per maand is dat veel of weinig geen idee. voor twee ochtenden
Hoi meiden,
Even een teken van leven. Ben echt te druk om te lezen en reageren. Hoop snel weer tijd te hebben.
Femmie veel plezier meid vanmiddag en vreet jezelf niet op van de zenuwen hè?!! Is ook zo sneu als je half aangegeten vanmiddag bij de echo komt :mrgreen:
:-*
@jane wrote:
per maand is dat veel of weinig geen idee. voor twee ochtenden
Ik vind het heel erg meevallen! :thumbup:
Hoi Tilly! :-*
:shifty: :shifty: owwwwwww meiden, nog een krappe 2 uurtjes ik ben zo nerveus!!!
En geen zorgen om de tuin hoor. Als iemand fobisch is iets op te lopen aan wat dan ook ben ik het wel, mijn taak bestaat in het aanbieden en van eten en drinken en zeggen of ze het wel goed doen allemaal :oops:
jane vanaf welke leeftijd gaan ze naar de psz? Ik vind het niet duur klinken, als ik het vergelijk met kinderopvang :roll:
mamalena hoosbuien genoeg voor je gras. Hier komt het niet zo gelegen eigenlijk, de tuin is een blub geworden, bah bah, werkt niet handig zo voor de mannen.
patricia wat leuk dat nesrin naar een turkse kindjesclub kan. Zo krijgt ze idd van beide culturen wat mee. Goed hoor!
jane lekkerrrrrrrr 3 dagen vrij! Heerlijk joh, ga je nog wat leuks doen?
tilly
wawa joh jullie waren er dan echt wel op tijd bij zeg. Echt te zot dat dat zo kan, wat jane zegt, gat in de markt dan!
patricia nesrin zit vast in de “ik ben bijna twee en zeg alvast neeeeeeeeeeeee” fase :lol: (oops ik lach erom, maar wrs is het helemaal niet handig voor jou :hug: )
mamalena je mag hier altijd aan komen waaien hoor, op woe en vrij heb ik vrij en het weekend natuurlijk :mrgreen:
Joh en wat een verhaal joh. Je bent wel heel intensief bezig met je relatie. Knap van je (jullie) en dat vertrouwen, dat zal heeeeeeel langzaam weer wat gaan groeien, maar geef het de tijd en dan zal je straks ineens plotseling zien dat het weer goed zit. En die kids van je, ook lekker hoor, ieder kindje heeft nu eenmaal zijn kuren en fasen, maar je bent dol op ze en dat is het beste wat een kleine meid zich kan wensen toch!
Zo, nou inmiddels is besloten te stoppen in de tuin, buienradar geeft niet veel goeds meer af voor de rest van de dag. Jammer maar helaas, de schutting staat iig… DUS!!! we zien de megabende van de buren niet meer!!! :dance: :silenced:
Nou en over een uurtje gaan we weg, springen we in de auto.
Ow ja, dana is vanmorgen op cb geweest, 9300 gram! :o en 75 cm en ze doet het ook supergoed allemaal. Heeft prikjes gehad, och de arme schat zoooooo intens verdrietig, zo zielig, maar daarna ook weer zo snel vergeten en op en top vrolijk weer gewoon :inlove:
Ze heeft ons vanmorgen lekker uit laten slapen en ligt nu wat uit haar ritme in bed, maar goed is niet erg, komt het ook beter uit dadelijk met de echo :oops:
Nou meiden! Ik ben er weer weg van, ik hoop vanavond ff tijd te hebben te posten, wat zeg ik? nee ik MOET gewoon ff tijd maken. Wrs komt vriendin langs vanwie de relatie over is, maar goed ik ga een gaatje zoeken om ff te vertellen hoe het was. Tot snel!!! :-*
Oh fem ik denk de hele tijd aan je, ben zo benieuwd!!!
En Dana al 9300 gram!! :thumbup:
Daar kan die kleine van mij nog eens een voorbeeld aan nemen. Eten is ook drama de laatste tijd. En inderdaad, ik ben bijna 2, zeg nee en doe niet met mama mee, en heb mijn eigen idee, en bemoei je er niet mee! :mrgreen: :o
Nu lijkt het net of ik geen leuk kind heb, maar dat is niet zo hoor 8)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
We hebben een hartje gezien en GEHOORD!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Owwwwwwwwwww en hij is nog zoooooooooo ieniemienieklein! Op dit moment zit de meting op 6 wkn en 3 dgn, maar moet over 3 wkn terug en dan krijg ik de echte termijnecho want nu kan een milimeterverschil al een hele hoop dagen/weken schelen.
Owwwwwwwwwwwww meiden ben helemaal in de wolken!!!
ik ga lekker gewoon een banner aanmaken :mrgreen:
hihi dat staat leuk :inlove:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Heerlijk femmie, gefeliciteerd! :dance:
Nu lekker genieten en inderdaad, prachtig die banner!!
Op welke uitgerekende datum kom je nu uit? Voorlopig dan…
:-*
Was de echo inwendig? :shifty:
En grappig trouwens dat je in de HIJ vorm spreekt hihi :mrgreen:
hij zei 4 januari, maar kok zegt met een termijn van 6.3 op 5 januari, dus hij zal er een dag langsgetelt hebben denk ik :mrgreen:
Enuhm :oops: hij zegt: mag je je daar even omkleden, dus ik kijk hem aan :eh: ja inwendig zegt ie
Dus ja hij was wel inwendig, niet fijn maar goed heb beeb gezien en das me veel waard.
Haha maar ik was ff bang dat ik me helemaal uit zou kleden en hij dan zou zeggen, uitwendig :oops: dus vandaar dat ik het toch maar ff checkte…
en hij, ja kan ook ie zeggen hoor, geen idee wat het worden gaat natuurlijk :mrgreen:
Ben zo blij voor je… Wanneer ga je het je familie vertellen?
op dana’s verjaardag, wil een shirtje gaan laten drukken met een leuke tekst erop:
hoera ik ben 1
en binnenkort niet meer alleen
of zoiets, dus leuke ideen zijn welkom!
en wawa, grammaticatips ook (had al zitten spieken in dat topic wat erover is, erg leuke ideeen daar)
En voor jezelf: ik ben blij, er komt een kindje bij :mrgreen:
:inlove:
FEMMIE, WAT GOEHOEOEOEOEOED!!! YEEEHAAA!!! Ben helemaal hieperdepieper voor je. Feliciteer R ook van me hè!
Ben er weer weg van. Effe de kindjes halen op het KDV.
Breekt in
FEMMIE GEFELICITEERDE MET JE MOOIE ECHO!!!
Breekt uit
thx snips en mamalena :mrgreen:
wat is ie toch mooi zo he mijn onderschrift :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
JAAAA! FEM!!! WAT GOED!!!
ben zo blij voor je!
Andere meiden… reageer even op Fem alleen, ben weg vanavond.
Morgen meer. :-*