*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Hoi meiden!

Ik was uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Ik zit nu dus op dag 30 en nog steeds niets. Ik baal er wel van. Zwanger kan ik niet zijn, wel hebben condooms gebruikt en er is ook niets wat op een zwangerschap lijkt.

Oh ja, als het aan mij ligt komen hier ook 3 of 4 kids, maar O. wil het bij 2 laten. Ach, eerst maar eens zorgen dat er een 2e komt.

Femmie, jij ook nog geen :evil: gezien?

Hoe is het verder met iedereen? Jane, al terug?

:-*

he he geen zorgen maken om mij hoor.

Ik heb alles nog heel beetje rib gekeneusd dus lachen en hoesten doet wat pijn.

Ik ben er, maar wij kwamen op een woensdag terug en hup donderdag meteen aan de slag tot gisteren avond. Ik had beter verlof op kunnen nemen, nu heb ik geschoven en ben dus kapot. Geen dag vrij meer gehad. en ik KOK alleen op mijn vrije dagen. sorry meiden dat ik zo lang niets van me heb laten horen.

Joos mooi deeltje hoor. Ik heb nog niet echt bijgelezen, maar dat kom ik nog goed maken. het huishouden ligt ook al een week te wachten.

liefs

@patricia26 wrote:

@Joos wrote:
Ze zal zich vast wel weer melden jho. Ze is wel vaker even afwezig toch?

Druk met werk, studie en de kleine.

Als ze een been had gebroken zat ze nu met haar pootje omhoog en had ze alle tijd voor kok :wink:

Whahaha :mrgreen:
Sorry, lullig, maar wel een grappige opmerking :mrgreen:

Ja ja gezelligheid ten koste van mijn afwezigheid. Maar het klopt wel Joos. soms denk ik wel eens brak ik maar een been dan kon ik even lekker thuisblijven nietsen en vooral lekker KOKKEN. Zwanger worden is ook een optie lekker in die wachtweken elke dag kopje koffie en KOKKEN maar.

Patricia wel onregelmatig dan he? Het zal een van deze dagen wel gebeuren.

Liefs

@jane wrote:

Patricia wel onregelmatig dan he? Het zal een van deze dagen wel gebeuren.

Liefs

Ja helaas :? Zeker gezien d evorige cyclus 21 dagen was.

Fijn dat je er weer bent Jane! En sterktemet je rib :hug:

he jane, fijn dat alles goed is, sterkte met je rib,

marije en booki, leuke fotos meiden.

patries, ik baal met je mee meid, hier ook geen ongi. Heb echt goed de pest in vandaag, gister had ik nog wel enige hoop dat mijn ongi een dag vertraging had opgelopen, maar nu ook nergens niets te bekennen en ik geloof ook niet dat het nog gaat komen. Vriend denkt van wel vanwege mijn humeur, maar dat komt gewoon omdat ik er geen vertrouwen in heb. Zie weer een zkh traject voor me met de nodige echo’s en moeilijk doen met werk, heb daar helemaal geen zin in. k*tzooi. Heb ook geen idee hoe lang ik nu weer moet gaan zitten wachten, zit hier zo ongelovelijk mijn tijd te verspillen, als die arts gewoon in januari begonnen was met pillen was ik misschien inmiddels wel zwanger, maar zie nu het leeftijdsverschil tussen dana en een brusje alleen maar groter worden, ALS er ooit wel een brusje gaat komen, want ik zie het vandaag ff echt allemaal niet meer zitten

Meiden, wij zijn weg. Ik ben alleen niet fit. Zit tegen keelontsteking aan.

Tot maandag :-*

Wawa beterschap en veel plezier.

Femmie :hug: Natuurlijk baal je ervan. Logisch. Maar ga geen rare dingen zeggen want een brusje komt er zeker!!! Natuurlijk zou het veel fijner zijn als het allemaal soepeltjes verloopt, maar ga niet bij de pakken neer zitten. Is ook niet leuk voor Dana :wink: :hug:

Verder niemand hier??

Ha meiden, ben ik weer. We hadden een zwaar computerprobleem. Soort virus wat we niet kunnen opsporen. Heel irritant :evil: Alles eraf gegooid en geprobeerd te herstellen. Hoop dat het gelukt is. :pray:

We gaan zo naar m’n schoonouders (hoi…) dus ik kan hier niet lang zijn. Komt er iemand hier vanavond nog langs? Lijkt me wel gezellig om even bij te beppen.

Hopelijk tot dan.

Hiep hoi m’lena :smiley: 8)

Ik ben aan het werk. Nog steeds niet ongesteld geworden…

Hoi meiden,

Allemaal beetje kunnen genieten van het heerlijke weer de afgelopen dagen?

Mamalena, ik ben er nu om te kletsen maar later op de avond visite dus dat gaat hem niet worden denk ik.

Hier ook computer problemen en niet zo’n klein beetje ook. Ben blij dat we ook een laptop hebben anders kon ik helemaal niet meer Kokken!!

Van de week maar eens kijken of we de computer weg kunnen brengen, ben alleen bang dat hij goed kapot is.

Hoe is het verder bij jou? Was het een beetje gezellig bij je schoonouders?

Wawa, je blijft een beetje kwakkelen met verkoudheid en je keel. Of heb ik het mis. Balen zeg, is echt niet leuk :naughty: Hoop voor je dat het mee mag vallen en je toch snel weer op mag knappen.

Hoop dat je ook kunt genieten van het weg zijn. Ben je echt een weekendje weg dan?

Femmie, eerst maar eens een dikke :hug: Het is ook niet leuk meid om weer het hele scenario voor je te zien zoals de vorige keer. Maar toch gint het toen uiteindelijk best vlot meid!! Hoop dat je een beetje uit je dip kan komen en het weer met hoop de toekomstig tegemoet ziet! :-

Patricia, bij jou dus ook nog niks te bekennen. Balen zeg. Is toch echt niet leuk hè als je niet weet waar je aan toe bent. Hoop dat de :evil: zich snel aandienen zodat jullie saampjes aan de slag kunnen. :wink: :mrgreen:

Jane, auwie een gekneusde rib. Dat is niet fijn :hug: Verder alles goed? Ben je nog vrij geweest dit weekend, lekker van het weer kunnen genieten?

Hoe is het met die mooie kleine man van je?

Marije, hoe is het met jou meid? Jij ook een fijn weekend gehad of…?

Wil het werken ook nog steeds lukken, hou je het een beetje vol? Best veel hè? Hoelang moest je nog voor je weer je eigen uren krijgt?

Joos, ook met je mannen van het weer kunnen genieten? Morgen ook nog lekker vrij hè?!! Verder alles goed?

Charissa, Bookimama een dikke :-
voor jullie.

Hmm, heb ik nu iedereen gehad? Hoop het maar…

Hier alles goed. Lekker weekend achter de rug en heerlijk genoten van het weer. Wat is dat toch fantastisch zeg!! Kids de hele dag buiten, super gewoon!!!

Nou meiden, fijne avond allemaal nog. Gaan jullie morgen nog wat bijzonders doen??

Jij hebt je best gedaan tilly. Heerlijk dat mooie weer. Ik heb voor owen zaterdag een zandbak gekocht, ik kan het iedereen aanraden. Ik lekker in de tuin huiswerk maken en hij, eerlijk waar, uren in de zandbak.

Lieve patricia en femmie. ik duim voor jullie duiveltjes.

Femmie echt het komt goed hoor en je bent niet je tijd aan het verdoen. Het is een teleurstelling dat er straks een leeftijd verschil is en dat je daar niet zelf voor hebt gekozen. Kop op geniet van het mooie weer en je prachtige dochter en niet teveel gaan zitten wachten.

wawa veel plezier met waar jullie heen zijn. en beterschap misschien hooikoorts ik heb er ook meer dan anders last van.

hier naar ouders brunchen.

m’lena was het leuk gisteren.

voor iedereen een fijne tweede paasdag en een dikke zoen

Femmie, ik snap je gevoel. Ik hoop, dat het snel raak is meid.

Patricia, al ongi?

Tilly, lekker he, de kids buiten. Inderdaad veel meer dan anders aan het kwakkelen.

Jane, hier de zandbak juist weggedaan na afgelopen zomer. Pfoef, wat een rotzooi als ze wat ouder zijn.

We waren niet echt weg, maar logeren bij mijn ouders. Nog steeds ziek helaas. Hopelijk morgen opgeknapt, want ik moet weer werken.

Hallo!!

Gisterenavond lichtelijk ingestort…

En hier juist lang leve de zandbak, hoor. Nog wel. 2 hele blije meisjes die taartjes voor me bakken.

I zit nu in de tuin op me te wachten. We hebben een grote paddestoel met raampjes en een deurtje (daar woont dus echt een kabouter in hè… :roll: ) en nu gaan we een tuintje voor 'm maken met een waslijntje (met muts die te drogen hangt natuurlijk) en een hekje enz enz. I is helemaal opgewonden ervan. Schatje. Ben er weg van. Kan haar niet te lang laten wachten.

Toedeloe!

Mamalena, kleuter gebruikte het als opslagplaats voor zijn slakken en aan het einde van de zomer zaten er nesten vol slakjes :shock: :shock:

Ik ben ook weer thuis!

Morgen ga ik weer lezen en schrijven, ik ga nu nog even bankhangen en dan mijn bed in :zzz:

@Wawa wrote:

Mamalena, kleuter gebruikte het als opslagplaats voor zijn slakken en aan het einde van de zomer zaten er nesten vol slakjes :shock: :shock:

Oh, dat vind ik ook wel echt iets voor hem. Toch schattig. :inlove:

Tuintje is leuk geworden. Nog niet af, maar al wel leuk. Zal wel ee n plaatje neerzetten als het wat meer klaar is.

Kan 20 graden worden vandaag, maar zie er nog niks van. :think: Jullie?

Hoi meiden hoe is het met jullie allemaal??

Wawa, hoe is het nu met je keel?

Ik ben ongesteld geworden :dance: 32 dagen. Duurde voor mij erg lang, mar eigenlijk valt het nog best mee natuurlijk. Dus, we gaan de eerste ronde in :shock: Ik weet alleen niet zo goed waar ik nu vanuit moet gaan. Ik hou het maat even op 30 dagen denk ik. Joos, wil jij mijn nod op 13 mei zetten?

M’lena, hier is het zonnetje al aardig aan het schijnen hoor! Ik ben nog niet buiten geweest, maar volgens mij is het best lekker.

Ik ga nu eerst even stofzuigen.

Oh ja, Nesrin werd vandaag om 10 uur wakker :shock: :mrgreen:

Jij boft met Nesrin :mrgreen: . Fijn, dat je ongi bent geworden. Ik ga hard duimen, dat het snel raak is.

Mamalena, inderdaad een actie voor onze kleuter :lol: :lol:

nou mamalena, die zon kan je niet gemist hebben vandaag hoor! Heb je ervan genoten?

patries, wat fijn meid dat het alsnog gekomen is, compensatie van de te korte cyclus van vorige keer geweest ofzo :wink:

Nou hehe kan je er eindelijk voor gaan he. Ga je ook pas per nu stoppen met die medicijnen dan?

joos, welkom thuis en tot vanavond

wawa
, vandaag gewerkt? Weer wat opgeknapt?

jane, wat heerlijk dat owen zich zo goed vermaakt en jij in het zonnetje kan leren!

tilly,
jij ook zo heerlijk buiten geweest met het weertje, lekker is dat toch he!

zandbak, heerlijk meiden. Ik had laatst dana in het gras. Ze was helemaal geobsedeerd door een grassprietje :inlove: en daarna lekker samen buiten boterhammetje eten onder de parasol, lekker smikkelen. Heerlijk, dat zijn echt de momenten waar ik naar uitgekeken heb :inlove:

Thx voor jullie medeleven meiden. Damn wat heb ik de balen ervan zeg. Had zaterdag echt een off day. Zondag en maandag heb ik me maar volledig op de tuin gestort en lekker van dana genoten.

Maar weet je wat het is, ik was voorbereid op een traject gyn, dan komt dat stom lijf aan met een cyclus van 30 dagen. Dan denk je, hieperdepiep hoeree weg met traject gyn we kunnen het zelf en nu loopt mijn lijf me weer te flessen. Je wil niet weten hoe ongelovelijk frustrerend dat is en wat een onzekerheid het met zich meebrengt als je lijf niet doet wat het hoort te doen. En dan alle bijkomstheden, ik gister in de tuin lekker mijn hotpants aan, ben ik bezig, zie ik ineens die overbeharing onder mijn broekje uitkomen, die zat er nooit en ik sta daar niet bij stil, maar schaamde me kapot. Ben het meteen gaan scheren, maar vind het zo erg al die haren overal, voel me zo weinig meer vrouw met dat en geen cyclus :cry: Snap er ook geen bal van, heb enorm opgeblazen gevoel vanonder en een beetje druk of gewoon wat lompere stap zetten doet gewoon zeer aan mijn bm. dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.

Morgen ga ik de gyn bellen. Ben benieuwd wat ie te zeggen heeft. Ben bang dat ie weer gaat zeggen, wacht maar ff af, kan toch wel dat je lichaam gewoon eens een cyclus overslaat bla die bla. Ik heb me voorgenomen dat ie wel met een verdomd goeie verklaring moet komen om me nog langer te laten wachten, anders ga ik zeggen dat ik het beu ben zo met al dat gewacht en niets doen vanaf januari (hoop ik), als ik hem al te spreken krijg. Zal wel weer een belafspraak worden op een werkdag dat ik eigenlijk de telefoon niet aan kan nemen omdat ik spreekuur moet draaien ofzo :wall:

(sorry voor de negativiteit, maar dit is dus gewoon een greep van wat er onder andere in mijn hoofd omgaat en waarom ik er zo’n hekel aan heb om dat traject weer in te moeten gaan, zie alleen maar beren op de weg heel de tijd, en maak het mezelf zo moeilijk op die manier, maar krijg het gewoon niet omgedraaid :cry: )

Lieve Femmie,

Schrijf het hier gewoon van je af meid. Zelf ben ik ook altijd heel erg gevoelig voor dipjes. De ene persoon kan makkelijker relativeren en over dingen heen stappen dan de ander. De ene gaat pas na 4 jaar zwanger proberen te raken eronderdoor, de ander raakt na de eerste maand al depressief. We zijn allemaal anders en schrijf gewoon lekker wat je denkt en voelt. Je mag je negatief voelen, maar je mag hier ook gewoon even een lekker potje klagen zonder dat je je schuldig hoeft te voelen. Koppie op meid en als je hem lekker even wilt laten hangen, mag dat ook :-* Ik ben er voor je en ik denk heel veel meiden met mij :-*

Dikke dikke knuf van mij :hug: :hug: