**OKTOBERSTOPPERS '06** We zijn compleet!

succes marije. :-*

Hé meiden,

Ben effe heel druk met m’n brief. Krijg er helemaal de zenuwen van. Hij had er vandaag al moeten zijn, maar heb tot morgenochtend de tijd gekregen. Fiew, dat was even een meevaller. Het voordeel van intern solliciteren.

Gelukkig heb ik een zus die ook heel goed is in brieven schrijven (ja, ik ook, al zeg ik het zelf), dus we kunnen het fijn samen doen. LANG LEVE DE MAIL!!!

Kom deze week zeker nog langs, want…IK HEB VAKANTIE!!!

Toedeloe! :-*

Hoi meiden,

Mamalena Heerlijk, vakantie!!! :dance: Hoe lang en ga je nog weg?

Is het nog een beetje gelukt met de brief? Zou mooi zijn als je de functie zou krijgen. :pray:

Hoe is het verder met je? Voel je je emotioneel al weer wat beter?

Jane JAAAA DAAR IS ZE WEER! :dance:

Ik heb je gemist hier! En je mooi knul ook trouwens, hoe gaat het met hem?

Balen van je werk meis… Het werkt zo demotiverend als je zo veel energie in je werk stopt en je er eigenlijk weinig tot niets voor terug krijgt. :naughty:

Ik hoop voor je dat je alsnog reactie krijgt op je brief. Ga je anders nog een gesprek aan?

Jammer dat het even wat minder loopt in je relatie. Is het alleen de intimiteit of is er ook veel ergernis en ruzie in het spel?

Hier staat net zoals bij velen hier het intimiteit gedeelte op een erg laag pitje ( zeer laag kan ik wel zeggen, in die hele 7 maanden is het al wel 1 keer voorgevallen.) Merk ook dat we hier erg langs elkaar heen leven. Arnoud is erg druk met zijn werk en ik met het huishouden en alles wat met de kinderen te maken heeft.

Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de intimiteit ook niet opzoek hoor, moet er eerlijk gezegd gewoon niet aan denken, al dat gehannes en gefrutsel aan mijn lijf!

:roll: :oops:

Nou ja komt wel weer.

Ik kan me wel erg goed voorstellen dat het voor jou wel erg verwarrend is, toch heel sterk een tweede kinderwens hebben en een relatie die niet lekker loopt.

Ik hoop voor jou dat jullie er toch uit komen. :-* :hug:

Enne vooral hier je verhaal doen hoor, daar zijn we toch o.a voor. :wink:

Charissa Jeetje wat een vakantie verhaal! :shock:

Gelukkig hadden jullie nog een bende leuke uitstapjes, maar zo’n slecht verzorgd park( camping?) is dat echt een GIGA domper zeg… :roll:

Wij hebben wel eens op zo’n Landal park een huisje gehad, ook helemaal omringd met luidruchtige Poolse gastarbeiders. Snap niet dat je dat als park toe laat.

Wel heel lief van Theo dat hij zo voor jullie in de bres is gesprongen. :thumbup: :inlove:

JoosWat vervelend voor je dat je je al een tijdje zo ziek voelt. Is het snotteren inmiddels al wat minder?

Hoe was Juul zijn eerste feestje? Heeft hij ook een stukje taart mogen proeven? :drool: :wink: :hug:

Femmie Hoe staat het met je site van Dana? Gaat het verder goed met de bv en heb je je draai als mama al een beetje gevonden?

Wawa Wat naar die migraine! :evil: Ik heb er ook al een aantal jaren last van… Ben ook blij als ik binnenkort ook gewoon weer wat sterkere pijnstillers mag gebruiken, paracetamol doet hier niks.

Hier begin mei weer voor het eerst ongesteld geworden. Nu nog helemaal niets te bekennen, al wel een paar weken PMS buien. :roll:

Weet in ieder geval zeker dat ik niet zwanger kan zijn, dus dat scheelt. :lol: :wink:

Hoe gaat het verder op je werk, is het al wat rustiger geworden?

Tilly Meid, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. We snappen allemaal hoe druk je het af en toe kunt hebben als mama.

Trouwens, wij hebben van de week al behoorlijk bij gekletst hoor. :o

Je kwam bij mij op bezoek in mijn nieuwe boerderij. ( Waar dromen al wel niet over gaan.) Whahahah! :mrgreen:

Patricia Heb je gisteren nog naar het voetballen gekeken met Oktay? Was hij erg teleurgesteld?

B’mama Hoe is het daar? Is het bij jullie al volop zomer?

Chrisje Hoe is het bij jullie? AL wat meer bekend?

Goed, dat was het wel geloof ik. :shifty: Als ik nog iets of iemand vergeten ben SORRY!!! :-

Liefs Marije. :-

Ik kom in het weekend. Zit niet lekker in mijn vel. Nog één week werken en dan vakantie.

edit beheer; OPROEPEN TOT STEMMEN NIET TOEGESTAAN

Hey meiden… hier ook druk druk, ik hoop ook in het weekend weer even bij te kunnen kletsen. Wil jullie ook nog een paar leuke foto’s van Nesrin laten zien.

Wawa, ik heb gestemd :wink:

Fijne avond allemaal en tot gauw :-*

Gestemd! :wink:

Wawa, :hug:

Wawa :hug: Nog ff volhouden meid. Goed voor jezelf zorgen :hug:

Ik kan niet meer stemmen, want is heb al gestemd op een kindje van de januari-mama’s.

Patricia, Nesrinfoto’s zijn altijd zeer welkom! :dance:

Marije, jij bent volgens mij weer helemaal bij hoor. Hoe is het met jouw mannen?

Mamalena, yesss vakantie! Wel gaan genieten hè. Is het nog gelukt met de brief. Ik ga ook voor jou heel hard duimen.

Hoe gaat het nu eigenlijk met het kaboutervrouwtje?

Jane, Welkom terug :dance:

Dus jij had ook zo’n heftige menstruatie. Pff wat naar hè. Ik hoop echt dat dat de komende keer anders zal zijn. Krijg jij ook nog een controle echo? Ik krijg die de 2e.

Voor het verhaal onder de spoiler wil ik je even een dikke knuffel geven. Ik hoop echt dat je situatie thuis en op het werk snel beter wordt. :-*

Marije, tot komend weekend :wink:

Charissa, wat een gedoe zeg. Ben je lekker op vakantie en dan krijg je een en al gezeur. Fijn dat jullie het toch leuk gehad hebben. Ik heb eigenlijk alleen nog maar goede verhalen over de BB gehoord.

Ik ben vandaag wel weer aan het werk gegaan. Ben wel ontzettend moe, maar goed, daar hebben wel meer mensen last van.

Met Julian gaat het erg goed. Hij ontwikkelt zich in een razend tempo, en is sinds begin deze week de trotse eigenaar van 1 tandje! :mrgreen:

Het feestje gisteren was leuk, maar ik heb Julian nog maar even niet van de taart laten proeven. Ook kon mama zichzelf inhouden om niet te snoepen. Was wel moeilijk hoor, er was heerlijke chocoladecake :drool:

oh wat knap joos ik was daar niet zo sterk in ik geloof dat owen al van alles geproefd heeft :oops: doe ik het niet dan mijn surinaamse schoonfamilie wel :oops: dank voor knuf. tsja ik moet nog een afspraak voor die controle echo maken alleen ik denk dat ik dat niet doe ik geloof dat ik hem maar weg laat halen we hebben hier echt nooit sex en als het weer goed in de slaapkamer gaat willen we voorzichtig ook gaan proberen weer zwanger te worden.

Marije ik vind het niet leuk voor jullie hoor 7 maanden… maar ik was zo gerustgesteld om te lezen dat ik niet de enige ben die al maanden de slaapkamer alleen gebruikt om te slapen. Ik word er dus heel onzeker van denk dan echt dat er wat mis is in de relatie. nee verder hebben we eigenlijk helemaal niet veel ruzie en besteden ook best veel tijd aan elkaar en de kleine. al komt het merendeel van de zorg en het geregel toch op mijn dak, maar ik geloof dat dat ook bij velen zo is. Jij hebt op ieedereen heel lief gereageerd, hoe is het bij jullie verder?

wawa :hug: rustig aan hoor en lekker vakantie straks.

m’lena wat een opgewekt bericht weer van jou werd een beetje tijd, volgens mij heb jij door die nieuwe functie hernieuwde kracht, die brief word vast geweldig. hopelijk krijg je sneller reaktie dan ik pff ik wacht nog steeds af.

ik ben eindelijk weer eens vrij en kom tot niets kennen jullie dat, pff genoeg klusjes, maar geen zin ik geloof dat ik straks even naar de kringloop ga of me inschrijf bij de speelotheek kijken of er nog iets is voor die kleine draak van mij.

die zich al optrekt aan de bank en overal heen tijgert het blijkt ook een driftkikker echt een temperamentvol kindje. word nog wat.

liefs voor alle anderen :-*

Wawa :hug: Tot gauw meid.

Patricia Ja leuk! Ik ben benieuwd naar de foto’s.

Joos Wat gaat Julian goed zeg! :thumbup: Knap van je om een stukje chocolade taart af te slaan.Ik kan dat dus echt niet… :oops:

Jane WAUW! Wat een bink is die Owen zeg!:inlove: En hij ontwikkeld zich ook al zo snel, goed hoor!

Marije ik vind het niet leuk voor jullie hoor 7 maanden.... maar ik was zo gerustgesteld om te lezen dat ik niet de enige ben die al maanden de slaapkamer alleen gebruikt om te slapen. Ik word er dus heel onzeker van denk dan echt dat er wat mis is in de relatie.

Meis, ik denk niet dat er perse wat mis hoeft te zijn in je relatie. Je moet niet vergeten dat je lichaam heel lang niet echt van jezelf is geweest en eigenlijk nog niet helemaal is door de bv. Daarbij ben je ook nog eens heel erg druk met je mannetje en je werk. Niet zo heel raar dus dat je bijna geen energie over hebt voor andere dingen... Het komt vanzelf wel weer goed meis, dat denk ik echt! :-*Anders denk je maar gewoon aan mijn al bijna 7 maanden durende kuisheid. :wink:

Hier gaat het goed met de mannen. Jesse heeft over twee weken alweer zomervakantie! Hij heeft afgelopen dinsdag een zomerfeest gehad op school, het thema was: "Het sprookjesbos".
Jesse ging als prins op het witte paard ( alleen zijn paard was bruin, ach ja.) Ik was hulp moeder en moest dus ook verkleed.... Als Roodkapje! :lol:
Ik heb geloof ik wel 70 kinderen moeten schminken, dus ik ben nu echt wel PROF hoor! :wink:

Met Tyme gaat het ook goed. Hij tijgert heel de kamer door en kletst wat af. :inlove:
Het enige wat ik eigenlijk wat minder vind, is dat hij 's nachts nog altijd niet door slaapt.... :roll:

Dat was het weer even, misschien tot later! :-*

Getverdemme! Ik baal als een stekker. Krijg net een brief in de bus met de mededeling dat ik niet op gesprek mag komen…!!! :evil: K*T!!! :evil: :evil: :evil:

:twisted: :o KlTE voor je meis! Wat een domper dit weer zeg…

Het mag nu toch wel zo’n beetje ophouden voor jou zeg! :hug: :-

Nou meiden, eindelijk een teken van leven van mij. Nou ja, leven??? Gisteren een verplichte avond op het werk met daarna opruimen. Ik was om 1 uur thuis en lag om 10 voor half 2 gedoucht en wel in bed. Een hele gezellige avond gehad, maar ik was kapot. Helaas was het slapen ene hazetukje, want om kwart voor 2 werd peuter wakker. Die had me gemist, na 5 minuten knuffelen hoorde ik beeb al. Snel peuter weer in bed gelegd en naar beebje gegaan, want beeb heeft een infectie aan de bovenste luchtwegen en piept erg. Een knuffeltje, schone luier mochten niet baten, dus de fles gehaald. Om half 3 lag ik weer in bed. Weer van korte duur, want om half 4 was beeb enorm in tranen. Troosten hielp niet, paracetamol zetpil ook niet, dus om half 5 heet bad gemaakt en met stoel en beeb een half uur in de badkamer gaan zitten. Na een half uur spuugde hij me onder! Lekkerrrrrrrrrrrrrrr!!! Nou ja, al met al mocht ik om half 6 eindelijk slapen. Om kwart voor 7 had peuter de slaap uit!!! Ik niet dusss. Manlief is uit bed gegaan. Ik moest er om 9 uur uit, want om half 10 hadden we met de buurt afgesproken om de gemeenschappelijke plantsoentjes te onderhouden. Vanmiddag een uurtje geslapen, maar oef oef oef, wat ben ik kapot. Ik wilde alleen eerst even jullie verhalen lezen, want anders lijkt het net of ik jullie niet meer lief vind. Kuzzies

Ik begin bij bladzijde 1!!!

Mamalena, wat is er allemaal aan de hand op je werk? Ik lees veel, maar eigenlijk ook helemaal niets. Heb jij het niet meer naar je zin, zijn er dingen voorgevallen? Klachten? Balen, dat je niet op gesprek mag komen. Dat is zo machteloos. Ooit gedacht om als onderwijsassistente aan de bak te gaan? Mooi te combineren met de kids straks.

In ieder geval dikke knuf voor jou.

Bookimama, tandjes wat zijn dat?!?!?!?!? Hier geen tandje te bekennen hoor. Ha ha ha

Femmie, heerlijk dat je weer zoveel schrijft. Hoe loopt de BV nu?

Femmie, wat heb je je bevallingsverhaal mooi opgeschreven.

Patricia, balen dat je zo ziek geweest bent. Ben je nu al wel weer helemaal de oude?

Marije, wil je mij een PB sturen met websitegegevens? Ik ben wel nieuwsgierig.

Joos, wat fijn, dat je ene positief gesprek op je werk hebt gehad. Wat zeiden ze allemaal?

In ieder geval lekker terugkomen voor je meid.

Joos, hoe gaat het nu met je spiraaltje? Nog steeds zoveel last?

Bookimama, hoe gaat het nu met je zusje? Nog steeds haar energie aan het zetten in het opknappen van het huis?

Femmie, beeb was de eerste weken constant bij ons. Met 6 weken een piek in het huilen. Lekker op je gevoel afgaan hoor.

Slapen op eigen kamertje e.d. komt vanzelf.

Patricia, ons gemiddelde is van eens per jaar naar twee keer per jaar gegaan. Ha ha ha

Tilly, hoe is het nu met de drukte? Kan Luuk nu rollen? Ben benieuwd.

Femmie, hier goede ervaring met handkolf en elektrische kolf van Avent. Voeden in openbaar:

Onder je bh-bandje een hydrofieldoek trekken, zodat je een tentje voor je kind creëert.

Dan bh losklikken en kindje eronder. Heb ik geleerd van mijn vriendin.

Werkt super. Volgens mij heb ik eventueel het wel op de foto.

Charissa, fijn dat je er weer bent.

Joos, hoe is het met je verkoudheid? En zit je al wat rustiger in je vel?

Jane, balen dat je het niet naar je zin hebt op je werk. Enne, intimiteit verandert inderdaad met de komst van kinderen.

Als je het je maar bewust bent en er samen over praat.

Mamalena, fijne vakantie.

Dank je voor het stemmen. Enne vreemd, dat ze alle topics doorlopen om te checken!

Jane, mooie foto van owen!

Marije, wat leuk dat je hebt geholpen op het zomerfeest. Nog leuke foto’s gemaakt?

Zo, ik ben een uur verder. Tijd voor thee!

Patricia, ik keek laatst, het pakje van lief is zelfs 62 :o

nja het zal wel dat het klein valt hihi, zal het binnenkort dan maar eens gaan passen voor ze erweer uitgegegroeid is, maar hij past nu nog echt niet hoor!

Belachelijk dat je niet hebt kunnen ruilen, ik had toch echt wel verwacht dat dat zou moeten kunnen :?

Joos,
hoe is het met je? Weer een beetje de verkoudheid te boven?

Vlgs mij had ik het al op msn vertelt, je mag de site wel bekijken, maar er staat alleen mijn avatar van msn op.

Hoe was julians eerste partijtje? :mrgreen:

Charissa dat was me de vakantie wel zeg. Jammer dat het zo moest lopen, al die regeldingetjes en tegenslagen daar zit je toch niet op te wachten op vakantie.

Ben wel erg benieuwd naar de foto’s

Jane, allereerst dikke :hug:

Bedankt voor de tip voor het voeden. Heb het geoefend en in de praktijk gebracht (bij mijn broer en thuis terwijl mijn schoonmoeder op mijn neus zat te kijken :x ) en het ging goed :thumbup:

Ik voed thuis idd ook beneden op de bank en ik las je stukje en dacht :lol: ik heb mijn voedingskussen ook boven liggen, terwijl ik hem daar niet gebruikt :doh:

Toen dana geboren is heb ik niet hoeven :cry: hoor. Ik had dat van te voren wel verwacht en vond het ook bizar dat het niet gebeurde, maar ik was zo opgelucht dat die pijn over was dat er echt een last van me afviel.

Moet zeggen dat er emotioneel wel wat dingen anders gelopen zijn dan ik van te voren gedacht had en ik realiseerde me ook pas na anderhalve week hoe mooi het moment eigenlijk was toen dana op mijn buik lag. Vind het erg jammer dat ik me dat toen pas realiseerde en op het moment zelf het niet zo intens heb ervaren, maar goed het is nu eenmaal zo gelopen. Ik kijk gewoon naar de mooie momenten terug en geniet van de herinneringen en probeer maar niet teveel stil te staan bij dat ik me soms anders voelde dan verwacht en gehoopt.

Meid wat enorm balen van je werk. Je kan idd wel spreken van incompetent leiderschap als de mensen met de grote mond altijd hun zin krijgen. Juist een goede leidinggevende moet daar doorheen zien te prikken :x

Kan me voorstellen dat je het helemaal beu bent. Heb je al iets gehoord op je brief?

En meis toch, je relatie niet meer zo intiem. Je schreef het al eerder een paar maanden geleden dat jullie meer vadertje en moedertje zijn dan echt geliefde zoals voorheen. Zou het niet kunnen zijn dat het vele werken jullie beide daarin een beetje de lust ontneemt en opbreekt? Als je naar een andere baan gaat zoeken, wil je dan ook zoveel blijven werken? Want jullie hebben nu beide een onregelmatige baan, kan me voorstellen dat jullie nogal eens langs elkaar heen leven.

Maar ik vind het wel heel knap van je dat je eerst je relatie weer op de rit wil hebben voor er een tweede komt. Hoeveel meiden zijn er toch wel niet die zo naief zijn en juist daarom een tweede nemen in de hoop dat het dan allemaal wel weer goed komt. Vind het heel verstandig van je :hug:

Denk trouwens dat je idd hier wel herkenning zal vinden als ik zo de avond van mijn bevalling heb teruggelezen. Het maakt het niet minder leuk voor je, maar daaruit kan je wel opmaken dat het er misschien ergens ook een beetje bijhoort helaas :hug:

En tuurlijk mag je een keertje langskomen. Lijkt me supergezellig!

Zoals ik al eerder zei, iedereen is hier welkom.

Ik moet er wel even bij vertellen dat wij aan een slootje wonen en het water nog niet afgeschermd is.

Op zich geen probleem, zeker owen die zal nog nergens heen gaan :lol: maar vind wel dat het bekend moet zijn voor als er wat grotere kinderen ooit komen.

Ik voed hier idd op verzoek, maar soms is het nog altijd lastig, wanneer er een verzoek tot eten is en wanneer een verzoek om aandacht, of wanneer ze het gewoon warm heeft. Och gerem, heb haar net gevoed en de haartjes waren drijfnat van het zweet. Temp was wel oke, dus ze kan haar warmte goed kwijt om zich goed op temperatuur te houden, dus das wel fijn, maar ze moet het zo warm gehad hebben.

Tja en lichamelijk gaat het hier idd niet zo geweldig. Ik heb me echt werkelijk waar nog nooit zo heerlijk gevoeld lichamelijk als toen ik zwanger was. Tja wel op en af wat bekkenklachten, maar dat was allemaal acceptabel.

Nu heb ik in afgelopen 3 weken weer alle klachten voorbij voelen komen die ik 9 maanden lang gewoon niet meer ervaren had. Ff klagen hoor :oops:

rugpijn met uitstraling naar mijn benen, ik had daar zo’n problemen mee verwacht tijdens de zwangerschap, was echt bang dat dat veel erger zou worden en me de das om zou doen. Mijn moeder is niet meer voor een 4e gegaan vanwege haar rugproblemen, maar bij mij bleef het wonder boven wonder uit!

maagkrampen, die had ik voor mijn zwangerschap te pas en te onpas en heb nooit een oorzaak kunnen vinden en nu van de week weer een dag enorme pijn in mijn maag, weer zonder reden, maar ik heb wel een vermoeden dat het een hormonaal probleem is, aangezien het 9 maanden weggeweest is.

ongihoofdpijn, zo noem ik het maar, heb het normaal altijd rond de periode dat ik ongi moet worden. Van de week ook weer, zon drukkende pijn achter mijn oog, waarbij ik geen licht en geluid meer kon verdragen. Heerlijk met een schreeuwende dana in mijn oor :roll: Moet wel zeggen dat ik het raar vond, want dana is nu 3 weken oud, dus ik kan nog niet ongi worden, maar ook dat is overduidelijk een hormonaal probleem dus zal wel zijn omdat mijn hormonen zijn weg weer aan het zoeken zijn.

Duizelingen. Dat heb ik ook 9 maanden lang niet meer gehad. Is ook zoiets raars, als ik uit de auto stap bijv. dan heb ik het gevoel dat de auto onder mijn kont wegrolt, of bij het strijken als ik van links naar rechts stap heb ik ook het gevoel dat heel de wereld om me heen draait.

Nou ja, als we voor een vlgd gaan, ga ik naar een ander zkh. Daar ken ik de artsen (heb met ze gewerkt), mijn ha kijkt er denk ik nml niet echt serieus naar, maar misschien dat de gyn er wel wat mee kan, laten we het hopen.

Mamalena wat enorm balen dat je niet op gesprek mag komen :x

Hadden ze een beetje een fatsoenlijke reden? Niet dat je er wat aan hebt, maar toch…

Toch hele fijne vakantie gewenst. Hoe lang heb je, en ga je nog weg? Nou geniet er maar van, ff lekker bijkomen, tijd voor jezelf en gezinnetje en de boel lekker de boel laten. :hug:

Marije nee ik kan nog altijd niet uploaden, zal nog wel ff duren, maar goed staat nu 1 foto op, die avatar van me op msn, dus heb ik haar toch kunnen showen :inlove:

Heb mijn draai prima gevonden. Ik moet zeggen dat ons dat prima afgaat eigenlijk. Ik ervaar het eigenlijk als heel normaal zoals het nu gaat.

Maar daarentegen is het wel vermoeiend hoor, ik ben gewend om 10 uur achter elkaar te slapen snachts. Dus tja :wink: :lol: ikke = voor moe :oops:

En wat een leuke dag gehad met jesse op school! Leuk hoor.

En allemaal tijgerende kindjes hier al :inlove:

Bv gaat nog altijd heel goed. Heerlijk zoals het loopt, alleen is dana af en toe ineens erg boos tijdens de voeding. Geen idee wat er dan aan de hand is, ze is dan aan het drinken en wordt dan ineens boos en duwt zich grof van me af en is vervolgens weer boos omdat ze de tepel niet meer kan vinden. Ik denk dat ze dan toch genoeg gehad heeft, want als ik haar dan weer aanleg dat blijft ze onrustig en boos worden af en toe. Als ik haar dan overeind hou en ff boos laat zijn, dan vlakt het vaak snel af en gaan de oogjes tevreden dicht.

Wawa ow bijna vakantie meid, wat lekker.

Je zit de laatste tijd vaak niet lekker in je vel, is het het einde van het schooljaar of is er iets anders aan de hand? :hug:

Jane, wat een geweldige foto van owen :inlove: Ik zie er echt je vriend in.

Emotioneel en slapen Ik heb het afgelopen dagen wel een beetje zwaar gehad. Onze schat doet het super. Snachts slaapt ze 5 uur voor ze zich meld voor een voeding. Mijn vriend haalt haar, ik voed en hij verschoont en legt haar terug en dan slapen we met zijn allen weer verder.

Toch was ze van de week ff haar ritme kwijt, na de voeding van 22 uur, kwam ze om 1, 4 en half 8. De voeding van 1 en half acht had ik gedaan, mijn vriend dwars doorheen geslapen en toen ze om 9 uur zich weer meldde, dacht mijn vriend, “nou dat heeft ze netjes gedaan”, hij ging haar halen en maakte mij wakker. Ik had die nacht dus echt alleen maar hazeslaapjes gehad en heb 2 dagen en nachten nodig gehad om bij te trekken.

Verder doet ze het dus erg goed snachts, maar toch lijk ik enige slaap tekort te komen. Mijn schoonmoeder heeft er ook nog eens een handje van om tijdens het rustuur gewoon zonder pardon binnen te vallen. Ik had het al eerder gezegt, maar was het van de week echt beu. Kon gewoon weer niet slapen en dat breekt me echt op. Savonds had dana ff een huilmomentje en ik kreeg haar niet stil. De tranen sprongen in mijn ogen en uiteindelijk ben ik met een huilende dana op bed beland en hebben we met zijn tweeen een potje zitten janken. Merk echt dat de vermoeidheid me emotioneel opbreekt. Gelukkig pakt mijn vriend het goed op en laat mij mijn rust pakken zodat ik weer een beetje op kracht kan komen en het allemaal weer wat beter aankan.

Schaam me soms best wel, we hebben zo’n geweldig meisje die het zo geweldig doet en dan toch breekt het me soms op :roll:

CB belde van week nog om te vragen hoe het gaat. Moet zeggen dat ze wel erg betrokken zijn, zeker op het emotionele vlak. Ze houdt me goed in de gaten, vanwege mijn emotionele schommelingen tijdens de zwangerschap, nou ja, vind het wel netjes van haar.

Verder vroeg ze hoe het met de bv ging, heb haar vertelt hoe het gaat en ik dana ook wel eens eerder voedt als het zo uitkomt.

Dana

Verder genieten we enorm van dana, zoals ik al schreef is ze een enorme schat en ik werd vandaag zelf een beetje bang toen ik me realiseerde hoe enorm veel ik van mijn meisje hou! Het is echt niet normaal hoe intens dat gevoel kan zijn, had dat echt niet voor mogelijk gehouden. Heerlijk gewoon.

Gister en vandaag is dana overdag wel een beetje van het padje af. Ze kan de slaap niet vatten terwijl ze doodmoe is. Zo enorm zielig. Nu ligt ze ook weer enorm te huilen in bed, geen idee wat er aan de hand is, we krijgen haar niet stil, luier is schoon, geen krampjes, net gegeten, temp goed enz.

Ga er zo nog maar eens naar toe, ff knuffelen…

wawa, wel je rust nemen hoor! Jeetje zo’n nacht moet je echt opbreken :shock:

En tuurlijk weten wij dat je ons wel lief vind :-*

Iedereen heeft hier wel pieken en dalen in het schrijven.

Wel lief van je dat je er ff lekker voor bent gaan zitten, hoop dat je vanacht een betere nacht hebt :hug: :zzz:

@femmie wrote:

wawa, hoop dat je vanacht een betere nacht hebt :hug: :zzz:

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, nee :roll:

Hoi meiden,

Heb niet bijgelezen nog sorry.

Ik kom ook direct weer met een ego verhaal/vraag.

Ik heb net dit stukje geplaatst bij de babyvraagjes maar misschien hebben jullie ook een idee?

Ons zoontje is sinds gisteren ziek. We zijn met hem naar de huisartenpost geweest omdat hij hoge koorts had en echt pijn heeft.

De ha denkt dat het een buikvirus is.

Sinds gistermorgen heeft hij niet meer gepoept, wat hij normaal wel gewoon altijd doet. Ook trekt hij z’n beentjes steeds op en eten wil hij niet hebben. Drinken gelukkig wel!!

Iemand hiermee bekend?

Enig idee hoelang het aan blijft houden en wanneer de koorts eventueel kan gaan zakken?

Mocht hij zieker worden bestaat de kans dat hij blindedarmonsteking heeft? Iemand dat wel eens meegemaakt of gehoord bij zo’n kleintje?

:-*

Tilly, je hebt pb. :hug:

Hè Til, wat rot!! Ja, het enige wat ik herken is het optrekken met de beentjes. Dat duidt dan op pijn aan de darmen. Maar dat had je zelf ook al bedacht. Een virus inderdaad, gezien de koorts. Dan moet het eruit d.m.v. de verhoging. Hoop niet voor je en voor hem vooral dat het een bl.darmontsteking is.

Wawa, :hug: Tjonge, je wordt niet gespaard hè, meid. Slaapgebrek doet zoveel met je! (Je moest eens weten hoeveel typfouten ik in de afgelopen zin hebt ge-delete…) M. komt rustig nog 2x per nacht. Dat valt me zwaar. Maar ze drinkt ook met volle teugen dus het zal wel nodig zijn. En daar hebben wij ook net als jullie nog een peuter bij die soms hardhuilend wakker wordt… :frowning: Nou, dan kan ik ook goed gaan zitten janken van de slaap.

Hoop voor je dat het snel beter wordt.

Wil trouwens gráág op iedereen reageren maar moet nu even heel belangrijke dingen doen en de kindjes slapen. Tot straks!!

Tilly, meid volg je gevoel, als jij denkt dat er wat ernstigers is dan alleen buikgriep, dan bel je gewoon nog een keer. Als je denkt, dat het gewoon pijn is, dan geef je gewoon een paracetamol. Lekker het buikje warm houden en masseren kan ook helpen om te ontspannen. Kuzzie

Mamalena, idd ik kan ook wel een potje janken door dat slaapgebrek. Ik ging gisteren vroeg naar bed, maar net toen ik lag werd beeb wakker. Fles gegeven, maar dat hielp niet. Uiteindelijk met paracetamol bij ons met ledikantje en al op onze kamer gelegd.