*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

he m’lena, ik dacht dat jij wel weer moest werken vandaag en mij misschien wel weer gespot zou hebben bij de y. vrouw. :wink:

Lekker vrij dus. Leuk je hier weer te zien.

En wel balen hoor je cyclus, geen cyclus is niks, maar zo vaak lijkt me ook geen pretje en ik heb die pil ook ooit gehad toen ik 18 was, ik had toen nergens last van verder, maar slikte de gewone pil gewoon door ook, verder reageert iedereen er anders op natuurlijk. Hoop dat het weer snel op de rit is :hug: (mag ik daaruit opmaken dat het weer goed gaat tussen jou en r?)

Tja en bij wijze van spreken zou ik nu 8 + 3 zijn, maar denk het niet hoor omdat ik dag 39 nog neg getest heb.

Welke dag zouden jullie trouwens als edlm pakken?

Op maandagavond spotte ik beetje bruin rood en was helemaal van de waps, dinsdagavond werd het wat meer en woensdag brak het echt goed door.

Dat laatste heb ik niet gezegt, en de gyn zei dan dus de dinsdag. Maar als ik nu de maandag aangeef heb ik een dag eerder verlof :silenced:

Aan de andere kant heb ik een vermoeden dat het termijn wel bijgesteld zal worden maar ja, je kan je ook maar ergens druk om maken he :lol:

Hoi meiden,

Wat een ontzettend gezellig geklets hier!!! Leuk al die verhalen weer te lezen.

Charissa, leuk even weer wat van je te horen. Doe maar gewoon waar jij je het beste bij voelt hoor. Kom je kletsen, gezellig. Wil je niet, dan begrijpen we dat ook hoor. :-

Wawa, wat geweldig dat alles er goed uitzag op de echo. Heb je nog een mooi plaatje gekregen die wij kunnen bewonderen?

Neemt de misselijkheid nog steeds af?

Femmie, meid wat geweldig te lezen hoe jij bezig bent met het zwanger zijn. Geniet er maar van meid want je bent het ECHT!!!

Joos, Jane en Patricia wat geweldig dat jullie nu misschien samen alles kunnen gaan delen.

Patricia, jij gaat dus zondag testen. Spannend hoor!!!

Jane, maandag gaat je spiraal er dus uit. Kan me best voorstellen dat je toch het idee hebt gekregen dat je de mk hebt gehad omdat kort daarvoor de spiraal was verwijderd maar ben het ook met verhaal van Femmie eens.

Volg je gevoel meid, dat is toch vaak het beste :-

Marije, jou vrije dagen zitten er weer op hè?! Wel weer zin om te werken?

Heb je een beetje van de vrije dagen kunnen genieten?

Bookimama, ik vind dat T al best heel wat kletst hoor. Tuurlijk kan het meer maar Luuk is helemaal geen kletser, dus ik vind het al heel wat. :wink: :mrgreen: Wat dat betreft was Nick heel anders. Die maakte op deze leeftijd al korte zinnetjes. Geweldig gewoon!!!

Hier net telefoon gehad van het laboratorium. Ze zijn een buisje bloed van mij kwijt dus de hele test kan weer over :evil: :evil: De gyn had ze gebeld waar de uitslag toch bleef en zo kwamen ze erachter. Hij wilde de afspraak voor de bespreking wel op de 20e laten staan dus het verzoek of ik zo snel mogelijk weer kon komen prikken. Ik baal er zo van, kan ik weeeeeeeeeeeeer heen. Ik zal mijn best volgende week eens doen. Maar vind echt niet leuk :evil:

:-*

he gatver tilly, moet ie weer over, maar kunnen ze dan wel de 20e bespreken? Dacht dat je bloed een tijd op kweek moest staan dat de uitslag daarom zo lang duurde. Jeej zeg, snap dat je pissed bent daarom. Vind dat ook wel heel erg slordig van het lab zeg.

Hoi Mamalena,

Jij dus lekker warrige cyslus. Inderdaad je wilt er niks meer mee maar echt makkelijk is het ook niet als het zo kort achter elkaar is en onregelmatig.

Hoe gaat het met jou mooie meiden. Kun je ons nog iets leuks over hen vertellen?

Femmie, als het goed is moet het wel kunnen hoor maar ik durf het niet te zeggen. Die andere testen hadden meer tijd nodig. We horen het wel.

:-*

:frowning: net die vrienden van ons gesproken, ze zaten nog in twijfelfase maar hebben vanavond de knoop doorgehakt. Het is echt over en uit. Moet zeggen dat het me meer doet dan ik had verwacht. We zijn gewoon een stel vrienden kwijt, tuurlijk wrs dat we ze nog wel afzonderlijk zullen blijven zien, maar we zullen nooit meer gezellig saampjes dingen doen :cry:

Net bijgelezen, maar kids roepen. Tot vanavond.

ja fem dat word inderdaad een andere vriendschap worden. Heb jij met beide evenveel? Moeilijk hoor.

M’lena zal vast wel door die pil komen. Ik heb hem ook ooit eens geslikt, weet er niets meer van heb ik geblokt :oops:

Maar het is bij jullie dus druk geweest tussen de lakens.

Hier nog een laag pitje :roll:

Ik vertelde vriend gisteren dat ik maandag een afspraak heb gemaakt hij vond het helemaal leuk hij zei dat hij er vrij zeker van is dat we weer een jongen krijgen. Waar hij die wijsheid nu weer vandaan heeft maar goed hij fantaseert wel lekker mee.

Joos jaaaaaaaaaa ook een banner. Gezellig hoor zo drie van die banners en twee mama banners helemaal leuk.

Patricia wat spannend zeg in dat clubje en wat leuk dat jullie samen gaan testen, moet ik me ook aanmelden :think: Joos heb jij dat gedaan? Jij wilde dat geloof ik niet toch?

Meiden bedankt voor de gerustellende woorden ik zie er maandag tegenop ik hoop niet dat ik ook een wandelende heb. Nee hij zit gewoon goed, maar ik vind onze ha gewoon stom.

Tilly wat een verhaal hoezo kwijt, pff daar word je toch helemaal :roll: van. Ik vraag me echt af hoe dat dan gaat. We hebben hier nog een kratje met buisjes bloed geen idee van wie die zijn, of van oh die heb ik perongelukt ergens laten liggen eens even denken…Nou ja vervelend genoeg. Fijn dat 20 wel doorgaat moeten ze er wat haast achter zetten dat is het minste wat ze kunnen doen.

Tot laters

liefs

Goedemorgen meiden,

Femmie, hier hebben we precies hetzelfde gehad met onze beste vrienden. Ze zijn gescheiden en sindsdien eigenlijk alleen nog contact met manliefs beste vriend. Mijn vriendin zie en spreek ik nauwelijks nog. Zij was helaas ook de oorzaak van de scheiding dus dat maakt het allemaal wat ingewikkelder.

Ik wil je even een hele dikke :hug: geven want het doet inderdaad heel veel met je. :-

Wawa, wat ontzettend leuk jou hier weer wat vaker te zien. Word er helemaal blij van!!! We zien je vanzelf wel weer verschijnen als je weer de gelegenheid hebt.

Geniet van je mannen.

Hoe is het met de rest. Vrij vandaag of moeten er ook een aantal werken?

Hier nu alleen met Luuk. Manlief is met Nick weg om een cadeautje voor moederdag te halen. Ik zou niet weten wat want wist zelf niks te verzinnen. Nu hoef ik ook echt niks te krijgen maar Nick wil graag wat voor mama hebben en manlief heeft tovh iets verzonnen geloof ik. We zullen wel zien.

Ik ga nog maar weer even wat in huis doen. Luuk zit lekker in de box dus ik heb de handen echt even vrij.

:-

HA lieverdjes!

Wawa, Kom nu pas weer even op kok, eindelijk mag ik openlijk blij voor je zijn!!! JE BENT ZWANGER, JE BENT ZWANGER,JE BENT ZWANGER!!! Zo daar zat ik al een paar weken op te broeden. :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove:

Verder vanavond of morgen even meer. Heb twee rot dagen achter de rug!

Komt erop neer dat Ar erg dwars ligt. :evil:

Vertel het later. Ga nu naar de markt, mezelf even trakteren op een grote bak olijven, verschillende kazen,bloemen, eten met veeeel vet en een bakkie op het terras! :oops: :mrgreen:

kus.

Hee Marije, je hebt er super lekker weer bij om jezelf eens lekker te verwennen. Je verdient het meid. Balen dat Ar moeilijk doet :hug:

Tilly, heb je nog wat leuks gedaan vandaag? Waardeloos dat die test over moet. Je zit toch op die uitslag te wachten. Er zal geen kwade wil achter zitten, maar het is wel vervelend.

Jane wat grappig dat jouw vriend denkt dat je weer een jongetje zal krijgen. A denkt juist een meisje dit keer. We zien wel, ik vind het wel leuk dat ze zo meeleven. Ik heb me wel aangemeld bij een stoppersclubje. Eerst schreef ik nog bij de januari-mama’s, maar die zijn privé gegaan. Ik wil me niet bij te veel topics aanmelden, ik kijk wel hoe goed ik het bij kan houden. Kom je ook bij de mei/juni-stoppers?

Femmie, zonde dat een vriendschap zo ten einde loopt. Wij hebben het helaas ook eens meegemaakt. Uiteindelijk hebben we eigenlijk met beide geen contact meer.

Ik ben best wel tas-o-fiel dus ik zeer benieuwd naar die nieuwe tas van jou!

Wawa, wat zei peuter toen je het goede nieuws vertelde? Of weet hij het nog niet?

Patricia, nog 1 nachtje :pray:

Mamalena, lees ik nu tussen de regels door dat het weer beter gaat tussen jullie?

Een cyclus van 19 dagen is wel erg kort hè. Ik hoop maar dat het door die pil kwam en dat het snel weer regelmatig is. :-*

Hoi!

Ook allemaal X faxto aan het kijken? Ik vond het eerste nummer van Lisa en de 2e van Rachel erg goed!

Balen joh van die test Tilly.

Verder even niet zo veel tijd, dus gewoon een dikke :hug: en :-* voor jullie.

Oh ja, ik ben ongesteld geworden… Jammer maar helaas. Het ergst vind ik niet dat ik niet zwanger ben, maar dat mijn cyclus ineens zo onregelmatig is.

Tot gauw!!

Sorry, ben X-factor aan het kijken en manlief haalt nu bitterballen bij de snackbar, dus heb nu ook geen tijd om bij te kletsen :oops: :oops: . Ben eindelijk niet meer zo misselijk en heb dus zooooooooooo’n zin ion bitterballen :roll: :oops: :oops:

Haha, lekker toch wawa. Eet smakelijk! :-*

Aahh Patricia wat Balen! :hug:

Was je cyclus vroeger ook zo onregelmatig?

En hoe zit dat nu met je medicatie?

Wawa geniet maar van je bitterballen meid :-*

@Joos wrote:

Aahh Patricia wat Balen! :hug:

Was je cyclus vroeger ook zo onregelmatig?

En hoe zit dat nu met je medicatie?

Wawa geniet maar van je bitterballen meid :-*

Nou, voor mijn mirena was het altijd netjes 28/29 dagen. Daarna verwijderd voor de zw van Nesrin en toen ook ook 28 dagen en de maand daarna zwanger. Dus het verbaast me nogal hoe het nu gaat.

Voor wat betreft mijn medicatie… Mijn arts heeft het ditmaal niet over een tijdslimiet van 3 maanden gehad. Ik heb natuurlijk ook vorige keer bewezen dat ik goed zonder kan. Maar, ervan uitgaande dat er ook nog een zwangerschap van 9 maanden moet volgen, mag het denk ik niet te lang gaan duren. Ik heb 9 juli weer een afspraak staan, of eerder als ik zwanger ben. Ik ben benieuwd.

Wawa, krijgen w enog een foto van jouw echo te zien?

Hoe smaken de bitterballen? :mrgreen:

ooh Patries dan ga ik extra hard voor je duimen dat je dan al zwanger mag zijn :pray: :hug:

Ja Wawa…WE WILLEN FOTO’s, DETAILS, DE HELE RATAPLAN!!!

Bitterballen waren heerlijk en ik duik nu mijn bedje in. :-*

Fijne moederdag allemaal. Lekker uitslapen en ontbijt op bed :inlove: :inlove:

Jaaaaa vrolijke moederdag!!

Dat ontbijtje krijg ik en heb er nu al zin in. Ik heb ook al een enorme bos bloemen gekregen :inlove:

En morgen nog een cadeautje van Juul!

Slaap lekkerrrrr

En... zijn jullie verwend? Ik wel! Heb een zelf gemaakt ontbijtje gekregen en versierde magneetjes voor op de koelkast! :inlove: