Wawa, even een dikke knuffel voor jou meid. Niet te veel denken, dat moet je aan een paard over laten, die heeft een groter hoofd
Nog ff bikkelen dus, en dan na donderdag wat rust in de tent. :hug:
Charissa, poeh jij zit dus ook in heftig vaarwater!
Gelukkig is de operatie van Loïs goed gegaan, hopelijk is ze nu minder verkouden. Hoe is het met haar sleutelbeen?
Ik kan me voorstellen dat je niet echt op nod verhalen zit te wachten als je zelf niet eens meer on speeking terms bent. Lijkt me zo’n nare situatie :hug:
Sterkte meid, ik hoop je toch zo nu en dan ff te zien.
Hoi meiden,
Wil jullie echt even laten weten dat ik er nog ben en net alles heb bijgelezen. Heb een druk weekend gehad en dus niet kunnen beppen.
Vanavond oudergesprekjes op het KDV dus dan weet ik niet of het er daarna nog van komt. Hoop het wel. Lees allemaal dingen waar ik héél graag op wil reageren. (!!)
Tot gauw!!
:-*
Ik ben (ook) aan het werk, maar even een dikke :hug: voor iedereen die het kan gebruiken. Ik lees mee, en kom misschien vanavond nog wel even kletsen.
Mamalena, hoevaak hebben jullie die gesprekjes? Julian gaat nu een jaar naar het kdv, maar zo’n gesprek hebben we nog niet gehad. Wel hebben we uitgebreide overdrachten dus echt mis ik het niet, maar toch. :think:
Tot snel!
Patricia, werkze! Moet je vanavond weer tot zo laat?
Joos, vandaag werk ik tot 23 uur. Morgen ben ik lekker vrij, maar moet wel naar de tandarts. Er is vanmiddag een stuk van mijn kies afgebroken :?
Die gesprekjes op het kdv zijn hier 1 x per jaar in mei. Volgende maand dus weer, verwacht ik. Overdracht stelt bij Nesrin trouwens helemaal niets voor, of is er gewoon helemaal niet.
Bij ons officieel eens per jaar, maar met kleuter twee gesprekken in drie jaar gehad.
Patricia, is jullie kdv van b4kids?
Nog een uurtje en dan ben je vrij. Succes bij de tandarts morgen.
Wawa bij jullie dus ook niet elk jaar.
In praktijk inderdaad niet. Vind ik zelf wel jammer hoor.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet verwachten.
contact met andere kindjes e.d.
Volgens mij zit dat wel goed.
Ben ik nog even.
Ik had vanavond gesprekjes voor M en I. Maar we hebben ook een maand of wat geleden de gesprekken bij mij op het werk gedaan. Officieel hebben we 1x per jaar 10-minutengesprekjes en een ouderavond. Opkomst is zeer laag… Op mijn KDV mogen ouders zich inschrijven. Op het KDV van mijn kindjes krijg je gewoon een uitnodiging wanneer je verwacht wordt.
Ik vind de overdracht altijd wel oké hoor, al vind ik een gesprekje toch ook erg fijn. Hoor je toch net iets meer.
Zo, ik heb me een hooikoorts!!! Krijg m’n ogen haast niet open. En een jeuk… :wall: Ik word er gek van. Moet zo gewoon maar naar bed. Kan ik lekker m’n ogen dicht doen.
Kom morgen echt effe bijkletsen. Beloofd. :roll:
Dat hooikoortsseizoen is echt losgebarsten hè.
Sterkte ermee!!
Wij hebben het afgelopen jaar 2 uitnodigingen gehad voor thema-avonden. Helaas hadden we al een afspraak staan dus konden we daar niet naar toe.
Ik ga morgen toch maar eens vragen naar die 10min gesprekken. Ik hoor natuurlijk graag vanalles over mijn kleine vent.
Slaap lekker allemaaaaaaaaal!
Truste meid. Ik drink nog effe m’n wijntje op en ben ook weg.
Toedeloe!
Nee Joos, de kdv van Nesrin is van Catalpa. Gaat Juul wel naar B4kids?
Wij hebben inderdaad ook, naast de 10 min gesprekken, 1 x per jaar een ouder/thema avond. Maar ben er nooit geweest. Geen behoefte aan.
Ben druk, tot donderdag :-*
Even spieken, niet? Tot donderdag dan :-*
Hoi meiden,
Heb meegelezen hoor maar kom net terug van sport en ben echt te moe om te reageren. :oops: Solly :oops:
Zal mijn best snel weer wat meer te kletsen.
Vind jullie nog steeds heel lief hoor!!! :-*
Nog niets? Nou ja, tot later dan maar.
Jane, nog steeds niet terug? :think:
Wawa, geniet van je vrije dag!
Ik ben aan het werk en druk :-*