*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Ik wil ze wel van je overnemen tegen C1000 prijs. Ik vind het altijd goede luiers, maar te duur :wink:

Wawa jij hebt er ook zin in hè. :mrgreen:

Wat is de c1000 prijs?

:think:

Ik zat zelf aan ongeveer 75 euro te denken.

Het gaat om 389 luiers.

Even snel voordat ik zo naar mijn werk ga.

Loïs haar arm heelt goed maar er wordt afgeraden om nu al uitzinnig te gaan spelen en dergelijke. Ze geeft het zelf goed aan maar gisteren was ik even met haar buiten in de speeltuin en een ander kindje stootte tegen haar aan en dat was brullen :? Ik kan niets garanderen, ik kijk het nog even aan m.b.t. zaterdag :-*

Joos, ik gebruik ook altijd Pampers, maar ik vind de active fit niet fijn. Hier hebben we altijd baby dry. En ik zie dat Juul al maat 4+ heeft? Nesrin zit nog in 4 :mrgreen:

:-*

@Joos wrote:

Wat is de c1000 prijs?

:think:

Ik zat zelf aan ongeveer 75 euro te denken.

Het gaat om 389 luiers.

Zoveeeeeel luiers :shock: :shock: :shock: . Uhmmmmmmmmm, daar zit ik niet op te wachten :oops: :oops: . Ik dacht dat het om één pak ging :lol: :lol:

Ik bedoelde de prijs van C1000 luiers :wink:

Wat stil hier? Nou ja, stil??? Ik ben de hele dag al aan het PB-en met Patries. Hi hi hi.

Marije, heb je een update ? :cry: :-* :hug: :hug:

Hi meiden,

Vandaag weer gaan werken… Wat viel dat zwaar! :roll:

Verder nog steeds niet echt iets nieuws te vertellen…

Vind het heel jammer, maar denk dat ik zaterdag toch niet naar de meeting kom… Ben gewoon zo moe en merk dat ik het ook even moeilijk vind om de verhalen te horen / lezen over het weer gaan voor een kindje etc… Had dit ook nog zo graag gewild. :?

Hier kunnen jullie natuurlijk helemaal niets aan doen en ik kom ook vanzelf weer gezellig mee praten, moet gewoon even dingen een plekje gaan geven… Hoop dat jullie het een beetje begrijpen.

Tot snel!

liefs. :-* :-*

Lieve Marije,

Ik zou je zaterdag heel graag willen zien. Misschien kun je dan even een uurtje alles loslaten en even genieten. Denk er nog maar eens goed over na. We zijn er voor elkaar in voor- en tegenspoed :-* :-*

Kuzzies.

Marije, ik snap je heel goed meid. Misschien zit er wel wat in hetgeen Wawa zegt en vind je het lekker om er met de jongens even uit te zijn? Zij zullen vast genieten en jij misschien daardoor ook een klein beetje?

Maar kan me ook goed voorstellen dat je het nu even niet ziet zitten hoor.

Dikke :hug: meid.

Marije :hug:

Ik ben echt mega ongesteld geworden! :shock:

Joos, ben je je luiers al kwijt?

Charissa, ja kijk maar meid wat je doet. Zou jammer zijn als je niet komt, maar ook als je wel komt terwijl het niet verstandig is voor lois, aangezien je niet van haar kan verwachten dat ze zich inhoudt lijkt me. Lastige keuze.

En anders plannen we voor het voorjaar nog weer een meeting, zodat iedereen die nu niet kan/komt dan toch ook gezellig bij kan kletsen.

Marije, hier ook ff :hug:

Patricia, ow jee das wel heel rap zeg na het verwijderen! Klopt het in de doorberekening vanuit je spiraalcyclus? Wel lekker, dan gaat het nu echt beginnen voor je.

En ik MOET gaan stofzuigen ofzo, maar ik zoek het niet :?

Ga me toch maar uit de bank hijsen en aan de gang.

Strakjes weer lekker met dana fietsen, mijn fiets ophalen bij de fietsenhandel.

Ow en heeft iemand van jullie hier misschien een idee over, wat zouden jullie doen?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=70989

Nee, het klopt dus niet met mijn vorige cyclus. Ik zit nu op dag 22 en ben het gisteravond laat geworden.

Ik weet ook niet zo goed of we er nu voor kunnen gaan, of dat ik nu toch nog een volledige cyclus af moet wachten :think:

hoi hoi,

ik ben redelijk bij, wat is er veel gebeurd deze week.

Marije ik snap dat je hoofd er niet bij staat, maar het is toch fijn om met een groep meiden te zijn die zo met je meeleven en je misschien een beetje op kunnen fleuren. afleiding is best goed :-

femmie meid wat geweldig je zou er dus voor kunnen gaan en ook goed dat je een afspraak hebt gepland. Nu hoef je niet zinloos af te wachten :mrgreen: je kunt iets doen tot en met juni :wink:

patricia wie zegt dat je geen cyclus hebt gehad. Bij nesrin ging het volgens mij ook zo of vergis ik mij. Er staat me iets van bij. Zou leuk zijn als je morgen een bakkie met ons komt doen :-

charissa wat ben je druk geweest hoe is het nu met jullie?

ja wawa wij gaan in het voorjaar het mos te lijf. Ik heb zondag nog een dagje vrij om in de tuin een begin te maken. Ik zag dat mijn katten er ook behoorlijk in hebben huisgehouden. dode vogels bah.

Vriendin is van het weekend bevallen en we gaan zo op bezoek, zo leuk. Het zak vast wel gaan kriebelen bij me.

Joos dat zijn erg veel luiers, wij gebruiken geen pampers het zit te strak op zijn huis en hij krijgt er sneller uitslag van. Wij hebben hier de Lidl. sorry meid anders had ik wel een pak van je over gekocht. Ik heb wel pampers gebruikt, maar nu de plassen zo groot zijn niet meer zo tevreden over. Misschien op mp zetten.

meiden ik kijk erg uit naar morgen.

tien uur toch? ik vertrek hier om 9 uur het is immers een vrije dag :mrgreen: Voor de kleine neem ik pakjes drinken mee, voor mezelf niets.

liefs

Ga zo ook fietsen zo heerlijk he met je kleine de haartjes in de wind en liedjes zingen.

Ik las dat je een moment had bij 9 maanden, ik had dat niet :oops:, maar ik heb dat weer met andere momenten.

liefs

@jane wrote:

patricia wie zegt dat je geen cyclus hebt gehad. Bij nesrin ging het volgens mij ook zo of vergis ik mij. Er staat me iets van bij. Zou leuk zijn als je morgen een bakkie met ons komt doen :-*

liefs

Hoi Jane! Van de week schreef ik hier dat ik vorige keer 5 dagen na het verwijderen ongesteld werd. Bij het teruglezen van oud eberichten kwam ik erachter dat het pas na 11 dagen was. Alleen, bij mijn vorig mirena werd ik helemaal niet meer ongesteld, dus ik weet niet op welke dag van de cyclus het toen was.

Nu is de ongie gekomen op dag 21, zo’n korte cyclus heb ik sinds de geboorte van Nesrin niet gehad. Dus eigenlijk wil ik nu nog wel een ronde wachten, zodat ik ook kan gaan proberen mijn ei te spotten.

En daarbij, mocht ik deze maand meteen zwanger raken dan ben ik op 17 december uitgerekend, en die periode heeft niet mijn voorkeur :oops: :oops: Erg he? Als we al bezig zouden zijn zou ik geen maand pauzeren hoor, maar nu ik toch de ‘keuze’ heb… :oops:

Veel plezier op kraamvisite, altijd leuk!!

En ik bekijk morgen wel even of ik misschien een bakkie kom doen :wink:

Edit: Ik bedenk me nu, ik ben maandag met monnikspeper begonnen, zou het daardoor komen? :think:

goede morgen!

Mijn kleine boef zit al een in goed ritme voor morgen. Hij werd namelijk pas om 9 uur wakker! :dance: Voor morgen zou dat ideaal zijn.

De luiers zijn nog niet verkocht. En het geeft niet dat jullie ze niet willen hoor. Ik dacht ik vraag het gewoon eerst hier, en daarna zet ik ze wel op marktplaats ofzo.

Wawa. Je mag ook wel 1 doos overnemen hoor, of losse verpakkingen uit de aangebroken doos. Laat maar weten wat c1000 luiers kosten. Ik kom daar eigenlijk nooit.

Patricia, Wauw nu gaat het echt beginnen voor jou! Tja, die uitgerekende datum…je begint nu net hè. Eén maand wachten maakt dan ook niet uit. Zo dacht ik eerst ook, maar toen het bij Julian zo lang duurde maakte het mij niets meer uit. Ik snap het wel, het is ook zo’n drukke maand.

Tot morgen :wink:

Jane gefeliciteerd! Heeft Owen een vriendje of een vriendinnetje gekregen? Dat zal wel behoorlijk gaan kriebelen inderdaad. Veel plezier!

Femmie, al een het zuigen? Ik moet dat ook nog doen, maar ik doe dat wel als Julian op bed ligt. Het is weer heerlijk weer om te fietsen met Dana, heb je er nu al foto’s van? Nog een maandje en dan mag ik mijn nieuwe fiets bestellen!! :dance:

Charissa, voorzichtig hoor. Ik zou het geweldig vinden als jullie erbij zijn, maar je moet wel naar Loïs kijken.

Marije :hug: Je hele leven staat op zijn kop hè. :cry: Kijk maar ff wat je doet. Ook voor jou geldt, ik zou het erg leuk vinden als je er bij bent. En misschien is wat afleiding ook wel fijn.

Tilly, jij komt toch ook morgen?

Mamalena…alles oke?

Joos, heb je nu zelf ook lekker tot 9 uur geslapen?

Hoe gaat het nu eigenlijk met Juul 's nachts?

Ik ga vanavond zelfgemaakte loempia’s eten :drool:

Nesrin ligt nu even in bed, dus ik ga alvast het eea klaar zetten. Vanmiddag ga ik lekker de stad in, ben toe aan een nieuwe spijkerbroek.

@patricia26 wrote:

Ik ga vanavond zelfgemaakte loempia’s eten :drool:

Mag ik niet vanavond al jullie kant op komen??? :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

patricia, je kan er toch gewoon voor gaan? Je lichaam is wrs even ontregelt doordat je spiraal verwijderd is. Is de hormoonhuishouding van slag. Als je halverwege de strip van de pil stopt wordt je ook ongi :wink:

Vanaf dat moment pakt je lichaam het weer zelf op (is de bedoeling dan he) dus je kan er gewoon voor gaan, waarom een cyclus wachten?

En die ongi komt echt niet door die monnikspeper hoor, dat geloof ik niet. :snooty:

Jane proficiat met je vriendin, was het allemaal goed gegaan de bevalling? En dadelijk op kraambezoek, dat zal zeker kriebelen. Gaat vriend ook mee?

En al gefietst? Ik wel, heb mijn fiets weer terug :dance: En dana vond het wederom leuk, de bus en de grote eenden waren heeeeeeel interessant :inlove:

En wat voor liedjes zing jij dan op de fiets? Dat wat je tegenkomt, of gewoon zomaar iets voor de gezelligheid?

joos, nee nog geen fotos van het fietsen, maar komt wel, dadelijk met het mooie voorjaarszonnetje op de achtergrond, worden dat prachtfotos :mrgreen:

Mamalena, is alles goed meid? Zat me net af te vragen waar jij gebleven bent???

Ik heb ook zin in morgen!!! Ik ben al een week een leuk setje voor dana apart aan het houden die dana morgen aanmag :oops:

Ow en patricia komt misschien bakkie doen :mrgreen: Leuk meid als je komt!

[/b]