*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Ow spannend patricia, wat moet je nu verwachten, gewoon ieder moment of moet je nu rekenen dat er nu een nieuwe cyclus ingaat? Hoe werkt dat? :think:

Hihi en dan feliciteer ik je tegen die tijd terug :lol:

Kom jij nu zaterdag eigenlijk ook patries?

@femmie wrote:

Mag ik heel even???

Een mega-applaus voor mijn lichaam :clap: :clap: :clap:

Ik ben ongi geworden!!! :oops: Gewoon, helemaal uit zichzelf :shock: Ik sta echt perplex :shock:

Ik had het echt niet verwacht en ik ben gaan rekenen en ik kom uit op een cyclus van 30 dagen. Dat is nog eens netjes ook! Ben zo trots :mrgreen: echt helemaal happy de peppy :mrgreen:

Oh meid, wat geweldig zeg!!!

Ook van mij een mega applaus voor jou lichaam :clap: :clap: :clap:

:-*

Femmie, wat zei de gyn.

Patricia, nog last gehad?

He wawa, dat ik 3 april langs kan komen. Ik heb gebeld voor een consultafspraak, heb teveel vragen aangezien het nu totaal anders loopt dan ik had verwacht. De ass was het met me eens dat het makkelijker was dit via consult te doen dan via tel afspraak, dus ik moet ff geduld hebben.

Hoe gaat het verder met jou???

Hihi ik ben vandaag weer met dana gaan fietsen.

Wat heerlijk toch weer, ze zit dan zo gezellig rond te kijken, echt heerlijk gewoon.

En dan ben ik ook een ow zo trotse mama als ik weer een stel pubers tegemoet fiets en die hoor zeggen “owwwwwwwwwww moet je zien dat kindje, wat liefffffffffffff!!!” :inlove: :inlove: :inlove:

Femmie heerlijk he zulk soort opmerkingen :inlove:

3 april afspraak dus. Even geduld hebben weer. Maar joh wie weet, ben je heel snel hartstikke zwanger!

Mijn ongie… ja ik weet het niet zo goed. Vorige keer werd ik 5 dagen na het verwijderen ongesteld, maar ik weet niet of dat gewoon het eind van een normale cyclus was zegmaar.

Als ik 28 dagen zou rekenen vanaf mijn laatste ongie, dan kom ik op 19 maart. Dus die datum hou ik voorlopig maar even aan.

Wawa, ik heb niet echt last gehad. Beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik alleen.

Joos, hoe is het met Juul?

Ik zal trouwens niet bij de meeting zijn hoor meiden. Ik moet werken, maar zit er ook niet echt op te wachten.

:-*

He patricia, jammer joh dat je moet werken, maar als je er ook geen behoefte aan hebt, dan is het ook goed dat je dat zegt. Ieder zijn ding toch :-*

En die ongi, ik snap wat je bedoelt, ja als je tijdens spiraaltje gewoon ongi werd, zou je denken dat die cyclus zich op die manier voortzet toch?

Leuk, gaan we min of meer dadelijk tegelijk er weer voor :mrgreen:

Ik vraag me ook af hoe het met charissa gaat? Ja meer loïs bedoel ik dan eigenlijk. Denk je dat jullie kunnen komen zaterdag?

@femmie wrote:

He wawa, dat ik 3 april langs kan komen. Ik heb gebeld voor een consultafspraak, heb teveel vragen aangezien het nu totaal anders loopt dan ik had verwacht. De ass was het met me eens dat het makkelijker was dit via consult te doen dan via tel afspraak, dus ik moet ff geduld hebben.

Wat balen, dat je pas over 4 weken terecht kunt. Kunnen ze je niet bellen als er een afspraak tussenuit valt?

Patricia, je moet gewoon even komen bijvoorbeeld even in je middagpauze. Ik wil je heel graag ontmoeten. Anders komen we met z’n allen even zwaaien op je werk :lol: :lol: :-* :wink:

Ik wilde op woensdag of vrijdag omdat ik dan vrij ben, anders had ik wel eerder gekunt. Met vriend over gehad, maar we laten het zo. Ik mis daar 1 cyclus door, maar die mis ik toch wel, anders had ik 23 mrt gekunnen, dan had een samenlevingstest wrs niet meer gekunnen (zou twijfel zijn geworden) en ik kon ip pas in juni weer terug dus nu al in april is al een hele vooruit gang :wink:

In mijn middagpauze? :shock: :mrgreen:

Ik weet eigenlijk niet eens waar dat pirateneiland is haha…

@patricia26 wrote:

In mijn middagpauze? :shock: :mrgreen:

Ik weet eigenlijk niet eens waar dat pirateneiland is haha…

Weet jij dat niet?

Schandalig!!! Dat weet ik zelfs!

:lol: :lol: ik kwam er laatst toevallig langs dus vandaar :lol:

In welke plaats is het dan?

bij jullie.

Ja ik ben de laatste tijd nogal eens bij jullie in de buurt geweest, visite, weekendje weg, werk… Dus vandaar, maar vraag me ook niet hoe ik moet rijden om er te komen hoor, dat weet ik ook niet meer :lol:

Echt? In Leiden?? Ik schaam me dood haha…

Ik ga meteen ff googlen waar het dan zit :think:

Maar wawa, ik werk in Noordwijk, dus dat is te ver om heen en weer te rijden.

@patricia26 wrote:

Echt? In Leiden?? Ik schaam me dood haha…

Ik ga meteen ff googlen waar het dan zit :think:

Maar wawa, ik werk in Noordwijk, dus dat is te ver om heen en weer te rijden.

We spreken om 10 uur af, dus heel even komen kan sowieso :wink:

Haha, oke oke, ik kijk wel even, maar beloof niets! :wink:

@patricia26 wrote:

Haha, oke oke, ik kijk wel even, maar beloof niets! :wink:

Is goed. Ik probeer je alleen maar over te halen :lol: :lol:

hahaha Patricia toch! Dat Piraateiland zit in de Groenoordhallen.

Kijk maar wat je doet meid. Ik zou het erg leuk vinden als je even kwam, maar voel je niet verplicht. Volgens mij moeder wordt het dit weekend best lekker, dus kan een ritje naar het strand altijd natuurlijk. Dat is 15 a 20 minuten rijden.

Femmie, fijn dat je langs mag komen, helaas duurt het wel weer lang hè.

Charissa, hoe ging het met Loïs vandaag?

Is er iemand van jullie geinteresseerd in Pampers Active fit luiers?

A heeft die gekocht voor Julian, maar hij kan er niet goed tegen. We hebben geen bonnetje meer.