He meiden,
Ik zeg af voor morgen, ik wil dat Loïs eerst even helemaal herstelt. Ze gaf vandaag nog aan op de naschoolse opvang dat ze pijn had :?
Ik wil het risico niet lopen.
Maar een meeting in het voorjaar, daar ben ik voor :thumbup:
Ik wens jullie heel veel plezier, foto’s maken en showen in ons showforum
:-*
Jammer Charissa, maar wel verstandig. Je hebt anders kans dat ze over een grens heen gaat hè. Heel veel sterke nog.
Femmie, nu ben ik wel heel benieuwd naar dat setje van Dana :mrgreen:
Patricia, geslaagd voor een nieuwe spijkerbroek?
loempia’s :drool: :drool:
jammer charissa, maar wel verstandig denk ik.
Grrrrrrrrrrrrr ik heb de balen, heb net een pot kapot laten vallen die klaar stond voor de glasbak, allemaal chicken tonight zooi over de vloer. Het is wat met die bijkeukenvloer, die trekt zooi aan.
Moet ik dat weer schoonmaken, dat hok is veel te klein heb geen ruimte en daar staat ook nog eens mijn fiets die ik vandaag opgehaald heb, zit een nieuw standaard onder maar nu staat mijn fiets te schuin. Is echt zo irritant, ben er gewoon helemaal :x van geworden :roll:
Nou ja, dadelijk komt een architect voor de tuin, lekker handig in het donker maar goed… Ben benieuwd wat ie kan betekenen (denk niet veel :silenced: )
Even kort: we zijn nml. net uiteten geweest :oops: :mrgreen:
Charissa, jammer dat je niet komt meid.
Marije, ik hoop echt dat je komt. Ik zou graag met je willen kletsen.
Komt iedereen wel om 10 uur? Anders sta ik zo zielig in mijn eentje. Zullen we binnen afspreken?
Mamalena, langs niets gehoord.
Voor de rest kletsen we morgen :-*
Oeh lekker Wawa! Gezellig ook met z’n viertjes.
Ik wil er morgen op tijd zijn hoor. Ik loop gewoon rond half 10/kwart voor 10 die kant op. Ik denk dat het 10 minuten lopen is. Ik wacht wel bij de ingang.
Je hebt mijn nummer hè.
Femmie, ah jee al weer wat laten vallen. Gelukkig was de pot leeg.
Balen van die standaard, dan kan je daar ook weer achten aan :hug:
@Joos wrote:
Oeh lekker Wawa! Gezellig ook met z’n viertjes.
Ik wil er morgen op tijd zijn hoor. Ik loop gewoon rond half 10/kwart voor 10 die kant op. Ik denk dat het 10 minuten lopen is. Ik wacht wel bij de ingang.
Je hebt mijn nummer hè.
Niet meer. PB je hem even? :-*
Onbeschofte vraag: heeft iemand nog snoeihout? Ik ben op zoek naar een mooie Paastak, maar die zijn hier zoooooooooooo duur!!!
pb komt er aan.
Morgen ff een rondje door de merenwijk lopen, dan kom je genoeg takken tegen.
Zo die is opgezout zeg :twisted:
Echt ik ben er melig van, die vent keek scheel en zat maar hele verhalen af te steken en dan zit die hier te vertellen, dat kost gewoon ff 1000 euro om een tuin idee op tafel te krijgen. Alsof we dat ervoor gaan betalen, daar kan ik wel wat leukere dingen voor kopen. Maar goed, hij moest perse langskomen, kon mij door de telefoon niet vertellen wat het ging kosten. Hebben nu wel wat bruikbare tips, maar mooi niet dat we een plan laten maken dus he!
Wawa, sorry onze krulhazelaar is al naar de hemel Vind ik zo jammer, maar hij is omgewaaid met een grote storm. Haalde er ook elk jaar paastakken vanaf.
En ik weet nog altijd niet hoe laat ik er ben morgen hoor, ik laat joos wel ff wat weten.
Poeh ben er echt moe van zeg, die vent heeft hier anderhalf uur gezeten en ik had na een 20 minuten al zoiets van, tis mooi nu opzouten. Vriend bleef maar vragen stellen, maar dat was gewoon om tips los te peuteren, dus dat heeft ie goed gedaan, maar ben er nu wel moe van, dadelijk lekker naar bedje zodat ik morgen fris en fruitig kan verschijnen :mrgreen:
joehoe!!!
Waar is iedereen?
Thuis :mrgreen:
Bedankt voor de gezellige ochtend meiden. Kleuter vond het erg jammer, dat we moesten gaan. Ik vond de locatie enigzins tegenvallen. Hier in de buurt weet ik een goede voor het volgende uitje. Overigens vind ik een avonduitje ook wel weer erg leuk :mrgreen: Pizzaatje eten
Hoi meiden, hoe was het vandaag? Tot hoe laat zijn jullie daar eigenlijk geweest??
:-*
Ik reed om 10 over 1 volgens mij weg :mrgreen:
Ooooooh, ik dacht dat jullie daar zo’n beetje de hele dag zouden zitten :mrgreen:
Ik moest van 7 tot half 4 werken, reed daar dus om 4 uur langs en twijfelde nog om langs te gaan. Maar ik had van niemand een nr om te vragen of jullie daar nog zaten, en om voor niets te gaan zag ik ook niet zitten. Gelukkig dus maar :mrgreen:
Was het wel gezellig?
Het was wel gezellig, maar voorgaande keren thuis en ergens eten vond ik geslaagder . Maar misschien verschillen de smaken. Kleuter heeft zich opperbest vermaakt en dreumes had het ook naar zijn zin. Dus dat was beter dan eerste forumuitje hier thuis.
Sorry Wawa, maar ik wil nu gewoon nog geen groepen thuis ontvangen. Als we de verbouwing achter de rug hebben is iedereen welkom.
Ik vond het wel leuk eigenlijk. Die kleintjes hebben zich allemaal vermaakt.
Oké, wij hebben elkaar minder gesproken. Maar ik vond het wel leuk om te zien hoe de kids op elkaar reageerden enzo.
Ik hoorde ook al van Femmie dat ze het niet zo leuk vond.
Nu baal ik wel dat ik deze locatie voorgesteld had.
Ach joh, maakt niet uit. Ik had gewoon een ander speelparadijs in gedachten en toen viel dit dus tegen. Kun jij niets aan doen hoor.
Ik PB de hele dag met iedereen los en vast, maar hier is het mega stil!
Tilly, was je sneller terug dan de heenweg? :-*
Sorry wawa, maar ik heb even de balen.
Geen leuke reacties op gisteren, sinds ik het voorstel deed kwam er een discussie en sindsdien is mamalena hier ook nauwelijks geweest.
Gisteren had ik erg veel zin om een nieuwe meeting te plannen, maar nu denk ik, laat maar.
Hoi meiden,
Jammer als ik hier kom kijken dat dan de sfeer ineens een beetje in een dip zit. Is niet nodig toch?!!!
Het was gezellig gisteren. Ik vond de locatie leuk, tuurlijk zijn er locaties met meer speelmogelijkheden maar Nick en Luuk hebben zich prima vermaakt. Snap je wel hoor wawa als je zegt dat het een beetje tegenviel. Komt denk ik doordat bijvoorbeeld ballorig meer speeltoestellen etc heeft staan. Maar Joos, dat betekend dus niet dat dit niet leuk was. :naughty: Dit was wel leuk, vraag maar aan Nick
En natuurlijk konden we elkaar minder spreken maar dat hoort bij kleine kids die je loslaat in zo’n speelparadijs. Volgende keer weer iets anders wat weer andere voordelen heeft. Toch?!!
Gisteren ging het de terugweg heeeeeeeeelemaal goed. Luuk sliep na zo’n 10 minuten en Nick na zo’n 20 min. Heerlijk rustig dus in de auto heb radio lekker aangezet en voor ik het wist was ik weer thuis. Deze keer gewoon netjes in 1,5 uur.
Waarschijnlijk is er vrijdagavond met het instellen van de navigatie toch iets niet helemaal goed gegaan. Enorm balen maar ik ben er gekomen dankzij Joos en Jane. Nogmaals bedankt meiden!!! :-
Patricia, ik ging tegelijk met de rest van de meiden weg om ongeveer half 2 geloof ik.
Heb jij een beetje lekker gewerkt gisteren?
Heb je nu trouwens nog een nieuwe spijkerbroek kunnen vinden?
Dan nog even snel iets leuks over Luuk. Hij ging vandaag zelf staan zonder steun van tafel of stoel o.i.d. Hij gooide z’n kontje in de lucht en de armpjes daarna omhoog. Helemaal geweldig!!! En een lol dat hij had :inlove: :inlove:
Nou meiden, kom op…we gaan toch wel gezellig verder kletsen.
:-