*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Als het niet lukt Tilly, dan wil ik wel helpen hoor. Je mag ze ook wel mailen.

Julian had vanochtend vroeg nog koorts, maar het zakt gelukkig wat af. Zijn hoektandjes komen wel door, maar er heerst ook vanalles op de opvang. Ik weet dus niet precies wat de oorzaak is.

Wat kan een cv herrie maken hè.

Patricia, ik snap die keuze wel, december is ook zo druk. Als je al maanden bezig bent dat maakt het je niet meer uit, maar nu kan je het nog makkelijk even uitstellen.

Huh? Ik kreeg geen mails meer van nieuwe berichten…

Maar ik leef nog hoor :mrgreen:

:-*

Ik leef ook. Ben alleen een beetje moe om te reageren. tot later :-*

:-* Wawa

Marije

Met je verjaardag!!!

Hoop dat je een fijne dag hebt meid :-*

Marije, gefeliciteerd meid. Sorry, het was me door geschoten :oops:

Hoi meiden,

Marije, ik had je ook gefeliciteerd op hyves maar bij deze nogmaals…van harte gefeliciteerd meid!!!

Ik meld me voor de rest van deze week af want we gaan een weekendje weg met de kids en met schoonzus en zwager. Heb er zin in!!

Baal wel een beetje want Nick is nog steeds ziek. Het is zelfs weer erger geworden. Hij loopt aan beide kanten leeg dus ben al begonnen met de ors. Nu maar hopen dat hij morgen een beetje beter is.

Fijn weekend allemaal.

Lieve Marije…

een dagje te laat, maar toch…

Tilly, beterschap voor Nick en meteen ook een fijn weekend. Hopelijk knapt hij snel op. Ik heb ook een ziek ventje. Koorts en hangerig :?

Ik hoop ook dat Julian snel weer opknapt, want morgen passen mijn ouders de hele dag op. Wij gaan eens knopen doorhakken wat betreft de keuken!

Wawa :-* Bijna weekend meid. Was het deze week wat rustiger?

Patricia, fijn dat jij er ook nog bent meid :mrgreen: Alles goed?

hoi hoi,

Beterschap voor de zieke kindjes,

Marije meid van harte met je verjaardag. :-* ben je lekker verwend. Hoe is het nu met jou?

wawa ik stuur een PB :mrgreen:

Patricia en joos het worden toch spannende tijden hoor. ik wrijf al in mijn handen. Femmie voor jou begint het ook al wat meer op te schieten het is alweer april.

En je bent dalijk vast ook blij met je nieuwe tuin.

Tilly heerlijk eenr ustige cv, wij hebben zo’n lawaai cv heel irri ik word er soms wakker van.

Meiden ik meld mij af tot donderdag want ik ga naar frankrijk lekker snowboarden :dance:

m’lena, b’mama en charissa alles goed met jullie :-*

Liefs

Veel plezier Jane!

Marije,

Sorry meid, ik ben te laat… En ik had het nog wel op Hyves gezien… :wall: Nog vele jaren!

Hoi meiden, ik kom weer een beetje bij. Heb net m’n haar laten knippen en geblondeerd. Cadeautje voor mezelf. Ben druk met therapieën en dat maakt me vaak een beetje labiel.

Hoop dat het met jullie oké is. Beterschap met alle zieke kindjes. :hug:

Jane, veel plezier, maar nu mis je wel mijn PB :?

Mamalena, verwen je zelf maar lekker meid :-* :-*

Heej meiden,

Bedankt voor de felicitaties, hier en op Hyves! :-

Heb het al met al gezellig gehad gisteren. Zelfs Daffie kwam nog langs met haar hoog zwangere buik! :inlove:

Vanavond duik ik vroeg m’n bed in, maar morgen kom ik hier even gezellig kletsen.

Dikke knuffen voor jullie allemaal!

liefs. :-

Ik wacht Marije? Of lig je nog lekker te slapen? :wink:

Wat is het hier saai :oops: :oops:

Ben net thuis. Beetje aangeschoten. Ben naar een optreden van R z’n band geweest. Was wel erg leuk. Zij was er ook, dat was wat minder. Had gelukkig zoveel goeie & leuke vrienden om me heen, dat maakte een hoop goed.

Hoest met jullie, meiden?

Fijn, dat je het ondanks de heks toch gezellig hebt kunnen maken Mamalena :-*

Halloooooooooooooooooooooooooo :mrgreen: :mrgreen:

echoooooooooooooooooooooooo

Vandaag al een stuk of tien keer gecheckt, maar helemaal niets :wink: