iets iets iets iets…
(echo klanken op Wawa’s laatste bericht)
Het is inderdaad wel rustig hier hè. Tja, Juul was ziek, en gisteren zijn we op keukenjacht geweest. Mijn ouders waren hier om op te passen.
Pfff een of andere mafkees bij bruynzeel wilde ons dus een keuken aansmeren van 23000 euro. Daar was al korting vanaf. Dacht het dus niet hè. Het was ook niet eens wat wij wilden, maar dat leek niet echt door te dringen. :wall:
Alles goed met iedereen? Antwoord mag ook via pb hoor
Mamalena, goed dat je jezelf even verwend met een kappersbeurt! En er ook nog even lekker uitgeweest (jammer dat ‘het’ er ook was).
Heftig hoor die therapie, maar ontzettend knap dat je doorzet.
Marije, ook al zo’n bikkel :hug: Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
Wawa, arme meid, je zit hier maar steeds alleen hè :-*
Hoi meisjes,
M’lena, wat ontzettend sterk van je! Heb echt veel bewondering voor je dat je het allemaal zo doorzet voor jezelf met die therapie etc.
Blijf jezelf maar lekker verwennen! :-
Joos, hoe voelt Juul zich nu?
Wat vervelend dat die verkopers je toch altijd een loer willen aandraaien hè… :naughty:
Wat voor soort keuken heb je op het oog?
Wawa, hier ben ik dan een dagje te laat… :oops: De kinderen waren het weekend bij Arnoud en heb de “vrije tijd” even benut om wat klussen in huis te doen/laten doen.
De vriend van mijn moeder heeft gisteren de 3 trappen in huis geschuurd.Na drie keer stofzuigen en dweilen kan ik deze week beginnen met verven. :mrgreen: Wat een stof geeft dat in huis zeg, maar natuurlijk super dat hij dit voor me wilde doen.
Ben ook lid geworden van de kunstuitleen en heb sinds gisteren twee erg leuke zeef afdrukken in de kamer hangen! :thumbup:
Hoe is het met jou verder? :mrgreen:
Met de andere meiden ook alles goed?
:-
tilly, hoe was je weekendje?
jane, owwwwwwwwwww was het zo lastminute ineens? Wat heerlijk, veel plezier!!!
mamalena, he meid wat balen dat die tuthola continue maar in je leven blijft verschijnen :x Knap van je dat je er je avond niet door laat vergallen.
marije, toch een fijne dag gehad, gelukkig maar. En de trap aan het schilderen. Dat schuren geeft zeker een zooitje, bah. Welke kleur gaat het worden?
wawa, sorry we zijn echt druk met de tuin. Het is na vandaag een grote zandbak. :o maar verveelde je je vandaag zo erg dan?
joos, hoezo, waarom betaal je dat niet gewoon voor die keuken? :liar: :snooty:
Stelletje mafketels zeg. :snooty:
Fem, ik ga de trappen wit verven. Ze hadden nu echt een heel smerig zalm achtig kleurtje… Zat er nog op van de vorige bewoners…
Hoe is het met jou? Gaat het een beetje met de tuin? Heb net even de foto’s bekeken, maar wat een klus moet dat zijn zeg! :o
Nou vervelen :? . Ik checkte zo af en toe even en dan was er niets geschreven.
Joos, wat een prijzen zeg!!! Zou ik inderdaad ook niet doen.
Marije, blijf jij in het huis wonen? Kun je het alleen opbrengen. Lekker hoor even van alles aanpakken en stof herken ik van de verbouwing :-*
Marije, blijf jij in het huis wonen? Kun je het alleen opbrengen. Lekker hoor even van alles aanpakken en stof herken ik van de verbouwing
Ja ik blijf hier wonen. De kids hebben het hier heerlijk. Jesse heeft hier veel vriendjes en vriendinnetjes en ik voel me hier ook gewoon erg thuis.
Voordeel is dat er nog zoveel gedaan moest worden in huis, dat ik het nu echt naar mijn zin kan opknappen. Enige nadeel waar ik wel tegen aanloop is dat ik het nu wel wat aan de grote kant vind, ook wat betreft het schoonmaken etc. :oops: :mrgreen:
@Marije wrote:
Marije, blijf jij in het huis wonen? Kun je het alleen opbrengen. Lekker hoor even van alles aanpakken en stof herken ik van de verbouwing
Ja ik blijf hier wonen. De kids hebben het hier heerlijk. Jesse heeft hier veel vriendjes en vriendinnetjes en ik voel me hier ook gewoon erg thuis.
Voordeel is dat er nog zoveel gedaan moest worden in huis, dat ik het nu echt naar mijn zin kan opknappen. Enige nadeel waar ik wel tegen aanloop is dat ik het nu wel wat aan de grote kant vind, ook wat betreft het schoonmaken etc. :oops: :mrgreen:
Aan de andere kant heb je nu wel minder was en afwas. Mannen maken altijd veel vies. hi hi hi :-* Ach, ik probeer er toch een voordeel uit te halen. Het blijft allemaal triest en verdrietig voor je :hug: :hug:

marije, ow wit, das mooi :thumbup:
En wat goed dat je er kan blijven wonen. Voor de kindjes ook. Toch nog een vertrouwd stulpje voor ze. En idd nu alles naar je eigen zin maken, das lekker. Dan maak je het meteen een beetje eigen en toch anders dan het altijd was. En wat voor huis is het? Een gezinswoning?
En het is idd een megaklus. Vorige week had ik echt een dip, ik zag het nooit afkomen en had spijt eraan begonnen te zijn. Maar nu zit er schot in de zak en heb ik er weer helemaal zin in. Het gaat mooi worden, dat weet ik zeker.
Net zitten lezen, we wilde gras zaaien, maar dan moet je echt geduld hebben las ik wel, dus gaan toch zoden worden denk ik.
wawa en hoe is het met jou verder?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wawa, je hebt wel gelijk hoor! :mrgreen:
Femmie, het is een grote eengezinswoning met 4 verdiepingen. Beneden hebben we dan de woonkamer en de keuken en een wc, op de eerste verdieping drie kamers en een badkamer met douche en wc, op de tweede twee kamers en een badkamer met bad en dan nog een grote zolder die nu vol staat met spullen…
De bedoeling is wel dat een van de badkamers later weg gaat en die dan bij een van de kamers getrokken wordt, want gebruiken doen we hem nu toch eigenlijk niet.
Graszoden zijn echt ideaal! :thumbup: Heb dit vorig jaar ook gedaan en hoef nu alleen even wat kalk te strooien en het is weer klaar!
oe das idd een groot huis dan! Kan me voorstellen, maar misschien zo inrichten dat je ip alleen de begane en 1e verd. gebruikt en dan op de 2e een speelparadijs voor de kinderen maken (en dan komen wij bij jou meeten :mrgreen: )
Dan hoef je de (2e) en 3e niet elke week grondig te doen toch.
Ja ik ben aan het kijken naar graszoden. Ik heb nu wel een site waar het wel netjes klinkt allemaal, maar is toch maar afwachten wat je krijgt natuurlijk.
Moeten nog ff goed verder zoeken. Maar eerst met een graafmachine in de tuin aan de gang. Kijk helemaal uit naar komend weekend, hoop dat dan de basis er ligt zoals we het hebben willen.
Ja, heb er idd aan zitten denken om voorlopig gewoon de bovenste verdieping af te sluiten zodat ik minder hoef te doen ja. Misschien toch niet zo’n gek idee. :think:
Maare… als jou tuin klaar is kunnen we bij jou wel een bbq komen doen! :thumbup: :thumbup:
Ik heb vorig jaar de graszoden via de Karwei besteld, was er erg tevreden over!
oke via de karwei, thx voor de tip.
En tuurlijk mogen jullie straks een keer langskomen als de tuin af is (mag nu ook, maar daar zit je denk ik niet op te wachten :lol: )
Als het goed is straks 58 m2 gras, dus daar kunnen de kids zich wel op uitleven :mrgreen:
Wauw Marije, wat een mega huis. Knap hoor, dat je dat nu nog kunt ophoesten. Werk je nog wel steeds of trek je dat even niet? :-*
Wauw Marije, wat een mega huis. Knap hoor, dat je dat nu nog kunt ophoesten. Werk je nog wel steeds of trek je dat even niet?
Werk nog steeds en nu ook gelijk twee keer zoveel als normaal ivm zwangerschapsverlof van mijn collega.
Dus nu: maandag ochtend, dinsdag de hele dag, woensdag VRIJ, donderdag ochtend en vrijdag de hele dag.Best pittig maar het is maar tot eind juni gelukkig.
Joos, leuk lente lijstje heb je gemaakt! :inlove:
Jaaaa!! Mijn lieve vriendinnetje Daffie is bevallen van een meisje ze heet Fabiënne!
Ga er vanavond naar toe! :dance:
@Marije wrote:
Jaaaa!! Mijn lieve vriendinnetje Daffie is bevallen van een meisje ze heet Fabiënne!
Ga er vanavond naar toe! :dance:
Gefeliciteerd meid!!! En vanavond al heen, dat is helemaal leuk!
Hoi alle andere meiden,
Hier een lekker weekend gehad. Heb nu alleen koppijn dus lees wel mee maar reageer andere keer weer.
:-*
Hoi meiden, ik heb een paar dagen zonder laptop gezeten en kwam er toen ook achter dat de gewone pc niet normaal meer doet, dus moet even bijlezen. Tot later vandaag! :-*
Meiden, manlief is vanavond onverwachts weg, dus dan kom ik even bijbeppen. Wie komt er ook?
Ws is mijn man ook weg, dan kom ik ook even, gezellig!
Marije, fijn jou ook weer gezien te hebben hier en wat fijn dat je gwon in je huisje kunt blijven!
Hoe reageert Jesse op alles?