**OKTOBERSTOPPERS '06** We zijn compleet!

Leuk toch? :smiley:

Jazeker. Dan zijn we straks allemaal weer fit als we voor de volgende rond gaan :wink:

Ik ga zo bijlezen als er niets tussenkomt :wink:

ff vertellen hoe het hier gaat:

Dana doet het hier super, maar ondanks dat ben ik wel erg moe de laatste dagen en heb ff een emotionele dip gehad :frowning: . Denk dat het komt omdat mijn vriend werken is en ik het nu alleen moet doen (tja ik ben een beetje verwent afgelopen weken :oops: )

Vlgd week heeft ie weer 3 wkn vakantie.

Dana is net naar cb geweest. Ze doet het echt goed op mijn 5 tot 7 minuten bv per keer :oops:

Geboortegewicht: 3820

Nu: 4575

Ze is 4 cm gegroeid en schedeltje 3 cm in omvang.

Verder nog een paar nuttige tips gehad en een hoop wat ik zelf ook wel had kunnen bedenken. Maar we kunnen er weer tegenaan voorlopig (had er verder zelf al alle vertrouwen in dat het kwa groei wel goed ging :wink: )

Alle andere controles waren ook goed.

Kreeg zoveel complimenten over dana. Owwwwwww wat een mooi meisje zeiden ze allemaal :inlove:

Dacht eerst, ja dat zeggen jullie omdat ze nog zo klein is, maar 2 minuten na mij kwam een kindje even oud als dana en daar werd niets tegen gezegt :roll:

Hihi, ik wist wel dat wij de mooiste beeb van de wereld hebben :inlove:

heeeeeeeeeeee een buikspierentopic? :dance: daar ga ik ook aan meedoen. Doe thuis al wel oefeningen, maar een beetje stimulans kan nooit geen kwaad :mrgreen:

B’mama. heftig meis van je tante :cry:

Laat maar allemaal ff over je heenkomen en schrijf hier van je af wat je van je af wil schrijven als dat helpt, wij zijn er voor je, dat weet je he :-* :hug: :kaars:

Juli-mama, ja ik had het ook gelezen. Je zal het toch mee moeten maken :cry:

Bij de ha was het verder ook niets nieuws. Hij dacht hetzelfde als ik dacht/hoopte, voelde geen verdacht weefsel, maar ik moethet wel in de gaten houden…

Jane, dikke knuf voor jou. Niets is zo vervelend als met tegenzin naar je werk gaan. En knap van je dat je niet iedere kans aangrijpt om weg te kunnen en naar iets echt leuks zoekt.

Balen joh dat het nu zo moet lopen na 8 jaar. Soms ben je gewoon toe aan iets nieuws, maar dan sluit je het liever af met een goed gevoel dan zo toch :hug:

Wat een geweldige fotos weer meiden. Ik sta :shock: hoe groot jullie kids al worden/lijken!!! Voor mijn gevoel zijn het allemaal nog baby’s en dan zie ik ze op de foto’s gewoon zitten en spelen!!! Echt niet normaal hoe hard het gaat. Realiseer me dan des te meer hoe mooi de momenten nu zijn met dana en hoe snel het allemaal gaat veranderen.

2e kindje, poeh meiden, jullie denken alweer aan een tweede. Kan me wel voorstellen hoor, maar hier ff niet. Dacht de bevalling verwerkt te hebben, maar krijgt de laatste week weer ineens flash-backs waarbij ik echt weer het “nee echt nooooooooooooooooit meer” gevoel krijg :frowning: .

Hoop dat ik het ooit wel een plekje kan geven en dat gevoel niet gaat overheersen. Dana is het meer dan waard geweest hoor, maar ben zo bang dat de angst me tegen zal houden voor een tweede te gaan.

M’lena :cry: :hug:

Wat een verdriet moet je gehad hebben met je kat. Gaat het nu weer een beetje? Je mist hem vast enorm. Was dat die ene die voor het raam zat of die in die stoel lag met het vachtje toen ik bij jullie was? (of jij weet natuurlijk neit meer welke kat waar lach toen ik kwam :roll: ).

Ow vind het zo zielig, je vertelde het toen allemaal. Gelukkig voor het beestje heeft ie nu geen pijn meer en hoeft ie niet meer te lijden :hug:

ow ik doe niet mee met de buikspierentopic. Ik ga misschien wel de oefeningen downloaden, maar ga me niet aanmelden voor het lijstje. Wil niet gaan meten, dan gaat het me gevoelsmatig een obsessie worden en dat wil ik voorkomen, is nergens voor nodig :naughty:

Alle meiden die wel mee gaan doen, zet hem op :clap: :clap: :clap:

@Joos wrote:

Wawa, fijn je weer te zien meid. Hoe gaat 'ie?

Druk gehad met kamp e.d., maar nu vakantie. A.s. vrijdag gaan we op vakantie, maar de laptop gaat mee :wink:

@femmie wrote:

Bij de ha was het verder ook niets nieuws. Hij dacht hetzelfde als ik dacht/hoopte, voelde geen verdacht weefsel, maar ik moethet wel in de gaten houden…

Ik heb volgens mij iets gemist. Wat heb je?

@femmie wrote:

ow ik doe niet mee met de buikspierentopic. Ik ga misschien wel de oefeningen downloaden, maar ga me niet aanmelden voor het lijstje. Wil niet gaan meten, dan gaat het me gevoelsmatig een obsessie worden en dat wil ik voorkomen, is nergens voor nodig :naughty:

Alle meiden die wel mee gaan doen, zet hem op :clap: :clap: :clap:

Ik doe wel mee met de oefeningen, maar niet met de lijstjes hoor. Bij mij gaan er heus geen centiMETERS af! Ik wil gewoon even voor strak :lol: :lol:

ow wawa wat heerlijk, lekker vakantie. Nu lekker ontstressen meid! Of was dat niet de oorzaak van het niet lekker in je vel zitten? Hoop iig dat de vakantie je goed gaat doen. Waar gaat de reis heen?

Ik voelde een knobbeltje in mijn borst en door het gebeuren van buurvrouw afgelopen 2 jaar maakte me dat knap onzeker. Ik dacht zelf aan een geirriteerd melkkliertje ofzo, maar toch voor de zekerheid de ha ff laten kijken :wink:

En whahahaha die centiMETERS kan jij ook niet missen meis :wink: dan blijft er ook niets van je over.

Maar lekker oefenen kan geen kwaad.

Ik heb het net zo eens doorgekeken, maar ik ga, zoals ik me voorgenomen had, na de 6 wkn controle vlgd week weer lekker naar de sportschool en pilates doen. Zijn dezelfde oefeningen, maar dan meer variatie ed en dan ben ik gemotiveerder, anders haffel ik het maar een beetje af allemaal :oops:

Wawa, wij zijn ook volgende week op vakantie. Laptop gaat vast mee (it-vriend krijgt anders afkickverschijnselen :mrgreen: ). Ik hoop dat ik weinig online zal zijn, want dat houdt in dat het mooi weer is en we lekker buiten zijn.

Femmie, jho volgende week al weer de 6weken controle :shock:

Pilates is ook goed om te doen inderdaad. Misschien moet ik daar ook maar eens naar gaan kijken :think: pff zoveel plannen. Ik ga ook de skeelers van mijn zusje lenen om te kijken of dat wat voor mij is.

Die "@$^%^%$^% computer had het loodje gelegd en dus lukte het me maar niet om op kok te komen. (een geleende laptop).

Maar wederom ben ik er dus en ben zooo blij mee!

Cayla komt nog steeds niet verder dan rollen, het voort schuiven op haar buik lukt haar niet, laat staan dat ze pogingen doet om te gaan kruipen/ staan. Waarschijnlijk is heer evenwichtsorgaan ook beschadigt.

Op dit moment zit de lieverd onder de waterpokken.

Vanaf hier haak ik weer in…

Hey chrisje, leuk je weer te zien! :thumbup:

Jeetje… het valt me ineens op dat Cayla alweer bijna een jaar is! :shock: Wat is dat hard gegaan zeg!

Gaan ze dat nog verder onderzoeken dan die evt beschadiging?

Hoe gaat het verder met jullie??

:-*

@femmie wrote:

En whahahaha die centiMETERS kan jij ook niet missen meis :wink: dan blijft er ook niets van je over.

Maar lekker oefenen kan geen kwaad.

Maarre, meiden, we hebben hier allemaal een normaal postuur, we laten de cm in de kast liggen en gaan gewoon lekker oefenen. Broek en spiegel zeggen genoeg :wink:

Net met manlief oefeningen gedaan van papier, we hebben enorm gelachen. We gaan nu elke dag de oefeningen doen. De ene dag kiest hij er 5 uit, de andere dag ik. Samen lekker gelachen. Goed voor de relatie :mrgreen:

@Joos wrote:

Wawa, wij zijn ook volgende week op vakantie. Laptop gaat vast mee (it-vriend krijgt anders afkickverschijnselen :mrgreen: ). Ik hoop dat ik weinig online zal zijn, want dat houdt in dat het mooi weer is en we lekker buiten zijn.

Waar gaan jullie ook alweer heen?

@Chrisje wrote:

Die "@$^%^%$^% computer had het loodje gelegd en dus lukte het me maar niet om op kok te komen. (een geleende laptop).

Maar wederom ben ik er dus en ben zooo blij mee!

Cayla komt nog steeds niet verder dan rollen, het voort schuiven op haar buik lukt haar niet, laat staan dat ze pogingen doet om te gaan kruipen/ staan. Waarschijnlijk is heer evenwichtsorgaan ook beschadigt.

Op dit moment zit de lieverd onder de waterpokken.

Vanaf hier haak ik weer in…

Knuffie voor de kleine meid :-* En wanneer is het feest :mrgreen: . Dat is de eerstvolgende meeting toch :lol: :lol:

Ik ben weer van de partij meiden! Hoe is het met iedereen?

Ik ben hier de tassen, koffers, spullen aan het inpakken. We hebben gisteravond een dakkoffer gekocht, want mèèèèèèè`n wat een rotzoooooooooooi nemen we mee :roll: :lol: :mrgreen:

Bookimama, heeft je zusje het huis al klaar? Die was toch aan het opknappen geslagen?

hihi wawa, das dan al over 4 of 5 dagen dat we zouden gaan meeten (als het op de dag zelf zou zijn). Leuk hoor, maar wel snel :wink:

En ik ben het volledig met je eens, wij zien er allemaal prima uit. Leuk dat je het met je man samen doet (uhm buikspieroefeningen bedoel ik dan he :lol: )

Ik ga de 21e weer sporten. Dan heb ik een kolf en kan mijn vriend evt gekolfde melk geven, mocht het zo uitkomen.

Jij kolfde heel veel he? Hoe sloeg jij dat op in de vriezer? Had jij tig flesjes in voorraad ofzo? :think: (niet dat ik verwacht al tig flessen af te kolven, maar vroeg het me gewoon af)

Joos, ja ik vind pilates erg lekker om te doen en heb er ook echt baat bij met mijn rug.

chrisje. Jee zo blijf je toch beperkingen bij cayla ontdekken zeg. Wat moet dat veel onzekerheid met zich meebrengen. Dikke knuf voor jullie :hug:

Zo zit hier lekker met dana op schoot. De schat heeft krampjes :frowning: .

Verder zijn de katten doorgedraaid, vloog er net een over mijn hoofd heen (ja onze kat kan vliegen :lol: )

Verder heerlijke nacht gehad. Voel me gister en vandaag zoveel meer mens, gewoon omdat ik weer een beetje bijgeslapen ben :dance:

ow wawa succes met pakken. lekker zeg, ben benieuwd hoe de dakkoffer bevalt, ik zit er ook aan te denken nml

@femmie wrote:

Leuk dat je het met je man samen doet (uhm buikspieroefeningen bedoel ik dan he :lol: )

Wat sneu hè, die krampjes. Heeft ze er veel last van? :hug:

Wawa, lekker aan het pakken! Volgens mij gaan jullie verder weg dan wij. Mijn vriend heeft maar 1 weekje vakantie, en ik zie het nog niet zo zitten om met Julian ver weg te gaan. Wij gaan dus een week in het huis van mijn ouders zitten.

Chrisje, welkom terug! Wat sneu dat het evenwichtsorgaan van Cayla ook aangetast lijkt te zijn. Kunnen ze daar nog iets aan doen? Het is wel een prachtmeid! En al bijna 1 jaar :dance:
Hoe is het met je andere meissie?

Julian zit midden in een sprongetje volgens mij. Hij wordt midden in de nacht wakker en huilt dan tranen met tuiten. Als je bij hem blijft zitten, of lekker gaat schommelen in de schommelstoel dan is het goed, maar leg hem niet terug in bed :?
Vannacht heb ik hem bij ons in bed gelegd zoals we de eerste weken ook veel gedaan hebben. (dus op een veilige manier, boven mijn hoofd, hij kan geen kant op en kan ook niet onder de deken komen) Daar viel hij meteen weer als een blok in slaap.
Nu is hij overigens weer super vrolijk. Hij ligt lekker in de box te spelen. :inlove:
Ik zelf zit een beetje als een zombie met de laptop op schoot. :zzz:

Hey meiden! ben er ook weer ff…

Wawa, waar gingen jullie ook alweer heen? :oops: