*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

@Charissa wrote:

Ik zit alleen heel sterk na te denken of ik Loïs wel meeneem. Ik weet hoe ze is en ik weet ook dat ik dan totaal niet aan kletsen toekom. De meeste spelen lief, maar die van mij is een ongeleid projectiel ( wel een lieve hoor :inlove: ), maar die staat aan de andere kant van het speelterrein of hoog op een speelgedeelte wat nog niet voor haar leeftijd is zodra ik met mijn ogen knipper :roll:

Wel meenemen joh. De ene keer ga ik met de oudere kids mee, dan Marije en dan jij. De anderen passen dan op de kleintjes. Mijn kleuter luistert heel goed en zal zeker Loïs in de gareel brengen. Hij is heel sterk :lol: :lol: :lol: Als we alledrie willen zitten, halen we gewoon wat te bikken :wink:

We houden allemaal wel een oogje in het zeil toch?

Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar jullie kids! Die boef Loïs wel ik ook wel eens meemaken. En knappe Jesse, en natuurlijk ook weer die lieverd van Wawa. Da’s wel een beetje mijn vriendje, want ik heb steentjes en blaadjes van hem gekregen :inlove:

Spring maar weer lekker in Marije! Alles goed met jou?

Juul ligt vredig te slapen. Ben net lekker samen met hem in bad geweest, wat is dat toch genieten hè. We gaan de wekker zetten. Om half 2 mag hij nog wat melk hebben, en dan om half 7 nog een beetje water.

Om half 9 is hij aan de beurt. Duimen jullie even, dat alles goed gaat?

Lieve Juul en Joos, heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte voor morgen. Dikke dikke knuf van ons.

Tuurlijk gaan we duimen Joos! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Oké ik zal haar meenemen volgende week. Kunnen jullie idd dat ongeleide projectiel van mij eens meemaken. Ik waarschuw jullie wel, naast dat ze dus druk en als losgelaten wild rondrent is ze gek op knuffelen en kusjes geven :inlove:

Zo lief, ik legde haar in bed zegt ze : I love you very much :inlove: Daar loop ik nog van te stralen

Thanx Wawa! :thumbup:

Charissa, nu moet je haar helemaal meenemen. Dikke kans dat Julian helemaal verliefd op haar wordt. Hij valt op oudere meisjes :inlove:

Meid, sterkte voor morgen. Ik hoop dat jullie kleine man alles goed mag doorstaan.

:-*

Ik stond op het punt om naar bed te gaan, maar dat kon niet zonder nog even een berichtje voor Joos achter te laten+

Lieve Joos, en A. heeeel veel sterkte morgen en Juul, jij kan het gewoon, je bent een stoere vent en hebt straks een hele mooie piemel :mrgreen:

Ik hoop dat het allemaal mee mag vallen, maar dat komt vast goed! :thumbup:

joos sterkte voor morgen, dikke :hug: voor julian.

Hoi allemaal!

Het weekend weer overleefd?

Joos, nogmaals sterkte voor vandaag! :-*

Ik heb trouwens gisteren monnikspeper ingekocht :smiley: Bij de Tuinen is het nu 3 halen 2 betalen.

Ik ga maandag starten, aangezien dinsdag mijn spiraal eruit gaat.

Jane, lekker van je vrije dagen aan het genieten?

De rest allemaal aan het werk vandaag? Het is hier stil. Ik moet ook zo naar werk, eerst Nesrin nog naar oma brengen. Ik bedenk me nu ook…zou mijn moeder straks wel elke maandag op 2 kindjes willen passen? :think: Nou, maar eens over hebben als ik daadwerkelijk zwanger ben.

Tot later! :-*

Joos, waarschijnlijk is het al allemaal achter de rug met Juul… Hoe is het gegaan?

Patricia, werkse!

Ben net thuis van het werk. Jesse is ziek naar huis gekomen, dus heb vanmiddag weer even mijn handen vol. Kom later even terug. :-*

Beterschap voor Jesse :hug:

Joos, hoe is het gegaan??

Joos, hoe is het gegaan?

Marije, hoe is het met Jesse?

We zijn net thuis.

Pff wat een dag, k ben doodop. Maar gelukkig is alles goed gegaan.

Vanavond bij de controle zag alles er goed uit. Ze hebben toen de catether verwijdert. Als Julian zelf zou gaan plassen mocht hij naar huis.

K ben nog nooit zo blij geweest met een plasje kan ik je vertellen.

Morgen vertel ik wel meer, maar ik ga nu even rustig bijkomen.

joos alles goed met juul?

marije beterschap meid. Hoop dat jesse en snel weer bovenop is. Wat heeft ie?

patricia jij hebt er echt helemaal zin in he! Leuk om te lezen. Ik heb er ook zin in, ik wil ook!!! (maar ik moet nog ff geduld hebben, geen probleem hoor :angel: )

als ik eraan denk neem ik dat potje monnikspeper wel mee met de meeting, dan mogen jullie erop vechten wie hem hebben wil :lol: (zit niet heel veel meer in hoor :wink: )

wawa hoe kwam je er nu toch ineens bij dat het niet door zou gaan? :o Idd, je kan niet iedereen helemaal 100% naar de zin maken, snapt iedereen toch? En dan is het aan iedereen vrijblijvend wat ie daarmee doet. Ik ga wel gewoon komen, maar ik moet wel bezien hoe dana het doet. Als ze het net trekt ben ik gewoon zo weer vertrokken.

Misschien gaat 10 uur ook wel lukken, dana is heel wisselend in wanneer ze weer moe is, ik laat het van die dag afhangen. Ik sms een van jullie wel ff als het later wordt.

jane goed idee om kleden mee te nemen en speeltjes voor de kleintjes.

charissa nou ik ben benieuwd hoor wat voor hyperdepieper meisje jij mee gaat brengen.

Ik heb van het weekend voor het eerst met dana gefiets :inlove:

Ow wat is dat toch leuk!!! Was echt genieten, dat gaat een geweldige zomer worden :mrgreen:

He joos toch, het zal zeker een intensieve dag geweest zijn en nu je thuis bent voel je pas hoe moe je bent :hug:

Doe het maar lekker rustigaan en geef die kleine van je een extra dikke knuf.

Maar gelukkig maar dat jullie weer lekker thuis zijn. :-*

Joos, al terug met Juul? Alles goed?

Wawa, Patricia: Jesse heeft vanmiddag drie uur op bed gelegen met zijn hoofd in zijn handjes…Hij had zo’n hoofdpijn en alles was heet… z’n plas was heet, z’n mond was heet, zelfs z’n windjes waren heet zei hij… :lol: Tja wat wil je ook met 39.5 graden koorts… :? Hij ligt nu met een paracetamol op heerlijk te slapen.

Wawa, hoe is het meis? Alles goed daar? Prachtige foto’s van de verbouwen trouwens! Super met dat behang zo!

:thumbup:

Patricia, al klaar met werken? Je moeder wil straks vast wel op nog zo’n lief kindje passen… :inlove:

Charissa, wacht maar totdat je Jesse hebt gezien… Die komt straks af en toe met een oververhit hoofd langs rennen en gaat dan weer. :mrgreen: ongeleide projectielen genoeg zou ik zeggen :mrgreen: :wink:

Jeetje iedereen postte even rond dezelfde tijd. :shock: :mrgreen:

Joos, fijn dat jullie thuis zijn. Rust maar lekker uit… :-* :hug:

Femmie, heerlijk op de fiets! :inlove: :inlove:

Joos, wat fijn dat alles goed gegaan is. Scheelt een ton op je schouders denk ik.

Marije, beterschap met Jesse.

Ik ben ook ziek dus ook meteen weer weg hier.