*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

M’lena, ben er! :mrgreen: Maar misschien straks ook weer niet… Ben mega verkouden ( weet niet of het hooikoorts is of een echte verkoudheid, maar vol snot zit ik in iedergeval wel!) :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Patricia, zonder laptop een week??? Had je erge afkick verschijnselen?

:lol:

Jesse reageert er gelukkig steeds beter op… Ben gewoon al erg blij met het feit dat hij erover praat, dan kan ik er tenminste wat mee…

Verder blijft het gewoon erg verwarrend af en toe. Het zal z’n tijd nodig hebben. :frowning:

Tilly, nog hoofdpijn? :hug:

Ik ben er ook!! Wie nog meer?

Marij, je gaat een pb van me krijgen deze week, maar weet niet of dat vanavond nog gaat lukken. Voel dat ik hondsmoe ben… Moet morgen om 7.30 beginnen dus dat hakt er wel in… Kan het niet laat maken dus.

M’lena, ben er maar ga toch naar bed geloof ik… Ben ook zo moe!

Vandaag weer lekker van 8 tot 5 naast de tandartsstoel gestaan. :zzz:

Ik zie je pb wel komen, doe rustig aan!

kus! :-*

Tjonge, bij mij is de koek ook op. Moet echt naar bed. Wat een feestneuzen zijn we hè! :lol:

Tot gauw. Morgenavond ben ik ook alleen. Had wel beloofd een vriendin van me te bellen dus weet niet hoe lang ik dan hier ben. We’ll see.

Truste!

Hoi meiden,

Even snel ego berichtje want heb beloofd zo met Nick te spelen nu Luuk even lekker slaapt.

Ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van het onderzoek. Op één ding na was alles goed!!!

Het methionineonderzoek moet helaas nog een keer want die was verhoogd. Moet dus binnenkort weer heen en opnieuw prikken en weer een maand wachten. Dit doen ze om zeker te weten of het niet goed is. Mocht het de volgende keer weer verhoogd zijn dan zal ik medicijnen krijgen, is het die keer dan niet verhoogd dan gaan ze er van uit dat er toch niks aan de hand is.

Nou ja, ben iig wel blij met de rest van de uitslagen.

We wachten het maar weer af.

:-

Oh Nick wil graag even op wat smiles klikken…

:kaars: :vlinder: :**: :angel: :mrgreen: :? :cry: :-
:hand: :shifty: :drool: :zzz: :hug: :hug: :snooty: :clap: :wall: :dance: :pray: :inlove: 8) :lol: :mrgreen: :oops: :oops: :o :frowning: :drool: :thumbdown: :thumbup:

Leuk hè?! :-*

VOOR NICK!!!

Tilly, ik hoop dat verder alles oke uit de testen komt! :pray: Het ziet er in iedergeval positief uit! :-*

Haha, you go, Nick!

Fijn Til, dat de uitslagen goed waren. Nou die ene nog. Wat zou het toch fijn zijn als je van al die ZH-bezoeken af bent. Dat gáát een keer gebeuren…!

Zo, heb me weer uit de naad gewerkt vandaag. Heb er echt stalpoten van. Vind het heel leuk om zo de kindjes weer te zien, maar kan ook niet wachten tot het 20.00 is. Dan gaat moeders met haar beentjes de lucht in, op de bank met in de ene hand een bak koffie en in de andere de telefoon. … :roll: Nog 2,5 uur…

HOi meiden,

Tilly, wat fijn dat bijna alle uitslagen goed zijn! :thumbup: Die andere is volgende x ook vast in orde, ik heb er vertrouwen in. Gaan jullie dan nog voor een 3e kindje?

Femmie, Wawa, ik heb jullie even niet gezien. Alles goed?

M’lena, al uit gebeld? :mrgreen:

Wanneer komt Jane eigenlijk weer terug? :think:

Zou gisteravond nog komen hier, maar O. bleef toch thuis. Dan vind ik het niet zo geellig om achter de laptop te gaan zitten.

:-*

Oohh wat geniet ik toch van dat zonnetje! :inlove: Word er helemaal vrolijk van! :dance:

Patricia, snap ik, dan ga je lekker bij O zitten. Zeker omdat jullie niet beide elke avond vrij zijn.

Mamalena, al lekker met de beentjes omhoog?

Tilly, goed nieuws dus!! Wat fijn zeg. Nog wel even spannend voor dat ene onderzoek, ik hoop van harte dat dat ook allemaal goed is. Gaan jullie dan meteen voor een 3e kindje?

Nick :thumbup: :inlove: :stuck_out_tongue: :mrgreen: :shifty: :dance: :angel: :**: :vlinder: :slight_smile: :smiley: 8)

Marije, echt een bikkel dus! Hoe gaat het nu met jou eigenlijk? Naast het harde werken, huis opknappen en topmama zijn?

En euh…k ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat er nou gebeurd is :oops: Voel je niet verplicht het te vertellen hoor!

Daffie gefeliciteerd met Fabiënne!

Wawa, nog steeds zo druk?

De ergste drukte is gelukkig voorbij. ik ben erg moe en hier dus even weinig te vinden. Af en toe blader ik wel wat, maar heb weinig puf.

Patricia, weer helemaal bij gelezen? Het is al april :dance: :dance: :mrgreen: :-

Joos, hoe is het met pielemoossie??? :wink:

Marije, ik vind het knap hoe je het allemaal doet. Ik zou inderdaad ook graag weten wat de druppel is geweest, maar voel je niet verplicht.

Tilly, hopelijk is het laatste onderzoek volgende keer ook goed.

Mamalena, overleefd tot de kids in bed lagen :mrgreen:

Ik ga nu naar buiten. Tot later :-

Jane, nog niet terug?

Nog even een keer SUPER GAAF ego nieuws…

Luuk heeft de eerste losse stapjes gezet!!! Hij gooit z’n kontje de lucht in, gaat staan en wandelt zo een paar pasje met een BIG SMILE!!! :inlove: :inlove: Ik is zooooooo trots en blij :inlove: :dance:

Moet nu nog snel even wat rommelen hier want krijg zo bezoek. Maar wilde dit even melden. :mrgreen:

JAAAAAAAAAA GO LUUK!!! :dance:

Wawa, doe lekker rustig aan meid. :-*

Alles goed met de jongens?

Met pielemoos is het goed! Vandaag waren we nog bij het cb en die arts vond het ook prachtig (wonderlijk om te zien hoe enthousiast die artsen reageren als ze pielemoosje zien. :think: )

Juul heeft 2 prikjes gekregen en is verder weer door de apk gekomen.

82cm en 11,5 kg schoon aan de haak.

Hoi meiden, Nesrin en ik hebben vanmorgen tot half 9 uitgeslapen :dance:

Joos, fijn dat Juul weer door de apk gekomen is. Trouwens, hij is Nesrin al dik voorbij gegroeid :shock: :mrgreen:

Gek idee he dat iedereen nu zo naar zijn piemeltje kijkt. Maar wel fijn dat alles er goed uitziet. :-

Tilly, whoehaaaaa :dance: Wat goed van Luuk! :thumbup:

Wawa, met jou ook alles goed?

Tjsa zeg, ik hoop volgende week ongesteld te worden, en dan gaan we er al voor :shock:

Oh ja Joos, ik denk dat je mijn nod per ongeluk bij Femmie hebt gezet in het lijstje. Of fem, verwacht jij ook rond 9 april de :evil: :think:

Hoe gaat het verder met jou femmie? Kan wel merken dat je aan het werk bent, zie je niet zo veel meer hier :smiley:

:-

Waaaa spannend Patricia!! Het komt nu echt dicht bij hè.

Het lijstje klopt wel, maar ik zal jouw nod ook toevoegen.

Heb je weer eens Nesrinspam?

@Joos wrote:

Heb je weer eens Nesrinspam?

Daar komt ze dan…

En op de kinderboerderij…

Jeee, wat een meid is het toch al…!! :shock:

En wat lief, de geit een kusje geven…

Is iedereen aan het genieten van het mooie weer? Zo niet, nu gaan doen!!! Hup, spijbelen van je werk en ga de lente in!!

Tilly, :dance: :clap: :clap: voor Nick.

Patricia, mooi meiske hoor.

Joos, fijn dat Cb tevreden is :mrgreen:

Mamalena, niet gespijbeld, had ik eigenlijk wel zin in :oops:

Jane, nog niet terug?

Iemand iets van Marije, Bookimama gehoord?

@Wawa wrote:

Iemand iets van Marije, Bookimama gehoord?

Nee, niets.

Ook X faxtor aan het kijken?