie, bang voor spinnen :lol: :lol: :lol:
Enne, de hormoontjes blijven opspelen hoor, ook na de zwangerschap. Voor mij heel herkenbaar wat je schrijft :-*