*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Goedeavond meiden,

jane ik heb gestemd op je mooie mannen hoor! Zou leuk zijn als je die op canvas wint!

Ow spannend joh van je vriendin, sinds ik dana heb, kijk ik op een hele andere manier aan tegen dit soort nieuws. Heb jij dat ook niet?

joos wat fijn dat het zo voorspoedig gaat met de genezing van juul zijn wond. Hopen dat ie niet nogmaals onder het mes hoeft. Wanneer moet je terug?

tilly sorry ik ben ff helemaal kwijt wat je ook weer hebt moeten testen :oops: Wat was het ook weer?

marije ow bah jesse zo ziek geweest zeg. Gelukkig maar dat ie nu weer wat beter is.

patricia hoe is je kapsel geworden?

wawa hoe is het met de ziekenboeg?

Deze training is nu idd klaar, maar het kan zomaar zijn dat ik straks op een ander project terecht kom waar ik ook een training voor nodig heb.

En werkende moeder bevalt wel en niet. Wel in de zin dat het lekker is weer wat om handen te hebben en niet in de zin dat ik echt hopeloos tijd tekort kom. Wil zoveel en er blijft zoveel liggen waar ik gewoon niet aan toe kom en daar kan ik niet zo goed tegen :oops:

de tuin ow ik lees jullie verhalen over tuin klussen, ik vind dat heerlijk met lekker weer zoals vandaag, maar bij ons is het een zooi in de tuin. Ik kijk zo uit naar onze nieuwe tuin straks. Heb al bedacht dat ik mooie plantenbakken wil voor mijn verjaardag voor erin.

En joos, niet zo bescheiden over jullie voortuin he! :naughty: :lol:

topictitel maak er “de volgende ronde” van dan is het goed toch?

kinderwens ik heb nog geen idee hoe ik dat hier ga doen :?

Ik zit nml met soort van 2 werkgevers, ik moet eens uitzoeken hoe het precies zit in dit soort gevallen, waar ik dat moet melden, geloof bij beide.

En juli, ik vind het ook pas hoor. Ik kan pas in juni weer eens terug naar die gyn en het lijkt me een eeuwigheid. Zit hier gewoon mijn tijd te verspillen :frowning:

Alhoewel, ik ga van de week misschien weer bellen, ivm die verzakking. Die fysio zit allemaal af te raden een 2e kindje en de ha zegt dat het geen probleem is en nu ben ik de kluts kwijt, wordt er zo verdrietig van, het werkt ook niet mee allemaal zeg :frowning:

meeting ow wat lekker een apart stukje voor de kleintjes, maar kunnen we de grotere kleintjes dan nog wel zien? En nemen we ook nog spullentjes mee alszijnde kleden en speeltjes ofzo? Zal daar toch ook wel wat zijn? (waarvoor eigenlijk een kleed? Dana laat dat niet liggen hoor)

dana was allemaal goed op cb

Femmie, fijn dat het goed was op CB.

Ik neem geen kleed e.d. mee. Die fase hebben we gehad. Kleuter luistert goed, dus ik kan hem rustig even alleen laten.

O ja, werk en drukte went hoor. Gewoon steeds beter plannen, minder eisen stellen en minder slapen :zzz: :zzz:

Meeting: zullen we aso zijn en even fles limonade en een kan in de tas stoppen? :roll:

Joos, ik mag helemaal geen vrije dag kiezen. Jij wel?

wat is daar aso aan wawa, naar de efteling of het zwembad neem je toch ook je broodje eiersalade mee met blikjes drinken?

Ik vind dat dat gewoon moet kunnen hoor.

Femmie :hug: Zo wordt je ook wel heen en weer geslingerd hè. Ik vind het ook wel makkelijk gezegt van die fysio, geen 2e kindje.

Julian moet over 2 weken terug komen. Ben benieuwd wat de arts er van vindt. Hij plast nu schuin, dat viel mij op toen hij bij het bad stond te wachten en de vloer was blijkbaar koud :wall: (meneer wilde niet op de mat staan)

Wawa, er staat op de site dat je niets mee mag nemen, maar ik was het wel van plan. Ik ga er van de week even langs om te overleggen hoe dat gaat bij die kleintjes.

Avond ladies!

Vandaag nog even een beetje ego, morgen ben ik er weer uitgebreider. HEbben het weekend geklust hier in huis. Loïs is verhuisd naar mijn slaapkamer en ik lig nu op die van haar. Dus we moesten behangen etc. Het is erg mooi geworden, ze heeft nu een prachtige grote meidenkamer. Zal morgen even foto’s maken.

Met haar arm gaat het wat beter. Woensdag moeten we langs de kinderpolie om te kijken of het goed heelt. Op die uitkomst wacht ik even en dan bepaal ik of ik kom a.s. zaterdag. Ik zou loïs zowieso mee moeten nemen, het is aankomend weekend mijn weekend, dit weekend was ze bij T.

Joos, hoe is het met Julian, heeft hij nog pijn?

Jeetje meiden, een aantal al voor een volgende ronde. Spannend, maar ik wil ook zo graag :cry: :cry: Naja, eerst maar even lekker genieten van het alleen met loïs zijn en voor de rest zie ik het wel. Ben nog jong :mrgreen:

Fem, wat wordt jij momenteel heen en weer geslingerd zeg. De ene zegt wel, de andere niet :hug: :hug:

Hee dat is nog eens een leuke troost! Een grote meiden kamer! Dan kan ze daar ook lekker met vriendinnetjes spelen zeker.

Ben benieuwd wat ze woensdag zeggen, sterkte.

Met Julian gaat het goed. Hij lijkt geen pijn te hebben, maar bij het verschonen van de luier wil hij wel steeds even voelen wat daar nou voor gek ding zit.

Het moet wel confronterend zijn voor jou dat we ze enthousiast praten over een volgende ronde. :hug: Je bent inderdaad nog jong, maar toch. Daarom vind het ik wel even nodig om te zeggen dat ik het wel supertof vindt dat je lekker bij ons blijft schrijven :-*

Sluit ik me bij aan Joos. Charissa, knuffie voor jou.

Femmie, ik zou gewoon nog even van het positieve uitgaan hoor meid :-* . En anders gewoon niets zeggen en na de zwangerschap van een tweede kijken :oops: :oops: Slecht plan, maar ik zou me niet laten weerhouden :oops:

Ow nou staat dat op de site ja, nou ik neem gewoon mee voor dana hoor, in mijn luiertas. :angel:

joos over 2 weken dus. Wel balen dat ie nu scheef plast, staat zijn plasbuisje dan toch niet helemaal goed, of misschien het gaatje nog niet goed voor de opening. Kan je niet, door aan het voorhuidje wat te friemelen het goed schuiven laat maar zeggen? Of kan dat nog niet door het wondje?

charissa was de indeling toch niet naar wens dat je alweer ging wisselen van kamer? Wel leuk, ben benieuwd naar fotos van de kamers. En kan me voorstellen hoor, ff vragen aan de orthopeed voor zaterdag, als ze zo’n wildebras is, zou jammer zijn als ze dan weer eea kapot maakt wat net aan het helen is :hug:

wawa ja die gedachte speelt bij mij ook, er gaat vanalles in mijn kop om, en dan weet ik ook nog eens teveel van wat voor complicaties er kunnen zijn :wall:

ff wat anders, ik zie nu dat dana nu 9 maanden en 4 dagen is. Weer ff momentje om stil te staan bij haar geboortetijd.

Eergister was ze even lang uit mijn buik als ze erin gezeten had. Hebben jullie ook bij dat moment stilgestaan? Ik weet niet, maar vond het toch wel heel speciaal :inlove:

Dank voor de knuffels, maar ik geef ze even door aan Marije momenteel :cry: :hug:

Hier ook even stil… en heel veel liefs voor Marije :hug:

Marije, ook van mijn een dikke vette knuffel :hug:

@femmie wrote:

ff wat anders, ik zie nu dat dana nu 9 maanden en 4 dagen is. Weer ff momentje om stil te staan bij haar geboortetijd.

Eergister was ze even lang uit mijn buik als ze erin gezeten had. Hebben jullie ook bij dat moment stilgestaan? Ik weet niet, maar vond het toch wel heel speciaal :inlove:

Ohhhhhhhhhhhhh, net zo’n muts als ik :lol: :lol: :-*

Sorry fem, dat ik daar niet op reageerde. Het is ook een heel bijzonder moment hè.

Zo zit ik te denken aan 2 jaar geleden. In april werd ik toen zwanger. Lijkt zoooo lang geleden.

Ik heb niet bij dat moment stilgestaan Fem, wel elk jaar bij het feit dat ik de 16e uitgerekend was en toen nog 15 dagen moest wachten :lol: :lol:

Mamalena, hoe gaat het bij jullie?

Charissa hoe is het nu met Loïs?

En heb je al foto’s van haar kamer gemaakt? Ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar:

Lieve lieve Marije, hoe gaat het met je??

Denk aan je!!!

Hi lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie ontzettende lieve berichtjes, heb er weer terug gestuurd.

Hoop dat jullie snappen dat dit voorlopig even via pb gaat… :-

Dikke knuffels voor jullie en hopelijk lukt het me om snel weer te kmen schrijven…

:-

:hug: :hug: :hug: