*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

ow na 4 wkn zou ik het helemaal gehad hebben :roll:

Nee ga niet veel speciaals doen. Vier het vanavond, zodat ik overdag gewoon de tijd aan dana en mezelf heb en niet heel de dag thuis hoef te zitten voor het geval er iemand komt. Vriend komt wrs wel eerder naar huis, das wel gezellig. Net beetje boodschappen gedaan en gegeten en dana ligt nu weer lekker in dromenland.

Tel echt de dagen af joh, lijkt nog zo ver weg vlgd week vrijdag. Ben echt nerveus deze ronde of alles wel goed is enzo :shifty:

Op een of andere manier kan ik het nog altijd niet bevatten en denk ik dat het dadelijk pas echt echt wordt als ik op de echo gezien heb dat ik zwanger ben :roll:

Ga komend weekend nog een test doen, heb hem toch liggen en moet op, dus komend weeken mag ik van mezelf precies tussen de vorige test en de echo in, maar eigenlijk vind ik het eng, wat nu als ie ineens negatief blijft??? (weet het die vorige was positiever dan positief maar toch :shifty: )

Hoi meiden,

Het gaat hier weer iets beter. De ergste dip gehad. Ik kom vanavond kletsen als ik me goed voel.

Even berichtje voor Femmie:

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag

O ja, wat betreft de echo. Als je op het moment van de echo minder dan 7 weken bent, dan heb je heel veel kans, dat je geen hartje ziet en dat ze je niet gerust kunnen stellen of het goed zit. Op zich is een vroege echo prettig, aan de andere kant kan het je ook heel erg onzeker maken. Bereid je hier wel op voor anders kun je je heel teleurgesteld voelen. Succes met wachten.

Femmie, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad tot nu toe en ook vanavond nog veel gezelligheid mag hebben. Je vierde het toch ook vanavond of heb ik dat nu net zelf verzonnen? :think: :oops:

:-*

Wawa, fijn dat je je weer iets beter voelt meis… :-* :hug:

Fem, leuke dag aant hebben?

Heb al een aantal onzekere berichtjes van je zien staan in topics… Meis, het komt echt allemaal goed! Probeer er een beetje vertrouwen in te hebben, al snap ik dat het allemaal zo onwerkelijk voor je moet zijn! Nog even en je ziet een prachtig wurmpje op het beeldscherm! :-* :inlove: :hug:

Ha meiden,

Ik kreeg weer eens geen berichten dat er gepost was hier. Onhà à à ndig!!

Maar ben er weer.

Fem, Hieperdepiep HOERAAAAAAAAA, proficiat, meid.

Zat me net te bedenken dat je dus bevallen bent en opnieuw zwanger bent geraakt op je 28ste. Heftig jaartje!

En ik snap je onzekerheid hoor. Ik moet zeggen dat ik ook meer onzeker was de tweede keer. Gek eigenlijk. Het leek ook wel of ik me er meer bewust van was hoe uniek een zs eigenlijk is,…en hoe kwetsbaar ook. Hoop voor je dat de dagen vliegen. Hoever ben je op de 15de?

Ik ga zo even koffie zetten en een telefoontje plegen en dan hoop ik vlug weer terug te zijn.

Goedemorgen allemaal. Hoe is het met iedereen?

Hoi Patricia,

Hier alles goed hoor. Ben druk met de kids en bezig in huis. Tijd voor reageren heb ik dus eigenlijk niet. :wink: :mrgreen:

Met jou ook alles goed. Lekker vrij of moet je later vandaag nog werken.

Oh ik moet wat kopen bij Nick dus ben er weer vandoor. :lol:

:-*

Meiden, ik kom vanmiddag rond half 5 hier even langs :-* :wink:

Wawa :wink: :-*

Tilly, ik moet vandaag om half 3 beginnen. Nesrin wel naar al naar het kdv, dus lekker paar uurtjes voor mezelf. En daar heb ik gebruik van gemaakt ook, ben net even lekker naar de zonnebank geweest 8)

De echo was goed :mrgreen: . Uitgerekende datum: 25 november.

Placenta moet met de 20 weken nog verder bekeken worden. Deze lag nu aan de achterkant redelijk ver naar onderen.

Wawa, banner staat prachtig zo :-

Femmie, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :-

Joos, je mag mij van het lijstje halen als je wilt op de 1e pagina :-*

Hier gaat alles redelijk, veel gebeurd in een korte periode en nog geen behoefte om uitgebreid te forummen :oops: sorry

@Charissa wrote:

Joos, je mag mij van het lijstje halen als je wilt op de 1e pagina :-

Hier gaat alles redelijk, veel gebeurd in een korte periode en nog geen behoefte om uitgebreid te forummen :oops: sorry

Meid, ik blijf het erg jammer vinden. Ik hoop, dat je over een tijdje meer behoefte voelt om hier te schrijven of via hyves :-

Wawa wat ben je al ver!! :dance: :mrgreen:

ow wawa wat goed!!! heerlijk meid, heb je het nu ook meteen al vertelt aan familie en vrienden dat de banner erop mag? :inlove:

En wat de placenta betreft, daar is de 20 weken echo oa ook voor he :wink: (en evt een 30 wkn echo…)

Thx voor de felicitaties meiden. :-*

Hier dubbele gevoelens, ben idd erg onzeker deze ronde en kan het gewoon echt niet bevatten. Soms denk ik echt dat ik gedroomd heb of ben ik bang dat die test om een of andere reden vals positief is uitgeslagen :shifty:

Maandag had ik echt mega kwaaltjes maar vanaf dinsdag amper, op extreem koud hebben na en vanochtend en gisteravond was ik plots een beetje misselijk :dance:

Tja raar he, maar daar ben ik dus blij mee want die kwaaltjes geven me dan toch weer wat meer vertrouwen :oops: al vraag ik me soms ook weer af of ik het me verbeeld :roll:

Nou ja goed, wellicht voor sommige van jullie herkenbare gevoelens, nog 1 weekje…

charissa blijf je hier wel meelezen en af en toe posten? :hug:

wawa thx ook voor de info van een echo voor de 7 wkn. Ik wist dat ook wel, maar de kans is best aanwezig dat ik laat mijn ei heb gehad en daardoor dus nog vrij pril zwanger ben en dus idd geen kloppend hartje te zien is. Ow ik hoop het wel, anders is het wel helemaal een zenuwtijd, want dan wordt het de vraag of ik minder ver ben of dat het niet goed is :shifty:

Lieve Femke, Sorry dat ik gisteren niet gereageerd heb :oops: Ik was zo moe toen ik thuis kwam, ben op de bank in slaap gevallen.

Nog van harte gefeliciteerd meid. En geniet maar van dat kleine cadeautje in je buik. :inlove:

Ik ben om 5 uur 's ochtends geboren. Toen ik jarig was dacht ik niet om die tijd aan mijn geboorte :mrgreen:

Wawa, jaaaaaaaa nu kunnen we hier ook lekker over jouw beeb praten!

Wat ben je al lekker ver zeg! Kan je het al goed zien? :inlove:

Charissa, ik zal je van het lijstje halen. Jammer hoor, maar ik respecteer je keuze. Voor mijn gevoel hoor je er nog wel bij hoor. :-*

Patricia, ooh heerlijk, al lekker bijbruinen! Tijd voor jezelf is ook wel nodig zo af en toe vind ik.

Tilly, heb jij nog vakantie? Wij zijn woensdag weer begonnen.

Aaaarrrccchhhhhhh hoektandjes zijn niet leuk!!! Julian heeft nu bijna zijn hele gebitje, de laatste onderhoektandjes komen nu door. Hij heeft echt nog nooit zoveel last van doorkomende tandjes gehad als bij deze.

Arme schat.

oeps, wel een groot plaatje hè :mrgreen:

@femmie wrote:

wawa thx ook voor de info van een echo voor de 7 wkn. Ik wist dat ook wel, maar de kans is best aanwezig dat ik laat mijn ei heb gehad en daardoor dus nog vrij pril zwanger ben en dus idd geen kloppend hartje te zien is. Ow ik hoop het wel, anders is het wel helemaal een zenuwtijd, want dan wordt het de vraag of ik minder ver ben of dat het niet goed is :shifty:

Dat had ik dus bij dreumes en daarom wilde ik dit keer niet te vroeg een echo. Ik heb echt in de stress gezeten :-*

Ik ga zo het lijstje aanpassen.

Charissa gaat eraf, de zwangerschap van Wawa komt er op…verder nog iets?

joos :naughty: schandalig die late felicitatie, maar vooruit tis dat het plaatje zo groot is daarmee heb je het goed gemaakt :lol: :lol: :lol:

He bah die hoektandjes, hoop dat ie snel geen last meer heeft. Gebruik je van dat verdovende spul of werkt dat niet?

Ow en mag het lijsjte wat groter? :pray:

wawa ja joh dat snap ik dat je dan mega stress hebt. Tja ik weet het niet he, voor het zelfde geldt ben ik 9 en halve week al vlgd week vrijdag :shifty: