Hoi,
Ik ben er vanavond niet om over sexuele escapades te praten…
:mrgreen: :mrgreen:
Ik ga uit! :dance:
tot snel :-*
Veel plezier feestbeest :-
Wawa, beterschap :hug: :-
Hoi meiden,
Ben ik ook weer eens een keertje. Heb wel meegelezen hoor iedere keer maar daar bleef het bij.
Ik ben momenteel gewoon veel te druk met de kinderen en alles daar omheen. 's Avonds ben ik gewoon vaak te moe om te reageren maar zal nu eens mijn best doen om te reageren op hetgeen ik als laatst gelezen heb.
Wawa, dikke :hug: en :-* voor jou meid. Hoop dat je snel op mag knappen van de migraine. Dat is wel zo akelig om te hebben, ik weet er helaas alles van. Nogmaals een dikke :hug:
Femmie, wat fijn te horen dat jullie zo genieten van jullie kleine meid. Grappig om nu achteraf te horen dat je stiekem had gehoopt op een meisje. Heb jij even geluk meid :mrgreen:
Hoe gaat het nu met de bv? Nog steeds zo veel? Hoe gaat het met het slapen van de kleine meid, wil dat weer lukken in haar eigen bedje?
Wat een bevallingsverhaal trouwens meid, ik vond het erg mooi om te lezen. Gek eigenlijk om het mooi te noemen maar vond het toch echt. Komt denk ik door de manier waarop je het hebt opgeschreven.
Mamalena, balen meid dat je de komende tijd zoveel alleen zult zijn met de kids. Ik hoop dat de tijd voor jou lekker snel mag zijn en de meiden je een beetje rust gunnen.
Wat spannend dat je gaat solliciteren naar een andere baan. Klinkt wel goed hoor meid!!
Dan nog even een dikke :hug: want heb het idee dat je die best kan gebruiken.
Patricia, jij bent echt even goed ziek geweest het meid. Wat enorm vervelend zeg. Je hebt inderdaad wel geluk gehad dat Oktay bij huis was want dat scheelde vast een hele hoop.
Oei, jullie kleine meid gaat gewoon alweer bijna aan de wandel :shock: Wat gaat de tijd toch snel zeg. Geniet maar lekker van jullie mooie meid.
Jane, wat balen dat het met die sollicitatie allemaal zo raar loopt. Kan me goed voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt. Ik hoop dat je snel een baan mag vinden waar je weer veel plezier aan kunt beleven.
Hoe gaat het verder met jullie knulletje?
Joos, wat wordt Julian al weer groot zeg :shock: Tsjonge, ik sta er echt van te kijken. Hij weegt gewoon al dik een kilo meer dan Luuk :mrgreen:
Hoe is het verder met Julian, nog steeds verkouden?
Marije, jij lekker uit vanavond!! Geniet ervan meid :dance:
Hoe gaat het daar verder met de jongens?
Bookimama, wat gaat het hard met T zeg :shock: Hij tijgert gewoon al. Wat een grote vent wordt hij dan ook al zeg.
Hoe warm is het eigenlijk momenteel bij jullie want je schreef dat het warm was buiten? Hier valt het allemaal wel mee, vandaag zo’n 20 graden maar niet heel veel zon.
En de tandjes van T, zijn ze er al door?
Uhm…moet even nadenken hoor.
Charissa is op vakantie toch? Of vergis ik me nu helemaal :think:
Hier alles prima. Ben zoals ik al zei druk met de jongens en heb daarnaast ook vaak allerlei afspraken staan. Genoeg te doen dus hier.
Luuk is weer helemaal de oude en kan zelfs inmiddels op z’n buik draaien. Ja, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat Helaas was ik er niet bij toen hij het deed want hij lag ineens op z’n buik in z’n ledikant te slapen. Heb hem maar wel weer even omgedraaid want hij ligt in een slaapzak waarvan ik de mouwtjes heb dichtgenaaid. Vond ik toch een beetje eng.
Toch lijkt het er op dat het misschien een eenmalige actie was want ik heb hem nog niet weer op z’n buik zien draaien. Gek kind is het toch zeg :inlove:
Met Nick ook alles goed. Hij heeft echt zo’n heerlijke leeftijd. Heerlijk lief en heerlijk vervelend kan hij zijn :evil: Ach ja, hoort er allemaal bij al word ik er soms wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moe van.
Nou meiden, hoop dat ik weer een beetje bij ben zo en niet heel veel vergeten ben en anders solly.
Fijn weekend allemaal.
:-*
Goedeavond meiden.
Vriend zit voetbal te kijken, dana ligt lekker op bed en ik vond dat ik na een volle dag wel weer eens ff een rustig uurtje computeren verdient had.
Dana doet het zo goed! Ze haalt tijdens de nachten inmiddels om 5 tot 5 en half uur door te slapen (heerlijk) en vandaag overdag heeft ze het ook super gedaan. Ze slaapt goed in haar eigen bedje, soms is het ff doorbijten maar dan ga ik na een tijdje bij haar zitten en dan aai ik zachtjes over haar buikje en dan dommelt ze lekker in slaap. Mag wel niet van het CB maar die kunnen me ff de boom in, die kleine schat moet ook voelen dat papa en mama van haar houden hoor!
Tja, CB was dus geweest 2 dgn terug. Ze zit met haar gewicht al op 3960 :shock: (nu had ze wel net gegeten, maar toch) Onze kleine meid wordt al groot :lol:
Ze zei ook dat we haar na de voeding wakker in bed moeten leggen en dan moet ze zelf leren in slaap te vallen. Dat deden we over het algemeen al maar soms hadden we haar gewoon lekker bij ons om lekker te knuffelen. Ze slaapt dan als een roosje als we haar lekker bij ons leggen, maar ja als we dat te vaak doen dan kan ze straks niet alleen in slaap vallen. Op zich wel iets voor te zeggen natuurlijk, maar ja ik wil mijn kleine meid ook wel kunnen knuffelen hoor!
Verder moest ik 1 borst aanbieden van de kraamhulp en de CB zegt nu weer dat ik er 2 aan moet bieden en de kraam zei dat ik voeden mocht tussen de 2 en 4 uur na de laatste voeding en het cb zegt nu weer dat er minimaal 2 en half uur tussen moet zitten. Nou ja, zo zie je maar, meningen verschillen en ik doe maar gewoon wat me het beste lijkt.
Maar over het algemeen waren we vlgs het CB nog niet eens zo verkeerd bezig.
De BV gaat nog altijd goed, merk wel dat mijn (.)(.) weer wat soepeler worden. Afgelopen weken waren ze zo stevig van de vulling, dat begint zich wel wat te compenseren en over het algemeen lukt het dana nu ook om wat langer te drinken.
Ik had daarmee meteen een vraagje aan de BV mama’s hoe voeden jullie in het openbaar?
Als ik nml thuis aan het voeden ben, dan heb ik allerlei kussens bij de hand en megaveel doeken om al dat geknoei een beetje in goede banen te lijden. (als ze aan het drinken is en ze laat los dan spuit het zo in haar gezichtje :oops: )
Verder ben ik wel ietsje preuts aangelegd en vind het maar niets als iedereen heel mijn hebben en houden kan zien. En ik heb mijn gewone kleren weer aan, als ik dan moet voeden, moet alles omhoog om te kunnen voeden :oops:
Dus meiden, tips zijn welkom!!! :-
En nog een andere vraag wat voor kolf gebruiken jullie en hoe bevalt die?
Ik heb nu een handkolf van avent. Die is van mijn schoonzus geweest. Heb hem wel helemaal uitgekookt, maar zit nog in twijfel of ik hem wel zal gaan gebruiken. Gaan nml allemaal verhalen de ronde dat uitkoken niet meer afdoende zou zijn om alle bacterien te doden???
Maar ja, vind een kolf ook wel weer erg duur om te kopen, zeker gezien ik geen idee heb hoe het verder gaat lopen met de bv (misschien loopt het dadelijk mis ofzo), dus vandaar mijn vraag aan jullie, mocht ik er toch eentje willen kopen weet ik een beetje waar ik op moet letten en wat ervaringen zijn enzo.
Mamalena, wat super dat je nu misschien toch een kans krijgt tot praktijkopleider. Lijkt me een superleuke baan! Nu maar hopen dat het wat wordt. En wel netjes van je leidinggevende je erop te wijzen, zeker na de stubbels van afgelopen week (denk ik?)
Vlgs mij was het vandaag nationale poetsdag. Zo te lezen hebben jullie flink gepoetst. Nou hier ook hoor! Heb vanalles gestreken en de deuren afgesopt en mijn vriend heeft weer alles gestoft, gezogen en gedweild. En toen kwam kraamvisite met een kind van 2 en jullie kunnen het gevolg wel raden denk ik :?
Patricia, lekker wat kilootjes kwijt. Wist niet dat je ook gewicht kwijt wilde. Nou begin is gemaakt, nu maar hopen dat je ze eraf weet te houden :-
Wawa beterschap meid. Migraine is zo vervelend. Hoop dat je er snel weer bovenop bent :hug:
Marije veel plezier vanavond. Daar hou je wel van he? Avond uit
Tilly het klinkt heel gek uit mijn mond en ik had 2 wkn geleden gezegt dat ik dat nooooooooooooooooooooooit zou zeggen, maar nu zeg ik het toch: die bevalling deed verrekte veel pijn maar het was een mooie ervaring. Jammer dat ik dat op dat moment niet zo heb kunnen zien, maar ja het zei zo. Heb me afgelopen weken wel vaker op bepaalde manieren gevoeld, waarbij ik achteraf en ook op het moment zelf liever anders had gehad, maar ja heb er geen invloed op dus laat het maar begaan.
En wat fijn dat luuk weer de oude is. Weer ff lucht :-
Hier vandaag met dana een aardige wandeling gemaakt naar mijn schoonmoeder. Had aan het eind gewoon spierpijn in mijn kont! :oops:
Dan merk ik stiekum toch wel nog weer dat ik nog niet helemaal de oude ben hoor. Maar goed, komt vanzelf, lekker rustig aan opbouwen op deze manier, dan komt het allemaal goed.
Gister naar mijn opa en oma geweest. Ze konden het niet meer opbrengen om helemaal naar ons te komen, dus zijn we naar hun gegaan. Heerlijk om mijn oma zo te zien stralen!!! En opa ook, echt genieten. Hebben ook fotos gemaakt uiteraard, want ze vonden het zo speciaal 4 vrouwen in 1 bloedlijn (mijn oma, ons mam, ikke en dana).
Net weer heerlijk met dana gebadderd. Ze vind dit zooooooooooooo heerlijk. Kan dan echt zo genieten van dat zij zo geniet :inlove:
Mijn lieve mooie meisje, nu ligt ze weer lekker te slapen als een roosje is ook zo vertederend haar dan zo vredig in bedje te zien liggen :inlove: :inlove: :inlove:
Verder hier helaas ook slecht nieuws
Mijn peetoom heeft leukemie
Mijn ouders hadden het express niet vertelt om ons een onbezorgde kraamtijd te laten hebben, maar gister hebben ze het dus toch gezegt. Ons pap is al zijn vader, 2 zussen en een broer (en een schoonzus) aan kanker kwijt geraakt. Opa was wel op leeftijd, maar zijn zussen en broer waren nog veel te jong. Nu is zijn vlgd broer aan de beurt. Wanneer houdt het nu eens op? (en ik ben al jaren zo bang dat het ons pap ook ooit gaat treffen )
Hij heeft nog mazzel dat hij, vanwege de hele situatie in de familie, 2 jaar geleden een total screening heeft laten doen. Toen was hij nog helemaal schoon. Deze leukemie is dus nog niet langer dan 2 jaar aan de gang en ze hebben het per toeval ontdekt omdat hij een ander onderzoek moest laten doen. Ze zijn er dus op tijd bij en het schijnt een vorm te zijn die redelijk onder controle kan blijven, mits je er op tijd bij bent, maar toch, ze kunnen niet zorgen dat het volledig weggaat meer
Nou, dat was het geloof ik wel weer. Fijn weekend meiden :-
Even kort:
Woensdag stond ik al op met hoofdpijn. Halverwege de dag kreeg ik vlekken. Na kids opgehaald te hebben de rest van de dag rustig aan gedaan, dus pizza en poffertjes uit de diepvries i.p.v. verse sperzieboontjes! 's Avonds anderhalf uur geslapen, daarna even op en om half 10 voor de nacht naar bed gegaan. Donderdag toch gaan werken, maar om kwart over 4 naar huis gegaan, vergadering overgeslagen. Vrijdagochtend de nasleep en zelf vandaag nog een zwaar hoofd. 't Heeft echt met mijn cyclus te maken. Ik heb enorm last van slijmdraden :sick:
Dus over twee weken zal ik de eerste ongesteldheid na de bevalling wel kunnen verwachten. Normaal heb ik een uur of 5 gigantische hoofdpijn, zie ik vlekken en spuug ik. Nu dus minder maar veel langer. Beide is niet fijn. Over twee weken heb ik vakantie. Tot die tijd nog drukte. Ik mis jullie wel meiden. Ik ga even bij mannetje zitten :-* Vandaag waren we de hele dag weg naar een verjaardag aan de andere kant van het land.
Hello!
Ben gisteren weer thuis gekomen maar nog geen puf gehad om bij te lezen en/of te reageren.
Ben nu voetbal aan het kijken en daarna duik ik mijn bed in.
Morgenavond heb ik alle tijd om te kokken
:-* :-*
Femmie!!! Wat een mooie foto’s!! Oh meid, wat heb je een superschattig meissie!!! Ik ben heel blij voor je dat alles oké is en dat je na al je tegenslagen en onzekerheden je kleine meid kan vasthouden…Zucht, wat is het toch prachtig.
Tot morgen meiden :-* Ik mis jullie enorm, maar 't is niet gelukt bij te lezen. :-*
Wawa, hoe voel je je? Beetje beter?
Mamalena, dank je. :inlove: Ja wat moeten we dankbaar zijn he, dat we haar mogen hebben en ik vind het nog altijd zo ongelovelijk bizar hoe zo’n mooi meisje kan groeien in je buik en ontstaat uit een eitje en een zaadje :roll:
Ben ook dolgelukkig met haar en zo trots en in love op d’r. Tis echt mijn mooie mooie meisje :inlove:
Wawa, doe het rustig aan joh, hoop dat je je weer wat beter voelt en je migraine over is. En anders stap je gewoon weer hier in (maar als je mijn bevallingsverhaal wil lezen moet je wel ff terugscrollen hoor )
Wawa :hug: Hoe voel je je nu?
Hoe is het verder met iedereen? Femmie, hoe is het met de website van Dana?
Ik hed een maand geleden en zwembroekje bij lief! gekocht voor Nesrin. Ga ik hem gister (ja gister pas :wall: ) passen…veel te groot! Stom zeg…kaartje zit er nog wel aan, maar ik heb geen bon meer. Ga hem toch vandaag of morgen proberen te ruilen. En anders koop ik maar gewoon een nieuwe en bewaar ik deze voor volgend jaar.
Ze heeft zo veel kleding van lief! en alles valt vrij klein vindt ik, maar in dit zwembroekje heb ik me toch mooi vergist!
Nog een maandje dan gaan we op vakantie…naar mijn schoonmoeder…
Marije, hoe was je stapavondje?
Patricia, ik heb op de site nu alleen de foto/collage staan die ik je via de mail ook doorgestuurd had. Kan nog altijd niet uploaden, oorzaak onbekend :?
Wat lekker dat je op vakantie gaat. Ik kreeg gister een pakje van lief maar vond hem juist groot :o
Maar als jij het kaartje eraan hebt zitten kan ie vast terug joh, gewoon zeggen dat je hem als kraamkado hebt en dubbel hebt gekregen ofzo
Vlgs mij doen ze dan niet zo moeilijk. Zeker niet als je hem wil ruilen voor een kleinere. Je hebt er niet mee gezwommen, anders was het kaartje niet mooi meer (al kan je hem met een speltje erop en af zetten toch :think: )
nja, succes iig en alvast fijne vakantie, heb je een beetje leuke schoonmoeder? :-*
Ik ga het gewoon proberen indd…
Leuke schoonmoeder? Tsja… ze is niet naar ofzo. Maar leuk? Nee… Daar komt nog eens bij dat ik niet goed met haar kan communiceren ivm taalprobleem. En we zitten 15 dagen daar in huis… Dus heb eigenlijk niet zo veel zin :silenced:
Mijn man heeft zijn moeder al 2 jaar niet gezien, en zij heeft Nesrin dus ook nog helemaal niet gezien. Dus met die reden ga ik wel en probeer ik er het beste van te maken. Als het nou mooi weer is kunnen we af en toe nog lekker naar het strand ofzo…maar het weer daar is niet te voorspellen.
Ik kijk wel erg uit naar onze vakantie in september. Dan gaan we lekker 12 dagen all in naar Antalya Dus heb gelukkig nog wel wat in het vooruitzicht.
Wat betreft lief! kleding, Nesrin draagt daarvan al shirtjes maat 74 en 80, terwijl ze met andere merken nog steeds in 68 zit.
ow misschien stond er dan wel 86 in het pakje, ik dacht 68 :eh:
Zou het kunnen nakijken, maar dan moet ik naar zolder, geen zin in :oops:
Wel goed van je dat je idd dan toch gaat, zou ik ook doen denk ik. En kan me voorstellen dat idd ivm de taalbarriere het erg lastig is. Nja, maak het dan maar gewoon gezellig voor jezelf en je prinsesje
Inderdaad, in tegenstelling tot vorige keer kan ik me nu lekker bezig houden met Nesrin op momenten dat ik het niet zo ‘gezellig’ vind :oops:
Haha, jouw pakje kan best 68 zijn, maar voor je gevoel héél groot lijken omdat Dana nog zo klein is
Toen Nesrin net geboren was kreeg ik ook haar eerste lief! shirt in maat 68 en dacht ik wow, die is voor volgend jaar zeker :mrgreen: maar valt achteraf dus best mee.
Hey niemand meer geweest hier?
Nou, ik ben gister dus naar lief! gegaan met dat zwembroekje, maar ze namen hem mooi niet terug zonder bon!! Balen…maar ik heb een nieuwe gekocht en bewaar deze dan wel voor volgend jaar, of doe hem iemand kado.
Toen ik daar toch was toen ik ook een jurkje weer niet laten hangen natuurlijk… :oops: Nesrin haar kast is te klein! :oops:
Vandaag ook nog lekker vrij en het is lekker weer, dus hoop vanmiddag nog wel even naar buiten te gaan.
Hoe is het met jullie allemaal? Wawa weer een beetje opgeknapt? Femmie hoe gaat het met Dana?
Joos, Chrisje, Jane, Marije, Charis, Booki, Tilly, Lena…alles goed?
Weer de hele nacht liggen blaffen. Ben zo ontzettend verkouden
Zit ook niet zo lekker in mijn vel. k Heb een heel onrustig gevoel in mijn lijf. Geen idee hoe of waarom, kan het ook niet goed omschrijven.
K las nog iets over Lief!. Ik vind juist dat die maten wat groot uit vallen. Telkens als Julian uit een maat groeit, dan kan hij de kleertjes van Lief! nog het langste aan.
Wat jammer dat ze het broekje niet terug namen. Je zou hem wellicht ook op mp aan kunnen bieden? Of hier in het verkoophoekje?
Femmie, heb jij een site voor Dana? Mag ik die ook bekijken?
Wat erg van je peetoom, en ook voor je vader. Het is zo’n rotziekte!
Wawa, :hug: doe rustig aan meid.
Charissa, leuke vakantie gehad? :-
Tilly, heel begrijpelijk dat je het nu druk hebt met je 2 kids. Zijn ze beide weer helemaal opgeknapt? Dus mijn minireus is al een kilo zwaarder dan Luuk :shock: Tja, Julian heeft niet echt tijd om baby te zijn geloof ik. :think:
Mamalena dikke :- Wat jammer dat je nu zo veel alleen met de kids zult zijn, net nu je even wat steun kan gebruiken.
Mogen we voor je gaan duimen voor die baan als praktijkopleider?
Marije, leuk feest gehad?
Jane, hou je het nog een beetje vol op je werk? :hug:
Julian heeft morgen zijn eerste verjaardagspartijtje. Zijn buurmeisje wordt twee. Toen buuv vroeg wie op haar feestje mocht komen riep ze enthousiast “JULAN!”.
K moet zo dus nog even met mijn snothoofd naar de stad om een cadeautje te kopen. Als iemand nog een leuk idee heeft voor een tweejarige, dan hoor ik het graag!
Ladies, spring er vanaf hier weer in als jullie het niet erg vinden :oops:
Vakantieverhaal (de korte versie, hij had velen maler langer gekund met alle klachten e.d. maar de meeste heb ik maar even achterwege gelaten)
Nou vakantie was gezellig, vermoeiend af en toe met 2 van die kemphanen die rond je benen wandelen :lol: :lol: De tent was een teleurstelling, ben kamperen gewend maar dit sloeg echt alles. Smerig dat het was blegh… Ik was mijn vrolijke humeur meteen kwijt. mijn vriendin en Theo gingen vlak na aankomst richting receptie om te vragen of er misschien nog wat anders leeg was. Nee dat was er niet en we konden maandags terug komen :roll: Eerste avond geen gas meer, gasfles was leeg ----> dus ook geen verwarming, dus kouddddddddd in de tent. Mijn vriendin en ik geen oog dicht gedaan omdat het echt tegen vriespunt aan zat…
Kids hadden goed geslapen, maar het humeur van mijn vriendin en mij was flink gedaald. Dus hup weer richting receptie en ik ging niet eerder weg voordat we wat anders kregen. Theo had de avond ervoor gekeken of hij nog kon boeken en er was genoeg vrij vanaf maandag :mrgreen:
Nou dat lukte, maandags konden we in een jungalow aan de andere kant van het park tegen bijbetaling uiteraard, maar dat kregen we van Theo :inlove:
Theo had ons gebracht dus zie maar eens de bagage en 2 kids naar de andere kant van het park te krijgen. Service van lik me vestje want we konden dat zelf regelen. Maandags een bolderkar gehuurd en bepakt en bezakt richting het huisje, wat een opluchting zeg zo’n huisje.
We waren alleen omringd door asielzoekers en polen :shifty:
1e avond hadden de asielzoekers een feest met trommels en al, wat een takkeherrie Woensdags kwamen we terug van boodschappen doen hadden we een nest vliegende mieren en rode mieren in huis Zucht. Technische dienst kwam eraan en die man was heel behulpzaam en heeft alles afgekit en als we 's avonds weer last hadden zou hij terug komen. Maar dat hoefde gelukkig niet
Verder hebben we wel genoten van het dierenpark, het zwembad, speelland was erg klein maar de kids hebben de vakantie volop genoten en dat is het belangrijkste :inlove:
Wij gaan in ieder geval niet meer naar Beekse Bergen toe hahahaha. Mijn vriendin en ik hebben het ook gezellig gehad, we hebben elkaar niet afgemaakt (dat moet ook altijd maar goed gaan :mrgreen: ).
Foto’s volgen van het weekend, fototoestel ligt nog bij Theo thuis en het snoertje heb ik hier in mijn huis hahahaha
Hi lieve meiden,
Ben er vanavond weer hoor.
Heb even een hele drukke week. :roll:
liefs. :-*
jahaaaa ik ben er weer en heb jullie onwijs gemist ik ben zo druk geweest kon zelfs niet op mijn werk even de tijd en rust vinden, maar ik ben redelijk up to date omdat kleintje lekker op het kleed aan het spelen is.
Femmie wat een prachtig verhaal en helemaal waar dat jij zo goed bij de tijd was ten tijde van jeetje je weet zelfs al je gedachtes nog op te schrijven. en ondanks de heftige pijn is het een prachtige bevalling toch? heb je dana zelf nu aangepakt toen ze werd geboren. en dat moment dat ze op je buik lag en inderdaad veel gelijkenis met de bevalling van patricia. heerlijk verhaal.
over bv… het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik er handigheid in had ik ben echter een beetje lui en makkelijk dus al snel bleef het v-kussen boven op bed (gebruik ik nu nog voor s’nachts of vroeg in de ochtend als rol zodat hij lekker tegen mij aan blijft liggen) Ik voede gewoon met een klein kussentje of zonder. probeer het eens op een gewone eetkamerstoel die lijkt het meest op een stoel die je in het openbaar tegenkomt. als ik bijvoorbeeld bij mijn ouders langsging en die hadden visite van broer met schoonzus bijv. dan voelde ik me prettig om op een stoel te zitten omdat je die kunt draaien, op een bank zit je meteen centraal en is het lastiger om te voeden zonder dat alles zichtbaar word. ik doe mijn bh open of schuif hem naar boven en leg hem aan dan schuif ik mijn truitje weer naar beneden en met mijn arm bedek ik de rest niemand die iets ziet, maar je moet er even handig in worden. en toen ik nog zoveel voeding had gebruikte ik die plakpads. die je gewoon af kunt spoelen en ik duwde een spuug doekje in mijn bh onder zijn mondje en zo kon ik makkelijk afvegen of spuut toestanden wegdrukken :mrgreen:
dan even over al die tijden ik kan het niet laten ook mijn mening te geven, zolang het goed gaat gaat het goed zolang ze groeit en blij is gaat het goed of er nu 2 uur, 4 uur of I uur tussen zit, ik neem dan aan dat je voedt op verzoek?
geniet er maar lekker van dat het zo goed gaat, dvar zijn veel meiden jaloers op.
las ik nu dat je je lichamelijk minder voelt? liefs jane
Joos ook ik had een hele heftige eerste menstruatie vorige maand ik weet dus niet hoe mijn tweede word, maar vriend wilde met me naar de eerste hulp rijden omdat ik helemaal wit werd en niet lekker. ik denk dvt patricia gelijk heeft dat ons lichaam er nog even aan moet wennen. tenzij je hem nog voelt zitten want dat is niet echt de bedoeling ik voel hem soms kriebelen, maar niet dagelijks.
wawa voel je je alweer wat beter.
m’lena ook werk stress lekker gaan solliciteren klinkt als een leuke baan en een opleiding is altijd goed. lekker investeren in je zelf.
tilly hoe is het bij jullie een roller is het al nog eens gelukt. en wat lekker dat nick zo’n schatje is.
b’mama ook alles goed wat ben je druk in en om het huis zeg. zit je dan op zo’n zitmaaier stoer hoor. en de tandjes komen door lieve jongens heb je toch.
charissa nou mooi verhaal daar ga ik dus ook niet heen, ik zag laatst op campinglive een stukje over de bb en dat zag er heel fraai uit ze zeiden niets over asielzoekers ( waar je honderden euro’s per dag voor krijgt als je die opvangt) en polen. wat een uitmelkers zeg bah.
hm ben het even kwijt
iets over hier dan, ben werk zat ik doe wel nog erg mijn best voor mijn collega’s, maar ik ga er dagelijks heen met het gevoel ik moet weg hier, ik word letterlijk en figuurlijk uitgemolken, collega’s die een grote waffel hebben krijgen alle krenten terwijl de harde werkers over het hoofd worden gezien dit komt door tijdelijk en niet competent leiderschap ik heb daar zo de beu van. daarbij worden we slecht ingeroosterd en je raadt het al werk ik me de schompes. ik heb een vind ik super brief geschreven en ik heb alleen nog maar een ontvangst bevestiging en loop met veel hoop telkens naar de brievenbus om daar alleen maar rekeningen te vinden. relatie loopt ook niet lekker geen tot nauwelijks intimiteit en wel een tweede kindjes wens terwijl ik eerst wil dat het tussen ons beter kan. nou genoeg gezwets vanuit hier. meiden bedankt voor jullie medeleven dat is fijn
femmie mag ik een keer langs komen
patricia van zo’n zaak verwacht je dat ze niet moeilijk doen zeker niet als je wilt ruilen belachelijk gewoon en hoezo sex loopt het bij jullie ook niet lekker? en meid wat een opopffering om je vakantie zo in te vullen, ik begrijp goed dat je daar niet zo’n zin in hebt, kun je geen vriendin meenemen of is dat gek.
liefs