Hoi meiden,
Zal even snel een update geven van Luuk.
Tegen 12 uur heeft meneer gewoon lekker gepoept dus daar zat het hem toch echt niet in. De koorts liep alleen maar op en hij is in de loop van de dag alleen maar lustelozer en zieker geworden. Het enige wat hij nog kon doen was kreunen, zachtjes huilen en slapen. Echt vreselijk weer.
Uiteindelijk rond 15.00 de huisartsenpost weer gebeld en om 16.00 konden we daar terecht. Inmiddels was zijn koorts weer opgelopen tot 40.8, echt weer een kacheltje dus.
Bij de ha post hebben ze ons doorverwezen naar het ziekenhuis.
Daar aangekomen alles gecontroleerd wat kon duiden op hersenvliesontsteking (ja alweer) maar dat leek het niet te zijn. Bloed afgenomen en plas opgevangen. Het bloed is niet helemaal super maar het wijst ook niet op een ontsteking. De urine uitslag hebben we nog niet gekregen want we mochten meneer weer mee naar huis nemen.
In principe kon hij ook wel blijven in het ziekenhuis want hij had infuus al in maar hij mocht ook mee naar huis.
Wij hebben hem dus meegenomen naar huis en moeten gewoon kijken hoe het met hem gaat. Wordt hij toch weer zieker en reageert hij nog minder dan nu dan moeten we weer naar het ziekenhuis. Blijft het zo dan 3 dagen aanzien voor we weer aan de bel trekken.
De artsen weten dus niet precies wat hem mankeert maar ze gokken op een virale infectie of een ander virus dat hem dwarszit.
Momenteel slaapt hij lekker op een paracetamolletje. Ik ben benieuwd wat de nacht ons brengen zal.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal en Marije bedankt voor je pb :-
Verder even een hele dikke :hug: voor de meiden die het gebruiken kunnen. Heb namelijk wel alles gelezen inmiddels maar reageren doe ik weer een andere keer, als jullie dat goed vinden.
:-
TILLY, HOE IS HET NU??
ff vlug dikke knuf voor tilly en luuk
Ik ga ff op de bank liggen, hoop dat ik ff kan slapen
Femmie, ik moet nu effe weg, maar ben straks terug en ga dan antwoorden. Wil graag met je meedenken.
Tilly hoe is het daar met de kleine luuk, klinkt nogal zorgelijk hoor dikke knuf voor jullie
m’lena wat balen zeg je ik had toch een beetje begrepen dat je een goede kans maakte het is vast een teleurstelling :hug:
wawa wat een irri nacht heb jij gehad zeg, waar was je man ben je inmiddels een beetje bij met je slaap? succes.
femmie ik vind het allemaal erg herkenbaar hoor, je hele verhaal, moest er zelfs een beetje om grinniken al die gevoelens van blijdschap tot schuld die elkaar zo lekker vlot afwisselen en de kwetsbaarheid die je hebt omdat je zoooooooooooo ontzettend veel van je kleine hummel houdt zo mooi, maar ook weer eng enz enz. ik kan me nog wel eens zo voelen dan kijk ik naar dat smoeltje en dan word ik overspoelt met liefde.
dat tentje van wawa is ook heel handig, alleen ik vond dat in het openbaar ook weer een beetje opvallend, ik kan nu voeden dat het kijkt alsof hij gewoon in mijn armen slaapt. soms is dat wel genant omdat mensen zich dan over ons buigen en dan veel ah en wat een mooi krullen en is het een jongetje? en dan nog eens goed kijken en dan oeps sorry ik zag niet dat eeh euh… hihihi maar goed het is soms best een gehannes maar je krijgt er een hoop voor terug bijv… owen is nu best een wildebras en knuffelen zit er even niet in hij wil vrijheid bewegen en dingen doen, maar als hij honger heeft grijpt hij naar mijn shirt nestelt zich comfortabel tegen mij aan en begint te drinken en doezelt lekker weg, met zijn handje streelt hij een lok haar of mijn hals en ik aai hem over zijn ruggetje of dijen vindt hij heerlijk en ik ook :inlove: wij gaan dus nog even door.
Over die regeldagen pff die zijn nooit op de voorgeschreven dagen hoor, is een indicatie en de een een week en de ander een dag. Ik ben toen gestopt met me zorgen maken over voeden en krampjes ik kon het niet voorkomen en lekker drinken maakte hem rustig en stopte het huilen dus ik bleef voeden ook al zou het de krampjes verergeren. ik voede ook erg vaak per dag en dat werd vanzelf minder iedereen zat op 8 of zo en ik deed er een echt wel meer. omdat hij gewoon lekker ontspande zat ik soms avonden met hem aan de tepel want in de avond huilde hij vaak dan zijn de darmpjes moe en is het het ergst. en als hij sliep legde ik hem in zijn bedje soms pas na tien uur. daar voelde ik me goed bij een ander misschien niet. ook weer fijn een kwestie van naar je gevoel luisteren.
marije ook al zo’n tijger dan is hij ook een motorisch vroege of niet? of vind ik het allemaal gewoon te snel gaan :think:
weetje meiden ik las mijn relatie perikelen van een paar dagen geleden terug en ik werd gisteren ongi zou het één met het ander te maken hebben :think: nou ja de feiten van maanden geen seks hebben niets te maken met mijn hormoniale schommelingen.
femmie klinkt als migraine meid goede vriendin had geen last tijdens zwangerschap van haar ernstige migraine zij heeft dan duizelingen en soms zelfs uitvalverschijnselen. heel heftig. is ook weer terug gekomen na de zwangerschap maar iets minder vaak.
wawa wat heb jij ondanks je vermoeidheid je best gedaan een uur :shock:
joos hoe is het met mir? spreek je haar nog wel eens.
b’mama hoe is het bij jullie nog lekker mooi weer, hier gaat het nu ook de goede kant op. ik vind het nog steeds erg jammer dat ik je niet ontmoet heb. hoe is het met jou en je familie?
meiden liefs
Jane, ja idd erg veel emoties die zo door elkaar heen lopen, maar over het algemeen wel heerlijk, al beangstigd het soms. Ben gewoon zo verliefd op mijn meisje. Zelfs als we de weg kwijt zijn en ze alles bij elkaar schreeuwt, hou ik zo enorm veel van haar. Ik weet nu wat ze bedoelen met “onvoorwaardelijk houden van…”
Haha jij voedt dan wel subtiel als mensen het iei niet eens in de gaten hebben :lol:
Dat tentje van wawa doe ik idd nu ook, heb het wel nodig om alle overtollige melk op te vangen en te zorgen dat dana en ik zelf niet helemaal onder komen te zitten :oops:
Heb gister voor de allereerste keer in een restaurant gevoed :oops: En het ging goed vond ik zelf. Je krijgt er idd vanzelf handigheid in. Had thuis al wat geoefend met jullie tips en nu kon ik het echt in de praktijk brengen.
Ow jane, als ik jou zo lees realiseer ik me dat ik nu nog ff zo moet genieten van het knuffelen met dana. Dat wordt idd natuurlijk dadelijk steeds minder namate ze steeds meer zelf gaan kunnen en willen.
Ik moet zeggen dat ik wel veel aan je verhaal heb jane, wat je schrijft je gevoel volgen. Ik ben alleen af en toe nog zo in strijd met mijn gevoel en verstand. Mijn gevoel zou haar heel de dag bij mij hebben om te knuffelen en te troosten terwijl ik ook gemerkt heb dat als ik haar in bed ff een paar minuten laat huilen, ze vaak ook in slaap valt. En die slaap heeft ze ook zo nodig.
En je hebt natuurlijk ergens wel helemaal gelijk dat krampjes niet te voorkomen zijn. Ze wordt idd rustig van het voeden voor 1 a 2 uurtjes. Dat is natuurlijk ook veel waard. Toenstraks heeft ze zelfs 4 uur geslapen, en mama ook 2 uur :dance:
Jane, je relatieperikelen en de ongi kunnen natuurlijk wel wat met elkaar te maken hebben. In zoverre dat je door je ongi alles misschien anders ziet en ervaart. :hug:
Dat staat natuurlijk helaas los van de andere feiten
Hoop voor jullie dat jullie snel het roer om kunnen gooien zodat jullie je er weer happy bij voelen :hug: :hug:
Wawa, gadver nog niet goed geslapen, het kan je zo enorm opbreken he. En dan deze week ook nog werken. :hug:
Jane, ja ik vind het zelf ook als migraine klinken, maar als ik wawa dan weer zo hoor, dan denk ik, zo erg is het nog niet bij mij.
Met name de druk achter mijn ogen en dat het altijd rond mijn ongi komt, ik had niet bedacht dat de duizelingen er ook mee te maken konden hebben. Ik zal wel eens in de gaten houden of dat ook altijd rond die zelfde periode gaat komen.
Tilly je bent vandaag niet geweest, hoop dat alles goed gaat met luuk? Wat een zorgen toch weer meis. Vind het zo enorm zielig voor je kleine mannetje en jullie ook. Jullie krijgen echt wel heel wat voor jullie kiezen zeg. Hoop dat ie snel opknapt :hug:
Mijn vriend is vandaag weer gaan werken. Had dus de hele dag alleen met dana. Toch ook wel lekker hoor, je eigen ding doen.
Ben heel de dag bezig geweest met voor dana zorgen, boodschappen en de was. Ik vroeg me net echt af hoe we dat ooit gaan doen als ik straks weer ga werken :o
Nou zullen we daar ook wel een ritme in gaan vinden. Dan komt dana hopelijk niet meer iedere nacht en heb ik overdag minder rust nodig.
Gister was mijn vriend met dana naar een feestje gegaan. Dan kon ik ongestoord slapen was het idee. Nou niet dus. Ik miste haar!!! Heb heel de tijd met een half oor liggen luisteren of ze alweer thuiskwamen :oops:
Och gerem en mijn vriend vandaag weer aan het werk. Hij vond er niets aan. Had het na 10 minuten alweer gehad en moest toen nog de hele dag terwijl wij thuis zaten
Nou ja, hij moet ff 2 weken doorbijten dan heeft ie er weer 3 vrij :dance:
Jane heb jij al iets gehoord op die brief die je gestuurd had? :think:
mamalena hoe was je eerste vakantiedag? :dance:
Tilly Meid, ik hoop dat alles goed gaat daar… :-* :hug:
Meiden sorry, maar verder verzuim ik even met reageren. Heb wel alles gelezen hoor, maar ben echt even in een :evil: :twisted: :evil: humeur.
Ben vandaag weer ongi geworden, heb vannacht een logeetje gehad die de hele nacht heeft lopen spoken( Hij is 6 weekjes ouder dan Tyme.) Verder wordt mijn st.moeder woensdag geopereerd ter voorbereiding op haar chemokuur, ze krijgt een soort kastje op haar borst waar ze de chemo door gaat krijgen omdat haar aderen het waarschijnlijk anders niet aan gaan kunnen. Vervolgens krijgt ze donderdag ochtend gelijk haar eerste kuur…
Al met al even BAGGER dus hier. :?
tot snel lieverds! :-*
Marije :hug: ook voor je st.moeder.
Ook dikke :hug: voor de rest die het nodig heeft :-*
Een hele dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
Ik lees wel mee, maar de puf ontbreekt me om te reageren, sorry…
Ben druk de komende weken voordat we op vakantie gaan en de bouwvak arriveert over 2 weken dus ook heel druk op het werk.
Denk aan jullie :-*
Hoi meiden…
Allereerst een hele dikke :hug: en :-* voor jullie allemaal!
Ik had beloofd afgelopen weekend bij te komen kletsen, maar het is er niet van gekomen helaas. :oops:
Nu sta ik op het punt om naar het strand te gaan 8) dus weer geen tijd. Sorry. In tegenstelling tot bij veel van jullie gaat het hier hartstikke lekker!
Misschien heb ik vanavond nog even tijd. Fijne dag allemaal.
:-*
Hier gaat het ook lekker patries
Alleen niet zo lekker als bij jou, ben jaloeeeeeeeeeeeeeers wil ook naar het strand!!! (dana heeft zo gave foute strandmuts gehad :lol: )
veel plezier vandaag.
Hoi lieve meiden,
Lief dat jullie allemaal aan Luuk denken. :-
Helaas moest ik gisteren en vandaag gewoon werken. Vrij nemen om bij je zieke kind te blijven kun je natuurlijk niet iedere keer gaan doen. Aangezien ik er stiekem vanuit ga dat hij vast nog wel een keer ziek is en toch misschien dan wel in het ziekenhuis belandt wil ik op zo’n moment met een gerust hard op kunnen bellen om af te melden.
Helaas druist dit volledig tegen je gevoel in maar het is niet anders.
Met Luuk gaat het wat de koorts betreft weer de goede kant op. Hij heeft vandaag maar 1 keer boven de 38,5 gehad en de rest er onder.
Verder is hij nog gewoon echt wel ziek. Hij doet niks en ligt alleen maar stilletjes te liggen. Bewegen is er niet bij, alleen z’n oogjes bewegen af en toe een beetje om iets te volgen.
Hij heeft toch nog wel erg veel pijn ergens en dat vind ik dan ook nog wel erg vervelend. Ook drinkt hij steeds minder dus we houden het weer even goed in de gaten.
Als het morgen nog niet veel beter met hem gaat bel ik de huisarts en dan moeten ze maar even naar hem kijken. Meer voor de zekerheid dan dat ik denk dat er echt iets ernstigs aan de hand is hoor. Het zal vast inderdaad een virus ofzo zijn maar blijft hij morgen nog zo ziek dan is hij toch al 5 dagen goed slecht dus wil ik het even na laten kijken.
Ik heb trouwens alles gelezen hoor maar reageren doe ik een andere keer weer. Ben erg moe van de afgelopen dagen en ben ook nog eens extra druk met afronden op school. Nog 3 weekjes en dan ook hier vakantie!!!
:-
Oh ja, nog wel even een dikke :hug: voor Marije en alle anderen die het wel kunnen gebruiken. :-*
Femmie, 1ste dag vakantie was een goed gevoel. Ben alleen nog steeds gewoon heel moe, erg ongi ook en veel te veel te doen. Ook leuke dingen gelukkig. Hoest met jou?
Marije, niet leuk voor je. :hug: Kan me voorstellen dat je je op dit moment niet goed voelt.
Tilly, nog steeds sterkte met kleine Luuk.
De rest, :-* , ik hoop morgen hier te zijn. Moet nu echt slapen…
Even laten weten dat ik nog besta en aan jullie denk.
Ik sleur me naar de vakantie toe.
Voor iedereen een dikke :-*
Hoi, ik zal even een berichtje plaatsen namens mijn zus, die doos is dr wachtwoord vergeten, en nu is haar computer gecrasht en kan ze dus niet meer op KOK. Ik zei al dan meld je je toch opnieuw aan maar dat wou ze niet want dan is ze niet meer Chrisje…
Maarr het gaan allemaal goed bij haar. Cayla is heel schattig aan het beginnen met steeds meer gebaartjes te maken, is heel bijzonder om te zien!
Verder hebben ze gisteren de sleutel van hun huis gekregen in Kampen, dus het klussen kan beginnen!! Maar eerst Cayla haar verjaardag natuurlijk!
En nu ga ik een van de modies eens pb en.
gr Jolanda
Tilly jee meis, dat is toch ook wat he, dat je er al rekening mee houdt dat je misschien weer eens vrij moet nemen voor zkh bezoek.
Kan me wel voorstellen helaas. hoe is het nu met luuk? Wel fijn dat ie nog niet weer opgenomen heeft hoeven worden. Laten we hopen dat jullie deze ronde een opname bespaard blijft
Mamalena lekker genieten van je vakantie hoor. Het is nu rotweer, dus een goeie dag voor al je klusjes
Wawa jij bent vrijdags altijd vrij toch? Vlgs mij betekend dat dat jij na vandaag VAKANTIE HEBT :dance:
Geniet ervan meis :-*
Joos, wanneer mag jij vakantie gaan vieren? Lekker hoor jullie allemaal, dat vakantiegebeuren gaat hier volledig langs me heen :oops:
Dromer/chrisje fijn weer wat van je te horen. Wat goed van jullie dat jullie toch het mooie en speciale in kunnen zien van de ontwikkelingen die cayla doormaakt.
En jeetje, ze wordt alweer bijna een jaar :shock:
Poeh dat gaat hard zeg! :o
En veel plezier in je nieuwe huis!!!
Marije hoe is het met jou meis, nog altijd zo fijn om vrouw te zijn?
Patricia hoe was het stranddagje?
Wij gaan binnenkort ook naar zee, vriend had het er al over om te blijven slapen daar. Ik zit nog in twijfel met dana aangezien ze nog wel om een nachtvoeding vraagt, maar misschien dat het tegen die tijd al anders is, lijkt me wel lekker als het lekker weer is dan hoor.
Charissa jij bent een beetje vakantieverslaafd geloof ik he? Owwwwwww wat heerlijk en wat gaan jullie er toch lekker vaak tussenuit.
Waar gaat het deze keer heen?
B’mama hoe is het met jou? Al ff niet meer gezien hier.
Jane weer druk aan het werk meid? :?
@mamalena wrote:
Hoest met jou?
Hier gaat het redelijk. Gister heeft dana denk ik last gehad van de warmte. Het was 28 graden op haar kamertje! :shock:
Heb haar dan ook heel de dag beneden gehad waar het “maar” 24 graden was. savonds is ze erg onrustig geweest en na de laatste voeding is ze eindelijk in slaap gevallen en ben ik huilend op bed in slaap gevallen. Was echt doodop.
Lieve schat ook want ze heeft vervolgens 6 en half uur :o geslapen voor ze zich meldde voor de voeding!!!
Verder voelde ik vorige week een knobbeltje in mijn borst. De schrik zat er goed in bij mij na het gebeuren van mijn buuf een paar weken geleden.
Ik wilde een dag later naar de ha, maar toen was het knobbeltje weer weg. Toen ontdekte ik het een paar dagen geleden toch weer. Heb toen in de gaten gehouden en het was na de voeding weer verdwenen. Denk dus aan een opgezwollen melkkliertje, maar ja, het maakt me wel onzeker. Verder is daarbij gekomen dat mijn borst vanaf gister echt pijn doet.
Heb gister vanalles geprobeerd, hete douche erop, wegmasseren, ijskompressen, extra vaak juist die borst aanbieden, maar het heeft allemaal niets geholpen. Heb vandaag dus een afspraak staan bij de ha om toch eens te laten kijken, zeker omdat het ook helemaal niet rood is. Lees op i-net overal dat je bij verstopte kanaaltjes enzo plaatselijke rode vlekken krijgt.
Laten we hopen dat het gewoon is wat ik denk dat het is

Manlief is nu weg met onze kat om 'm in te laten slapen. Arme ziel. Hij heeft veel tumoren op z’n rug die hij de laatste tijd aan het kapotlikken was. Zag er zó akelig uit. Hij had er ook echt veel pijn aan en dus hadden we vorige week besloten om 'm maandag in te laten slapen. Maar het ging zaterdag ineens heel slecht met 'm (die wond stonk!! :sick: ). En zondagochtend was hij verdwenen… We hadden 'm al dood gewaand; zag in gedachten z’n poezenlijfje onder de struiken liggen. Komt 'ie net binnenwandelen!! We schrokken ons lam!! Maar hij zag er heel slecht uit. Niesziekte, nog magerder en die wond is nu helemaal niet meer om aan te zien. Wilde niet eten, zat alleen maar te wachten tot R. terugkwam, want die moest even weg. (Kat is van oorsprong van hem) Ik ondertussen de dierenarts gebeld en we konden meteen komen. Dus nu is R. weg met poeslief. Vind het zó zielig… Ook voor R. omdat hij wéér alleen een dier moet in laten slapen. Bij onze vorige kat kon ik ook al niet mee.
Ik ben wel blij dat we hem uit z’n lijden kunnen verlossen en dat hij nog teruggekomen is.
En toen hadden we er nog 1…Toen we hier kwamen wonen 3 jaar geleden waren het er nog 3. Is wel erg hard gegaan. Krijg er een zwaar hart van…
Een heel verhaal, alleen maar over de poes. Maar ieder z’n zorgen hè. Reageer effe niet op jullie nu. Hoop hier later nog te zijn. Krijg straks visite.
Tot dan. :-*
Mamalena, meid een dikke :hug: en :-* .
Een kat in laten slapen is toch ook verdrietig meid!! Je raakt toch enorm gehecht aan zo’n beestje en hij hoort er helemaal bij.
Wel fijn voor de kat dat jullie hem nu toch op deze manier nog een beetje kunnen ‘helpen’. Hij klinkt echt heel ziek.
Nou meid, nog maar even een knuffel voor je verdrietige koppie want ik zie je zo voor me :hug:
:-*