*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

@Joos wrote:

Sorry wawa, maar ik heb even de balen.

Geen leuke reacties op gisteren, sinds ik het voorstel deed kwam er een discussie en sindsdien is mamalena hier ook nauwelijks geweest.

Gisteren had ik erg veel zin om een nieuwe meeting te plannen, maar nu denk ik, laat maar.

Ach, meissie. Kleuter vraagt al de hele dag wanneer we weer naar piraat"schat"eiland gaan, dreumes is bek af :mrgreen: Wat dat betreft geslaagd. Ik had alleen graag wat meer met jullie willen kletsen en ik miste iets lekkers bij de thee e.d… :wink:

Ik had gewoon iets mega’s in mijn hoofd en dat viel dus tegen. Dat in combinatie met weinig kletsen was het voor mij gewoon iets minder. Jane en jij waren tussendoor natuurlijk ook nog een tijd weg, Tilly was later en ik moest vroeger weg. Kunnen we allemaal niets aan doen. Ik vond het leuk jullie en alle kids weer eens te zien. Maak je niet druk en help liever mee met een datum voor een nieuwe meeting. :wink: :-* :-* :hug: :hug:

Amerikaanse party is ook lekker :drool: :drool: :drool:

@Tilly wrote:

Dit was wel leuk, vraag maar aan Nick :wink:

Nou meiden, kom op…we gaan toch wel gezellig verder kletsen.

:-

Nou Joos, onze mannen moet je wel geloven!!! :mrgreen: Ha ha ha, onze peuter en kleuter lijken toch wel op elkaar/

Enne, inderdaad gewoon lekker verder beppen :-

We hebben exact gelijk gepost. :lol:

@Wawa wrote:

@Joos wrote:
Sorry wawa, maar ik heb even de balen.

Geen leuke reacties op gisteren, sinds ik het voorstel deed kwam er een discussie en sindsdien is mamalena hier ook nauwelijks geweest.

Gisteren had ik erg veel zin om een nieuwe meeting te plannen, maar nu denk ik, laat maar.

Ach, meissie. Kleuter vraagt al de hele dag wanneer we weer naar piraat"schat"eiland gaan, dreumes is bek af :mrgreen: Wat dat betreft geslaagd. Ik had alleen graag wat meer met jullie willen kletsen en ik miste iets lekkers bij de thee e.d… :wink:

Ik had gewoon iets mega’s in mijn hoofd en dat viel dus tegen. Dat in combinatie met weinig kletsen was het voor mij gewoon iets minder. Jane en jij waren tussendoor natuurlijk ook nog een tijd weg, Tilly was later en ik moest vroeger weg. Kunnen we allemaal niets aan doen. Ik vond het leuk jullie en alle kids weer eens te zien. Maak je niet druk en help liever mee met een datum voor een nieuwe meeting. :wink: :-* :-* :hug: :hug:

Amerikaanse party is ook lekker :drool: :drool: :drool:

Oeps, dat tussendoor weg zijn van Jane en Joos kwam door mij :oops:

Maar wat was ik blij toen ik ze zag. Ik heb echt even een paar sprongetjes van blijschap gemaakt :oops: :mrgreen:

:-*

@Tilly wrote:

Jammer als ik hier kom kijken dat dan de sfeer ineens een beetje in een dip zit. Is niet nodig toch?!!!
Helemaal mee eens.

joos meid, trek het je toch eens niet zo aan. Je hebt het met de beste intenties georganiseerd. Dat weet iedereen. En tja, sommige vonden het wat minder, maar dat kan gebeuren toch?

@joos wrote:
Ik hoorde ook al van Femmie dat ze het niet zo leuk vond.
Hier heb je me dan toch echt verkeerd begrepen hoor! Ik zei nml dat ik het toendertijd bij wawa leuker had gevonden. Dat betekend niet dat ik het niet leuk vond! Mijn voorkeur ging van te voren al niet uit naar een speelpaleis, maar we hebben gezegt dat je niet iedereen tevreden kan stellen en dat is ook zo. En we hebben het nu geprobeerd, dan kunnen we daar onze lering weer uittrekken toch?

wawa wel pizza, geen friet :think:

Pizza is wel erg lekker moet ik zeggen hihi. En had ik je navigatie goed ingesteld?

Nou en jij bent wel lekker op dreef voor een nieuwe meeting :mrgreen: Wanneer had je in gedachten, voor of najaar?

tilly wat goed van luuk dat ie dat al kan!!! Nou is de volgende stap lopen toch? :inlove:

Nou goed, om dat even mijn mening te geven over gister, maar die is denk ik al deels duidelijk:

ik vond het leuk en gezellig jullie allemaal weer eens te zien. Ik vind het nog altijd wennen met de kids, dat je dan niet meer echt de aandacht voor elkaar hebt zoals vroeger, maar wel heerlijk om ze zo samen te zien! :inlove:

Verder vond ik de locatie op voorhand al niet mijn keuze en denk dat ik daar toch wel bij blijf. Er zullen vast leukere indoor speeltuinen zijn, maar ik denk dat de kids er meer aan hebben als ze de leeftijd van peuter van wawa hebben. Wat mij betreft een vlgd keer weer gewoon lekker bij iemand thuis of een pannekoekenrestaurant.

Dana is overigens zo moe vandaag!!! Weet niet of het door gister komt, maar ze slaapt een gat in de dag…

@femmie wrote:

wawa wel pizza, geen friet :think:

Pizza is wel erg lekker moet ik zeggen hihi. En had ik je navigatie goed ingesteld?

Nou en jij bent wel lekker op dreef voor een nieuwe meeting :mrgreen: Wanneer had je in gedachten, voor of najaar?

uhmm, voorjaar :lol: . Enne, ik bedoelde idd ook dat ik de meeting hier thuis met kids leuker vond. Voor de kids zelf was dit leuker. Tja, ene keer gaan kids voor en andere keer mama's.

Moet deze week 5 dagen werken :? . Bleeeeeeeeh, eenmalig hoor, maar ik baal er wel van.

oeh 5 dgn ja, das wel heftig :frowning: Snap dat je ervan baalt. Succes dan :hug:

Ik denk persoonlijk dat kinderen het al gauw goed vinden hoor, al is een speelpaleis wel helemaal feest natuurlijk :inlove:

@femmie wrote:

oeh 5 dgn ja, das wel heftig :frowning: Snap dat je ervan baalt. Succes dan :hug:

Gelukkig mag ik morgen een uur later beginnen. Dat scheelt wel :mrgreen:

Ow das wel lekker, mij hebben ze verkeerd ingepland dus ik moet echt belachelijk vroeg mijn bed uit :x

Grrr, balen, hoe vroeg is vroeg?

uhm, ik moet om 7 uur in de auto zitten dus dat wordt kwart over 6 / half 7 dat ik eruit ga moeten.

Misschien voor jullie niet zo vroeg, maar voor mij wel, kom er normaal pas om kwart over 7 uit op een werkdag…

en als ik zeg dat de tomtom zegt dat ik een uur moet rijden en dan in de spits, dan tel uit je reistijd, dan snap je wel dat ik baal denk ik :wink:

Mijn wekker gaat om 6.39 en ik stap om 5 voor half 8 op de fiets :mrgreen: Om 7 uur in de auto zitten vind ik ook vroeg hoor. Kwart over 7 opstaan vind ik alleen weer laat :wink:

O ja, zonder kids en met één klein mannetje stond ik later op :lol: :lol: Kids kosten tijd 's morgens. Bovendien wil ik alles netjes achterlaten, dan kom ik 's middags fijner thuis.

ja snap ik dat de kids meer tijd kosten. Ben ook niet helemaal eerlijk, want als ik dana op donderdag naar mijn ouders breng sta ik ook wat eerder op, maar mijn schoonmoeder past hier op dinsdag op en die komt hier thuis, dus dat scheelt gewoon een hoop tijd. En de maandag is vriend thuis dus hoef ik ook weinig te doen aan dana sochtens. Verder is het afhankelijk van de reistijd, maar die was altijd wel acceptabel.

Moet je de hele week vroeg of alleen morgen?

Ik ga trouwens naar boven, even op de hometrainer en dan gaaaaaaaaaaaap slaaaaaaaaaaaaap naar bed.

nee als het goed is alleen morgen, is niet de bedoeling dat ik daar gepland wordt eigenlijk, is mis gegaan.

Ik ga zo ook naar bed.

Hopelijk maken ze volgende keer dan niet weer een foutje.

Wat netjes van iedereen, dat ze ons gewoon uit laten praten :lol: :lol:

Je moet ook niet onderbreken in een dialoog.

Zullen we maar einde dialoog zeggen en dat iedereen weer mee kan doen? :wink:

JOEHOEEEEEEEEEEEEEE> Waar is iedereen? :mrgreen:

Ik ben hier Wawa!

Femmie, dat was inderdaad lekker vroeg vanmorgen meid. Heb je het een beetje overleefd?

Wawa, jij een lange werkweek deze week zeg. Waarom is dat zo? Zit er een bijzondere dag tussen die je niet kan missen?

Hoe is het met de rest van de meiden? Alles goed? Allemaal verder een lekker weekend gehad?

Ik ga zometeen maar eens lekker op de bank ploffen met de laptop op schoot. Kan ik tussen het werk voor school door nog een beetje tv kijken.

:-*

Ik heb cursus op mijn vrije dag en die cursus heb ik zelf aangevraagd. Ik wist in september al, dat dit de enige k u t :oops: week zou worden, maar dacht: Niet zeuren, gewoon doen. Nou ja, het is eenmalig, dus we komen er wel doorheen. :wink:

Tilly, ik ga vanavond echt bank bank bank hangeeeeeeeeeeeeeen :lol: :lol: , ben helemaal kapot na vandaag.

ow bah jij ook wawa? Ik had een rotdag vandaag, moest zo’n saai werk doen, echt geestdodend en nu ben ik helemaal kapot. Echt dat ik denk “wist niet dat een mens zo moe kon zijn”

Hier dus ook megabankhangen vanavond. Wat??? Ik ga gewoon bedhangen :oops: :zzz: