*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Niemand meer geweest na mij??

Iemand iets van Marije, Bookimama gehoord?

Ja ik! :mrgreen: Gaat goed met Marije, druk gewerkt en nu is ze heel druk met de voorbereidingen voor Jesse zijn 6de verjaardag morgen.
Ze komt later weer even kletsen! :mrgreen: :mrgreen:

kus!

Marije, alvast gefeliciteerd meid. Hoe gaan jullie het vieren?

Patricia, idd X-factor gekeken.

We vieren het gezellig met heel de familie ( Arnoud ook gewoon hoor). De 25ste heeft hij zijn kinderfeestje… We houden dan een speurtocht in de Biesbosch en gaan daarna lekker picknicken incl grote picknickmand, kleed etc…

Oh, wil deze foto toch even met jullie delen, mag vast van Daffie… Ben zo flieft! :inlove: :inlove: :inlove:

Kijk niet naar mijn hoofd maar naar dat lieve meisje Fabiënne! :inlove:

Wauw, alsof het je eigen kindje is, zo verliefd kijk je naar Fabiënne. :inlove: :inlove:

Ja vind het gewoon weer zoiets bijzonders, zo’n klein nieuw mensje.

Als ik dan naar Tyme kijk is hij alweer zo groot! :o

Heb me ook gelijk misdragen in de baby winkel. :mrgreen:

Goed, nu ga ik echt verder!

Patricia, wat een ontzettende leuke foto’s van Nesrin!

Succes met alle voorbereidingen meid en fijn dat Arnoud ook komt. :-*

Hoi meiden,

Wil even spijbelen van het huishouden dus even snel hier een berichtje achterlaten.

Wawa, wat lief dat je :dance: en :clap: voor Nick!! Maar bedoel je niet misschien Luuk?? :wink: :mrgreen:

Alles goed met je?

Patricia, wat is Nesrin toch een lekker ding! :inlove: Ze is echt al zo’n meidje :mrgreen:

Nog even dus en jullie gaan ervoor. Spannend :dance:

Joos, wat leuk te horen dat met zo tevreden is over pielemans van zoonlief. :mrgreen:

Wat een grote vent is jullie kleine man toch zeg :shock: Hij doet het goed :dance:

Marije, succes met alle voorbereidingen voor morgen meid. Heb je er een beetje zin in?

En wat een plaatje is Fabiënne zeg :inlove: Je kijkt inderdaad verliefd naar haar. LIEF!!!

Uhm…

Femmie, druk aan het werk geweest meid? Nog wat aan de tuin kunnen doen met dit mooie weer?

Jane, alweer terug meid?

Charissa, mamalena, bookimama, met jullie ook alles goed?

Hier nu genoeg gespijbeld dus ga maar weer eens wat doen.

:-*

@Tilly wrote:

Hoi meiden,

Wawa, wat lief dat je :dance: en :clap: voor Nick!! Maar bedoel je niet misschien Luuk?? :wink: :mrgreen:

Alles goed met je?

:oops: :oops: Ha ha ha, dat bedoelde ik inderdaad :mrgreen:

Marije, alvast gefeliciteerd met Jesse. Fijn dat A. ook komt. Ga je ons nog vertellen wat er nou precies mis gegaan is?

Je ‘klinkt’ in ieder geval wel opgewekt. Of is dat maar schijn? :wink:

Hoe is het met de rest?

Ik ben aan het werk…bah!

Marije, alvast gefeliciteerd met Jesse. Fijn dat A. ook komt. Ga je ons nog vertellen wat er nou precies mis gegaan is?
Je 'klinkt' in ieder geval wel opgewekt. Of is dat maar schijn? Knipoog

Wil het best vertellen hoor, alleen is het een heleboel en vind het heel moeilijk om er 1 verhaal van te maken... Denk dat dit stukje voor stukje in de loop van de tijd verteld gaat worden....

Wat er die "bewuste" avond is gebeurt is eigenlijk dat hij van het ene op het andere moment is opgestapt met de mededeling dat hij eigenlijk al drie jaar niet meer van me hield, hij geen type is voor huisje. boompje , beestje etc etc... We zaten om acht uur 's avonds nog gezellig op de bank en om elf uur was hij weg...Daarnaast ben ik nog achter een aantal zaken gekomen, maar die schrijf ik liever via pb. :wink:

En dat opgewekte is deels schijn... Ben ik heel goed in....:wall:Maar het is ook een stukje rust wat ik nu ervaar, klinkt raar maar zo voelt het ergens... Heb denk ik toch een hele tijd met achterdocht geleefd ofzo..

Nou goed, even genoeg daarover BLEGH! :sick:

HOe is het op je werk? 8) :mrgreen:

@Marije wrote:

HOe is het op je werk? 8) :mrgreen:

Druk :mrgreen: Maar nog tot half 2, dus ben bijna klaar :mrgreen:

Marije, gefeliciteerd met Jesse meid. Wat heftig allemaal.

Charissa, Bookimama zijn hier ook al lang niet meer geweest.

Femmie en Jane trouwens ook niet. Clupje wordt zo wel erg klein.

Marije, gefeliciteerd met Jesse!!!

JESSE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

Marije, jij ook gefeliciteerd met je zoon! Wel fijn dat jullie het samen kunnen vieren.

Wawa, het is wel rustig inderdaad. Jane is op vakantie hè, die zal zich binnenkort wel weer laten zien. Femmie heeft het super druk met de tuin e.a. Booki heb ik pas nog gesproken, zij had ook vanalles aan haar hoofd. Druk druk druk, maar ze beloofde binnenkort wel weer langs te komen. Charissa weet ik niet, ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Loïs gaat.

En Wawa, ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat! :-*

Patricia, hemel wat moet jij laat werken. Je zal het wel gewend zijn, maar ik kan me er dus niks bij voorstellen hè.

Wat een prachtige foto’s weer van jouw meisje! :inlove: klein maar fijn hè.

Marije ik kan er nog steeds niet bij wat er bij jou allemaal gebeurt. Dat is toch een scenario uit een boek of slechte film? Dat gebeurt toch niet echt?!

Dat zelfde geldt trouwens ook voor mamalena. :hug:

Fabiënne :inlove:

Tilly, Foei, spijbelen mag toch niet :naughty: :mrgreen:

Dat huishouden heb ik even links laten liggen dit weekend.

Gisteren ben ik met mirretje naar Amsterdam geweest. 't Was super gezellig, alleen een beetje jammer dat het weer niet super was.

Vandaag was dat wel het geval, dus ben ik met Julian en zijn papa de hele dag buiten geweest.

@Joos wrote:

Wawa, het is wel rustig inderdaad. Jane is op vakantie hè, die zal zich binnenkort wel weer laten zien. Femmie heeft het super druk met de tuin e.a. Booki heb ik pas nog gesproken, zij had ook vanalles aan haar hoofd. Druk druk druk, maar ze beloofde binnenkort wel weer langs te komen. Charissa weet ik niet, ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Loïs gaat.

En Wawa, ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat! :-*

Zit niet zo lekker in mijn vel. Heb gisteravond wel een supergezellige middag en avond met mijn vriendin gehad. Voor de rest pieker ik de laatste tijd erg veel. Ik kan alles een beetje lastig loslaten. Ik wil nog erg veel in huis doen, maar ik ben zo moe. Vandaag de hele dag in de tuin gewerkt. Alles ziet er weer super uit, maar ik trek het bijna niet :oops:
Het mooie weer helpt gelukkig wel. Vanaf donderdag ook minder druk op het werk, dus daar ben ik ook wel heel erg blij mee.

Ik leef nog hoor :mrgreen:

even een update:

Met Loïs gaat het goed, is afgelopen maandag geholpen aan haar amandelen en is daar goed van hersteld :thumbup:

Verder hebben jullie het hier over volgende kindjes en daar ben ik totaal niet mee bezig. Ik heb dus even afstand genomen. Een volgend kindje komt hier niet of ooit, maar om dat allemaal te lezen, dat trek ik even niet. Dat is mijn gevoel en heeft niets met 1 van jullie te maken. Ik kom vanzelf wel weer langswaaien :-

En vooral lekker door blijven over de nod’s e.d. en ik duim voor degene die bezig zijn met een volgende ronde. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Ik gun het jullie echt enorm omdat jullie stuk voor stuk toppers zijn :inlove: :-

Verder gaat het met mij met ups en downs. Ik moet heel erg wennen aan mijn vrije tijd die ik 1x in de 2 weken heb als loïs bij T is. Ik doe dan wel van alles met vrienden maar ik sta stipt zondags om 15.00 uur voor de ramen te kijken of loïs al weer wordt thuisgebracht :oops:

Fijn wat van je te horen. Hopelijk heeft de operatie geholpen.

Blijf je wel een beetje mee schrijven? Of ga je ons cluppie verlaten :cry:

Ik snapte al niet waarom ik geen PB kreeg, maar snap het nu wel :-*

@Wawa wrote:

Ik ga niet ons cluppie verlaten, maar momenteel even wat minder om even voor mezelf bepaalde dingen op een rijtje te zetten.
T. en ik zijn ook niet echt on speaking terms momenteel en dat maakt het communiceren m.b.t. loïs niet echt makkelijk en ik kan daar heel slecht tegen. Hij brengt haar terug en levert haar 'voor mijn gevoel' af alsof het een pakketje van de tnt is die langs wordt gebracht. Ik krijg niets te horen over hoe haar weekend is geweest en wat ze gedaan heeft e.d. Ik doe de deur open, zij wordt afgeleverd en hij gaat snel weer weg. Dat vind ik moeilijk terwijl ik hier thuis er alles aan probeer te doen om hem bij haar te betrekken. Stuur mailtjes m.b.t dingen die op school zijn, dingen die ze mee heeft gemaakt zodat hij daar op in kan spelen als ze daar is e.d.
Misschien moet ik dat maar niet meer doen, maar ze mist hem zo erg en dan maakt mij verdrietig :cry:

@Charissa wrote:

@Wawa wrote:

Ik ga niet ons cluppie verlaten, maar momenteel even wat minder om even voor mezelf bepaalde dingen op een rijtje te zetten.
T. en ik zijn ook niet echt on speaking terms momenteel en dat maakt het communiceren m.b.t. loïs niet echt makkelijk en ik kan daar heel slecht tegen. Hij brengt haar terug en levert haar 'voor mijn gevoel' af alsof het een pakketje van de tnt is die langs wordt gebracht. Ik krijg niets te horen over hoe haar weekend is geweest en wat ze gedaan heeft e.d. Ik doe de deur open, zij wordt afgeleverd en hij gaat snel weer weg. Dat vind ik moeilijk terwijl ik hier thuis er alles aan probeer te doen om hem bij haar te betrekken. Stuur mailtjes m.b.t dingen die op school zijn, dingen die ze mee heeft gemaakt zodat hij daar op in kan spelen als ze daar is e.d.
Misschien moet ik dat maar niet meer doen, maar ze mist hem zo erg en dan maakt mij verdrietig :cry:

Wat enorm naar. Als vrouw vind je het natuurlijk belachelijk, maar als mama van Loïs kunt je niet anders dan positief te blijven :hug: :hug: :hug: Meis, geen woorden voor, ik wil je wel veel sterkte wensen :-* :-*