**OKTOBERSTOPPERS '06** We zijn compleet!

Lieve Til, dankjewel :-*

hoi meiden,

oh m’lena wat een drama zielig hoor, hoe is het gegaan? en een heerlijke vakantie voor jou, rust maar lekker uit

tilly hoe is het nu met de kleine luuk? en knap dat je bent gaan werken.

femmie nou dat is schrikken, een bultje kan heel goed door de bv komen, ik voel soms ook knobbeltjes zijn volgens mij verstopte kliertjes. en als je er dan veel aan zit gaat het pijn doen. Goed dat je naar de ha gaat want die onzekerheid en die enge gedachtes nav je buuf is niet best. goed voor jezelf zorgen.

arme dana 28 graden :shock:

patricia lekker naar het strand heerlijk.

marije wat heftig met jouw s-moeder succes hoor :hug:

wawa hoe is het nu?

chrisje slimmerik :wink: kom je snel weer?

nou ik ben niet door de briefselectie ik baalde daar echt van niet eens op gesprek, niet de juiste ervaring. pff je moet toch ergens beginnen. ik zag nog een leuke vacature alleen de sluitingsdatum was 23 juni ik meteen gebeld en als ik de zorgde dat ik de brief maandag via email zou sturen zou ik nog mee mogen. Ook voor deze functie heb ik niet de juiste ervaring, maar ik wil het toch proberen.

met relatie gaat het wat beter en ik plaats zo nog even een schattig foto’tje van mijn kleine man.

dank voor lieve berichten :-*

meiden liefs

Meidne ik heb niet veel tijd en heb ook maar vluchtig bijgelezen…

Jane, succes met de volgende sollicitatie! :thumbup:

M’lena, balen van je afwijzing en gecondoleerd met je poes :hug:

Marije ook sterkte en Femmie hoe is het afgelopen bij de ha?

Sorry, verder echt geen tijd, van de week al strand foto’s in ons sf geplaatst. :-

Dikke :-
voor allemaal!!

P.S. Jane gaan jullie al serieus voor een 2e kindje?

schattig

oh patricia jullie wel he??? hihi

nou ik laat mijn spiraal aankomend najaar of begin winter verwijderen ik word denk ik weer een oktober stopper wel zo makkelijk. oktober stopper oktober kindje en nu weer een stopper mooi toch, maar als ik me dan zo voel als nu wacht ik nog. ik ben er nu nog niet aan toe. dus wie weet.

kus

@jane wrote:

oh patricia jullie wel he??? hihi

nou ik laat mijn spiraal aankomend najaar of begin winter verwijderen ik word denk ik weer een oktober stopper wel zo makkelijk. oktober stopper oktober kindje en nu weer een stopper mooi toch, maar als ik me dan zo voel als nu wacht ik nog. ik ben er nu nog niet aan toe. dus wie weet.

kus

Nee hoor, wij ook nog niet :smiley:

Ik wil wel, maar Oktay wil nog wachten. Hij heeft er ook goede argumenten voor, oa dat we weer moeten verhuizen, dus ik heb er vrede mee… een beetje dan :wink: :mrgreen:

Toen Nesrin net geboren was zei hij we gaan voor een volgende als ze 1 jaar is, maar daar is hij nu vanaf gestapt helaas. Ik hoop zelf dat ik hem kan over halen een jan/feb stopper te worden.

Wat een geweldige foto van Owen! :inlove:

:-*

nou dat vind ik ook wel fijn klinke wie weet doe ik met jullie mee. maar moet er nu nog niet aan denken.

rustig hier meiden heb ik eens vrij nou niet helemaal waar ik heb zo een late dienst pfffffffff ik ben altijd al 8 jaar met plezier naar mijn werk gegaan en dat is nu echt weg. is niet fijn maar goed weggaan mag niet het doel zijn, ik wil wel iets leuks terug,

fijn weekend en vakantie voor de mazzelkonten onder ons.

liefs jane

Ik heb weinig bijgelezen, k heb er geen puf voor. Sorry

Mijn hormoonhuishouding is helemaal van slag. Ik kijk het nog een maandje aan, als het dan niet beter is, dan gaat dat spiraal er weer uit.

Verder gaat het goed met ons. Ik zal wat foto’s in het sf plaatsen.

Nog 1 weekje en dan heb ik vakantie :dance:

Ben aan het werk en moet nog tot half 2…

Maar, het is stuil hier dus wel lekker tijd om te Kokken :mrgreen:

Zijn er nog meer meiden online vanavond?

Femmie…hoe is het nou afgelopen bij de ha? ben toch wel erg benieuwd :think:

Wawa, gaat alles goed? Ik heb je al even niet gezien.

Nesrin heeft vandaag voor het eerst los gestaan!! :shock: :inlove:

Hi meiden,

Ik ga vanavond eens een poging doen om even alles bij te lezen en te reageren.

Heb een raar weekje gehad :? ( mede door chemo van st.moeder etc.)

Liefs :-*

Marije :hug:

Patricia GO NESRIN! :inlove:

Ook nog een dikke :hug: voor Tilly en lieve kleine zorgenkindje Luuk.

Jane, :hug: Ik hoop echt dat je snel wat anders vindt. Het is verschrikkelijk om met tegenzin naar je werk te gaan.

Mamalena, ook jij hebt ff een lekkere :-* nodig.

Wawa, jij hebt nu vakantie toch? Kom je een beetje tot rust :hug:

Chrisje, hihih je ww vergeten! Succes met de verhuizing! Leuk dat Cayla al gebaartjes gaat maken.

Femmie, vermoeiend hè, zo’n kleintje. Maar je hebt echt een prachtig meisje. Ik kan niet wachten om haar live te zien. :-*

Charissa, heerlijk al die uitjes! Geniet ervan!

Bookimama, ik spreek jou meer op msn dan hier hè. :stuck_out_tongue:

Volgens mij vroeg iemand hier ook nog of ik mirretje nog spreek. Ja, maar niet heel veel. We hebben het beide erg druk. Maar in de vakantie gaan we wel weer iets afspreken. Ze heeft net een huis gekocht en is nu 20 wk zwanger van een meisje :inlove:

Vinden jullie het goed als ik hier weer inspring?

tuuuuuuuuuuuuurlijk doe niet zo gek er zijn er langer die wegblijven en druk zijn :oops: :mrgreen:

marije raar weekje??? toch niets ernstigs

oh patricia tot half twee ik tot 22.00 het zit er dus bijna op voor mij.

misschien gaat het hagelen en krijg je het druk (zo werkt dat toch bij jullie of sla ik de plank mis.)

joos nog een weekje heeeeeeeeeeeeeeerlijk ik jaloers.

goed opletten met die spiraal heb je er een met hormonen dan ik heb m die reden koper genomen.

nou moet weer verder.

doei

Ik heb hier hagelsteentjes gezien tijdens een onweersbui. Ben benieuwd of Patricia het daardoor inderdaad drukker heeft gehad.

Jane, ik heb ook een koperspiraal. Ik wilde niet weer die ellende van hormonen. Blijkbaar vindt mijn lijf dit al weer heftig genoeg.

Enneuh…misschien toch een baan in het onderwijs zoeken?

Nou meiden, indd erg druk gehad en dus weer geen tijd gehad om te kokken!!

Wat leuk dat Mirretje (weer) een meisje krijgt. Wanneer is ze uitgerekend?

Ik ga nog even gauw wat laatste dingetjes afmaken. Morgen ben ik vrij, kom dan weer kletsen!

Hebben jullie nog gelezen van de juli mama? :cry: Echt verschrikkelijk weer…

Slaap lekker allemaal :-*

Verschrikkelijk van die juli-mama. Ik had het niet gelezen, maar ben even gaan kijken omdat jij het meldde. Eigenlijk lees ik zulke dingen liever niet (struisvogel :oops: )

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2770730#2770730

hoi hoi

leef nog wel hier. heb alleen ff geen puf en zin om te reageren sorry.

morgen wordt ons mam dr lievelings tante begraven (die 2 hielden mekaar op de been)

komt nogal veel boven, vooral omdat zowat alles hetzelfde is.

kom snel dat beloof ik

:-*

Hi lieve meiden,

B’mama, veel sterkte meis. :hug:

Meiden het spijt me, ga op de bank hangen… Heb net mee gedaan met het buikspierprogramma van kok. (zie topic bij CONTACT)

Ik heb dus echt geen conditie meer… :oops:

tot snel! :-*

@Marije wrote:

Meiden het spijt me, ga op de bank hangen… Heb net mee gedaan met het buikspierprogramma van kok. (zie topic bij CONTACT)

Ik heb dus echt geen conditie meer… :oops:

Vanaf morgen ga ik meedoen. Oké? O ja, ik spring hier weer in! Veel gemist afgelopen dagen? :-*

Hay Wawa still alive! :mrgreen: :-*

Buikspierprogramma? Ik ga eens kijken.

Ik heb me net ook maar gemeld bij de buikspierclub. En nu hopen dat ik het ook echt volhoud.

Wawa, fijn je weer te zien meid. Hoe gaat 'ie?

Marije, oeh, was het zwaar? :hug: Ik laat mijn vriend vandaag het boekje printen.

bookimama, :hug: :-* sterkte meis.

Patricia, jij hebt je ook aangemeld zag ik. Straks zitten we met alle oktoberstoppers (behalve slanke den Jane) te oefenen :mrgreen: