*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Meeting: 14 maart om 10 uur bij pirateneiland?

Wie gaan mee?

Charissa

Joos

Jane

Tilly

Femmie

Marije

Wawa

Jane, PB je je mailadres even voor de foto’s?

Patricia, kletsen over toekomstige babywens graag via PB :wink:

IK ga ook mee!!! :shifty: Ben weer weg, kom vanavond terug! :mrgreen:

@Marije wrote:

IK ga ook mee!!! :shifty: Ben weer weg, kom vanavond terug! :mrgreen:

Aangevuld

Femmie gaat ook mee toch? :think:

ik wil ook mee :cry:

@Joos wrote:

Femmie gaat ook mee toch? :think:

aangevuld

@bookimama wrote:

Dat mag :mrgreen: . Meid, we bellen je gewoon even op dat tijdstip :-* :-* of de webcam mee???

@Wawa wrote:

@bookimama wrote:

Dat mag :mrgreen: . Meid, we bellen je gewoon even op dat tijdstip :-* :-* of de webcam mee???

Goed idee Wawa! Booki hoort er ook bij!

:mrgreen: heb ik ook ooit gedaan bij ons oude clubje met charissa. Die waren toen allemaal uit eten en toen heb ik gebeld.

weet niet meer zo goed wat er in het andere topic stond.

hier gaat het wel goed.

gister sneeuwstorm gehad. ik baalde want D had pyama party op school en hij wou zo graag dus ik naar school, tja scholen zijn uit alle schoolbussen kwamen eraan want alle kids moesten naar huis door het weer.

Ik vind dat dus echt niks he zo rijden waar je je voorligger niet eens ziet en alles wit dus je ziet geen strepen op de weg helemaal nada. meeste rijden dan ook in de midden van een 2 baans. altijd idioten die toch voorbij willen natuurlijk, men wat was ik blij dat ik weer thuis was.

Ow eng booki brr… Maar ook wel heel mooi lijkt me zo alles wit.

Joos, is A er al uit of hij mee gaat maandag?

Wanneer mogen julie eigenlijk weer gaan ‘klussen’? En bedankt weer voor het mooie lijstje!

Brrrrrrrrrrrr, eng Bookimama, had hij het wel leuk gehad?

Wawa ook X-factor aan 't kijken? :mrgreen:

Nou het is inmiddels afgelopen. Ik doe nog even een klein afwasje en dan ga ik richting bed. Moet morgen vroeg werken, bah :zzz:

Alvast allemaal een fijn weekend. :-*

:drool: :drool: :drool: ik zit lekker aan de baileys :drool: :drool: :drool:

Zo, al was-vouwend X-factor gezien.

Heel even hier reageren. Ik wil graag met jullie afspreken, maar het was mij enigszins ontgaan dat we dan niet bij iemand thuis meeten, maar in een of ander kinderparadijs. En als ik heel eerlijk ben zie ik dat niet zo zitten. Mijn lieve I doet op zo’n plek niets zonder mama; ze is alles behalve een durfal. En M heeft er niet zoveel aan. Ze kan nog niet lopen en hangt vaak erg om me heen en heeft nogal eens eenkennige buien. Ik kan me niet in tweeen delen dus dat wordt 'm niet. Bovendien moet M echt nog slapen (I eigenlijk ook, maar kan een keertje overslaan) en ik weet echt niet hoe ik dat ga doen… Ben bang dat het meer stress en ergernis dan gezellig bijbabbelen wordt. Mochten de plannen dus zo blijven dan haak ik af. Sorry.

En weer terug naar de was…

joos heb jij draadloos internet die binnen bereik zit daar op dat piratenschip? Dan kunnen we cammen met booki :smiley:

booki oeh bah een sneeuwstorm. Dat is idd niets als je geen hand voor ogen ziet dan te moeten rijden :hand: (al bedenk ik me wel dat ik een paar jaar geleden met flinke sneeuw zo’n idioot was die toch voorbij wilde :silenced: )

hoeveel sneeuw ligt er nu?

patricia werkse morgen meid.

marije, wawa alles goed meiden?

mamalena jammer joh als je niet meegaat. Maar snap het wel, ik heb dan alleen dana die er ook niets aan heeft en ben bang dat we elkaar amper spreken door de herrie daarbinnen. Dat slaapje zit ik ook mee. Weet ook nog niet hoe ik dat aan ga pakken. Ja aanrijden als ze moe wordt zodat ze in de auto slaapt, maar ik zal denk ik niet superlang kunnen blijven hangen dan, als dana weer moe wordt dan wordt het toch weer retour naar huis.

Het kan nog altijd ook hier hoor…

Nou wij hebben net dana voor het slapen gaan de fles gegeven, kijken of ze de nacht doorkan. We moeten haar nml de laatste dagen wakker maken voor de laatste fles, maar ik was bang dat ze zonder te weinig vocht en voeding binnenkreeg. Dus nu maar gewoon voor het slapen gaan. Ben benieuwd hoe ze het doen.

Ook fysio gehad vandaag. Ging wel goed. Eigenlijk ben ik best ver met vele oefeningen die ik krijgen. Probleem is nml dat mijn bekkenbodem niet sterk genoeg is dus die moet ik weer trainen, maar de meeste oefeningen gaan me heel makkelijk af, vraag me dan toch af waarom ik dan toch klachten heb. Maar goed, toch ook nog wel wat oefeningen die ik niet kan, waar ik nog in moet groeien, dus laten we dat maar gaan doen.

@patricia26 wrote:

Wawa ook X-factor aan 't kijken? :mrgreen:

Met een half oog. Ik moest een aantal mailtjes beantwoorden :mrgreen:

@mamalena wrote:

Zo, al was-vouwend X-factor gezien.

Heel even hier reageren. Ik wil graag met jullie afspreken, maar het was mij enigszins ontgaan dat we dan niet bij iemand thuis meeten, maar in een of ander kinderparadijs. En als ik heel eerlijk ben zie ik dat niet zo zitten. Mijn lieve I doet op zo’n plek niets zonder mama; ze is alles behalve een durfal. En M heeft er niet zoveel aan. Ze kan nog niet lopen en hangt vaak erg om me heen en heeft nogal eens eenkennige buien. Ik kan me niet in tweeen delen dus dat wordt 'm niet. Bovendien moet M echt nog slapen (I eigenlijk ook, maar kan een keertje overslaan) en ik weet echt niet hoe ik dat ga doen… Ben bang dat het meer stress en ergernis dan gezellig bijbabbelen wordt. Mochten de plannen dus zo blijven dan haak ik af. Sorry.

En weer terug naar de was…

Heej meid, mijn dreumes die gaat in de auto slapen, kan inderdaad ook niet zonder slaapje. Als we gewoon dicht bij de speeltoestellen gaan zitten, durft ze dan ook niet? Of gewoon wat speelgoed, kleurboekjes e.d. meenemen? Het mag ook hier, maar als ik de lijst zie die wil komen, dan wordt het hier thuis aan de krappe kant. Zou je met Femmie mee kunnen rijden? En zou ze ene slaapje in de auto kunnen doen?

@femmie wrote:

Het kan nog altijd ook hier hoor…

Van mij mag dat ook, maar er was een verzoek van de andere kant van het land, dat we het een beetje moeten verdelen. Mij maakt het niet uit. Ik denk overigens als we echt om 10 uur afspreken, dat het de eerste anderhalf uur echt nog rustig is hoor.