Wawa, Patricia: Jesse heeft vanmiddag drie uur op bed gelegen met zijn hoofd in zijn handjes…Hij had zo’n hoofdpijn en alles was heet… z’n plas was heet, z’n mond was heet, zelfs z’n windjes waren heet zei hij… :lol: Tja wat wil je ook met 39.5 graden koorts… :? Hij ligt nu met een paracetamol op heerlijk te slapen.
Wawa, hoe is het meis? Alles goed daar? Prachtige foto’s van de verbouwen trouwens! Super met dat behang zo!
:thumbup:
Wat sneu. Hopelijk komen jullie de nacht wat door.
Dank je wel voor je compliment. Ik heb helemaal alleen behangen :mrgreen: . Manlief heeft geverfd.
Ben vandaag lekker met mijn kleine ventje in de weer. K moet hem vaak verschonen, hij vindt dat maar niks, dus ik maak er maar een heel spel van. :mrgreen:
Het ziet er naar omstandigheden goed uit. Natuurlijk nog wat beurs en gezwollen, maar dat zal wel goed komen. Hij plast ook goed gelukkig.
Mamalena en Jesse, beterschap!
Patricia, Nesrin is dus weer door de keuring gekomen. Ze doet het ook prima toch. Nu duurt het weer een hele tijd voordat je naar het cb moet toch?
Fijn om te lezen dat het goed gaat Joos! :thumbup: :-*
Mamalena, Jesse, beterschap!
Hier morgen waarschijnlijk even wat uitgebreider, net terug uit ziekenhuis. Loïs deed in een onbewaakt ogenblik een koprol op de bank zucht en knalde dus van de bank. Klaagde over pijn aan haar schouder.
Na telefonisch contact met de huisartsenpost (zo bel je ze nooit, en zo 2 keer snel achter elkaar :? ) doorverwezen naar de eerste hulp. Foto’s gemaakt, gevolg
> een gebroken sleutelbeen.
Ben gaar van het wachten en loïs ligt net pas in bed met pijnstilling. Morgen lekker thuis blijven en we zien wel hoe het loopt de komende dagen. Moeten volgende week weer op controle, maar eerst morgen naar de anethesist voor het gesprek voor haar operatie aan haar amandelen .
He getver Charissa… heeft ze wel een beetje geslapen vannacht? Hoe gaat het nu? dat doet zeer een gebroken sleutelbeen! :hug:
Joos, fijn om te lezen dat het goed gaat met Juul. Was A. nou uiteindelijk nog meegegaan of niet?
Klopt, nu hoeven we pas weer naar het CB als Nesrin 2 jaar is. Krijgen we een oproep voor. Qua gewicht zit ze nu precies op de middenlijn, is altijd eronder geweest. Lengte nog op -1, maar ik ben ook niet groot
Hoe is het met de rest?
Vrijdag ga ik naar de kapper… Voor het eerst sinds augustus 2008 :oops: :mrgreen:
Ga je er veel afhalen vrijdag Patricia of alle dode puntjes?
De nacht ging redelijk, heb haar een paar keer horen gillen. Maar op het moment dat ik bij haar bed stond zag ik dat ze gewoon sliep. Vanochtend wilde ze Theo bellen want die moest haar uit bed halen. Ze zit nu naast me op de bank en het gaat redelijk.
Ik heb vroeger ook mijn sleutelbeen gebroken, weet nog dat het geen pretje was, maar het heelt wel heel snel. :thumbup:
Morgen ga ik weer aan het werk, mijn moeder belde net dat ze vrij neemt en dan hierheen komt zodat ik gewoon naar mijn werk kan :inlove:
Maar afwachten wat vandaag de dag brengt voor mijn brokkenpiloot 8)
Och arme Loïs! Veel sterkte ermee. Hoe lang duurt het voordat zoiets geheeld is bij die kleintjes?
Patricia, je hebt behoorlijk lang haar hè. Ben benieuwd hoeveel eraf gaat.
A is eerst mee naar het ziekenhuis gegaan. Toen Julian op de ok lag is hij naar zijn werk gegaan. Tegen 5 uur was hij weer in het ziekenhuis. Hij heeft echt tig sms-jes gestuurd in tussen tijd.
Nou lang, het valt op mijn rug net over mijn bh bandje. Het is wel langer geweest hoor. Ik hou ook wel van lang haar, maar heb de laatste tijd zo veel last van haaruitval.
Heb jij de hele tijd op het zhs gewacht? hoe lang duurde de operatie eigenlijk? is Juul nu helemaal klaar? Mijn neefje s nog een 2e maal geopereerd namelijk. Een cosmetische ingreep om het voorhuidje mooi te maken.
En tegelijk zwanger met mijn zus… Ik hoop het, voor haar in ieder geval. Ik heb haar nog niet verteld dat wij binnenkort weer gaan beginnen. Voel me een soort van schuldig omdat het vorige x zo snel gelukt is. Al geeft dat geen garantie voor deze keer natuurlijk. Ik vind het moeilijk om het er met haar over te hebben.
Ik ben inderdaad de hele tijd in het ziekenhuis gebleven. Wel een lange zit, ik was bekaf.
De operatie duurde ongeveer 75 minuten. Over 3 weken moeten we op controle. Of er nog een operatie plaats moet vinden kunnen ze nu nog niet zeggen, maar dat zou wel goed kunnen. De zwelling neemt al wel af. Ik moet nog wel even wennen hoor, hij ziet er zo anders uit nu. Gelukkig gaat het plassen goed.
Je zus was al met clomid gestart toch?
Tja, hoe lang het gaat duren weet je nooit van te voren. Ik weet ook niet hoe jullie relatie is. Maar ze zal jullie het geluk wel gunnen toch?
Ik ben inderdaad de hele tijd in het ziekenhuis gebleven. Wel een lange zit, ik was bekaf.
De operatie duurde ongeveer 75 minuten. Over 3 weken moeten we op controle. Of er nog een operatie plaats moet vinden kunnen ze nu nog niet zeggen, maar dat zou wel goed kunnen. De zwelling neemt al wel af. Ik moet nog wel even wennen hoor, hij ziet er zo anders uit nu. Gelukkig gaat het plassen goed.
Denk je dat hij er nog pijn aan heeft? Was het bij hem ook zo, dat het plasgaatje zegmaar aan de onderkant zat?
Tja, hoe lang het gaat duren weet je nooit van te voren. Ik weet ook niet hoe jullie relatie is. Maar ze zal jullie het geluk wel gunnen toch?
Nou ja gestart…Van haar gyn kreeg ze het (nog) niet. Toen heeft O. een doosje megenomen uit Turkije, maar dat was maar voor 1 cyclus. Die ronde is het niet gelukt…dus het is nu afwachten.
We zijn niet superclose, maar hebben verder wel een goede verstandhouding. Natuurlijk zal ze ons het geluk gunnen! Maar ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk moet zijn voor haar.
Mijn neefje wordt deze maand alweer 3 trouwens, time flies!
Het plasgaatje zat inderdaad aan de onderkant van het eikeltje. Het voorhuidje hebben ze vast gemaakt en een kromming verholpen.
Hij heeft alleen pijn als de zetpil uitgewerkt is. Dan wil hij ook niet verschoond worden.
Als het voor iemand langer duurt om zwanger te worden, is het altijd moelijk om anderen wel zwanger te zien worden. Ik was zelf een van de laatsten uit ond groepje, samen met Femmie bij wie het nog langer duurde. Ik kan niet voor haar spreken, maar ik heb er wel eens een traan om gelaten. Niet omdat ik het jullie niet gunde, maar omdat ik zelf ook zo graag wilde.
Dat zal je zus ook wel hebben denk ik. Maar dat is natuurlijk geen reden voor jou om het uit te stellen,toch? Wel lief dat je zo met haar meeleeft.
Wij gaan er over een paar maanden weer voor. Nog even geduld dus. :?