Ik zit alleen heel sterk na te denken of ik Loïs wel meeneem. Ik weet hoe ze is en ik weet ook dat ik dan totaal niet aan kletsen toekom. De meeste spelen lief, maar die van mij is een ongeleid projectiel ( wel een lieve hoor :inlove: ), maar die staat aan de andere kant van het speelterrein of hoog op een speelgedeelte wat nog niet voor haar leeftijd is zodra ik met mijn ogen knipper :roll:
Wel meenemen joh. De ene keer ga ik met de oudere kids mee, dan Marije en dan jij. De anderen passen dan op de kleintjes. Mijn kleuter luistert heel goed en zal zeker Loïs in de gareel brengen. Hij is heel sterk :lol: :lol: :lol: Als we alledrie willen zitten, halen we gewoon wat te bikken
We houden allemaal wel een oogje in het zeil toch?
Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar jullie kids! Die boef Loïs wel ik ook wel eens meemaken. En knappe Jesse, en natuurlijk ook weer die lieverd van Wawa. Da’s wel een beetje mijn vriendje, want ik heb steentjes en blaadjes van hem gekregen :inlove:
Spring maar weer lekker in Marije! Alles goed met jou?
Juul ligt vredig te slapen. Ben net lekker samen met hem in bad geweest, wat is dat toch genieten hè. We gaan de wekker zetten. Om half 2 mag hij nog wat melk hebben, en dan om half 7 nog een beetje water.
Om half 9 is hij aan de beurt. Duimen jullie even, dat alles goed gaat?
De rest allemaal aan het werk vandaag? Het is hier stil. Ik moet ook zo naar werk, eerst Nesrin nog naar oma brengen. Ik bedenk me nu ook…zou mijn moeder straks wel elke maandag op 2 kindjes willen passen? :think: Nou, maar eens over hebben als ik daadwerkelijk zwanger ben.
marije beterschap meid. Hoop dat jesse en snel weer bovenop is. Wat heeft ie?
patricia jij hebt er echt helemaal zin in he! Leuk om te lezen. Ik heb er ook zin in, ik wil ook!!! (maar ik moet nog ff geduld hebben, geen probleem hoor )
als ik eraan denk neem ik dat potje monnikspeper wel mee met de meeting, dan mogen jullie erop vechten wie hem hebben wil :lol: (zit niet heel veel meer in hoor )
wawa hoe kwam je er nu toch ineens bij dat het niet door zou gaan? :o Idd, je kan niet iedereen helemaal 100% naar de zin maken, snapt iedereen toch? En dan is het aan iedereen vrijblijvend wat ie daarmee doet. Ik ga wel gewoon komen, maar ik moet wel bezien hoe dana het doet. Als ze het net trekt ben ik gewoon zo weer vertrokken.
Misschien gaat 10 uur ook wel lukken, dana is heel wisselend in wanneer ze weer moe is, ik laat het van die dag afhangen. Ik sms een van jullie wel ff als het later wordt.
jane goed idee om kleden mee te nemen en speeltjes voor de kleintjes.
charissa nou ik ben benieuwd hoor wat voor hyperdepieper meisje jij mee gaat brengen.
Ik heb van het weekend voor het eerst met dana gefiets :inlove:
Ow wat is dat toch leuk!!! Was echt genieten, dat gaat een geweldige zomer worden :mrgreen:
Wawa, Patricia: Jesse heeft vanmiddag drie uur op bed gelegen met zijn hoofd in zijn handjes…Hij had zo’n hoofdpijn en alles was heet… z’n plas was heet, z’n mond was heet, zelfs z’n windjes waren heet zei hij… :lol: Tja wat wil je ook met 39.5 graden koorts… :? Hij ligt nu met een paracetamol op heerlijk te slapen.
Wawa, hoe is het meis? Alles goed daar? Prachtige foto’s van de verbouwen trouwens! Super met dat behang zo!
:thumbup:
Patricia, al klaar met werken? Je moeder wil straks vast wel op nog zo’n lief kindje passen… :inlove:
Charissa, wacht maar totdat je Jesse hebt gezien… Die komt straks af en toe met een oververhit hoofd langs rennen en gaat dan weer. :mrgreen: ongeleide projectielen genoeg zou ik zeggen :mrgreen: