*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Ik kreeg een supermooie ketting van pasta! :inlove:

@Joos wrote:

Ik kreeg een supermooie ketting van pasta! :inlove:

Whahaha! Wat een goed plaatje! :mrgreen:

En, wauw een mooie pasta ketting!

Mooie banner ook weer bij jou Joos! :-

Patricia,wat balen dat je cyclus nou zo raar doet! :hug:

Wawa, lekker zeg bitter ballen! :drool: Heb gisteren niet meer naar de finale van X-factor gekeken, was niet thuis… Vanavond kijk ik even op uitzending gemist. Vind het wel terecht trouwens dat Lisa gewonnen heeft, wat een stem! :thumbup:

Enne… IK WIL ECHO’S en BUIKEN ZIEN!!!

Fem, hoe voel je je vandaag meis? Nog maar en paar dagen.:-

Tilly, heb jij weer hè! Toch ongelofelijk dat zoiets voor kan komen.:naughty:

Hoe is het verder met je mannen?

M’lena, de morning after pil… Ben daar een keer zo verschrikkelijk beroerd van geworden. Jij geen last van gehad verder? Wel verschrikkelijk irri zo’n korte cyclus. :wall:

Jane, morgen naar het ziekenhuis… Komt vast goed. :-* Wel erg grappig dat “vriend” denkt weer een jongetje te krijgen! Ik kan me trouwens nu al wel een meisje bij jou voorstellen met van dat prachtige lange kroes haar… :inlove: :inlove:

Charis, kom je wel weer schrijven meis? Anders kom ik je gewoon stalken op Hyves hoor! :snooty: :-*

B’mama, is het vlindertuintje voor je moeder al klaar? Is het mooi geworden? :hug:

ik heb een mooie tekening gekregen van dana :inlove: En een ontbijtje op bed. :mrgreen:

Jane, van harte meid, heb je een leuke dag?

Hihi en vriend die al “weet” dat het een jongetje gaat worden, wel erg leuk hoor dat hij er zo in meeleeft. Veel succes ook morgen, komt helemaal goed :-*

marije vandaag dus lekker verwent, had je de kids voor jezelf helemaal, wat goed en lief van ze dat ze zo een ontbijt voor mama kunnen maken! :inlove:

joos aangemeld bij een stoppersclubje, leuk joh! Dat heb ik deze keer dus niet gedaan, vond het teveel en verder had ik ook pas het idee er echt voor te gaan als ik weer met de clomid ging starten :roll:

patricia balen joh van je ongi. En ook onregelmatig maar hoe onregelmatig is ie nu dan?want ik zie nog alleen 32/26

wawa jaaaaaaaa jij hebt er weer lekker zin in! Manlief naar de friettent en smikkelen maar :wink: Was het lekker?

vrienden ja ik heb met beide even veel. Hij is een goede vriend van mijn vriend en ze kregen dus ongeveer tegelijk een relatie en we konden het altijd goed vinden met elkaar, leuke dingen doen enzo. Nu heeft vriend nog contact met hem en ik nog met beide. Maar goed, het is maar gewoon ff afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.

zwangerschap ow meiden ik ben zooooooo blij als het vrijdag is, dan weet ik hopelijk tenminste waar ik aantoe ben. Heb uitgerekend dat ik dan zeer wrs tussen de 7 en 10 weken zal zijn. Maar jee wat een onzekerheid hier joh, vandaag voel ik me weer helemaal oke, niet meer blehhh, niet meer duizelig enz. wel nog een enkele steek in mijn (.) gehad, maar verder voel ik me helemaal oke. Nja vooruit ben niet op en top fit. Maak me dus best wel zorgen, vandaag ook in de zon gelegen een uur, was in slaap gevallen. Wordt wakker in de brandende zon, maak me nu kei zorgen, want had ooit gelezen dat je bv geen heet bad moet nemen omdat je dan een kunstmatige koorts kan creeeren bij beeb. De zon kan dat natuurlijk ook voor elkaar krijgen :frowning:

Nou ja kort om, was het maar vlgd week :pray:

Jane, zie nu pas dat je vandaag jarig bent :oops:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Verder erg moe en het ontbreekt me aan energie om te reageren. Komt vast de volgende keer wel weer goed.

:-*

Heel kort, drukke, leuke dag gehad en ben nu heel moe.

Joos, kleuter weet het al 5 weken en heeft heel netjes zijn mond gehouden :clap: Aangezien ik zo ziek was, moest ik het hem ook wle vertellen hoor. Hij is zo trots :inlove:

Mamalena, balen van die morning afterpil. Gata het dus weer beter tussne jullie? :pray:

Marije, sterkte meid met die rotdagen, als je ilt, mag je altijd PB-en hoor.

Jane, gefeliciteerd lees ik van Tilly :oops: :-

Femmie, sterkte met al die onzekerheid. Ik lig ook gewoon in de zon hoor. Ik drink alleen gewoon erg goed.

Patricia, balen van je ongi, volgende maand :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :-

Trusten meiden, ik moet morgen weer aan de bak :?

Jane…

Jij bent vast dubbelop verwend vandaag!

Wawa, wat knap van peuter! Volgens mij loopt hij ook van oor tot oor te stralen :inlove:

Fem, die week moet voorbij vliege hè :lol:

Ooh meiden wat was het een heerlijke dag hè. Ik heb echt heerlijk met Juul in de tuin gespeeld. Wat kan je toch uren plezier hebben van een bakje water met een flesje en een dop. :inlove:

JOOOOOOS wat krijgen we nou op mijn verjaardagstaart hahahaha.

Meiden ik ben zo trots op mijzelf Ik heb wel een kalmeringspilletje genomen, maar de spriraal is eruit en volgens de ha kan ik meteen zwanger worden. Ik: ja dat weet ik daar is het resultaat en dat was meteen na de mk die weer vlak na de verwijdering van de spiraal was. Volgens mij als ik vanavond van bil ga met vriend ben ik meteen weer zwanger. :shock: zou wel een treffer zijn dan.

Patricia ik hoop en weet zeker dat het bij jou ook wel snel lukt. Met je vruchtbaarheid is niets mis en ook niet met die van vriend want ook jij hebt het levende bewijs dat het allemaal werkt.

Maar ik duim voor je meid dan het binnen een paar maanden lukt.

wawa heerlijk genieten dat jij aan de bitterballen gaat. Ik zwijmel nog even terug, ik heb vriend ook vaak op pad gestuurd voor iets lekkers haha

Femmie bedankt voor je wensen, ja gisteren hier dubbel feest. Ik heb van Paul een heerlijke ligstoel voor in de tuin gekregen en later op de dag kwam hij met twee bossen bloemen één voor mij en één voor zijn eigen moeder zo lief :inlove:

Meiden wat lief van al die kleine mensjes en hun ontbijtjes op bed. zo schattig dat ze daar al zoveel moeite in steken. schattig gewoon.

Joos en patricia ik voel het wel in mijn buik hoor echt een menstruatie gevoel. Het was inderdaad zo gepiept al die zorgen om niets :oops:

Tilly neem lekker je rust en tot later, wat heeft nick nog gekocht met papa, of heb ik dat gemist?

Marije wat een heerlijke verwendag heb jij voor jezelf gepland. Goed hoor. Je hebt het dubbel en dwars verdient.

Meiden ik ga me maar aanmelden bij een stopgroepje, maar ik kijk wel even of ik dat vol hou. Ik heb niet zoveel tijd en de tijd die ik heb wil ik aan jullie besteden hier. :-*

Liefs

Jane, you go girl! :dance:

Tja… die taart…ik kwam deze tegen, of taarten met lieve beertjes. Ik vond dit meer iets voor jou, of sla ik nu de plank mis :oops:

Leuk dat je je ook hebt aangemeld bij die andere stoppers!

Goedemorgen dames, allemaal lekker geslapen?

Wat is het stil hier. Joos, mijn nieuwe nod voor het lijstje is 7 juni.

Hoe is het met de zwangeren?

Booki

Van harte met je 6 jarig huwelijk meid! :-*

Verder wel bijgelezen, jane goed meid hij is eruit. En zou je al zwanger kunnen zijn? :wink:

Gelukkig, wel hierblijven hoor, was al ff bang dat we je hier kwijt zouden raken :frowning:

En verder was er niet veel bijgeschreven toch?

Hier gaat het wel redelijk, ben echt helemaal gebroken na een dagje werken, mijn ogen hangen op half 11. Ga dadelijk echt op tijd naar bed en morgen dagje vrij gelukkig. Verder veel stress te verwerken gehad. Hele fam. met waterpokken op spreekuur gehad en daarna iemand met open tbc. Ik kon wel janken, wist echt niet meer wat te doen, tot vriendlief met het goede idee kwam om gewoon een van ha’en ff mijn verhaal te doen. Heb ik dus gedaan en ben gelukkig gerustgesteld nu.

Ik zal het lijstje zo aanpassen Patricia, ik kan voor mijzelf ook weer een nieuwe nod invullen.

Het is inderdaad wel rustig overdag, maar de meesten van ons werken hè.

Femmie, brrrr als die enge ziektes, daar zit je nu echt niet op te wachten hè. Waterpokken kunnen alleen kwaad in de laatste weken van de zwangerschap, maar van open tbc schrik je zeker wel. Gelukkig kon de ha je gerust stellen. Hoe was zijn reactie verder? Feliciteerde hij je?

booki gefeliciteerd!

ja b;mama gefeliciteerd

femmie hoe kom je erbij dat ik weg zou gaan. Ik zou jullie nooit inruilen voor een ander groepje, ik heb welleens getwijfeld om te stoppen omdat ik me soms zo schuldig voel omdat ik er niet zoveel ben.

nee paul heefty nachtdiensten we slapen pas morgen samen en dan is het nog maar de vraag. Ik laat het verder even rusten, vind het zo al leuk genoeg met die banners en zo. Mijn beurt komt nog wel :wink:

Fem oh ik zou daar ook helemaal onzeker van kunnen worden. Wij observeerde op mijn vorige werk een HIV client en ik weet echt dat het allemaal save en zo is, maar ik vond het toch een beetje akelig omdat wij hem ook verzorgde en zo. En meer dan de helft van de geditineerde waren wel besmet met hepatiitis en ik ben daarvoor ook ingeent, maar ik waste heel vaak mijn handen en gebruikte mijn eigen kopje omdat ik hen niet vertrouwde met afwassen en zo. Goed dat je ha hebt gebeld goede tip van je vriend. en goed letten op de hygiene.

er zijn toch geen mexicanen bij he :wink:

Joos je slaat de plank niet mis hoor ik vind het lachen, al hoop ik niet dat je een al te slecht beeld van mij hebt :mrgreen: Ik ben op dit moment zo trouw als een hond haha.

meiden tot later,

xx

Even stukje gekopieerd en aangepast van mail aan vriendinnetje: Eigenlijk wilde ik vanavond kokken, maar ik zit enorm verdrietig op de bank. Kom dus wel een andere keer.

We hebben beebje al in november ingeschreven, maar per 1 februari 2010 staan wij als 30ste op de wachtlijst!!! Ik maak me enorm veel zorgen en zit erg in de stress. Graag tips :cry: :cry:

lieve wawa ik begrijp je niet mis ik een stuk in je bericht

ik denk dat wawa het over de kinderopvang heeft jane, maar het ook niet zeker natuurlijk?

zo net ff douche genomen, dat doet een mens wel goed, al ga ik wel zo naar bed.

Vriend is almaar druk in de weer met de tuin en voel me zo schuldig dat ik niet kan helpen :frowning: Maar goed, moet ik niet doen vind ie, hij snapt het allemaal (wat is het toch een lieverd he)

jane ow ja bah joh, ik heb echt smetvrees en inmiddels alweer kapotte handen van het handen wassen en desinfecteren. Ik heb op dit moment echt last van extreme vorm van smetvrees geloof ik :oops:

En mexicanen, haha nee hoor, maar ja wel allert erop hoor op die griep :wink:

Ow en die banners, is ook heerlijk, ik vind het wel een beetje jammer dat ik die spanning deze ronde niet mee heb kunnen maken, maar goed joh ik ben gewoon zwanger! Dus de reden ervan maakt alles goed. Was er ook op een andere manier mee bezig en zou vanwege mijn voorgeschiedenis me toch niet aangemeld hebben bij een andere stopperclub, had erover nagedacht maar was bang dat het te frustrerend zou gaan worden.

joos jaaaaaaaa ik ben gefeliciteerd :dance: goed he :lol:

wawa :hug: meis

ow morgen komt de schutting trouwens! En als het goed is is na het weekend is de tuin een heel eind klaar, dan hoeven we nog alleen gras en plantjes :dance:

Inderdaad de kinderopvang :cry: :cry:

In dat geval heb ik een hele goede tip, over een paar maandjes met twee kinderen aan de hand en een dikke buik huilend op de stoep staan en niet meer weg gaan voordat ze je helpen.

Dat zou ik doen geloof ik even een punt maken, je krijgt toch ook voorang als er al een broertje of zusje zit. Ik bedenk me nu wel dat ik owen nog moet aanmelden bij een peuterspeelzaal :oops: bij welke leeftijd moet je dat eigenlijjk doen???

Maar feb 2010 en dan 30 ste dat kan je toch niemand verkopen zeg, dan moet je daar een verblijf starten gat in de markt.

:hug: wawa

ja jane dan heb je wel een punt, ben alleen bang dat ze er weinig mee zullen doen :frowning:

Maar is idd van de zotte zo’n lange wachtlijst. Ik hoorde toen bij dana van mamalena ook dat ik die van hun niet hoefde te proberen ivm anderhalf jaar wachttijd :o

Ik snap het af en toe ook niet waar het hem in zit hoor.

Maar wawa is een gastouderburo misschien een tijdelijke optie? Of kan je misschien nog ouderschapsverlof opnemen ofzo om de periode te overbruggen? :hug: