ik kijk uit naar dat ik nog een banner mag gaan maken :inlove: :silenced:
Ha meiden, ik ben er weerrrrr!!! Had wat problemen hier met het net.
Is er nog iemand online? Lijkt me wel gezellig. Ga effe een bakkie inschenken en dan kom ik bijbeppen.
nou, jou koffiezetapparaat doet er lang over! :lol:
ow wat ik vandaag meemaakte, zat met dana in de speeltuin te spelen en waren ook kindjes uit de buurt
zegt er een: “zo lijkt het net of jij nog een baby krijgt”
ik: :shock: “ow ja joh???”
zij: “ja echt, dat lijkt net of er een baby in jou buik zit, of is dat nog van dana?”
ik: “ja”
zij enorm teleurgesteld: ow… nou ja, dan ben je nog gewoon toch wel een beetje dik"
:lol: :lol: :lol: heerlijk, kinderen, maar wat bizar he?!
:lol: Heerlijk hè, kinderen en hun openhartigheid, maar idd erg bizar… :think:
Tjonge, heb ik net koffie ingeschonken, belt een vriendin. Op wo-avond repeteert R altijd en veel mensen weten dat. Ik word zó vaak gebeld dan. Maargoed, dus veel te lang zitten ouwehoeren.
Fem, hoest met jou dan? Nog effe meid en dan mag je voor je echo. Op welke dagen werk jij nu? Kom nog wel eens zowat langs je huisje (osteopaat zit bij jou om de hoek) maar weet dan niet of je er bent. Kom ik nog eens een bakkie doen bij je.
Zal eens wat vragen beantwoorden van jullie:
Hoe het met R en mij is? Ja, op zich wel goed, al merk ik vaak dat het allemaal nog erg breekbaar is en ik nog geen garantie voel. Het vertrouwen is zeker nog niet hersteld en ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren. We zijn dus al wel weer intiem geweest. Fijn om te ervaren hoe het was/is om samen te zijn zoals we vroeger waren. Maar ik heb menige traan gelaten. Het maakt veel beelden in m’n hoofd los, waar ik liever niet aan denk maar waar ik ook niet aan ontkom. Vertel dit ook aan R, hoor. Vind dat hij dat allemaal moet weten. Dat het echt niet vanzelf gaat. We zijn nu even klaar met de relatiecoach. Over 6 weken gaan we weer maar de komende tijd moeten we maar eens zien hoe het gaat. We praten wel te weinig, dat merk ik nu al.
Ik loop nog steeds bij de haptotherapeut en daar heb ik echt wel wat aan, al zou ik willen dat dat meer was. Ligt ook erg aan mezelf denk ik; doe te weinig met de oefeningen die ze me meegeeft. Vind daar vaak de rust niet voor.
Met de kindjes gaat het redelijk goed. M is druk bezig te groeien in alle opzichten. Het is een heerlijk kind, maar echt geen makkelijke. Ze praat nagenoeg niet dus ik vaak errrrg gefrustreerd. Kruipen kan ze al een hele tijd als de beste en ze staat en stapt inmiddels ook voorzichtig langs de bank enzo. Wat een verschil met I die echt alles in no-time kon en deed. Die hebben we niet hoeven stimuleren; die deed het gewoon. Maargoed, ze doet het in haar eigen tempo, ook goed. Ze heeft nu ook 8 tanden en 3 kiezen en dat heeft ook voor de nodige slapeloze nachten gezorgd. Wanneer ze haar opgewekte dagen heeft geniet ik intens van haar. Ze is dan zo hyperblij! Helaas heeft ze zo’n heftig karaktertje dat ze ook zat momenten heeft dat ze niet te houden is, zo boos en gefrustreerd is ze dan. Hopelijk duurt deze fase niet al te lang, want het zo’n schatje…!
En I doet het ook heel goed. Ze heeft sinds 1,5 week een hoog en groot bed en…heeft ze ook 's nachts geen luier meer aan!! Trots ben ik!! Ze is al bijna 1,5 jaar overdag zindelijk. Alleen voor de nacht was het wat onhandig omdat ze nog in een ledikant sliep. Ik denk dat ze al veel langer ‘droog’ kon slapen alleen hebben we het nooit uitgeprobeerd. En nu alles in één klap. Ze doet er zelf heel nuchter over. We maken haar dus ook niet wakker om 23.00 ofzo; ze kan gewoon haar bedje uit als ze moet plassen. Dat heeft ze denk ik 2x gedaan en de rest van de keren slaapt ze door. Lekker meissie van me! Verder is ze enorm haar grenzen aan het verkennen en dat legt nogal eens wat druk op de gezelligheid hier. Moeilijk hoor, om niet heel boos te worden terwijl je zelf heel moe bent en ze ècht moet gaan slapen… En dan blijft het ook niet altijd leuk tussen R en mij…
Ik ben wel echt helemaal verzot op die twee meiden hoor. Het zijn m’n kanjers. Ben zo trots op ze!
Wil graag op jullie reageren, maar zie dat de tijd dringt. Kan niet al te laat naar bed; moet werken morgen.
Misschien tot zo nog. Eerst effe dit posten.
Wawa, balen joh van die kinderopvang. Maar waarom heb je hem eigenljk niet meteen ingeschreven dan? :think: Had je gen idee van de lange wachtlijsten?
Wat me er nu weer aan herinnerd, volgens mij moet ik zeer binnenkort op zoek naar een school voor Nesrin :o
M’lena, fijn dat je ons weer helemaal op de hoogte gebracht hebt. Klinkt allemaal niet makkelijk, uiteraard, maar jullie komen er wel!!
Fem, nog maar 1 dagje wachten!! :inlove:
Kan het zijn dat Nesrin al in de peuterpubertijd zit? :think: Het enige wat ik nog hoor ik NEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEE !
@patricia26 wrote:
Wawa, balen joh van die kinderopvang. Maar waarom heb je hem eigenljk niet meteen ingeschreven dan? :think: Had je gen idee van de lange wachtlijsten?
Ik heb november ingeschreven toen we nog niet eens probeerden om zwanger te raken!!!! Dus ruim 1 jaar en 3 maanden voor het moment, dat we opvang nodig hebben :?
Oh sorry, je hebt/krijgt nu zoveel kids Ik haalde ze door elkaar
Zijn er niet meer bij jullie in de buurt?
Femmie veel plezier vandaag!! :inlove:
Ik ben zo benieuwd hoe ver je bent!
JAAHAA femmie today is the day, meid ik duim dat alles goed is en dat er een prachtig wurmpje in je buik aan het groeien is. hier draaien ze hoor. de duimen dan. :-*
Nou ja dat kind in de speeltuin haha en je bent helemaal niet dik. brutaaltje of zouden ze het stiekem aanvoelen.
M’lena wat fijn om een update te lezen van jou en de meiden. Tsja en mannen zijn niet van die praters tenminste wij praten hier ook nooit haha :oops: ja over koetjes en kalfjes, maar ik vind dat heerlijk. Behalve dan als ik last heb van de hormonen dan vind ik het ineens vervelend dat hij nooit eens vertelt wat er in hem omgaat. :oops:
Wij praten nooit meer over hetgeen er toen is gebeurd, soms dan gooi ik het nog wel eens voor zijn voeten. Het gevoel zal altijd de kop op blijven steken.
wawa meid je staat vrij machteloos he? Je wil de kids natuurlijk op één verblijf houden.
Patricia ik had dat ook ik heb owen nog voor niets opgegeven. Gaat nesrin dalijk naar de peuterspeelzaal?
ik heb vandaag een late dienst en dan heerlijk drie dagen vrij :dance: ben ik aan toeeeeeeeeeee.
liefs
Lekker vooruitzicht Jane :dance: Ik ben ook 3 dagen vrij en morgen komt mijn neefje logeren, altijd leuk.
Nee, Nesrin gaat niet naar de peuterspeelzaal. Ik heb er wel over getwijfeld, maar doe het niet.
Op maandag is ze bij mijn ouders en op woensdag en donderdag op het kdv. Dan zou ze dus of dinsdag of vrijdag nog naar de psz gaan, en dat vind ik teveel worden. Voor haar, maar ook voor mij :oops: Ik heb geen zin om voor die paar uurtjes heen en weer te gaan rennen, en bovendien denk ik dat ze op het kdv al genoeg leert en met andere kindjes speelt.
Als ze 3 is, gaat ze wel naar een soort kinderclub voor Turkse kindjes. Dat is 3 uurtjes op zaterdagochtend voor kinderen van 3 tot 7 jaar. Ze leren daar de Turkse taal en zijn bezig met Turkse spelletjes en tradities.Mijn man vind het belangrijk dat ze daar toch iets van mee krijgt.
Femmie, ben je al zenuwachtig? :inlove:
owwwwww meiden, ik ben zeker zenuwachtig :shifty: en ook erg nieuwsgierig hoe ver ik dan eigenlijk ben. Kwam ff kijken of het wel echt 3 uur was, begon te twijfelen, maar 3 uur dus idd. Heb verder ff weinig gelezen, zijn enorm druk met de tuin wederom, doe ik snel weer. :-*
Thx voor jullie medeleven wederom, is leuk :inlove:
voorzichtig in de tuin hoor :naughty:
jee drie uur dat is nog even wachten. Ik ben dan aan het werk maar misschien kom ik even spieken ben ook wel erg nieuwschierig hoe lang al, als het 6 weken is dan zie je al een knipperlichtje super zou dat zijn he.
patricia wat een leuk idee die kniderclub zouden ze dat ook voor suri kindjes hebben. Ik zou het zo leuk vinden als owen ook die taal leert spreken. Ik ga eens neuzen.
Owen gaat niet naar het kdv en hij heeft nog wel wat te leren als speelgoed en aandacht delen de stap naar school zou te groot zijn.
xx
Heb je Owen wel al ingeschreven voor de psz dan?
nop :oops: ik zal eens bellen.
:snooty: :naughty: :mrgreen:
Goeiemogge meiden,
Alles oké hier?
Femmiiiiiieeee, ik ga aan je denken meid!!! Ben bijna nerveus voor je, haha! Ga maar lekker een beetje in je tuin bezig zijn (ruuuustig aan!) en dan is het zo 3 uur.
Wij gaan nu effe naar onze grote tuin om te kijken of het gras al ontkiemt is. Die hoosbui van gisterenavond kwam als geroepen want het was behoorlijk droog. Kom straks nog wel. Toedeloe!
Owen is ingeschreven we krijgen maandag as al een rondleiding en hij mag september al beginnen na de zomervakantie. Het kost 47 euro voor twee ochtenden van 8.45 tot 11.45 ik weet alleen niet welke dagen ik moet gaan kiezen. Er is geen wachtlijst, maar het is ook in een piepklein dorpje hier vijf minuutjes vandaan. Het ligt precies tussen ons huis en dat van ouders in dat is makkelijke met halen en brengen.
femmie weer een uur voorbij :-*
liefs
Haha, je hebt er meteen vaart achter gezet! :thumbup: 47 euro per maand of per week? :think: