*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Hier is het ook niet groot ofzo hoor, zeker niet groter dan bij jou wawa, maar ja ik denk niet dat dat een probleem zou hoeven te zijn.

en idd ik was dat die zei dat het wel zo eerlijk was in het westen af te spreken.

Mij gaat 10 uur zoiezo niet lukken, dat gaat wrs de tijd zijn dat ik hier zo ongeveer aanrijd denk ik (of dana moet van haar dagelijks ritme afwijken).

Verder is het toch een binnen iets? Ik ga dan dus echt niet dana in de auto laten slapen hoor :hand:

@femmie wrote:

Hier is het ook niet groot ofzo hoor, zeker niet groter dan bij jou wawa, maar ja ik denk niet dat dat een probleem zou hoeven te zijn.

en idd ik was dat die zei dat het wel zo eerlijk was in het westen af te spreken.

Mij gaat 10 uur zoiezo niet lukken, dat gaat wrs de tijd zijn dat ik hier zo ongeveer aanrijd denk ik (of dana moet van haar dagelijks ritme afwijken).

Verder is het toch een binnen iets? Ik ga dan dus echt niet dana in de auto laten slapen hoor :hand:

Ik vertrek juist om half 9 en dan kan dreumes anderhalf uur in de auto slapen en is daar wakker. Ik laat mijn kinderen echt niet alleen slapen in de auto hoor. Dan ken je me niet!!! :frowning:

Ik vond het al geen opmerking voor jou wawa :wink:

En gelukkig maar dat ik je dan dus verkeerd begrepen had :-*

Ik wil ook gaan dat dana in de auto kan slapen als ik erheen rijd, zal komende week eens wat beter in de gaten houden hoe laat haar slaaptijden nu op dit moment zijn, dan weet ik wat beter hoe laat ik er ongeveer zal zijn.

Vaak genoeg doet ze haar slaapje gewoon nog halverwege de ochtend, dus dat wordt gewoon heel moeilijk als dat ook de tijd is dat we afspreken. Aangezien ze er hier pas om 8.00 uit bed komt, valt ze echt niet om 9.00 in de auto in slaap. Ik heb haar met carnaval meegemaakt terwijl ze had moeten slapen…nouwwww, ik kan je vertellen, ik heb hier een gifkikker zitten. Ze kan daar gewoon niet tegen. Ik heb kindjes die fantastisch slapen, maar het ook heel hard nodig hebben.

Bovendien vind ik het erg jammer om achter kindjes aan te rennen en jullie waarschijnlijk amper te spreken. Ik ben vast niet de enige die er achteraan moet toch? Tegen de tijd dat M en I tegelijkertijd gaan slapen, wordt het makkelijker voor mij.

En ik snap ook dat het lastig is om bij iemand af te spreken gezien de ruimte.

Slaapjes zijn hoe dan ook een probleem. Of wij nou naar het zuiden rijden, of jullie naar het westen komen. Dan kunnen we beter niet afspreken. Als het bij iemand thuis is kunnen toch ook niet alle kindjes slapen?

Mij maakt het niet uit waar de meeting is, als het bij Femmie is vind ik het ook niet erg, kom er wel. :thumbup: :-*

Meiden, ik sta 14 maart om 10 uur bij pirateneiland. Wie komt gezellig, wie niet komt even goede vrienden. Na dit uitje komt er wel weer een uitje. Vorige keer zonder kids gedaan en toen was Jane bijvoorbeeld niet helemaal tevreden, maar is wel gekomen. Nu zijn Femmie en Mamalena niet tevreden. Dat heb je nou eenmaal met een grote groep.

Dreumes moet de hele week in het schoolritme van kleuter. Heel naar, maar ik weet dat kinderen daar tegen kunnen. Bij kleuter deed ik veel moeilijker. Dat doe ik nu dus niet meer. Als ze straks vervelend zijn bij pirateneiland, dan ga ik gewoon weer. Ik sta gewoon om half 8 op en dan zal hij vast een klein tukje in de auot doen. Enne, mijn kinderen zijn erg zoet als ze andere kinderen om zich heen hebben en anders gooi ik er een soepstengel of doosje rozijntjes tegenaan. :wink:

@Joos wrote:

Slaapjes zijn hoe dan ook een probleem. Of wij nou naar het zuiden rijden, of jullie naar het westen komen. Dan kunnen we beter niet afspreken. Als het bij iemand thuis is kunnen toch ook niet alle kindjes slapen?

Ik denk dat inderdaad ook. Bovendien slaapt mijn dreumes juist niet in een vreemde omgeving, maar wel in de auto.

Hoi meiden,

Ik sta tussen het lijstje van degene die 14 maart komt maar jullie weten neem ik aan nog wel dat ik dat helemaal nog niet zeker weet?!

Ik ben er nog niet overuit wat ik ga doen dus dat horen jullie vanzelf.

:-*

@Tilly wrote:

Hoi meiden,

Ik sta tussen het lijstje van degene die 14 maart komt maar jullie weten neem ik aan nog wel dat ik dat helemaal nog niet zeker weet?!

Ik ben er nog niet overuit wat ik ga doen dus dat horen jullie vanzelf.

:-*

We kunnen je gewoon niet missen meid, dus ik bel je die dag weer gewoon :lol: :lol: :lol:

uhmmmmmmmmm, jaag ik weer eens iedereen weg???

Mij niet hoor Wawa :mrgreen:

Het was hier wel rustig gisteren.

@Joos wrote:

Mij niet hoor Wawa :mrgreen:

Het was hier wel rustig gisteren.

Ik baal er gewoon een beetje van, dat we eindelijk datum en plek e.d. hebben op korte termijn en dat het misschien niet door gaat. Terwijl ik net een springende kleuter in de kamer had, die het zooooooooooooooo gaaf vond en heel graag wilde gaan. Ik kan dus gewoon echt niet terug. Ik heb het kleuter beloofd en belofte maakt schuld.

haha wie is er de baas wawa :mrgreen: je kan altidj nog zeggen dat het schip is gezonken en dat we het bij iemand thuis gaan zoeken :mrgreen:

meiden ik wil ook mijn huis wel aanbieden geen probleem het is groot genoeg, maar eigenlijk vind ik dat piratengedoe een super leuk idee ook al heeft owen er misschien niet zo veel aan, ik ben dol op uitjes.

Het wordt reuze gezellig en ik hoop echt van harte dat alle kindjes komen. owen is ook niet zo vrolijk als hij moe is, maar die slaapt op schoot als hij zich eenmaal overgeeft. Het lijkt me gewoon ontzettend leuk om alle kindjes eens te zien. Ik ben dol op kindjes dus ik houd ze wel bezig kunnen jullie kletsmiepen. goed?

we kunnen wat kleden meenemen wat knuffels en dan maken we tussen de stoelen een plekje voor de allerkleinste, als we allemaal wat speelgoed meenemen dan hebben ze ook speelgoed wat ze nog niet kennen succes verzekerd. de oudere kindjes gaan zich daar super vermaken.

en als de meerderheid bij iemand thuis wil dan kan het hier. ik heb zo’n tentje met honderd ballen en als het mooi weer is kunnen we naar de speeltuin een eindje wandelen hier vandaan.

dussssssssssssssssssssssss

liefs

Nou laten we dan deze afspraak gewoon door laten gaan zoals gepland, en dan spreken we binnenkort weer af bij bijvoorbeeld Jane of Femmie.

Als wij de nieuwe keuken hebben wil ik jullie ook best hier ontvangen, maar ik zou me nu dood generen. Sorry.

Als het mooi weer is zouden de liefhebbers trouwens ook nog even mee kunnen gaan naar het strand. Dat is een kwartiertje rijden.

Als we het gewoon hier doen, is de drempel voor Patricia misschien ook lager om even om het hoekje te kijken.

Volgens mij zijn er vier die zeker komen + 2 kleutertjes en 3 dreumesjes.

Ha meiden,

Ik vind piratenland ook een heel goed plan hoor… Tyme komt ook in de knoei met zijn slaapjes maar ach voor een keertje haal ik daar mijn schouders even voor op… :shifty:

Vind het ook leuk om Jesse mee te kunnen nemen, die heeft daar tenminste ook wat te doen.

Verder alles goed met iedereen? Heb nog niet bij gelezen maar als jullie het niet erg vinden spring ik er vanaf hier weer in.

Is het bij jullie lekker weer? Hier is het niet echt koud maar dat zonnetje vind ik erg ver te zoeken hoor. :roll:

Mij heb je niet weggejaagd hoor Wawa.

Ik zit alleen heel sterk na te denken of ik Loïs wel meeneem. Ik weet hoe ze is en ik weet ook dat ik dan totaal niet aan kletsen toekom. De meeste spelen lief, maar die van mij is een ongeleid projectiel ( wel een lieve hoor :inlove: ), maar die staat aan de andere kant van het speelterrein of hoog op een speelgedeelte wat nog niet voor haar leeftijd is zodra ik met mijn ogen knipper :roll:

@jane wrote:

haha wie is er de baas wawa :mrgreen: je kan altidj nog zeggen dat het schip is gezonken en dat we het bij iemand thuis gaan zoeken :mrgreen:

Tuulk, dat kan, maar niet als je glimmie glimworm van mij hebt gezien. Die straaloogjes bij de site :wink:

@Joos wrote:

Als wij de nieuwe keuken hebben wil ik jullie ook best hier ontvangen, maar ik zou me nu dood generen. Sorry.

Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig. :mrgreen:

@Marije wrote:

Ik vind piratenland ook een heel goed plan hoor… Tyme komt ook in de knoei met zijn slaapjes maar ach voor een keertje haal ik daar mijn schouders even voor op… :shifty:

Vind het ook leuk om Jesse mee te kunnen nemen, die heeft daar tenminste ook wat te doen.

Zal kleuter leuk vinden als Jesse mee gaat :mrgreen: