*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

beterschap voor de zieken :-* :hug:

hier ook zieke kids dus ik ben er ook lekker druk mee.

tot snel :-*

Joos, fijn om te horen dat het redelijk gaat.

Patricia, bij ons was het bij de eerste de eerste maand raak, bij de Mk de tweede maand, bij dreumes de derde maand. Wij gaan dus uit van minstens 4 maanden :wink: Ga er in ieder geval niet vanuit, tuurlijk gun ik je het, maar ik heb zelf het gevoel dat een tweede zwangerschap wat langer op zich laat wachten.

booki, beterschap voor de kids!

Ik zag laatst je berichtje op msn pas later. Toen je het verstuurde zat ik niet achter de laptop. Sorry.

Wawa, oef ik hoop niet dat jouw theorie voor ons op gaat. :shifty:

@bookimama wrote:

beterschap voor de zieken :-* :hug:

hier ook zieke kids dus ik ben er ook lekker druk mee.

tot snel :-*

beterschap :hug:

@Joos wrote:

Wawa, oef ik hoop niet dat jouw theorie voor ons op gaat. :shifty:

Duurde het bij de eerste lang, dan komt de tweede gewoon snel. Ik duim voor je :-*

thanx :mrgreen:

Wawa, ik ga er ook niet vanuit dat het snel raak is, maar ergens hoop ik het natuurlijk wel.

Ik duim iig voor iedereen met een zw wens dat het snel mag gebeuren! :thumbup:

Booki, beterschap voor jouw gezinnetje.

:-*

Hoi meiden,

Heb nog niet alles bijgelezen maar ben elke avond nog druk geweest dus geen tijd gehad helaas.

Wel heb ik natuurlijk gekeken hoe de operatie bij Julian is verlopen.

Fijn dat het er tot nu toe goed uitziet Joos!!! Verwen hem maar goed meid. Dikke :hug:

Charissa ook een dikke knuffel voor Loïs meid. :hug: Wat sneu zeg, haar sleutelbeen gebroken. Heeft ze er nog erg veel pijn aan?

Voor jullie dus ook een dikke :hug:

Dan nog een :hug: voor iedereen die het kan gebruiken en een dikke :-* voor natuurlijk verder iedereen!!!

@patricia26 wrote:

Wawa, ik ga er ook niet vanuit dat het snel raak is, maar ergens hoop ik het natuurlijk wel.

Omdat het de eerste keer zo snel raak was, had ik het idee dat het bij ons altijd snel raak zou zijn en dus bijna te plannen was :roll: :oops: :oops: :roll: :oops:

@Wawa wrote:

@patricia26 wrote:

Omdat het de eerste keer zo snel raak was, had ik het idee dat het bij ons altijd snel raak zou zijn en dus bijna te plannen was :roll: :oops: :oops: :roll: :oops:

Dat heb ik ook wel een beetje :oops:

@patricia26 wrote:

@Wawa wrote:
@patricia26 wrote:

Dat heb ik ook wel een beetje :oops:

Daarom waarschuw ik je even, want anders valt het je net zo tegen als mij toendertijd :wink:

Fenks :wink: :-*

Wat is het hier verder stilletje. Ik ben zelf ook druk (geweest) hoor.

Ik ben druk op werk. En moe. Ben al vanaf vannacht half 4 wakker :zzz: en moest om 7 uur werken. Met nesrin was het drama vannacht. Ze wilde gewoon niet slapen en was echt in paniek. Ik denk wel dat ze ergens last van had. Maargoed… Gelukkig gaat het vandaag op het kdv goed.

Ik moet weer verder! :-*

Charissa, hoe is het met je pretletter? zal niet mee vallen voor haar . :hug:

Tilly, hoe is het met je en je mannetjes?

Joos, uit ervaring weet ik dat dat gedeelte bij jongens heel snel geneest (gelukkig) en hopelijk is dat bij julian ook zo. al is het wel ff naar omdat je het ziet en je moet toch verschonen he.

oh D roept dus ik ben er weer vandoor :-*

Charissa, heb je een update voor ons?

Mamalena, hoe is het daar?

Joos, red je het zelf nog een beetje?

Bookimama, kids alweer beter?

Marije, nog steeds druk?

Patricia, slaapt ze nu wel goed?

Femmie en Jane, druk met cursus?

Tilly, alweer wat rustiger daar? Hoe gata het lopen met loopkarretje? Wij noemen het de rollator van dreumes :lol: :lol:

Nog even ego hoor :oops: maar een update;

Ze heeft nog steeds veel pijn :cry: en ik noem haar sinds een paar dagen ook Quasimodo :angel: Ze moet van mij wel proberen om rechtop te lopen maar dat doet te veel pijn zegt ze. We hadden ook geen mitella meegekregen, dat hoefde niet persé, maar ik ga die vandaag toch wel even om doen (heb er hier toch 1 liggen). Kijken of ze iets meer rust in haar armpje krijgt en ze daardoor misschien wat mobieler wordt :thumbup:

Arm ding, ze heeft morgen 2 feestjes, maar ik heb er alvast maar 1 afgebeld :thumbdown:

Lois :hug:

Wawa, vannacht heeft ze goed geslapen en dus ik ook gelukkig :slight_smile:

Vanmiddag naar de kapper en daarna op kraamvisite. Heb er zin in.

:-*

charissa, knuf voor lois. :-*

Booki, ook knuf voor de kids :hug:

wawa, training is succesvol afgerond.

hoi hoi,

ja ikhad gisteren weer school, en vandaag een late dienst en dan twee dagen lekker vrij, ik kijk er nu al naar uit :dance: moet wel huiswerk maken.

Lieve juul hoe is het met de kleine man. Dikke knuf :hug:

b’mama en charissa wat een zielige kindjes allemaal :hug: :hug:

hier gaat het goed alleen druk en weinig tijd voor leuke dingen.

patricia en wawa hier ook aan het plannen of het nu lang of kort duurt, volgens mij plant iedereen het is namelijk leuk om zo een beetje weg te dromen en te fantaseren.

Ik kijk er al erg naar uit moet ik zeggen en ik ben er ook wel open over ook op het werk zeg ik voorzichtig dat wij wel een wens hebben.

meiden liefs en tot van het weekend

kus