*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Ja precies haha, het is net of ik zelf zwanger ben haha

Wie weet :wink: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hahaha, geef mezelf weinig kans hoor deze maand, maar wie weet indd :wink:

En jij? Gaan jullie er deze ronde weer voor?

Volgende ronde. Mijn ei was afgelopen week toen we bij mijn ouders waren.

Hier ook helemaal in de wolken door het bericht van Femmie. Vind het helemaal geweldig!!!

:-*

Meiden, het gaat hier weer spannend worden met die klussers!!! LEUK! :dance:

Fem, je zit ook heel de dag in mijn hoofd! Heb je al gebeld?

Joos, jullie gaan er ook al weer bijna voor!!! :inlove: Hoe is het met Juul verder? Is zijn piemeltje goed genezen?

Jij bent ook meer gaan werken hè? Hoe gaat dat?

Partricia, zou het raak kunnen zijn? Kom nou echt helemaal weer in die spannings sfeer! :mrgreen: Heb trouwens mooie foto’s gezien van Nesrin.

Zelfs als ze boos kijkt is het een knapperd! :inlove:

Tilly, je mannetje loopt! :inlove: Is het voor jou nu ook heel de dag rennen geblazen?

Je vroeg hoe het hier ging… Gaat meestal wel goed. Af en toe zie ik het allemaal even niet meer zitten en ben ik vooral heel kwaad, maar dat zal nog wel een tijdje blijven.

B’mama, ik vind het zo’n mooi idee van je om zo’n vlindertuintje voor je mam te maken. Dikke knuffen voor jullie in deze moeilijke tijd. :-* :hug:

Gaat het met je jongens wel goed allemaal?

Jane, hoe ist met jou allemaal? Gingen jullie nou ook binnenkort weer aan de klus?

:think:

Charissa, heb weer leuke foto’s van jou en Loïs gezien, weet alleen niet meer waar… geloof Hyves. :think: :mrgreen:

Hoe gaat het verder met jou? Hoe is het contact met T nu?

Wawa, lieve schat, hoop dat het snel beter mag gaan met je… Denk vaak aan je… :-*

M’lena, hoe is het met jou en je heerlijke meiden?

Ga weer even verder in het huis. Tyme ligt te slapen en Jes is even bij een vriendinnetje spelen, kan dus even mijn gang gaan. :mrgreen:

Heb ook even 3 foto’s van Jesse’s kinderfeestje op het SF gezet.

Femmie, heb je al gebeld? en hoe heb je vannacht geslapen ? hihi

Marije, kan me goed voorstellen dat je nog gemende emoties enzo hebt. :hug:

Hoe gaat het verder met je 2 mooie mannetjes?

heeft tyme ook een tik? T wel die moet altijd knuffelen als ie moe is met iets. eerst was het altijd een bh :roll: nou nog wel maar hij wil nou meestal een dop van een pen of zo op zijn pink. We vonden het al raar dat elke keer die dop van die pen af was :lol: en zoeken ligt hij op de bank met die dop op z’n pink. maar hij doet dat regelmatig, ach ja het is geen scherpe dop of een kleintje dus hij kan zich niet echt stoten ofzo.

Joos, oh spannend dalijk voor jullie ook dus.

Moet wel zeggen dat ondanks dat het hier echt wel bij onze 2 knullen blijft, het wel soms ff realiteit is dat ik die streep op een test nooit meer zal krijgen. oh baby’s zijn ook zo lief. maar dat blijft denk ik altijd wel. Weet dat we de juiste keus hebben gemaakt dus ik geniet gewoon van jullie in de speciale periode :inlove:

Ow meiden, wat gezellig dat jullie samen met mij op die roze wolk zitten :inlove: Echt zo leuk hoe jullie meeleven!!! Echt helemaal geweldig :inlove: wordt er helemaal blij van :inlove:

Nou ik heb dus gebeld. Ik het verhaal gedaan, mag ik 26 mei komen :?

Dus ik zeg helemaal teleurgesteld “dan pas? Dan ben ik al ruim over de 10 weken…” Ze ging kijken en nou vooruit dan mocht ik de 15e wel langskomen. Nog niet helemaal wat ik voor ogen had, maar goed het is al vlgd week vrijdag en beter dan de 26e.

Heb aangegeven dat ik me echt zorgen maakte om de provera. Ze zou het na gaan vragen en me terugbellen. Heb zelf om 3 uur nog eens gebeld en toen wisten ze me te vertellen dat de gyn had gezegt “nee, kan geen kwaad” nou ik weet hoe hij dat zegt, hij is recht voor zijn raap dus hier kan ik wat mee. Dat stelt me mega gerust.

Verder nog wel wat zenuwen hoor, heb afgelopen weken alles gedaan wat ik mezelf bij dana verboden had, koffie, alcohol, kattenbak en tuin… Nja vanaf nu gaan we opletten dus! Vind het wel spannend hoor allemaal, weet niet, maar heb deze ronde toch echt zoiets eerst de echo gezien te willen hebben. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Alhoewel… mijn lijf heeft het helemaal te pakken, misselijkheid, kortademingheid, hartkloppingen en oververmoeidheid :roll: maar toch gek, het is zo anders dan bij dana! Maar laat maar lekker gebeuren, dan heb ik iig vertrouwen dat het nog altijd zo is :mrgreen:

Maak me ook wel een beetje zorgen over mijn werk. Want daar kan ik zomaar open tbc treffen, wil dat ook echt wel gaan vragen hoe daar mee om te moeten gaan :shifty:

Had trouwens ook gevraagd of ik anders dagelijks mag bellen of er misschien een plekje vrijgebleven is, maar ze zaten zo ramvol zei ze, dat had geen nut. Nou dan hebben we maar gewoon geduld dus :angel:

Verder net met poes naar de dierendokter gegaan. Hij heeft stress… Nou en nu hebben we een verdamper meegekregen, die zou een rustgevend dampje uitademen. Kan geen kwaad voor beeb en geloof ik het of niet IK HEB MIJN POESJE WEER TERUG!!! :dance: :dance: :dance:

Och het beestje zit weer meteen lekker in zijn vel, me zoveel waard!

De arts wist overigens wel te vertellen dat ik de pillen die hij krijgt, nu moet mijden. Wel fijn dat ik die info dan ook even meepik.

joos nou ik denk dat ons pap en schoonmoeder het nog best speciaal zouden vinden hoor als beeb hun verjaardag uitkiest, tja heb het toch niet voor het kiezen, komt zoals het komt he.

tilly :lol: ik dacht ook echt …huh… toen ik die streep zag komen :lol:

Tja en vakantie, ik ken meer mensen die dan even moeten aclimatiseren. :wink: Toch een fijne vakantie :-

patricia owwwwwwwww ja idd, de laatste zullen de eerste zijn, ik doe dat gezegde wel zo ongeveer een beetje eer aan he! :mrgreen:

En ik gaf mezelf ook weinig kans hoor, dus zo zie je maar, zeg nooit nooit!

marije wat lekker jij ook vrij. En leuk je hier weer terug te zien meis :-

booki ik heb heerlijk geslapen vanacht. Gister toen we naar bed gingen zei ik tegen vriend, joh wie had dit gedacht, gister hadden we nog geen benul en nu ineens :inlove:

Ow en die test, daar zeg je me wat, hier misschien ook alles alweer voor de laatste keer, we weten het niet 2 of 3. Ik ga gewoon komende week nog eens een test doen om gewoon weer een streep te krijgen :pray:

alhoewel, nu denk ik daar aan en denk ik, ja wat nu als ie dan ineens uitblijft? Mennnn ben zo onzeker deze keer :shifty:

Ow meiden, ik vind het zo raar nog altijd, was echt zo in de overtuiging dat we het ei gemist hadden!!! Kan het echt nog allemaal niet bevatten. Voel me echt onbevlekt ontvangen of hoe noem je dat??? :lol: :lol: :lol:

Femmie, gelukkig kan het slikken van de provera geen kwaad. Wel balen dat je pas volgende week vrijdag terecht kunt, al is het best snel. Niet snel genoeg voor jou natuurlijk :-*

En van dat je poes weer lekker terug is. Waar was ze eigenlijk?

en Dana weet het dus al, gelukkig kan ze nog niks verklappen voor jullie dan. Zou wat zijn op je verjaardag kleine dana zegt baby en wijst naar de buik :lol:

Marije, leuke foto’s. zo te zien konden ze zich wel lekker vermaken daar.

En het gebak zag er ook wel lekker uit :drool:

@bookimama wrote:

Zou wat zijn op je verjaardag kleine dana zegt baby en wijst naar de buik :lol:

:lol: :lol: :lol: nou als dat zou zijn dan mag ze van mij!!! Hihi dat zou toch een prachtige manier zijn het te vertellen he!

Poes was niet weg maar had stress dus was zichzelf niet meer, dus in die zin heb ik hem weer terug :wink:

Bij jou alles goed?

leuke foto’s marije!

Middag!

B’mama, wat grappig van die tik van T! :lol: T.yme heeft nu ook wel dingen die erg in trek zijn. Hij loopt eigenlijk heel de dag met mijn sleutelbos rond en probeert dan elke keer weer een sleutelgat te vinden… Dit wil natuurlijk op zijn hoogte nog niet echt lukken, dus hij neemt ook wel genoegen met kiertjes etc. :lol: Verder zijn handkusjes leuk.O ja, met een tas rondlopen en dan heel hard Daahaaag roepen is natuurlijk echt helemaal het einde. :mrgreen:

Ik merk zoiezo wel dat hij op dit moment heel erg aan het “groeien” is in zijn doen en laten, er komen steeds meer doelgerichte woorden uit dat kleine mondje!

Daahaaag=dag

klaaa=klaar

paapuh=slapen

Nanaan= eten ( dat is dan weer afgeleid van banaan en tja waarom niet gebruiken voor al het eten…):mrgreen:

Hij slaapt de laatste tijd wel weer twee keer op een dag. Zal er allemaal wel mee te maken hebben.

Heeft T al echt woordjes, of gooit hij er al hele zinnen uit?

Met Jesse gaat het ondanks die nare periode toch wel erg goed gelukkig. Vroeg het laatst aan zijn juf en die vond ook dat hij er “goed” onder was.

Verder hebben we laatst een gesprek gehad n.a.v de kleuter citotoets, hij gaat na de zomervakantie natuurlijk al naar groep 3! :shock: Hij had samen met nog een ander kindje de hoogste score van de klas( een AA) alleen de laatste vraag had hij fout. :lol: Ben best zenuwachtig voor die nieuwe periode, is het ineens echt zo’n grote jongen… :shifty:

Hoe is het met D op de kindergarden?

Femmie, 15 mei dus… :shifty: Oh meis wat spannend allemaal!!! Fijn dat die Provera verder geen schade kan hebben veroorzaakt!

Fijn dat het met poes ook weer wat beter gaat. Jij bent ook echt een dierenvriend hè, vind je altijd zo liefdevol over je beestjes praten. :-*

Oooh! ben nu alweer zo benieuwd naar je eerste foto’s van de buik ( met mooi lingerie setje) 8) En de eertse echo’s! :inlove:

Marije, T zegt nog niet zoveel. Hij begrijpt meer dan dat ie praat.

mama= heel de dag door overal :inlove:

daddy= heel soms, hij is meestal ook mama

nana=banana

drinkie= dorst

poopoo= vieze luier

yummy= bv

lof wu= love you :inlove:

nigh = night night

en dat was het wel zo’n beetje.

Slapen doet hij minder overdag. eerst 2 uur smiddags en nou 1 uur met geluk.

en D doet het heel goed hij zit nog op preschool meeste uit zijn klasje nou gaan in sept naar kindergarten. moeten ze 5 zijn voor 1 sept.

D is er wel klaar voor qua niveau maar mentaal nog niet, nog te vlug afgeleid en gevoelig met bepaalde dingen. Maar alfabet en zo ligt hij voor de meeste 5 jarigen in zijn klas. Hij weet ook alle letters te vinden op het keyboard om met opa te typen op msn enzo. Gelukkig is zijn beste vriendje ook nog geen 5 in sept dus die blijven bij elkaar in de klas. En het leuke is dat dat vriendje 2 jongere broertjes heeft en die zitten allebei bij T in de opvang tijdens de dinsdag les. Gaat kei goed allemaal met elkaar. Gaan ook samen op baseball van de zomer.

En die mama van die jongens doet mij altijd erg aan jou denken, beetje zelfde postuur en gezicht 8)

he meiden,

wat heerlijk al die kletsmajoortjes hier!!! Weten jullie wat dana zegt? MAMA!!! :inlove:

Nou kan ik nog niet echt opmaken of ze mij ermee bedoeld, maar ze zegt het zo overluid en duidelijk :inlove:

En dana heeft vandaag een nyntjemobile telefoon gekregen. Owwwwwww zo geweldig, je moet haar zien stralen als ik de telefoon bij mijn oor hou en zeg “Dana??? ja die is thuis, ik zal haar even geven” En dan de telefoon bij haar oortje en dan glundert ze van oor tot oor en weet je wat nog meer? Ze begint dan ook echt te kletsen!!! Heb het een paar keer geprobeerd, en elke keer dat ik de telefoon aan haar gaf, begon ze te brabbelen :inlove:

Wat heerlijk toch die kids he.

marije fijn dat jesse het toch goed doet op dit moment. En wat een knappert heb je toch, zo goed dat ie scoort op school.

hier vandaag een zenuwdagje. Had niet de symptomen van gister dus begon ik te zenuwpezen of alles nog wel goed was. Ow wat een onzekere tijd zeg, met dana had ik dat helemaal niet. Maar goed vind het toch wel weer leuk ook om mee te maken dat het allemaal zo onverwacht en spontaan is :smiley:

He meiden, over 1 minuut ben ik 29 :shifty:

Maar goed daarom niet dit berichtje, ik heb dit jaar voor het eerst dat ik denk “jee nu weet ik pas echt wat ons mam zoveel jaar geleden doormaakte” is echt raar joh! Hadden jullie dat ook op jullie 1e verjaardag na de bevaling?

nu dus kwam ik er 29 jr geleden uit!!!

:clap: :clap: :clap: voor mijn mama!!!

breekt in

Femmie gefeliciteerd met je verjaardag!!

breekt uit

thx snips!!! :mrgreen:

Fijne dag Fem!!!

Gefeliciteerd femmie!!! :dance:

Fijn joh dat je de 15e al voor een echo mag. Voor jou kan het niet snel genoeg gaan natuurlijk hahaha…

En nee, ik had dat niet op mijn 1e verjaardag na de bevalling… maar toen was Nesrin ook pa 4 weken…

Veel plezier vandaag. Gaan jullie nog wat doen??

:-*