Wat een doffe ellende…
@Joos wrote:
En heb je al foto’s van haar kamer gemaakt? Ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar:
Staan in mijn mapje :mrgreen:
Tuurlijk Marije :-*
Marije :-* :hug:
Charissa, wauw, lekker roze!! :inlove:
Marije dikke :hug: en :-* meid.
Mag ik heel even???
Een mega-applaus voor mijn lichaam
Ik ben ongi geworden!!! :oops: Gewoon, helemaal uit zichzelf :shock: Ik sta echt perplex :shock:
Ik had het echt niet verwacht en ik ben gaan rekenen en ik kom uit op een cyclus van 30 dagen. Dat is nog eens netjes ook! Ben zo trots :mrgreen: echt helemaal happy de peppy :mrgreen:
FEM WAT TE GEK!!! :dance:
Echt super man, zou het dan toch over zijn!!??
@femmie wrote:
Mag ik heel even???
Een mega-applaus voor mijn lichaam![]()
![]()
Ik ben ongi geworden!!! :oops: Gewoon, helemaal uit zichzelf :shock: Ik sta echt perplex :shock:
Ik had het echt niet verwacht en ik ben gaan rekenen en ik kom uit op een cyclus van 30 dagen. Dat is nog eens netjes ook! Ben zo trots :mrgreen: echt helemaal happy de peppy :mrgreen:
:-* Fijn meissie :-*
wawa hihi jij dus ook dat soort momenten, vond het ff leuk om dat te delen :mrgreen:
marije ook van mij uit dikke knuf en tuurlijk snap ik dat het via pb gaat en nu gewoon ff aan jezelf denken he :-*
charissa wauwie wat mooi! Lekker roze, heerlijk dat wil ik later ook voor dana.
joos ik heb ook geen idee, ik snap het nog niet helemaal, want ik heb nog wel een pco symptoom, maar de gyn wist met 2 jaar terug te vertellen dat ze ook niet wist of dat nog weg zou gaan, dus het antwoord is dus wrs nee helaas, maar dit is op zich toch al gewoon geweldig!
Wauw meiden, ik ben echt zo blij, echt onbeschrijvelijk wat het met je doet als je lijf weer doet wat het hoort te doen :mrgreen:
je onderschrift :dance:
@femmie wrote:
@Joos wrote:je onderschrift :dance:
Ja leuk he :mrgreen:
Nu hoor ik er weer een beetje bij :mrgreen:
DUH! :naughty:
Dat doe je hoe dan ook meid!
@Joos wrote:
DUH! :naughty:
Dat doe je hoe dan ook meid!
Ja weet ik ook wel, maar zo voelt het een beetje

Ow nu moet ik een nieuwe nod uit gaan rekenen he! :mrgreen:
en dan…
klusserdeklus!
@femmie wrote:
Ow nu moet ik een nieuwe nod uit gaan rekenen he! :mrgreen:
:lol: 2 dgn later dan ik hem had vlgs de planning (nu 6 apr, was 4 apr)
@Joos wrote:
en dan…
klusserdeklus!
Nou ik ga morgen ff de gyn bellen, want ik weet niet goed nu niet verder met de ph van mijn baarmoederslijmvlies, dat was ook een probleem vorige keer

Ooh ja, dat spoelen hè… :?
Ben benieuwd wat hij zegt.
Patricia, hoe is het gegaan vandaag?
Hoi lieverds, ben op werk en heb geen tijd om te reageren, maar ik heb wel alles gelezen.
Toch ff snel; Femmie, gefeliciteerd met je ongie! :dance:
Had nooit gedacht dat ik iemand ermee zou feliciteren haha.
Tot later, misschien vanavond anders morgen.
En oh ja, spiraal is eruit. Ik was best gespannen maar ik heb er niets van gevoeld. Nu duimen voor mijn ongie! :thumbup: :mrgreen:
:-*