*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Nou als dat al schandalig is hier dan de mijne.

FEMMIE dubbel gefeliciteerd. :oops:

Ik zit helemaal hyper de pieper te wezen hier wat een enorme verassing zeg. wij hier helemaal balen over jouw cyclus groeit er verdorie gewoon een baby in jouw buik hahaha. Niet te geloven zeg wat een gelukstreffer.

Dus toch je wens uitgekomen Dana is nog geen één en je bent misschien al wel 10 weken.

En wawa meid wat heerlijk die banner. leuk dat jullie zo kort bij elkaar zitten, kunnen jullie straks gezellig genieten en mopperen over kwaaltjes. Helemaal goed.

Fem heb je een leuke verjaardag gehad?

Patricia voor jou ook even spannend, je weet maar nooit meid. ik draai de duimen hoor, ook omdat ik dat zo leuk vind. :wink:

en inderdaad nu is oktober wel erg ver weg ik voel de vlinders in mijn buik bij al die leuke berichten hier.

Charissa voel je vrij om je verhaal te doen voel je ook vrij om dat niet te doen voor jou een dikke :hug: succes met al waar je mee bezig bent.

b’mama owen heeft ook niet zo’n ruime woordenschat.

Tilly hier gaat het goed met mijn kereltje hoor. Bij jou ook alles goed? hoe is het met de kleine loper. Hij zal wel trots zijn dat hij nu ook kan stappen. Mooi hoor.

meiden ik ga een huilertje uit bed halen. Tot laten.

Haha jane, dat was een geintje natuurlijk he, we hebben allemaal ook nog een leven naast kok :wink: Maar bedankt en wat een verassing he dat is het zeker!

Hoe is het met jou?

Hier vanmorgen toch nog een test gedaan, ik was zo onzeker, nou hij spatte van de test af :mrgreen: deze keer de teststreep veeeeeeeeel dikker dan de controle streep.

Ow joh, ik sta op van de wc nadat die test klaar is, hoor ik PLONS! dus ik schrik me eigen een ongeluk, denk dat was het dan, heb een megastolsel verloren… Maar nee het was het wcblok wat in de wc donderde :doh: :lol:

Heb ook de test van voor start provera gevonden als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijkt zie je in de verte heel misschien een ietsie pietsie streepje, maar ik snap heel goed dat ik die toen niet gezien heb…

Nou dat was het testen dan voor mij, misschien over een ruime week nog bij mvm als ik me nog aan mag melden. Maar raar idee hoor, ik moet daar maar niet teveel bij stilstaan hoor dat het allemaal de laatste keer zou kunnen zijn geweest, ik moet maar gewoon lekker alles over me heen laten komen en genieten van het moment. :inlove:

OP NAAR DE 15e!!! :pray:

als ik nu dus de 17e pak dat ik nog neg testte en vanwege de vage streep daar dan 2 dagen bij optel (waarom 2? ja weet ik veel, denk dat ie 2 dagen later misschien wel wat meer opgelicht was ofzo) en dan uitga van een cyclus van 28 dgn dan zou ik de 27e dec uitgeteld zijn.

Jullie denken nu vast, sjonge jonge wat ben jij weer maf aan het doen, maar ja laat me maar haha ik ben gewoon lekker aan het gissen wanneer de uitgerekende datum is hihi, vind dit ook wel weer wat hebben hoor, lekker nog een verassing hoe ver ik nu ben.

Ook wel raar, ik stond gister voor een poster met tekeningen van de groei van beeb, maar ik wist niet of ik nu bij 5 of 8 wkn moest kijken :shifty: owwwwwwww ik ben zo benieuwd hoe ver ik dan ben!

Misschien krijgen we wel een kerstkindje :inlove:

Een kerts kindje :inlove: :inlove:

Nou en je doet niet gek hoor, ik ben pas gek weet je wat ik heb gedaan.

Ik had zo de kriebels gekregen van al dat goede nieuws dat ik de telefoon heb gepakt en de HA heb gebeld. maandag laat ik de spiraal weghalen en wel door de ha. Ik zie er super tegenop omdat ik het echt eikels vind daar op de ha post, maar een afspraak met de gyn duurt zeker nog een maand. Ik wil er ook voor gaaaaaaaaan :oops:

hihi

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk jane!!!

En de ha kan dat ook heel goed hoor, serieus zonder gekheid :-*

Hihi en weet vriend dat al ook?

Hé en weet je wat ik net dacht?

Mijn onderschrift zag er een maand geleden hetzelfde uit als die van jou nu “30” :wink: :mrgreen:

En hoe is het met owen, het verdriet weer te boven?

hihi een banner ik heb het te pakken hoor. Oh vriend wil allang, maar die wist dat ik er nog niet zo aan toe was, maar ik doe nog even rustig aan hoor. Ik had namelijk de vorige keer het gevoeld dat ik te snel zwanger werd na het verwijderen van spiraal en dat ik misschien daardoor een mk kreeg.

haha ik zie het :mrgreen: leuk die banner!

En zou dat ja? Ip zou het toch niet uit hoeven te maken met een spiraaltje? Of adviseren ze toch ff te wachten dan ook? Nou ik ben benieuwd hoor, wel een leuke spannende periode weer hier joh, leuk leuk leuk. :mrgreen:

joos, waarom ga jij eigenlijk niet ook aan de banner?

ben je trouwens nu weer regelmatig ongesteld? Want je geeft nog steeds bv toch?

Want anders hebben die groene streepjes weinig nut, kijk maar bij ons :wink: :inlove:

Ja ik ben regelmatig ongesteld ik geef nog maar twee keer bv en niet zoveel meer. en ik voel ook mijn ei soms springen dus dat zit wel goed. zit zo rond de 30 dagen soms zelfs 34.

Ik heb eigenlijk geen idee, maar toen bij die mk ging ik me dat wel afvragen of die spiraal misschien daar toch wat kapot maakt wat misschien even tijd nodig heeft. Ik heb geen hormoon spiraal, maar koper.

Joehoe Jane gaat er ook voor!! Gezellig!!

Mijn spiraal is ook door de ha verwijderd zonder problemen hoor! :-*

Femmie, nog maar een weekie!! :inlove:

hmm die geeft dus geen hormonen af die nog uit je lichaam moeten. En ip zou een spiraaltje de baarmoederwand niet mogen schaden, wellicht ietswat bij het uithalen, maar de baarmoeder is een van de best doorbloedde organen in het vrouwelijk lichaam dus zou een evt krasje zich heel rap herstellen.

Maar goed, dat neemt niet weg dat als jij het gevoel hebt dat het verband met elkaar zou kunnen hebben gehad, en je daarom nu nog ff wil wachten, je zeker gewoon je gevoel moet volgen hoor! :hug:

Ik ga maar eens wat doen, moet nog ontbijten enzo en dana zal zo wel weer wakker worden.

Fijne dag! :-*

En fem, niet stiekum in andere topics gluren he? :oops: :mrgreen: :wink:

@patricia26 wrote:

En fem, niet stiekum in andere topics gluren he? :oops: :mrgreen: :wink:

nee moet jij zeggen, januarimama spieker :stuck_out_tongue: :lol: :lol: :lol: :wink:

haha maar idd nog een weekie, poeh zo spannend vlgd week :shifty:

nou nu ben ik echt ff ontbijtje maken hoor

Whahahahaha :smiley:

Zal ik dan ook maar? :think:

Jane, ooh ik zag er ook zo tegen op om dat ding te laten verwijderen. Het viel alles mee gelukkig. Ondanks dat het ding aan de wandel was gegaan.

Binnen 5 minuten sta je weer op straat. Sterkte.

Die banner staat je goed hoor :thumbup: :dance:

Patricia, ga je op moederdag testen? Dat zou wel een gaaf moment voor een positieve test zijn! :pray:

Fem, keigaaf :wink:

Ik vind dat je je heel normaal gedraagd hoor haha Ik word helemaal vrolijk als ik jouw geklets lees.

Hoe is het met onze andere zwangere mama?

Ja Joos, jij ook!

Ja, inderdaad, we gaan met 3, o nee 2 meiden van de april stoppers zondag testen. 1 heeft gisteren en vandaag al :thumbup: getest. Er zijn er dus al 5 zwanger :shock:

jaa dat gaat rap zeg!

Ik ga voor je duimen hoor. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

jaaaaaaaaaaa leuk joos ook een banner :mrgreen:

Patricia, dat gaat zeker snel joh in die club, leuk hoor!

Het is gewoon een heel vruchtbare periode denk ik :wink:

Ik heb net een leuke nieuwe tas gescoord :dance: Eentje waar zelfs een vakje voor de tomtom in zit! Haha wist ik niet, kwam ik net pas achter toen ik hem aan het inladen was. Heb nu ook ruimte voor spulletjes voor dana in mijn tas, eindelijk, hoef ik niet elke keer met nog een tas of losse spullen te zeulen :dance:

En verder voel ik me vandaag een partij vaag. Ik voel me echt al de hele dag alsof ik bezopen ben. :silenced: Echt alles draait in mijn kop. Maar goed laten we het maar op zwangerschapskwaaltjes houden :mrgreen: Dan mag het van mij in alle hevigheid aanwezig zijn!

Wat een gezellig gekeuvel hier!

Wawa, wat leuk dat je nu ook een banner onder je berichten heb! Hoeven we niet meer geheimzinnig te doen. Hoe voel je je?

Fem, lekker zwanger ding! Haha, wat een rare tijd moet je doormaken. En geen idee hebben hoe ver je bent, gek hoor. Bij wijze van spreken dus al 10 weken?!? Jeetje…

Jane, you go girl! Misschien wel slim ja, om je lijf even de rust te geven na het verwijderen. Is je cyclus dan gewoon je eigen cyclus, of wordt die nu nog beïvloed door je spiraal? Denk het niet hè, omdat er geen hormonen in zitten.

Ik heb op het moment een cuclus waar geen touw meer aan vast te knopen is hoor. Al 2x 25 dagen en de laatste keer zelfs maar 19. Ik snap er geen drol meer van. Altijd heel regelmatig geweest en nu… 't is een zooitje. Moet er wel bij zeggen dat ik begin vorige maand een keer de morning after pil heb geslikt :oops: en toen zat er maar 2 weken tussen de ene en de andere ongi, maar dat snapte ik ook wel. In de bijsluiter staat dat je volgende cyclus dan weer normaal is. Niet dus…

Maargoed, dit terzijde. Ik doe er verder toch niks mee. 't Is alleen onhandig.

Maak effe een boterham. Hongerrrrr!!!