Beetje de manier van schrijven over borstkolf lenen/ kopen, babykamertje opknappen, huishouden e.d. Doet me een beetje aan mezelf denken :mrgreen:
Hihi zo’n vermoeden had ik al :lol:
Herken je het ook, dat het hele huis schoon en netjes moet zijn, voordat je op vakantie gaat :roll: . Heb ik dus ook last van :oops:
Haha ben jij nu helemaal aan het poetsen :mrgreen:
Ja ik herken het wel, hoeft niet spik en spam, maar wel netjes opgeruimd en schoon. En dan heeft mijn vriend zoiets van, ja wat doe je nu, we zijn komende weken toch niet thuis, maar ik wil gewoon in een schoon huis thuiskomen :roll:
Peuter en manlief zijn de laatste luierzakken naar de werf aan het brengen en ik zou even verder met opruimen i.p.v. dat, ben ik nu aan het KOKken :oops: :lol: :mrgreen:
whahaha is ook leuk toch
(en wat zijn we lekker lui vandaag he door gewoon alles te quoten :oops: )
Hey meiden wat is er weer gezellig veel gekletst hier.
Hoe gaat het met jullie allemaal en met de beebs?
Wij zijn vanmorgen weer naar het CB geweest. Nesrin heeft weer prikjes gekregen, maar ze lijkt er geen last van te hebben gelukkig. Verder natuurlijk weer gewogen en gemeten en onze kleine dame is nu 71,5 cm en weet 8750 gram. Niet slecht, maar betekent wel dat ze de afgelopen 2 maanden maar 1 cm en 400 gram gegroeid is. Das wel wat weinig. Komt waarschijnlijk door haar slaaptekort, want tegenwoordig slaapt ze elke avond pas tegen een uur of 11
Wawa, jij gaat morgen weg? Veeeeeeeeel plezier! :dance: :-*
Ik verwaarloos jullie, mijn excuses. Bouwvak is nu begonnen maar morgen gaan we een lang weekend weg volgende week ga ik nog een paar dagen door met werken zodat ik na de bouwvak meteen bij ben met mijn werk en dan de 21e 2 weken op vakantie, dus de komende weken zal ik hier ook niet tot nauwelijks zijn.
Hoop dat ik er daarna gewoon weer in kan springen.
Enne Marije, ik zal komend weekend een foto van mijn tatoeage maken :-* Dan is hij al een beetje genezen :thumbup:
Femmie, lief he zo’n eerste lachje :inlove: Dan kan je toch helemaal in love zijn he
Noujaaaaa!!! Ik krijg al een paar dagen geen bericht meer dat er nieuwe post is van jullie!!! Ik dacht al dat we begonnen weg te kwijnen…! Ga nu snel lezen wat jullie geschreven hebben en dan kom ik snel terug om wat te schrijven.
Hèhè, daar ben ik weer. Moest nogal wat lezen zeg.
Wawa, jij bent inmiddels weg. Jammer, heb je geen fijne vakantie meer kunnen wensen vooraf, maar als het goed is lees je dit nog? Hebben jullie internet op je vakantie-adres dan? Luxe zeg! Hele fijne tijd met elkaar.
Wij gaan morgen en dan kan ik dus een week niet KoKken!! :shock: Effe wennen… Het is maar een weekje Limburg hoor, maar wel de enige vakantie voor mij dit jaar. :?
B’mama, wat een triest bericht van je tante! Kan me voorstellen dat het weer een hoop gevoel losmaakt. Hoort allemaal nog bij je verwerking. Maar wel zwaar hè. Hier, :-* , voor jou.
Jane, je werk niet leuk meer… herkenbaar!!! Ik wil ook zó graag iets anders. Ik hoop voor je dat je ook snel iets anders vindt.
De kat die nu dood is, is die zwart-witte. Zat voor het raam volgens mij…hihi, maar kan goed zijn van niet. Ja, we zijn blij dat we hem uit z’n lijden hebben verlost hoor. Maar we missen 'm wel… Het was nogal een aandachtvrager en dat valt nu wel op.
Oh, en ik meet ook m’n omvang niet meer. Deprimerend! Let inderdaad liever op m’n kleding en de spiegel. Heb vandaag een nieuw badpak gekocht. Dat zit nu nog errrrg strak, maar dat gaat hopelijk in de loop van het jaar losser zitten. Ben nog nooit zóóó dik geweest. :oops:
Joos, ook lekker effe weg, meis. Wonen je ouders buiten ofzo, dat je in hun huis gaat zitten? Het is altijd fijn om even weg te zijn.
Chrisje, wilde je al veel eerder schrijven dat ik het zó knap vind van die kleine Cayla, dat ze al gebaren kan. En wat spannend dat jullie voor de operatie gaan!
In hoeverre kunnen ze onderzoeken of haar evenwichtsorgaan beschadigd is? En nou heeft de arme ziel ook nog waterpokken. Heeft ze er veel last van? Het is gelukkig niet zo warm nu, want met zweet erbij lijkt me dat nog verevelender.
Nou, ik lees hier wat over derde kindjes…Had ik al gezegd dat dat voor ons een ‘no go’ is? Vast wel. Ik voel me erg gezegend en ook erg klaar. Het is goed zo.
Nou Til, mazzelaar! Fijn als je niks te klagen hebt over je sexleven, toch? Wij gaan het ook weer nieuw leven inblazen. Heb vanmiddag voor het eerst in tijden weer eens condooms gekocht. Ben benieuwd…Ze heten Pleasuremax…Hahaha!
En jij ook bijna vakantie, fijn joh! Waar gaan jullie naar toe?
En jij vroeg nog iets over mijn werk…hmm, weet even niet meer wat. Lief van je wat je schreef laatst, toen ik afgewezen was.
Fem, wij hebben hier al sinds jaar en dag Kruidvatluiers. HJebben we op m’n werk ook en ik vind ze het fijnst.
Marije, wakkere kindjes… :? Ja, soms word ik er niet goed van, maar vervolgens denk ik, wat is een jaar op een heel mensenleven?!.. Ze komt graag voor 1 a 2 voedingen, ze vindt het fijn en moppert aan het einde van de voeding omdat ze eigenlijk niet wakker wil zijn. Slaapt dus best snel weer in. Go with the flow…
Femmie, ik wilde je al het rekensommetje geven, maar Wawa gaf 'm je al. Ja, en het is ook een beetje uitvogelen. M. drinkt iets minder per keer ben ik achter gekomen. Uitproberen dus.
En had je laatst zo’n zware dag joh? Hoe bedoel je, rare gedachten? Hormonen zijn vreselijke dingen hoor. Ik heb er ook nog steeds regelmatig last van hoor. Ben snel labiel en uit het veld geslagen, voel de drukte wanneer m’n kindjes het teveel wordt (in gezelschap bijv.) en weet soms gewoon niet wà t ik voel. En ik ben geen uitzondering. En jij dus ook niet. Fijn om te weten hè, haha.
Patricia, hoe ist met jou?
Mooie Nesrin groeit nu misschien niet zo hard, maar dat is toch redelijk normaal voor deze leeftijd? Volgens mij helemaal niks zorgwekkends. Ze ziet er keiiigoed uit. En ik denk altijd: voelt het goed, dan is het goed. Als je M. nu zou zien dan zou je denken dat er qua gewicht niets aan de hnd is, terwijl ze erg licht is. Je ziet het niet eens aan haar en ze is de meest happy baby die je je kunt voorstellen.
Charissa, ha, jij ook weer hier. Hoe ist?
Veel weg de komende tijd. Nou meid geniet ervan! En ik ben heel benieuwd naar je nieuwste plakplaatje. Fotoooo!!!
Hier gaat het op en af. Heb gisteren een soort ruzie met m’n zus over de telefoon gehad. Hebben we nooit en het zit me erg dwars. Legt echt een druk op m’n dag, merk ik. Heb er zó de pest over in dat ik besloten heb om m’n verjaardag niet te vieren zodat ik ze dan ook niet hoef te zien. Bovendien zijn er veel mensen op vakantie en dan wordt het tóch zo’n half verjaardagsfeestje en daar heb ik geen zin in.
I. is natuurlijk nog steeds een lekker grietje. Enorme woordenschat. We verbazen ons er elke keer weer over. Ze helpt veel met M. en is de trotse groooote zus. Lekker dier. :inlove:
Heb wel veel zin om weg te gaan. M’n vakantie is echt omgevlogen en heb ook niet echt een gevoel van vrij-zijn gehad. Het gaat allemaal door hè, met 2 kindjes. Kom gewoon niet aan m’n rust toe…
Heb in de tussentijd wel een fietskar gekocht dus nu ben ik iets mobieler. Heel fijn!!
Nou, ga nog effe op de bank hangen en dan naar bed. Ben hier moregn vast nog wel even.
tilly fijn dat je er weer bent druk gehad net als de andere juffen hier. ook fijn te horen dat het met luuk beter gaat.
m’lena jij bent ook fanatiek geweest met reageren. knap meisje heb je daar een echte kletser. hoe is het vriend en verlies kat.
femmie wat een groei zeg die dana komt niets tekort.
charissa een tatoo :shock:
joos wawa patricia en tilly wat een spannende tijden komen eraan. tsja ik ga voor oktober wie doet er mee :mrgreen: er staat alleen wel een wintersport in januari op het programma en aangezien wij gezegend zijn met een vlotte bevruchting :think: ach we zien het wel eerst het maar eens spannend maken in de slaapkamer joos ik jaloerssssssssssssss
al zijn we gisteren met z’n twee een dagje naar de sauna geweest en hebben we de dag heerlijk afgesloten :oops: dus marije ik heb de 7 maanden sexloos net niet gehaald maar ik was goed op weg.
marije heftige week heb jij ook gehad hoe is het nu met s-moeder? :hug:
b’mama hoe is het met jullie.
chrisje goed je weer te lezen, wat erg dat er misschien ook iets is met het evenwicht orgaan. hoe ontwikkelt zich dat op de langere termijn. ik las wel van je zus geloof ik dat je meisje wel vrolijk is en al gebaartjes begint te maken :inlove:
femmie een lachende dana :inlove: ik gebruik hier de avent bewaar bakjes super handig. die draai je er zo onder en kunnen zo in de vriezer.
ik ben het kolven wel zat nu, maar de bv nog lange niet.
meiden ik moet er weer van tussen,
nog even iets leuks mijn oude leidinggevende belde mij en heeft misschien een hele leuke functie voor mij. hij wil dat ik solliciteer. echt weer eens wat waardering, dat doet me goed.
joos ik zou in het onderwijs een soort leerplek moeten krijgen ik zou graag les willen geven op een mbo, maar ik heb dus niet een graad.
Heb alles gelezen hoor, maar heb even niet de tijd en rust om te reageren
Mijn vader belde net dat mijn st.mama is opgenomen in het ziekenhuis, ze heeft geen witte bloedlichaampjes meer. Ze krijgt nu een kuur van een paar dagen.
Ga straks even langs, denk dus niet dat ik hier vandaag nog zal zijn.
Inmiddels alweer van KOK af of nog even aan het spieken?!!
Wireless internet in het huisje. Ik kijk nu uit over het water en de bootjes en over de weilanden met koeien :mrgreen: . Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk luxe huisje. Beide kids vermaken zich goed. Heel heel heel kindvriendelijk huisje. Echt een aanrader voor iedereen. Wasmachine, droger in het huisje. Bubbelbad. Twee kinderenstoelen, twee campingbedjes, speelhoek met speelgoed. Veilige halfhoogslaper voor peuter. Terras voor en terras achter afgezet met hekjes. Zwemvestjes voor kids standaard in het huisje. Kinderparaplu stond zelfs klaar :lol: :lol: :lol: . Bolderkar, buggy staan in het boothuis (we hebben er alleen geen bootje bijgehuurd)
in het boothuis ligt nu een rubberen opblaaszwanenbootje :lol: :lol: :lol: :lol:
We vermaken ons hier dus prima. Even snel bijlezen en dan lekker op de bank met een tijdschrift.
Beetje de manier van schrijven over borstkolf lenen/ kopen, babykamertje opknappen, huishouden e.d. Doet me een beetje aan mezelf denken :mrgreen:
Hihi zo’n vermoeden had ik al :lol:
Herken je het ook, dat het hele huis schoon en netjes moet zijn, voordat je op vakantie gaat :roll: . Heb ik dus ook last van :oops:
Haha ben jij nu helemaal aan het poetsen :mrgreen:
Ja ik herken het wel, hoeft niet spik en spam, maar wel netjes opgeruimd en schoon. En dan heeft mijn vriend zoiets van, ja wat doe je nu, we zijn komende weken toch niet thuis, maar ik wil gewoon in een schoon huis thuiskomen :roll:
Inderdaad optisch schoon is prima. Komt lekkerder thuis.
Fijn dat het geen spruw was. Heb je je eigen klachten ook besproken. Ik zat later nog aan een verstopt melkkliertje te denken. het kan ook zijn dat ze nu harder zuigt en je moet wennen aan dat gevoel.
Wij zijn vanmorgen weer naar het CB geweest. Nesrin heeft weer prikjes gekregen, maar ze lijkt er geen last van te hebben gelukkig. Verder natuurlijk weer gewogen en gemeten en onze kleine dame is nu 71,5 cm en weet 8750 gram. Niet slecht, maar betekent wel dat ze de afgelopen 2 maanden maar 1 cm en 400 gram gegroeid is. Das wel wat weinig. Komt waarschijnlijk door haar slaaptekort, want tegenwoordig slaapt ze elke avond pas tegen een uur of 11
Wawa, jij gaat morgen weg? Veeeeeeeeel plezier! :dance: :-
Donderdag naar CB geweest en 71 cm en 8930 gram .
Vond Cb jouw groei te weinig? Beeb was in twee maanden 3 cm en 500 gram gegroeid. het gaat steeds langzamer hoor :-
Mamalena, fijne vakantie meid. En je klinkt steeds zo triest. Ik vind je een prachtige vrouw om te zien. Je kunt zo mooi vertellen en hebt een prachtige mimiek met stralende ogen -> een superuitstraling!!! Trots zijn dus! Tilly en ik hebben het daar na het uitje nog over gehad. Ze was het helemaal met me eens. Dus laat dat badpak maar lekker strak zitten
Ik wist inderdaad al dat jouw gezinnetje compleet voelde. Heerlijk toch.
Trouwens, ik heb geen borst meer over na de BV! Ik snak terug naar die cup tijdens BV periode :?
O ja, voor je sexleven is glijmiddel ook echt een aanrader.
Mamalenaja het is zeker heftig die bevalling die steeds voorbij komt. Het gaat zo met ups en downs. Het ene moment zie en voel ik de heftige pijnlijke momenten en het andere moment schieten alle mooie emotionele momenten voorbij. Ik kan me voorstellen dat jij het als een van de meest ingrijpende gebeurtenissen in je leven ervaart. Denk dat dat ook daadwerkelijk zo is.
Ik kan er met rene ook goed over praten en je verhaal tig keer doen aan de kraamvisite helpt denk ik ook wel met de verwerking. Klinkt bizar, maar ik had verwacht het inmiddels beu te zijn het te vertellen, maar het voelt nog altijd goed, om het te vertellen en te delen, alsof ik het elke keer beetje bij beetje meer een plekje geef.
Wat betreft de “foute gedachtten” tja ik had van de week echt van die gedachten als “jeetje is DIT nu waar we zo naar uitgekeken hebben/zoveel moeite voor gedaan hebben/ we zo graag wilden???”
Terwijl ik het dacht maakte het me zo verdrietig en vroeg ik me af hoe ik het in godsnaam kon denken. We hebben zo’n schat van een meid, en dat soort gedachtes klinken me toch in de oren alsof ik er spijt van heb ofzo. Nou never nooit nie dat ik er spijt van heb en wil haar voor geen goud meer kwijt. Maar toch is het zo verwarrend allemaal. Ik merk wel dat ik dat soort dingen met name heb als ik moe ben. Dan kan ik minder hebben en zie ik meer de mindere kanten van alles.
Ik zei laatst ook tegen mijn vriend “wat had ik eigenlijk verwacht, dat ze heel de dag op bed zou liggen en alleen ff zou huilen voor eten en dan weer verder zou slapen ofzo?” misschien ben ik wat naief geweest en heb ik alleen alle leuke dingen gezien voordat ik zwanger werd.
Ik weet nog dat jane ooit naar me schreef dat het echt niet allemaal over rozen gaat. Ik vond het niet leuk te lezen, maar dacht wel, "das tenminste eerlijk. " Het wordt zo vaak geidealiseerd.
En dan voel ik me zo’n trut, dan huilt dana ff een beetje (maar kan soms wel echt zeer doen aan mijn oren) en als ik dan moe ben kan ik er echt niet tegen. En dan denk ik aan joos waarbij julian zoveel huilde en dan loop ik te zeiken dat dana af en toe aangeeft dat ze honger heeft…
Ik realiseerde me laatst dat ik nu ook pas echt besef wat het betekend als jullie schrijven een waardeloze nacht te hebben gehad. Van te voren had ik dat gewoon niet door op een of andere manier.
Nee en ik realiseer me dat we echt een schat hebben, snachts meld ze zich, drinkt ze lekker, en slaapt als een roos verder. Over het algemeen zijn we ongeveer een kwartiertje kwijt aan de voeding snachts. Nou wat wil je nog meer? Maar ja, dan nog, ben ik soms gewoon moe en komen er van die rare gedachtes door mijn hoofd en dat maakt me gewoon verdrietig, ook al hoort het er allemaal bij.
Ik heb wel het gevoel dat het gerelateerd is aan vermoeidheid en hormonen. Dat scheelt, want ik hou zo enorm veel van mijn meisje en het is zo’n schat, dat ik mezelf zo stom vind dat ik dat soort dingen soms denk…
En wat een tweede kindje betreft, tja das soms ook wel erg dubbel hoor. Ik heb altijd graag kinderen dicht op elkaar gewild en mijn vriend is nu ook helemaal om. Wat zwanger zijn zou ik het liever vandaag dan morgen weer willen, wat bevalling betreft hoeft het voorlopig ff niet van mij, wat betreft alle mooie momenten van hebben van een kindje wil ik nu ook lekker van dana genieten maar zou ik ook wel snel een brusje willen en verder heb ik ook zoiets van, hoe sneller we alle kids hebben, hoe sneller we van de structureel gebroken nachten af zijn. Erg he? Maar ja, voorlopig gaan we er gewoon nog ff niet voor hoor, eerst eens lekker van dana genieten en een baan zien te vinden.
En gewoon lekker genieten van alle mooie momenten met dana, dat eerste lachje wat ze me gister gaf. Zo ongelovelijk heerlijk (en als ze lacht is ze nog veeeeeeeeeeeeeeeel mooier :inlove: )
Zo, nou dit ga ik ook ff eerst ff posten voor ik het kwijt ben, is wel een lang egostukje geworden, sorry :oops:
Charissa, lekker hoor, alweer uitzicht naar een vakantie. Geniet er maar lekker van. En heb jij een tatoo??? Heb denk ik ff een stukje gemist?
Mamalena ja je had al gezegt dat je het graag bij 2 kids houdt. Tenminste dat vertelde je ooit in de auto onderweg naar wawa. Ik vind er wel wat inzitten in de motivatie die je ervoor geeft. Uiteindelijk is het ieder voor zich. Ik ben benieuwd waar wij ooit gaan eindigen.
de poes, ja die zat voor het raam. Vind het zo zielig voor hem en voor jullie allemaal. Ow een echte kroelkat, die moet je echt ongelovelijk missen idd, dat is echt een gat die er dan valt
Ik ga binnenkort ook de kruidvatluiers proberen, ben benieuwd hoe ze me gaan bevallen.
Ow en ruzie met je zus? Ruzie is zoiezo niet leuk, laat staan over de telefoon, das helemaal onhandig. Ze woont ver weg he? Anders zou ik zeggen, ga er ff langs om het uit te praten, dan ben je het kwijt en kunnen jullie weer verder, als het je zo bezig houdt en je er je verjaardagsfeest voor laat vallen dan zit het je echt niet lekker meid :hug:
En ga je nog weg? Of heb je er alleen zin in om weg te gaan
Jane, ja dana is aardig gegroeid, maar als ik het vergelijk met de kindjes bij de junimama’s is het helemaal niet zoveel. Maar goed, maakt niet uit, als mijn meisje zich maar lekker voelt, dan is het goed en dat doet ze :inlove:
Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend? Leuk joh dat jullie ook voor oktober gaan. En wat heerlijk dat jullie zo snel zwanger zijn en dan de vakantie in januari. Tja beetje luxeprobleem, maar das alleen maar lekker toch.
Ow en lekker naar de sauna. Wat heeeerlijk. Stom ik zat er gister ook aan te denken dat het wel erg lekker was weer eens naar de sauna te gaan.
Bedoel jij met de aventbewaarbakjes gewoon die flesdingen waar je een speen op draait om een fles te krijgen?
Nou ik ga eerst kijken hoeveel ik kolf en misschien, als het nodig is daarna eens bij wawa op bezoek
En wat heerlijk die oude leidinggevende van je die belde. Werkt ie ergens anders, of ook binnen waar je nu werkt? Lekker hoor, beetje waardering. Dat doet een mens goed toch. :-
Marije ow meis wat een verdrietig nieuws. Dat klinkt niet lekker. hoef je niet te verontschuldigen hoor, neem de tijd voor je familie. Dat is zeker belangrijk. :hug:
Veel sterkte voor jullie allen komende dagen weer. :-
Wawa owwwwwwwwwww je bent er nu tussenuit. Mazzelaar. En zo te lezen valt het daar niet tegen. Goed hoor.
Ik heb mijn klachten idd ook besproken met de ha. Ze drinkt nu ook langer, ze heeft echt een sprongetje gemaakt, dat merk ik wel. Ben nu ipv 5 minuten toch wel wat langer bezig met een voeding.
En jullie ook bij cb geweest. Echt een cb week hier afgelopen week haha.
Dana was in 4 wkn 4 cm gegroeid. Tja en toen zei iemand “nu maar hopen dat dat niet zo doorgaat” :lol:
Ik ga ook niets overhouden van boven ben ik bang. Geniet nu volop van mijn decoleteetje die ik heb :roll:
Alle andere meiden :hug: en :-*
Whaha ik droomde vanacht dat ik een kolf had en ik drie kolfbewegingen 300cc bij elkaar had :lol: slaat toch ook nergens op. Moet nog eerst maar eens zien wat ik bij elkaar gekolft ga krijgen.
Ow ik ben vandaag zo gaar geweest. Onze schat had ons zo’n goede nachtrust gegunt dat we zo diep geslapen hebben dat we er gewoon gaar van zijn :oops:
Kan je het je voorstellen? tis ook nooit goed he hahaha[/b]
Lieve Femmie, geen schuldgevoelens hebben hoor. Gebroken nachten, veel moeten voeden, vermoeidheid en hormonen zorgen er echt voor dat je het af en toe niet helemaal ziet zitten. Dat heb ik tenminste wel. Als je de negatieve gedachten maar goed in de gaten houdt i.v.m. postnanatel depressie :-*
O ja, geniet nog maar even lekker van je volle decolete.
Zooooooooo lekker hier. Kids liggen op bed en ik hoef even helemaal niets :mrgreen: Geen werk, geen schoonmaak, niet opruimen :mrgreen: