*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Oh wat leuk Joos! Nesrin ligt nu even te slapen, maar ik denk dat we er vanmiddag ook even naartoe gaan.

:-*

Ze zijn wel aan het werk. De varkens krijgen een nieuw onderkomen. Er is een nieuw kippenhokje in de vogelwei, en die oude varkenshokken enzo ruimen ze op.

Wij gaan vanmiddag nog even eendjes voeren in de buurt, het is ook zo lekker buiten!

Fijne middag Patries!

Eindelijk weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend :mrgreen:

joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee

en morgen wordt het weer een stralende dag!! :mrgreen:

Meiden, ik ben er wel, maar ben er niet. Kom binnenkort updaten. Gaat allemaal niet zo geweldig. LÃ Ã Ã ng verhaal.

Zeg toch even , tot gauw.

Goedemorgen!

Zei ik gisteren dat het vandaag een mooie dag zou worden, vanochtend begon mijn dag inderdaad met een tropische verrassing. :sick:

De wasmachine draait dus al op volle toeren en we hebben al een uitgebreide badsessie achter de rug.

Fijn dat je even iets laat horen mamalena :-*

He bah, Joos, ziek? Of iets verkeerds gegeten?

Mamalena, sterkte meid en je mag altijd PB -en.

Marije, hoe is het met je?

Het blijft hier erg stilletjes.

Charissa, hoe gaat het met Loïs?

Bookimama, al lang niet meer gesproken :-*

Joos, wij zijn naar de Houtkamp geweest gistermiddag :wink:

Nu even hier thuis de boel aan kant maken en vanmiddag verjaardag van mijn neefje. Hij wordt alweer 3!

Wawa, je hebt pb.

Geniet van jullie weekend allemal en misschien tot vanavond!

Waar is iedereen? :o

Geen idee Patricia :think:

Gefeliciteerd met je neefje! Wat een mooie dag om jarig te zijn. Ik was vanmiddag nog even in de stad. Zo gezellig! Weer bootjes in de grachten, mensen op de terrassen etc.

Ah ja, houtkamp kan natuurlijk ook. Hoe was het daar?

Wawa, ik denk dat Julian teveel krentenbollen heeft gegeten. Hij is echt dol op die dingen.

Ik heb echt weer genoten van mijn kleine mannetje vandaag. Zo leuk om hem in de tuin te zien spelen. En dan heerlijk op een kleed op het gazon picknicken :inlove:

Klinkt als een heerlijk dagje Joos. En bedankt voor de felicitaties.

Houtkamp was leuk. De geitjes waren allemaal zwanger, dus binnenkort weer om kleintjes te kijken.

Het was er best druk, veel kleine kindjes, dus Nesrin heef zich heerlijk vermaakt. En ik ook op een bankje in de zon 8) :smiley:

Patricia, gefeliciteerd met je neefje. Drie vind ik trouwens een prachtige leeftijd :mrgreen: :mrgreen:

Joos, hier twee kids die ook niet tegen veel krentenbollen en rozijntjes kunnen. Die van mij krijgen er open billetjes van.

Het is inderdaad een geweldige leeftijd, maar het gaat zo hard allemaal…

Ik ga trouwens naar bed. Heb echt knallende koppijn.

@patricia26 wrote:

Het is inderdaad een geweldige leeftijd, maar het gaat zo hard allemaal…

Ik ga trouwens naar bed. Heb echt knallende koppijn.

Sterkte meid. Moet je morgen werken?

Hey meiden het is niet zo dat ik de meeting niet leuk vond hoor, ik ben gewoon razend druk geweest. Ik heb ook mijnn functioneringsgesprek gehad en dat was heel positief, dus ik liep echt op wolkjes is toch erkenning voor al dat harde werk. Ondertussen doe ik thuis ook weer wat beter mijn best, wat liever en zo :oops: en na vijfdagen werken ben ik gisteren met het mooie weer naar buiten gevlucht en nu ben ik verbrand.

Jee fem balen dat je werk zo saai was hoe is het de rest van de week gegaan.

Tilly leuk jou ook eens gezien te hebben, nu heb ik bij iedereen een plaatje. Of foto of live dan he.

Patricia de april stoppers men dan is het echt. Ik word een herfst stopper denk ik.

wawa wij hebben hier ook een hometrainer staan, maar nu vraag ik mij af. Dat doe je dan voor het slapen gaan ben je dan niet helemaal hyper, of neem je eerst nog een douche. Het is natuurlijk wel fijn als de kindertjes op bed liggen. Ik denk dat ik het ook maar eens ga doen. Jij doet het een half uur toch.

Ik moest wel een beetje lachen om jullie gemopper over vroeg opstaan, ik denk dat Patricia en ik bij een vroege dienst nog wel een uurtje eerder naast ons bed staan, maar dan ben ik ook thuis om half vier mits ik op tijd weg ga. Maar als je regelmatig werkt is alles met een 6 en hier soms zelfs een 5 te vroeg.

Ik ga dan soms ook om negen uur al slapen, maar dat moet je kunnen.

Joos heb je nog veel plezier van je vondst? dat iemand dat gewoon zomaar weg doet.

nou ik ga nog een bakkie doen.

nog vier dagen werken en dan gaan we vrijdag nacht nog vijf dagen wintersporten :dance: en kleine gaat dit keer mee :dance:

liefs

Jane, ik fiets in een bejaardentempo, dus hyper slapen doe ik niet. Ik vind het juist een lekkere verwerking van de dag,

Fijn dat je functioneringsgesprek zo positief was.

We gaan zo even lekker naar de schaapjes en lammetjes toe. Helemaal zin in. PB me trouwens even i.v.m. thuissituatie vanwege herkenning plaats ik hier niets.

@Wawa wrote:

We gaan zo even lekker naar de schaapjes en lammetjes toe. Helemaal zin in. PB me trouwens even i.v.m. thuissituatie vanwege herkenning plaats ik hier niets.

Moet ik je ook nog pb-en? :mrgreen:

Jane, lekker nog even op vakantie! Waar gaan jullie heen?

Ik ben ook heerlijk vrij vandaag, zo eerst even lekker douchen en dan naar buiten. Heb nog steeds hoofdpijn :frowning: Ik denk dat het een vastzittende verkoudheid is.

Morgen moet ik op cursus, helemaal geen zin in. Maarja, eerst nog maar even van mijn vrije zondag genieten.

@patricia26 wrote:

@Wawa wrote:

Moet ik je ook nog pb-en? :mrgreen:

Jane, lekker nog even op vakantie! Waar gaan jullie heen?

Ik ben ook heerlijk vrij vandaag, zo eerst even lekker douchen en dan naar buiten. Heb nog steeds hoofdpijn :frowning: Ik denk dat het een vastzittende verkoudheid is.

Morgen moet ik op cursus, helemaal geen zin in. Maarja, eerst nog maar even van mijn vrije zondag genieten.

Ha ha ha, je mag PB-en. We hebben bijna een open verbinding met al dat ge-PB van ons :lol: :lol: . Moet je ver weg voor de cursus?

Jane, idd waar gaat de vakantie naar toe?

Kusje voor jullie!

Ik ga proberen vanaf hier gewoon weer in te springen. Dingen over de thuis situatie zullen deels nog wel via pb gaan.
Mis jullie gewoon te erg en vind dat het schrijven hier wel weer even een boost kan gebruiken! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zet zo weer even wat nieuwe foto's in het Showforum.
( o ja en op tyme's site staan er natuurlijk meer! :wink: )

tot later. :-*