Hoe is het nu met je? Slaap je een beetje? En idd kunnen we hier wel een typegeit gebruiken :lol: :lol: :-*
Foto’s staan erop!
Heb trouwens ook weer erg leuke foto’s gezien! Mooie kamer voor Lois, een knappe grote D en een ijsberen knuffel bij van Dana! :inlove:
Zag er leuk uit al die kindjes samen op het uitje. de volgende keer zijn wij er ook weer bij.
Wawa, slapen gaat juist erg goed. Lig er 's avonds meestal al wel erg vroeg in, maar ben dan ook gewoon zo moe… :shifty:
Ik ga zo pc afsluiten en lekker met manlief op de bamk hangen.
Morgen drukke dag, dus ik denk, dat ik dinsdag of woensdagavond pas weer online ben.
Slaap lekker Wawa.
Euh…was dat bericht over een pb alleen voor Jane? Niet dat ik je lastig val met een pb, waar ik niks mee te maken heb :oops:
Marije, wat fijn dat je wel kan slapen. Het zal allemaal wel energie vreten. :hug: Hoe is het met de jongens?
Na dit berichtje ga ik de foto’s bekijken.
Patricia, bah wat vervelend dat je hoofdpijn hebt. Gaat het al wat beter? Sterkte morgen.
Jane, yes wat fijn zo’n goed functioneringsgesprek! :dance: En dan ook nog op vakantie! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu liever de zon heb dan de sneeuw, maar op de wintersport kan het ook heerlijk zonnig zijn hè.
Julian vindt het ding niks. Ik denk dat zijn wagenpark te groot is :oops:
Vandaag hebben we een lekkere luie zondag gehouden. Picknicken op een kleed in de tuin, kijken hoe Julian aan het spelen is…echt genieten hoor. Helaas wordt het de komende dagen weer minder.
Truste wawa! :-*
Joos, heerlijk van de zonnige dagen he! Jammer dat het morgen alweer minder is… :?
Ja hè, maar goed, dit was een leuk voorproefje.
Ik heb trouwens de foto’s bekeken. Wat een heerlijk stel jongens heb jij toch! Dat snoetje van Tyme :inlove:
Ik heb zelf picknickfoto’s geplaatst.
Dank je wel! Het zijn ook enorme lieverds! :inlove: Al zeg ik het zelf…
Ga ook even naar naar de picknick foto’s kijken!
Wat leuk!! Heerlijk een boterhammetje eten in de tuin! :inlove:
Goed, ga maar weer eens mijn bedje opzoeken. Hoef morgen niet te werken, mijn baas is een lang weekend naar Mallorca. :lol:
Truste. :-*
Heerlijk een vrije dag! Ga je nog wat leuks doen?
Slaap lekker!
Ondanks dat ik dus eigenlijk niets gedaan heb vandaag, ben ik ook wel moe. Er is verder niemand hier, dus ga ik ook maar slapen.
@Joos wrote:
Slaap lekker Wawa.
Euh…was dat bericht over een pb alleen voor Jane? Niet dat ik je lastig val met een pb, waar ik niks mee te maken heb :oops:
Nee, ons cluppie mag PB-en :wink: . Ik heb pc weer even aan gezet. Ik ga nu naar bed. Trusten.
Hoi meiden,
Ben druk voor school maar wilde toch even HOOOOOOI zeggen :mrgreen:
Ik zag dat Mamalena weer is geweest en Marije ook!!! Super meiden weer wat van jullie te horen. :-
En iedereen genoten van het heerlijk weer dit weekend. Jammer dat het nu weer zo omgeslagen is hè?!! Ik had nog veeeeeeeeeeeel meer zon gewild. 8)
Meiden, ik ga nog even verder voor school.
:-
Koud hè Tilly :? Bbbrrrrrrrrrrrrrrrrr
Vanochtend eerst al met stevige tegenwind naar school gefietst.
Op de terugweg zeiknat door een enorme dikke regenbui.
Net lekker ge-wii-fit, dus ik heb mijn portie lichaamsbeweging wel weer gehad voor vandaag.
Morgen een halve dag werken want ik moet 's middags met Julian op controle naar het ziekenhuis.
Joos, succes op het zhs vanmiddag!
Wat is jouw cyclus trouwens mooi regelmatig valt me nu op!
:-*
Best netjes hè. Hopelijk blijft dat zo. Ik probeer nu ook goed op mijn eisprong te letten, maar da’s nog niet zo makkelijk.
In het ziekenhuis was alles oké. Het ziet er goed uit. We moeten het zelf even in de gaten houden. Vooralsnog staat er geen volgende operatie op het programma :dance:
Joos, fijn dat alles goed was met jullie knulletje in het ziekenhuis.
Joos, goed nieuws meid!!!
En vandaag beter weer dan gisteren of bij jullie niet? Hier vanmiddag lekker de zon gehad. Heerlijk na al die regen en koude wind.
Hoe is het met de rest van de meiden? Alles goed?
Hier gisteravond voor wij gingen slapen een spugende Nick. Bed en alles eronder :sick: Baalde er vreselijk van dat hij juist vandaag naar het kdv moest maar niks aan te doen. Hij heeft het daar goed gedaan maar is wel op de speelkussens in slaap gevallen. :inlove: Hij is dus echt nog niet fit want overdag slapen gebeurt hier al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer.
Luuk is hangerig, pieperig, moe, verkouden en heeft last van doorkomende kiezen en tanden. Gaat allemaal dus wel weer over maar voor nu even sneu. Billen erg kapot en luier verschonen dus een ramp. Hopen dat hij snel opknapt.
He meiden,
sorry ben er de laatste tijd wat minder, maar in het sf kunnen jullie zien waarom
Het voelt zo dubbel, aan de ene kant moet het helemaal mooi worden en heb ik helemaal in mijn hoofd hoe ik het hebben wil. We gingen zaterdag op pad om ons te orienteren op alles en ik werd helemaal vrolijk, zie het al helemaal voor me :mrgreen:
Maar aan de andere kant ben ik soms bang dat we dat knusse gevoel niet meer terugvinden in de nieuwe tuin. Hoop zo dat dat wel weer gaat lukken
Soms denk ik, waar zijn we aan begonnen en net zet ik de foto’s in het sf en denk ik, het was toch wel mooi en heerlijk zoals het was (ook al mopperde ik vaak over eea)
joos super meid dat het goed was in het zkh.
tilly alweer een zieke :hug: het is wel vaak raak bij jullie he.
marije goed je weer te zien
mamalena denk je aan jezelf? hoop je hier snel weer te zien en dat het snel weer wat lekkerder gaat met je.
charissa waar ben jij?
wawa hoe is afgelopen week eigenlijk verlopen, heb je het overleeft zoveel werken? En de kindjes het goed gedaan?
jane wat goed van de beoordeling, dat geeft de burger moed.
Tja en vroeg opstaan, idd met een vroege dienst moet je nog vroeger, maar dat is ook een van de redenen waarom ik geen onregelmatige diensten meer wil
booki en waar ben jij?
patricia zo meid, de spannende dagen komen eraan toch. Jij werd vlgs mij een paar dagen na mij ongi, gaan jullie er deze ronde al helemaal voor?
Dana doet het goed. Heb nu ontdekt om spelletje met haar te spellen. Bal weggooien, dan kruipt zij als een dolle erheen en dat doe ik dan ook en dan is het lachen gieren brullen om wie er het eerst is. Zo heerlijk zo samen spelen. Maar gister was ze moe en in haar enthoussiasme kruipt ze zo hard dat ze struikelde.
Tand door haar lip tranen met tuiten huilen en enorm bloeden. Zo zielig!!! Maar gelukkig is haar tandje niet kapot, was ik bang voor, maar ze was het een paar minuten later alweer vergeten leek het wel
Tilly, er stond nog behoorlijk wat wind, en dat leek te draaien want ik had op de heen- en terugweg tegenwind :? Dan heb ik nog liever regen hè.
Beterschap voor Nick en Luuk!
Julian had vanavond ook koorts.
Jij had de 14e ook foto’s gemaakt toch? Zou ik die ook mogen zien? Helaas heb ik dus geen foto’s met jou erop. Was zo blij dat je er was dat ik toen niet meer aan de camera gedacht heb :oops:
Wawa :-* :mrgreen: Heb je het deze week weer zo druk of valt het nu mee?
Femmie, wat een werk zeg! Ik denk dat het prachtig wordt en dat je meer ruimte krijgt. Die coniveren nemen zoveel ruimte in beslag. Die knusheid komt wel weer hoor. Als alle planten er in staan en gaan groeien… :hug:
Joos, fijn dat alles goed was op het zhs! :thumbup:
Fem, heerlijk e zo lekker spelen met je kleine meid :inlove:
Nee, wij slaan deze ronde nog over. (heel verwend omdat ik liever geen december kindje wil :oops: )
Mijn geschatte nod is nu 9 april, en dan gaan we ervoor. Al moet ik wel zeggen dat ik er nu minder ‘haast’ mee heb dan bij Nesrin. We zien het allemaal wel. Manlief heeft al geroepen dat hij niks van vruchtbare dagen enzo wil weten… :?
Hoe is het verder met jullie allemaal?
Hoi,
Femmie, wat leuk dat je nu zo heerlijk met Dana kan spelen. Sneu zeg van die tand door de lip. Vind dat soort dingen ook altijd zo zielig.
Zo heeft Luuk dus wel een klein hoekje van z’n voortandje af. Je ziet het niet heel erg goed maar het is er toch echt af. Waarschijnlijk een keer gebeurd toen hij uitgleed in de douchebak en met z’n mondje op de rand kwam. Ook zo sneu
Verder valt het hier toch wel mee met de zieken? Of zie ik dat nou zo verkeerd :think:
Joos, ik heb net gisteren de foto’s van het toestel gehaald. Er zitten een paar hele leuke tussen vind ik zelf. Nu nog even uitzoeken hoe ik ze in ons album kan zetten.
Maar Julian dus ook niet lekker. Enig idee waar hij koorts van heeft? Of krijgt hij toevallig kiezen ofzo?
Patricia, nog even wachten dus en dan gaan jullie er ook voor. Spannend hoor!!!
Hier vanavond nieuwe cv gekregen. Ben er helemaal blij mee want hij is zoveel rustiger dan ons vorige die we nieuw hebben gekocht toen we hier gingen wonen. Beetje een miskoop geweest lijkt het. Nu dus een goede gekocht, als het goed is.