**OKTOBERSTOPPERS '06** We zijn compleet!

Joos, hier heeft Nesrin vanaf 4 uur vannacht ook bij ons in bed gelegen. Doen we eigenlijk nooit, ze wordt ook nooit wakker 'snachts, maar vannacht was het ff drama zeg.

@femmie wrote:

hihi wawa, das dan al over 4 of 5 dagen dat we zouden gaan meeten (als het op de dag zelf zou zijn). Leuk hoor, maar wel snel :wink:

En ik ben het volledig met je eens, wij zien er allemaal prima uit. Leuk dat je het met je man samen doet (uhm buikspieroefeningen bedoel ik dan he :lol: )

Ik ga de 21e weer sporten. Dan heb ik een kolf en kan mijn vriend evt gekolfde melk geven, mocht het zo uitkomen.

Jij kolfde heel veel he? Hoe sloeg jij dat op in de vriezer? Had jij tig flesjes in voorraad ofzo? :think: (niet dat ik verwacht al tig flessen af te kolven, maar vroeg het me gewoon af)

Ja, dat is te snel, want ik ben op vakantie :lol: :lol:

De bakjes mag je van me lenen hoor. Ik heb er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel. Ze zijn gewoon te steriliseren. Ik ben een heel schoon type. Begin één keer spruw gehad, maar toen kolfde ik nog niet. Ik wil ze na je bv-periode wel weer terug.
Ik zou wel productie opkrikken, zodat je elke dag bijv. 50cc kunt invriezen. Dat scheelt straks stress.

kolven staan bij aangeboden te koop. ik wil straks graag een dubbele kolf bij een derde kindje.

@Wawa wrote:

kolven staan bij aangeboden te koop. ik wil straks graag een dubbele kolf bij een derde kindje.

Whuahaha, jij dus ook nog voor een volgende ronde :mrgreen: :dance:

Wie nog meer?

Ik, Jane, Joos…?

@patricia26 wrote:

@Wawa wrote:

Whuahaha, jij dus ook nog voor een volgende ronde :mrgreen: :dance:

Wie nog meer?

Ik, Jane, Joos…?

maar niet nu hoor :wink:

Oh hier ook nog niet hoor… maar hoop wel snel :oops: :mrgreen:

Wie nog meer?
Ik, Jane, Joos....?

Hopelijk ik... maar dan echt pas over een poosje. ssssst! :silenced:

Haha, dan halen wij wel het gemiddelde van 2 kinderen omhoog :smiley:

@Joos wrote:

@femmie wrote:
Leuk dat je het met je man samen doet (uhm buikspieroefeningen bedoel ik dan he :lol: )

Wat sneu hè, die krampjes. Heeft ze er veel last van? :hug:

Wawa, lekker aan het pakken! Volgens mij gaan jullie verder weg dan wij. Mijn vriend heeft maar 1 weekje vakantie, en ik zie het nog niet zo zitten om met Julian ver weg te gaan. Wij gaan dus een week in het huis van mijn ouders zitten.

Chrisje, welkom terug! Wat sneu dat het evenwichtsorgaan van Cayla ook aangetast lijkt te zijn. Kunnen ze daar nog iets aan doen? Het is wel een prachtmeid! En al bijna 1 jaar :dance:
Hoe is het met je andere meissie?

Julian zit midden in een sprongetje volgens mij. Hij wordt midden in de nacht wakker en huilt dan tranen met tuiten. Als je bij hem blijft zitten, of lekker gaat schommelen in de schommelstoel dan is het goed, maar leg hem niet terug in bed :?
Vannacht heb ik hem bij ons in bed gelegd zoals we de eerste weken ook veel gedaan hebben. (dus op een veilige manier, boven mijn hoofd, hij kan geen kant op en kan ook niet onder de deken komen) Daar viel hij meteen weer als een blok in slaap.
Nu is hij overigens weer super vrolijk. Hij ligt lekker in de box te spelen. :inlove:
Ik zelf zit een beetje als een zombie met de laptop op schoot. :zzz:

Jelte had het een paar weken geleden ook en we hebben 's nachts gewoon een fles gegeven :oops: en hij sliep gewoon weer door.

Wij gaan één provincie hoger dan jullie :wink:

@patricia26 wrote:

Hey meiden! ben er ook weer ff…

Wawa, waar gingen jullie ook alweer heen? :oops:

Friesland

@Marije wrote:

Wie nog meer?

Ik, Jane, Joos…?

Moeten we wel goed plannen, zodat we weer dezelfde uitgerekende datum hebben :lol:

Leuk! Daar komen wij vast ook nog wel, op bezoek bij schoonfamilie.

Patricia, ik denk dat wij ons aan dat gemiddelde gaan houden.

Ik ben wel benieuwd wie als eerste voor de volgende ronde gaat :dance:

Ik ook…en ik hoop ikzelf :oops: maar ik denk jane.

Zij wil ik oktober weer hè. Vind ik ook eigenlijk wel een leuke gedachte. Julian is dan 9 maanden.

Maarre dames…

Hoe gaan we dat doen dan? Zonder sex? :mrgreen:

Whuahaha

hahaha, nou dan ben ik waarschijnlijk de eerste :dance:

Hoi meiden,

Hebben jullie me nog gemist?? :wink:

Ben even te druk geweest met school en de kids om hier te reageren.

Heb wel iedere keer trouw meegelezen hoor maar weet alleen de helft al niet meer :oops:

Jullie hebben het over een 2e of 3e kindje. Als het aan mij ligt en mijn gezondheid laat het toe wil ik graag nog een 3e. Manlief staat nog in twijfel door alles wat er nu gebeurt is rondom de zwangerschap en vroeggeboorte van Luuk.

Ach eerst maar eens een afspraak maken voor onderzoek en dat stel ik iedere keer uit dus bij ons duurt het nog wel even.

:oops: aan de sex zal het bij ons niet liggen want dat gaat hier nog altijd prima :oops:

Wawa, meid jij inmiddels heerlijk vakantie!!! En zelfs al lekker aan het pakken. Nog een paar daagjes en dan gaan jullie dus op vakantie. Oh wat zal dat lekker zijn. Ik hoop dat jullie er heel erg van mogen genieten!!

Patricia, jullie dus vannacht met een wakkere Nesrin gezeten. Gek is dat toch hè als ze zo ineens midden in de nacht wakker worden en ze als het ware ontroostbaar zijn. Wat zou het dan handig zijn als ze zouden kunnen praten.

Hoop dat het vannacht beter gaat meid. :hug:

Oh trouwens super mooie foto’s van Nesrin in het sf. Het wordt al echt een klein tantetje, erg leuk om te zien. :inlove:

Joos, ik zag Julian ook voorbij komen in het sf. Wat een lekker ding ook zeg :inlove: Mooi mannetje hoor!!

Maar vannacht bij jullie dus ook een onrustig kindje. En jij nu dus moe :zzz: Meid hoop ook voor jou dat het vannacht beter mag gaan :hug:

Femmie, wat doet Dana het goed zeg :clap: Zoveel gegroeid op jou bv, daar mag je trots op zijn meid :thumbup:

Fijn ook dat je je wat uitgeruster begint te voelen, wat een beetje extra slaap al niet kan doen hè?!

Succes met kolven trouwens, hoop dat je snel een mooi voorraadje op kan bouwen.

Charissa, ook jou kleine meid zag ik in het sf. Dat is ook al echt een dame hoor!!

Ben jij nou net weer op vakantie??

Jane, wat ontzettend vervelend voor je dat je met steeds meer tegenzin naar het werk gaat. Dat maakt je niet vrolijker hè?!

Hoop echt dat je snel iets anders kan vinden waar je weer met veel plezier naar toe kan gaan.

Mamalena, hoe is het met jou meid? Alles goed?

Balen zeg dat je niet uitgenodigt was voor gesprek (beetje late reactie maar wilde het nog wel even zeggen)

Ga je nu toch verder kijken naar iets anders of laat je het nu even voor wat het is?

Marije, hoe is het nu met jou?

Hoe gaat het met je sfmoeder?

Chrisje, leuk je weer te spreken meid!!

Wat wordt Cayla alweer groot zeg, alweer bijna 1 jaar. Bijzonder ook om te horen dat ze al met gebaren begint te communiceren.

Hoe gaat het met de oudste meid? Ook goed hoop ik?

Uhm, ben ik zo een beetje bijgekletst? Ben ik nog iemand vergeten? Zo ja, solly :oops:

Hier dus druk, druk, druk. Nog 1,5 week en dan ook hier vakantie. Heerlijk, ik kan haast niet wachten.

Verder gaat het met Luuk weer goed. Hij draait nu echt van rug naar buik dus dat gaat de goede kant op.

Nick is ook nog steeds een schatje met z’n enorme ondeugende streken en af en toe slecht horende oren :wink: :inlove:

Hij slaapt tussen de middag niet meer dus heb ook gewoon echt minder tijd om even bij te kletsen.

Meiden, ik spreek jullie weer.

:-*

@Wawa wrote:

@Marije wrote:
Wie nog meer?

Ik, Jane, Joos…?

Moeten we wel goed plannen, zodat we weer dezelfde uitgerekende datum hebben :lol:

Dan vind ik dat jullie eens op moeten schieten zodat jullie allemaal in het voorjaar een beeb krijgen, dan kunnen we nml in het najaar al de verjaardagen van jullie afgelopen beebs vieren en dan een half jaar later die van de komende beebs :P

Ga nu ff boodschappen doen (grrrrrrrrrrr regent weer), kom later weer terug en op de rest reageren :wink:

ow ja, nog wel ff een linkje :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59419

Hey Tilly, fijn weer iets van je te horen!

Leuk dat jij ook weer een ronde mee wil doen. Ik snap de twijfels van je man ook wel. Het is ook niet niks wat jullie meegemaakt hebben.

Heb je bij een volgende zwangerschap een hogere kans op complicaties?

Ik hoop ook dat het vannacht beter gaat met Juul, want morgen heb ik een teamuitje. We gaan o.a. steppen in de duinen. :zzz:

@femmie wrote:

ow ja, nog wel ff een linkje :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59419

newborn van C1000 of Kruidvat

Maat 2 en hoger Kruidvat