**OKTOBERSTOPPERS '06** We zijn compleet!

Hey stilletjes hier…

Ben er wel hoor. Nog meer mensen? Ik ben héél moe. Hard gewerkt vandaag. Geen fut meer om een heel verhaal te schrijven. Wel onzinnig in de rondte kletsen. Wie doet mee?

ik ben er ff. heb net de hele keuken gedaan en zit ff met T lekker op schoot die zich vol aan het drinken is :inlove:

Oh, dat typt vast heel handig! :lol: De keuken gesopt…dat heb ik lang niet gedaan… Ga ik voorlopig ook niet doen denk ik.

ja vind dat altijd het ergste van het huis de keuken :roll:

maar ja wil wel graag klaar zijn voor de hele week . poetsen is niet mijn hobby maar het is dat het moet. gelukkig helpt D altijd wel gezellig mee

Kleine wasjes, grote wasjes…

:mrgreen:

meestal grote wasjes :roll:

hoe is het nynke? alles goed met de mannen in huis?

hier is er eentje weer uit getutterd, waar ben je dan mamaleeeeeeeeeeeena

Hier ook, en het blijven altijd maar grote wasjes… :roll:

Gaat goed hier. Arnoud is nog aan het werk en de mannen liggen lekker te tukken.

Dus ik kan even heerlijk lui doen. :dance:

Hoe is het daar aan de andere kant van de globe?

goed. kleine man is lekker aan het tijgeren hier en grote man is tv aanhet kijken. man lief is net begonnen met werken .

verder is het hier warm buiten, ik heb liever sneeuw :mrgreen:

Psssttt…

Wij hebben gisteravond sex gehad :shock: :silenced:

:mrgreen: :oops: :mrgreen:

Whahahahaha! :lol: :lol: :lol: :lol:

LOL :mrgreen:

WAT LEES IK NOU PATRICIA!!! HEBBEN JULLIE GESEXT ??? OHHOOOO!!!

:lol:

Kreeg gisterenavond een telefoonTJE…2,5 uur. Kwam er dus niet meer van. Sorry, typisch geval van dooie mus.

Lig ff helemaal in een deuk hier… :lol: :lol: :lol:

2,5 uur??? En ging het ook nog ergens over? Hoe gaat het nu verder met je?

:-*

Ja, het ging ook nog wel ergens over hoor. Mijn perikelen van de afgelopen tijd en zij zit ook in een lastige situatie. Genoeg gespreksstof dus.

Met mij gaat het redelijk. Functioneringsgesprek ging wel goed (of had ik dat al gezegd?? Weet niet meer…) Werd doorm’n leidinggevende gewezen op een vacature waar ik zeker op ga reageren. Nml. die van praktijkopleider. Daar wilde ik vorig jaar een opleiding voor gaan volgen (1 jaar), maar toen had ik ineens een positieve test in m’n handen. En nu is er ineens een vacature waar je niet per definitie een opleiding voor gevolgd moet hebben, maar de bereidheid tot het volgen van. Ik ga dus solliciteren! Wel erg spannend, maar ik denk dat de timing wel heel goed is. Heb het helemaal gehad met m’n huidige baan.

Verder zie ik erg op tegen de komende 1,5 week omdat manlief héél weinig thuis is en ik dus heel veel thuis al zitten met de kindjes… En ik heb juist de tijd voor mezelf nu hard nodig. Kiezen op elkaar dus. Bleh!

Hoe ist met jou dan?

Ik ben flink ziek geweest, heb echt een paar dagen plat op bed gelegen. Gelukkig was Oktay die dagen vrij en kon het dus ook.

Nu ben ik alweer een eind opgeknapt, alleen nog erg moe.

Bijkomend voordeel is wel dat ik door d ekeelpijn 3 dagen niet gegeten heb en 2 kilo ben afgevallen :dance: :mrgreen: Nog 3 te gaan…

Toevallig heb ik nu nog een paar dagen vrij. Moet woendag pas weer aan de slag, dus dat is wel lekker.

Verder gaat het met Nesrin hartstikke goed en denk ik dat het niet zo lang meer duurt voordat ze loopt. Erg leuk al die ontwikkelingen, maar we hebben het er wel druk mee (in de gaten houden enzo).

Ik ga nu weer ff wat doen in huis en zo een broek naar de kleermaker brengen die korter moet. Tot later!

Heb migraine. Vandaar stilte hier :-*

Oh, wat vervelend…Beterschap meid!! Migraine is zó gemeen!! M’n zus heeft het ook, bijna wekelijks. Hoe lang heb je het meestal? Hoop dat je snel opknapt.

wawa, beterschap en hopelijk voel je je snel weer beter

patricia. wow meid toemaar zomaar ineens de liefde bedrijven :lol:

had ik 3 weken geleden ook zo’n bui, en ik was toch zoooooo opgelucht dat ik vorige week ongie werd. ik was zo misselijk en al die gekke dingen dat ik echt dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn :shock:

ik moet snel die gyn maar is bellen.

Mamalena, oh dat zou wel erg fijn zijn joh als je die kans zou mogen krijgen :pray: