*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

nog een bankhanger.

antm …kom maar op. :mrgreen:

Stil hier!

Ik schrijf nu ook mee met de april 2009 stoppers. Nog meer gegadigden? :mrgreen: Femmie??

:-*

Persoonlijk heb ik niet echt de behoefte aan nog een stopperstopic.

Mocht ik weer zwanger zijn dan kijk ik dan wel weer bij de maandmama’s.

Ik ga zo even op de wii fit. Julian was bekaf toen hij van de opvang kwam. (lang leve buitenspelen) Hij kon letterlijk geen stap meer verzetten, de kleine schat. Die ligt dus op bed. A komt ook laat thuis, en hier is het ook stil.

Alles goed met iedereen?

Grrrrrrrrrrr, internet ligt er hier steeds uit.

Ben helemaal pissed :twisted:

Hoi meiden,

Drukke dag gehad met lange vergadering dus ben moe :zzz: :zzz:

Kom een andere keer weer gezellig bijkletsen.

:-*

waarom zo pissed wawa? Vanwege het i-net? :hug:

Gaat het tot nu toe deze week?

Tilly, lekker rustig aan dan meid :-*

joos, wii-se

patricia, ik meld me niet bij een andere stoppersclub. Meerdere redenen, ik ben nu wel een keer ongi geworden, maar ik ga er nog niet blind vanuit dat het nu allemaal goed zit. Ben bang als ik er weer zo enthoussiast mee aan de gang ga het me extra pijn doet als het dadelijk toch niet op orde blijkt te zijn (stukje zelfbescherming dus :roll: ). Verder verwaarloos ik nu al enkele overige topics waar ik schrijf dus ik ga er niet nog eentje bijnemen. Daarnaast zou ik me zoiezo meer een januaristopper voelen omdat ik toen gestopt ben met de bv om eea op gang te gaan helpen enz.

En we zijn hier nu toch ook met een leuke club die er weer voor wil gaan dus deel ik gewoon hier mijn lief en leed.

Maar wel leuk joh als je weer zo met een stel meiden tegelijk ervoor gaat weer en die spannende dagen rond de nod, hoop ze hier ook weer snel mee te mogen gaan maken met jullie :mrgreen:

Ik ben helemaal blehhhhhhhhhhhhhhh met de tuin. Wordt knettergek van mezelf, kan wel 20.000 verschillende tuinen bedenken en ontwerpen, maar weet niet wat ik wil, maar wel dat er een haag gaat komen die er binnen nu en een paar weken in moet. Dus we moeten knopen doorhakken en ik weet het maar niet. :? Vandaag een boek doorgenomen met oa tuinontwerp en toen kreeg ik weer meer info waardoor ik aan het denken werd gezet. Het is ook zoveel allemaal, weet soms gewoon echt niet waar we moeten beginnen…

Nja als ie ooit af is zal ik hopelijk wel wat mooie plaatjes showen :pray:

Inderdaad. Grrrrrrrrrrr, vanwege internet. kan nu even online, maar wordt er elke keer afgegooid. Tot nu toe gaat het deze week.

Overigens is manlief mijn extra dag werken een dag extra vrij, dus voor kids geen probleem :wink:

Wauw booki wat een mooie plaatjes van D. :o :inlove: :inlove: :inlove:

En ook niet ff zeggen dat je die er neergezet had, of heb ik erover heen gelezen? :wink: :wink: :wink: Hoe is het verder met je?

wawa joh balen van het i-net, kan zo irri zijn idd. Wel fijn dat vriend die dag opvangt, dan is het nog wel ff een zware week kwa aantal dagen werken maar dan weet je iig dat ze in goede handen zijn.

Vriend heeft hier gister de laurier neergehaald. We hebben nu een megagrote tuin (samen met de buren) Hoop zo dat het allemaal mooi en naar tevredenheid gaat worden :pray:

volgen er trouwens ook nog meetingfoto’s? :pray:

Hoi meiden,

Even een teken van leven. :oops:

Kom snel kletsen.

kus!

Fijn je even te zien Marije :-*

Femmie, ik heb wat foto’s in ons album geplaatst. Ik kwam erachter dat ik opgehouden ben met foto’s maken toen Tilly er was :oops: Zij en Luuk en Nick staan dus niet op de foto. SORRY TILLY!

Met die tuin komt het vast goed, je hebt erg leuk ideeen.

Wawa, balen die verbinding.

Sterkte deze week :hug:

Verbinding nog steeds rot. Kon twee PB’s versturen en lag er weer uit. :-*

Goedemorgen meiden!!

Ik heb thuis ook wat problemen met internet, heel irritant! :evil:

Dus ik ben hier nu even vanaf werk aan het spieken.

Marije, hoe gaat het met je meid? Fiojn dat je even een berichtje voor ons achterliet :-

M’lena heb ik ook al zo’n tijd niet meer gezien?!

Mijn verschrikkelijke ongi is gelukkig weer over en ik ben vol aan de monnikspeper nu. Spannend allemaal hoor.

Joos, wanneer gaan jullie weer starten?

Ja, maandmama’s vind ik ook erg leuk. Missschien zitten we straks wel met een paar meiden van hier in dezelfde maand :wink:

Ik probeerde weer even in het fotoalbum te kijken, maar hij doet het niet hier op werk. Vanavond of morgen maar even thuis proberen.

Wawa, trek je het nog op werk? 5 dagen is wel veel indd, pff…

Ik heb het soms ook wel hoor, 5 dagen per week, maar omdat wij ook in het weekend werken is het te verdelen over 7 dagen, dat scheelt wel.

Joos, lekker ge-wii-fit? Ik wil er ook 1 :mrgreen:

Whaha femmie, als ik zo jouw verhalen lees ben ik blij dat wij in een appartement wonen. :mrgreen: nee hoor zonder gekheid, lijtk me heerlijk een tuin. Maar wel moeilijk om te beslissen wat je nou uiteindelijk wil he?

Trouwens, als wij een 2e kindje hebben ‘moeten’ we ook gaan verhuizen. Hopelijk dan ook naar een mooie eengzinswoning met tuintje.

Tilly, Jane, Charis, hoe is het met jullie?

Ik moet weer aan het werk, tot laterrrrrr! :-

@patricia26 wrote:

Wawa, trek je het nog op werk? 5 dagen is wel veel indd, pff…

Ik heb het soms ook wel hoor, 5 dagen per week, maar omdat wij ook in het weekend werken is het te verdelen over 7 dagen, dat scheelt wel.

Ik baal wel. Gelukkig begint cursus later en kan ik kleuter zo lekker naar school brengen. Dat is wel heel fijn. Vanmorgen met z'n allen een half uurtje langer kunnen slapen.

Dat is wel fijn indd. Maar betekent dat dat je nu ook later klaar bent vandaag?

Patricia, wij gaan vanaf mei/juni er weer voor. Nog even wachten dus.

Die wii fit is echt geweldig! Ik sta er elke avond even op, eens kijken hoe fit ik wordt.

Wawa, wel lekker dat je even wat langer kan blijven liggen en kleuter naar school kan brengen. Je bent er bijna, nog 1 dagje werken dan dan is deze week voorbij.

Wat is het verder rustig hier?! :think:

Vandaag was de fotograaf bij Julian op de opvang. A is er even met Juul naar toegeweest. Hij is dan altijd zo kort van stof als hij er over verteld. Ik zou echt hele verhalen vertellen over hoe Juul er op staat, welke kinderen er waren, waar ze op de foto gingen etc etc.

Ik baal dus wel dat het vandaag niet mijn vrije dag was.

@patricia26 wrote:

Dat is wel fijn indd. Maar betekent dat dat je nu ook later klaar bent vandaag?

Nee, ik hoefde vandaag niet te werken, maar had cursus. Aangezien het mijn vrije dag was, kon ik na de cursus gelijk naar huis. Scheelde natuurlijk wel.

Oh, helemaal vergeten: Marije hoe is het? Trek je het allemaal een beetje :hug: :hug:

@Joos wrote:

Vandaag was de fotograaf bij Julian op de opvang. A is er even met Juul naar toegeweest. Hij is dan altijd zo kort van stof als hij er over verteld. Ik zou echt hele verhalen vertellen over hoe Juul er op staat, welke kinderen er waren, waar ze op de foto gingen etc etc.

Ik baal dus wel dat het vandaag niet mijn vrije dag was.

Herkenbaar, ik kan over 5 minuten een half uur praten. Manlief kan over een half uur nog gene 5 minuten praten. :lol: :lol:

Haha, hier ook heel herkenbaar. Maar wij vrouwen zien ook dingen die een man niet ziet.

Joos, het is ook zo weer mei/juni hoor :wink:

Wij gaan in juni op vakantie en ik zou het heel leuk vinden als ik daar zwanger wordt. Maarja, dat hebben we niet voor het zeggen natuurlijk.

Wawa prachtig verwoord. :thumbup:

Patricia, ja dat is ook wel weer zo. Maar ik heb echt last van de lente kriebels. Net op de kinderboerderij waren er allemaal lammetjes, geitjes, kuikentjes etc :inlove: