Wawa, Tilly was er even geweest toch?
Ik zit nu even illegaal vanaf mijn werk dus kan ook niet uitgebreid reageren.
Ik vraag me ook wel af waar iedereen is. Van Femmie weet ik dat ze nog steeds druk met de tuin is en dat het allemaal een beetje tegen zat.
Werkze Patricia!
@Joos wrote:
Ik vraag me ook wel af waar iedereen is.
Ik maak me eerlijk gezegd ook wel een beetje zorgen over Jane. :roll:
Patricia, werkze.
Joos, werkze.
Tilly, uitrustze.
Femmie, tuinklusze
Ikke, luilakze

Ik ben hier, alleen ook erg druk…
Doe mijn best om zo snel mogelijk weer even wat te schrijven en wat verjaardag foto’s van Jesse te plaatsten in het SF!
liefs!
Ze zal zich vast wel weer melden jho. Ze is wel vaker even afwezig toch?
Druk met werk, studie en de kleine.
Als ze een been had gebroken zat ze nu met haar pootje omhoog en had ze alle tijd voor kok
Marije, leuk! Weer foto’s!!!
@Joos wrote:
Ze zal zich vast wel weer melden jho. Ze is wel vaker even afwezig toch?
Druk met werk, studie en de kleine.
Als ze een been had gebroken zat ze nu met haar pootje omhoog en had ze alle tijd voor kok
Whahaha :mrgreen:
Sorry, lullig, maar wel een grappige opmerking :mrgreen:
Oeh ik bedoelde het niet lullig :oops:
Ach dat zal Jane ook wel snappen toch…
Nu ik het nog eens lees staat het wel een beetje raar inderdaad. :mrgreen:
Ik mis de gezelligheid hier wel hoor :oops:
Ik ook wel.
Hoi lieve meiden,
Hier eindelijk even een beetje rust om te komen kletsen.
Maar inderdaad er is niet heeeeeeel erg veel om op te reageren.
Femmie nog niet weer gezien en Jane ook niet. Ze zullen zich hopelijk snel weer eventjes melden hier. Is wel stilletjes ook zo zonder hen.
Joos, jij dus illegaal bezig geweest vandaag :naughty: :mrgreen:
Maar hoe gaat het daar? Ben je inmiddels al een dag meer aan het werk? Jou ouderschapsverlof zou toch bijna aflopen, of :think: Ik ben een beetje slecht in het onthouden van alles maar weet nog wel dat je het had over meer gaan werken.
Hoe gaat het met Julian? Nog steeds een vrolijke mannetje?
Mamalena, jij ook al zo druk met van alles en nog wat?
Hoe gaat het momenteel thuis? En de therapie?
Hoe is het met jou mooie meiden?
Marije, ik ben benieuwd naar de foto’s!!! Zag ook een hele gave foto van jou samen met Jesse of hyves :inlove:
Hoe gaat het met Thyme, ook alles goed? En met jezelf?
Wawa, jij een lekker dagje gehad vandaag? Een beetje rust kunnen nemen of toch vooral erg druk geweest? Jij morgen ook vrij?
Patricia, inmiddels weer klaar met werken? Ben jij trouwens nog steeds aan het kijken voor ander werk? Of laat je het voorlopig toch even zoals het nu is?
Charissa en Bookimama, met jullie ook alles goed?
Hier alles prima. Luuk begint nu echt steeds meer te lopen, geweldig gewoon :inlove: :dance: Kruipen blijft toch ook wel erg gemakkelijk en vooral voor nu is het nog veel sneller voor hem. Maar hij loopt ook al behoorlijke stukken en heeft er dan veel lol in :mrgreen:
Verder blijft het een mannetje met behoorlijk wat pit en een overduidelijk en sterke eigen wil. Kan er achteraf altijd wel om lachen maar als hij weer zo’n bui heeft… :evil: :mrgreen:
Wat dat betreft kan niemand zeggen dat Nick en Luuk niet op elkaar lijken want Nick is precies zo. Vandaar dat ik echt vaak geen tijd en puf heb om te reageren. Ik geniet van mijn mannen maar had bijvoorbeeld vandaag echt alle energie en geduld nodig om de dag tot een goed einde te brengen. En het is weer gelukt :mrgreen:
Morgen ga ik als het goed is weer naar het ziekenhuis om opnieuw bloed te prikken. 's morgens een keer en dan 's middags de tweede keer. Na afloop een afspraak maken om de uitslag te bespreken over ongeveer een maand.
Nou meiden, ik geloof dat ik weer een beetje bijgekletst ben. Jullie zijn weer aan de beurt :mrgreen:
:-*
@Tilly wrote:
Nou meiden, ik geloof dat ik weer een beetje bijgekletst ben. Jullie zijn weer aan de beurt:mrgreen:
:-
Een beetje?? :mrgreen: Flink stuk tekst! :thumbup:
Ik vind één klein jongetje al vermoeiend af en toe (in positieve zin), laat staan als je twee van die boeven hebt. Ik snap dat dat veel energie kost.
Je gaat ook weer een spannende tijd te gemoed! Heel veel sterkte! :-
Met Julian gaat het goed hoor. Hij is een lekkere boef die het klimmen heeft ontdekt.
FOTOOOOOOO"S en filmpje!
Tilly, wat een lap! :thumbup: Wat goed dat Luuk steeds beter gaat lopen zeg! Hier ook erg druk met die twee jongens maar zou het niet kunnen missen! :inlove:
Tilly, jij bent weer helemaal bij indd :thumbup: Leuk joh dat Luuk nu zo goed loopt. Druk, dat wel, maar heerlijk toch?
Gisteren was mijn geschatte nod, maar ik heb nog geen :evil: gezien.
En ik ben vrij vandaag en als het goed is wordt het mooi weer! :dance:
:-*
O ja, Tilly succes op het zhs!
Waaaaaaaaaaaaaaaa Patricia!! Spannend!!! Ben je al van plan om te testen?
Tilly, hoe ging het vandaag?
Marije, ik ga zo de foto’s en het filmpje bekijken. Eerst nog even een hapje eten zo.
Wat was het heerlijk vandaag hè! Julian heeft ook zo genoten. Lekker de hele dag buitenspelen. Hij was zo moe dat hij nu al op bed ligt. Normaal gaat hij er pas rond een uur of 8 in.
Waarschijnlijk kom ik vanavond nog wel even beppen, maar mocht er iets tussenkomen, dan meld ik me alvast af voor de komende dagen.
We gaan morgen naar mijn schoonouders. Maandag komen we weer thuis.
Tilly, wij waren dit jaar niet vrij met Goede Vrijdag. Wel een gezellige dag gehad hoor.
Gister nog druk geweest voor kleuter. Ze moesten allemaal iets voor het Paasontbijtbuffet in de klas meenemen.
Zo gezellig. Vandaag heeft mannetje gesprek gehad bij de juf en hij doet het erg goed.
Ze gaan hem extra in de gaten houden op dat gebied.
Tilly, heerlijk dat je mannetje aan het lopen is. Daar zat jij ook een beetje op te wachten toch?
Dreumes loopt behoorlijk veel, maar vooral daarheen waar hij wil. Ha ha ha.
Joos, vanaf drie jaar worden de meeste kindjes wat rustiger en met vier is het een eitje, want dan zijn ze de hele dag op school. Hi hi hi.
Hier komt dus een elftal!
Marije, inderdaad soms druk, maar inruilen of missen. Ho maar! Het is veel te gezellig.
Patricia, niet per ongeluk nu al zwanger. Hi hi hi, zou gezellig zijn.
Tilly, hoe was het bloedprikken? Ik hoop, dat alles goed was.
Joos, veel plezier, maar ik hoop je vanavond nog even te zien.
Hoi, hier even een teken van leven. Sorry voor mijn afwezigheid, maar ben druk met vanalles.
Heb wel wat bijgelezen, maar is teveel om op alles te reageren, dus ff korte reactie op iedereen. :-*
marije, nog proficiat met de verjaardag van jesse meid!
joos, veel plezier van het weekend.
patricia, spannend meid, maar mag ik vragen van welke cyclusduur je uitgegaan bent?
jane, fijne vakantie gehad? Wat ben je lang afwezig, druk met werk?
tilly, wat leuk dat luuk voort loopt
En zo’n buien je mannetjes. :o
En hoe was het in het zkh?
mamalena, hoe gaat het met je hooikoorts?
wawa, hoe is het met jou meis?
charissa, wat een verhaal meid, je hebt ff genoeg aan jezelf. Doe het maar rustig aan en je mag hier altijd van je afschrijven hoor.
bookimama hoe is het met jou?
Wawa, hahaha nou een heel elftal komt hier niet, ik zou al dolgelukkig met een duo zijn.
Heee Fem! Leuk om jou ook weer even hier te zien! :-*
Ik zit x-factor te kijken…die Roan is wel een lekker hapje hoor :drool:
@Joos wrote:
Wawa, hahaha nou een heel elftal komt hier niet, ik zou al dolgelukkig met een duo zijn.
Nou ja, elftal is overdreven, maar ja met een derde in de toekomst hebben we natuurlijk wel kans op vier kids :wink: met schoondochters erbij is dat toch wel bijna een elftal :lol: :lol:
Was jij vandaag trouwens wel vrij?
Ik ben altijd op vrijdag vrij :dance:
Grote gezinnen zijn volgens mij weer ‘in’ ofzo. Ik zie het heel veel in mijn omgeving dat een gezin bestaat uit 3 of 4 kinderen.