kunnen jullie trouwens even stemmen op de foto misschien winnen we een foto op canvas :mrgreen:
liefs
Arme Loïs. Het is ook niet niks voor zo’n kleine sping-in-het-veld. Veel sterkte :hug:
Booki, jij ook beterschap met de kids. Je hebt gelijk, het heelt wel snel gelukkig.
Jane, heerlijk 2 vrije dagen! Hier schijnt het zonnetje nu, hopelijk bij jou ook. Ik kan daar altijd zo van genieten, die eerste zonnestralen :inlove:
Hoe reageren ze op je werk op je kinderwens? Ik vind het wel netjes van je dat je het bespreekbaar maakt. Ze kunnen natuurlijk niets verbieden ofzo, maar het is wel fijn om te weten dat ze achter de plannen staan.
Fem, alles goed meid?
Patricia, veel plezier vandaag!! Fijn dat Nesrin vannacht weer goed geslapen heeft. Misschien had ze gisteren gedroomd ofzo?
Wawa, gisteren was ik weer aan het werk, dus geen tijd voor kok. Ik was ook pas laat thuis ivm een vergadering. Jij werkt nu op vrijdag toch? 14 April loopt mijn verlof af. Ik wilde eerst 3 dagen blijven werken, maar ik ga nu toch kijken hoe het met 4 dagen gaat. Ik werk dan op ma-di-wo-do.
Tilly, lief dat je toch even op Julian wilde reageren.
Misschien heb ik er over heen gelezen, maar had je al uitslag van het onderzoek?
Met mijn kleine ventje gaat het wel goed. Hij lijkt minder last te hebben van de wond, maar hij heeft zijn jonge heer wel helemaal gevonden. :oops: Ook slaapt wat onrustig. Met mij gaat het wel goed, ben alleen wel erg moe. Maar morgen mag ik uitslapen :dance:
Jane, ik ga meteen stemmen! :thumbup:
Wat een leuke foto Jane! :inlove:
Mijn stem heb je hoor!
Ik heb even de titel van ons topic aangepast. Ik zat steeds bij die andere oktoberstoppers :?
@Joos wrote:
Ik heb even de titel van ons topic aangepast. Ik zat steeds bij die andere oktoberstoppers :?
Haha, ik ook al.
Wat je vraag over het onderzoek betreft, de uitslag krijg ik pas ergens in mei. Duurt namelijk 3 maand.
Fijn te lezen dat het met Julian eigenlijk allemaal wel redelijk goed gaat. Gelukkig maar!
Heb net even snel bijgelezen maar heb het zoals gewoonlijk weer even te druk om uitgebreid te reageren. Het eten staat op en het vlees moet zo nog in de pan dus eventjes snel.
Charissa, wat ontzettend sneu voor Loïs dat ze er zoveel last van heeft zeg. Arme meid. :hug: Wel fijn om dan te lezen dat het meestal snel weer heelt.
Heb nog wel meer gelezen natuurlijk maar moet echt verder met het eten want manlief komt op tijd thuis want die moet vanavond weer vroeg weg.
:-*
Tilly, eetse! Hier staat net de zelf gemaakte pizza alla Jesse en mama in de oven! :drool: :mrgreen:
Femmie, heb je pb gekregen, kom er even niet toe om te reageren. Komt snel! :-
Charis, wat een schrik zeg en vooral erg pijnlijk lijkt me! Sterke met je meisje. :hug: :-
Jane, zal zo even stemmen. :thumbup:
Bookimama, beterschap! :-* :-*
Joos, fijn dat Julian zo goed herstelt. Hoe is het vandaag gegaan met hem?
Patricia, hoe was het bij de kapper en kraamvisite? Zijn je eierstokken er extra van gaan rammelen?
Wawa, ook lekker weekend? Gaan jullie nog iets leuks doen?
M’lena, hoe voel je je?
Hier is Jesse de rest van de week thuis gebleven. Hij was echt goed ziek zeg! Vandaag was de koorts weg en zat er gelukkig al iets meer kleur op zijn gezichtje. Oma kwam langs met de snoeischaar( zij heeft groene vingers, ik niet…) :mrgreen: Jesse heeft samen met oma even heerlijk de tuin lente klaar gemaakt. :inlove:
Verder ga ik vanavond even heerlijk de stad in met een goede vriend van me. Heerlijk even bar hangen met een biertje! :mrgreen: :mrgreen:
ziekenboeg hier. Tot later :-*
Wawa, beterschap voor thuis. Zijn het beide kids? :hug:
Kraamvisite was leuk. Lief kindje.
Ik ben er op werk trouwens ook open hoor tegen mijn leidinggevende. Moet ook wel, omdat ik soms vrij moet hebben voor zhs bezoek. Is gelukkig geen enkel probleem. Tegen collega’s hou ik het nog wel even stil, omdat ik gene vrgen wil krijgen
Leuk Joos de nieuwe topictitel. Ik krijg er de kriebels van haha…
Hoe gaat het met Juul?
Ik moet weer even verder… tot later :-*
hoi meiden
hoe is het met juul vandaag
en met Lois
wawa voor jou ziekenboeg ook een :hug:
wat is dat een pizza van jesse en mama wil ik ook zo´n pizza
joos ik zat ook steeds bij die andere oktober club nu is het weer wat beter, alleen zijn er die misschien wel voor een derde ronde gaan. Wij gaan met dit clubje voor de tweede keer een spannende tijd tegemoet dat dan weer wel.
hier zin in meeting…
patricia is wel beter om open kaart te spelen als je af en toe naar zkh moet.
Ik heb nog niet echt openkaart gespeeld hoor, maar een collega vroeg onlangs of wij een tweede kindje willen en toen heb ik verteld dat we het na de zomer willen gaan proberen. Dus tsja eigenlijk best openkaart haha, maar mijn baas weet het nog niet, maar ik doe er niet geheimzinnig over hoor. ik ga pas geheimzinnig doen als het raak is.
Ik heb wel vaak van een harde buik dus soms zie ik mensen zo kijken van zou het. Dat valt bij mij namelij heel erg op als mijn darmen opspelen dan heb ik echt zo´n bolletje.
wat een onzinnig verhaal weer.
meiden ik ga maar iets doen liefs
Zooo de tuin is klaar voor het voorjaar. Snoeien, harken, vegen zaaien etc. allemaal gedaan. Ik heb zelfs een kasje gekocht om zelf groente en kruiden te kweken. Ja ik heb het voorjaar in mijn bol!
Op de kinderboerdeij waren allemaal pasgeboren geitjes en lammetjes. Ik was helemaal verliefd, maar Julian had meer interesse voor de vlaamse reuzen en andere konijnen.
:inlove:
Jane, je hebt gelijk, sommigen van ons gaan voor de 3e, maar met onze club is het ronde nr.2 Na ja…het ging me er gewoon om dat we meer herkenbaar waren.
Ik heb ook zin in de meeting! Nog een week!
Ik geloof graag dat bij jou snel iets te zien is. Je bent dan ook super slank. Maar dat kan ook wel een lastig zijn denk ik, als mensen steeds zo gluren.
Patricia, jaaa hier kriebelt het ook hoor!
Ik denk dat jij wel weer eens de eerste kan zijn :mrgreen: Hoe is je haar geworden?
Wawa, beterschap!
Marije, hoe was de pizza? En je avondje uit?
Jouw tuin ziet er dus ook weer top uit! Handig zo’n hulpje.
Tilly nog een paar maandjes spannend dus. Of ben je er zelf niet zo mee bezig?
@Joos wrote:
Patricia, jaaa hier kriebelt het ook hoor!
Ik denk dat jij wel weer eens de eerste kan zijn :mrgreen: Hoe is je haar geworden?
Haha, waar baseer je dat op? :shock: Ik zou het natuurlijk wel geweldig vinden, maar ik heb nu niet zo veel haast als bij Nesrin hoor. Mocht het een paar maandjes dureb is dat jammer, maar baal ik er niet om. Ik zou ook erg graag een voorjaarskindje willen ivm mijn verlofperiode :oops: Dus als ik pas ergens in juli zwanger ben heb ik er vrede mee.
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ik ben net begonnen op werk, moet nog tot 16 uur :zzz:
:-*
euh pas in juli van dit jaar :shock: dat is niet pas hoor haha. Jij hebt echt de kriebels patricia.
zo had ik het eigenlijk nooit bekeken, maar verlof in de zomer is natuurlijk super :think: ik hou met plannen weer rekening met hele anders dingen haha. nou ik droom lekker met je mee.
vriendin van mij staat trouwens op springen ik durf niet zo goed te bellen ik ga zo maar een sms’je sturen. gek he ik vond het helemaal niet erg als mensen me mbelde of het al zo ver was, maar bij iemand anders ben je dan toch weer terughoudend.
Joos heb jij het boek Marley gelezen over een baas en zijn ondeugende hond. echt een aanrader. Het boek is nu verfilmd, ik denk dat jij het ook wel leuk zou vinden. we hebben nu een loge hond en merk dat ik mijn hond dan toch weer even mis, maar dat ik het ook wel lekker vind dat we niet meer zo vaak uit hoeven met slecht weer :oops: was nu al weer even wennen vanochtend. heel gedoe kind aankleden ik aankleden en dan naar buiten.
wat heerlijk dat je tuin klaar is, ik loop er tegen aan te hikken. Ik moet namelijk ook mos wegspuiten met de hogedruk reiniger, en dan al die dingen die jij hebt gedaan. wij moeten eigenlijk ook de buitenboel verven :roll: Ik heb van de herfst wel de voortuin nog helemaal gedaan en die is onderhoudsvriendelijk, maar achter heb ik nog een hoop werk te doen. volgende week maar.
meiden liefs
Nou Jane, dan heb jij een mooi klusje voor vandaag :mrgreen:
Patricia, gewoon gevoelsmatig. Misschien omdat jij al concrete stappen hebt genomen. Maakt ook niet uit natuurlijk. Ik vind juli ook wel een mooie maand om raak te mikken :mrgreen:
Jane, nee dat boek heb ik niet gelezen, maar ik heb al wel voorstukjes van de film gezien. Ben wel nieuwsgierig. Onze Gijs is wel een boef, maar ook wel heel lief. En hij luistert ook wel redelijk. Hij is alleen super enthousiast. Als hij met Julian aan het spelen is, dan is hij juist heel rustig.
Gisteren hebben ze een uur met de bal gespeeld :inlove:
Als ik eerlijk ben dan ben ik ook nog niet helemaal klaar, ik moet de groene aanslag nog verwijderen. Maar dan moet het 3 dagen droog zijn, dus daar wachten we nog even mee.
Onze voortuin (en Femke gaat lachen als ze ziet dat ik het woord tuin durf te gebruiken) is ook onderhoudsvriendelijk. Er liggen steentjes en er staan 2 bloembakken. Er moeten wel even weer nieuwe planten/bloemen in, maar A zegt altijd dat hij verantwoordelijk is voor de voortuin.
(voortuin is een strook van een meter breed)
Patricia wat balen dat je vandaag moet werken! Kijk je uit op het strand? Daar zal het wel druk zijn. Ik dacht eigenlijk dat ze regen voorspeld hadden, maar het is zo lekker zonnig! Vannacht regende het wel hard.
Hoe is het met de rest?
Ik sprak net nog even een buurvrouw over piraateiland. Ze zei dat ze voor de allerkleinsten een afgebakende ruimte hebben waar ze lekker rond kunnen kruipen. Daar kunnen we dan lekker bij gaan zitten toch?!
hey super dan kunnen ze los :mrgreen: beter
haha Dat zijn de betere voortuinen. Onze voortuin is bijna net zo groot als de achter tuin dat is toch een typisch geval van zonde. Gelukkig is het onderhoudsvriendelijk op wat snoeiwerk na.
Oh jij hebt ook groene aanslag dat is zo irri en bets duur om dat spul te kopen. Ik had biologisch spul vorog jaar gekocht, maar dat hielp niet al te best en wij hebben mos heeeeeeel veel bos dus dat word toch op de knietjes gaan gutsen :roll: ik wacht dus tot het mooi weer is ja nog mooier dan is dat een leuke klus in badpak of zo word je ook een beetje bruin.
vandaag huiswerk op balkon gedaan super. volgens mij ben ik zelfs al eenbeetje verbrandwind vrij is de zon :thumbup:
de rest is buiten denk ik ga ik ook doen.
liefs
vriendin heeft inmiddels weeen vind het zo spannend leef erg mee
Charissa, wat naar voor je meissie. Ik hoop, dat ze snel minder pijn heeft. Neem je haar aanstaande zaterdag wel mee naar het forumuitje?
Patricia, heb je een voor- en nafoto van je kapsel? Hier op moment echt lang haar. Ik heb geen zin in de kapper. Ha ha ha.
Femmie, hoef je nu helemaal niet meer op cursus? Zou wel heerlijk zijn.
Hoe bevalt het je om werkende moeder te zijn?
Jane, ik ben er gedeeltelijk open over. Ik heb er geen zin in, dat mensen elke maand vragen of het raak is.
Ouders, schoonouders, e.d. vertellen we dus absoluut niets.
Jane, op welke foto moet ik stemmen?
Joos, ik werk ook 4 dagen per week, dat doe ik al 4 jaar en het bevalt me goed. Ik moet zeggen, dat ik dat in ons type werk ook beter te doen vind.
Als ik minder werk, maak ik relatief meer uren, terwijl ik er niet voor betaald krijg.
Ik werk nu inderdaad de vrijdag wel, maar ben de donderdag dan vrij.
Joos, hoe gaat het nu met pieliemoosie?
Tilly, Joos, ik zat ook constant bij de verkeerde stoppers en las dan en snapte er niets van.
Tilly, balen, dat je pas over 3 maanden de uitslag krijgt.
Wat heb je het momenteel trouwens druk. Red je het allemaal wel?
Marije, fijn, dat je er weer bent. We hebben lekker gewandeld, in de tuin gewerkt en twee verjaardagen gehad.
Manlief was ziek, maar voelt zich nu weer beter. Dreumes had last van de prik, maar het gaat nu ook weer goed.
Marije, hoe was het naar de stad gaan?
Jane, van mij mag de topictitel ook veranderd worden in tweede en derde ronde.
Patricia, ik zou ook graag in deze periode verlof willen, aan de andere kant raak is raak!
Joos, fijn om te horen, dat piraateiland geschikt is.
Jane, ha ha ha, vorig jaar ook mos in bikini verwijderd en je wordt er echt lekker egaal bruin van
Jana, al nieuws over vriendin?
neehee ik poste net voor jou dus nog geen nieuws tenminste een uurtje geleden.
oh mooi nu ga ik helemaal wachten met mos verwijderen dat is namelijk zeer doelmatig te werk gaan. (ben aan het huiswerk maken haha)
Ja wawa precies familie is weer een ander verhaal die voelen zich vrij genoeg om elke maand te informeren, collega’s doen dat minder die vragen gewoon. Willen jullie nog een tweede en dan zeg ik ja. einde gesprek, wacht maar af en je zult het zien :mrgreen:
ik heb net heerlijk zitten wegdromen bij de maart mama’s het is een prachtig weekend om een kindje op de wereld te zetten en dat is dus ook volop gebeurd. ik hoop dat mijn vriendin ook mag.
liefs
@jane wrote:
neehee ik poste net voor jou dus nog geen nieuws tenminste een uurtje geleden.
oh mooi nu ga ik helemaal wachten met mos verwijderen dat is namelijk zeer doelmatig te werk gaan. (ben aan het huiswerk maken haha)
Ja wawa precies familie is weer een ander verhaal die voelen zich vrij genoeg om elke maand te informeren, collega’s doen dat minder die vragen gewoon. Willen jullie nog een tweede en dan zeg ik ja. einde gesprek, wacht maar af en je zult het zien :mrgreen:
ik heb net heerlijk zitten wegdromen bij de maart mama’s het is een prachtig weekend om een kindje op de wereld te zetten en dat is dus ook volop gebeurd. ik hoop dat mijn vriendin ook mag.
liefs
Ha ha ha, ik heb helemaal niet naar de tijd van posten gekeken. Idd in 12 minuten is er weinig nieuws te melden :lol: :lol:
Als we mooie dagen in april/ mei hebben, gaan we gewoon moskrabben

Is er nu wel meer nieuws Jane? Spannend hoor!
Ik had overigens ook liever een grote voortuin gehad, maar ja, je hebt het niet altijd voor het kiezen. Ik denk dat wij een nette woning hebben voor starters.
Wawa, precies! Je hebt wel het werk, maar krijgt niet betaald. De directeur was er niet helemaal gelukkig mee dat ik nu de woensdag ga werken ipv de vrijdag, maar ik heb hem kunnen overtuigen. Overigens was het zo of niet anders, want er was op vrijdag geen plek op de opvang.