Waaaaaaaaaaaaaaaaa FEM GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERDDDDDDD :inlove:
Ik zit hier helemaal hyper de pieper te stuiteren zeg!! Wat geweldig!! :-*
:inlove: Dikke kus en knuffel voor jou,R en Dana!!
:inlove:
Sorry meiden, ik ben net thuis en moest even snel op dit goede bericht reageren. Ga nu even teruglezen en op de rest reageren!
En wat een VETTE streep zeg, je kunt er echt niet omheen!!
Oh, ik vind het zóó superleuk!! Wat een geweldig nieuws!!
@Joos wrote:
Sorry meiden, ik ben net thuis en moest even snel op dit goede bericht reageren. Ga nu even teruglezen en op de rest reageren!
Sorry?!?!?
Fem, nogmaals, wat een geweldig nieuws! Ook gefeliciteerd van A.
Wat was de reactie van R?
Ben benieuwd wanneer je je echo krijgt, en ga hard duimen dat de provera geen schade heeft aangericht.
Marije en Charissa, fijn jullie even te zien. :inlove:
Wawa, sterkte meid. :-* Ik hoop jou ook snel weer meer te zien.
Jane, verschrikkelijke beelden hè. Ik was bij mijn ouders. We zaten te wachten totdat Julian wakker zou worden en dan naar de dierentuin te gaan. Net even de tv aangezet omdat ik benieuwd was naar de kleding van de koningin en de prinsessen. Het was zo onwerkelijk om het live te zien gebeuren…
Bij jou kriebelt het dus ook, hou je het nog vol tot oktober?
Patricia, ik hoop dat jij snel de volgende bent met goed nieuws meid. Ik gun het je van harte.
Tilly, yessss wat goed van Luuk!! Nu kan jij ook lekker gaan rennen :mrgreen: Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat hè, met dat mannetje, ondanks zijn moeilijke start.
Booki :hug: Het tuintje wordt vast prachtig.
Klinkt goed dat park, en nu de dagen aftellen hè!
Mamalena, :hug: jeetje, jij moet je moeder ook al lang missen.
Enneuh, proost
Wij zijn net terug van een paar dagen bij mijn ouders. A ging mijn vader en broer helpen met klussen aan het huis. We willen niet dat mijn vader de ladder of het dak op gaat. Een paar jaar terug is hij eraf gevallen en dat willen we niet nog eens meemaken (hij durft volgens mij ook niet zo goed meer). Het was gelukkig heerlijk weer dus Julian kon lekker buitenspelen. We zijn nog een dag naar de dierentuin geweest, en bij Mirretje in Groningen.
Huh?? Eigenlijk geen KOK tijd maar om dit goede nieuws kon ik niet heen!!
Femmie gefeliciteerd!!!
Wat een mega leuke verrassing!! Ik krijg er tranen in mijn ogen van!! Owww ben zo blij voor je meid! Zie je nou wel dat jet het zelluf kan :mrgreen:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ik hoop, dat je snel een echo mag krijgen.
:-*
Femmie,
Dat is nou is een leuke verassing toch :inlove: Wat zei R?
oh ik ben zooooo blij voor je, hehe weet nog dat je de test had van Dana.
En ik zou ook bellen en gewoon vragen over de provera.
Joos, ah ik zou ook niet meer willen dan dat hij op een ladder zou klimmen. Wel lief dat A zo mee helpt.
En jij lekker genoten buiten, heerlijk toch.
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Zo is de stand van mijn gezicht vandaag :inlove:
We liepen toenstraks door de babydump en dacht, vlgs mij staat het met koeienletters op mijn voorhoofd :lol:
Ik wordt ook helemaal blij als ik jullie reacties lees ook, zoooooooo leuk.
Ben vanmorgen echt op een roze wolk gegooid gewoon,echt heerlijk dit.
Mamalena, ik ben het volkomen met je eens. Dan te bedenken dat wij de maand december nog even wilde laten gaan, vanwege de feestdagen en alle verjaardagen. We hebben gewoon niets gericht geklust, wel plezier gehad dat blijkt wel, met het idee, mocht het zo zijn dan heeft het zo moeten zijn. Maar ik had echt het idee dat we er volledig omheen gegaan waren en vandaar ook mijn overtuiging dat ik niet zwanger zou zijn.
Zo bizar, vorige keer dagelijks een moetje en nu gewoon zo helemaal spontaan.
Ik dacht vanmorgen, ik heb nog 2 testen met exp. 05/2009 dus ach, doe maar dan kan ik de gyn nog concreter vertellen over negatieve testen. Ik zat echt :shock: :shock: :shock: op de wc, heb een paar minuten wezenloos naar die test zitten staren en dacht dus ook, dit is een megavette streep, hier kan ik echt niet omheen. Ik kon het gewoon echt niet geloven. Ben weer terug in bed gaan liggen. En zei, “weet je wat?” “je bent ongesteld geworden,” was zijn reactie.“nee, ik ben zwanger” zei ik. :inlove: was de reactie van mijn vriend. Hij is ook helemaal in de wolken al de hele dag. Ook hij had het niet verwacht. We hebben dana uit bed gehaald die begon wakker te worden en het haar vertelt. Die snapt er natuurlijk niets van, maar goed. Ze mocht het toch als eerste weten :mrgreen: en natuurlijk moet ze haar mondje houden :lol:
Nou ja goed, tuurlijk moeten we nu toch eerst een echo nog afwachten, maar een hoop lichamelijke symptomen van afgelopen dagen vallen nu volledig op zijn plek. Maar toch is het ook raar, ik kan het nog niet bevatten, lichamelijk ook zo anders dan bij dana, toen had ik mega gevoelige borsten en nu helemaal niet, af en toe een steek, maar ben nu wel echt mega energieloos, hoef maar dana te verschonen en sta te hijgen als een paard.
Booki, ik moest idd ook denken aan de keer dat ik van dana positief testte. We waren er toen op zo’n andere manier mee bezig. Ik zei vandaag ook tegen vriend dat ik het wel jammer vind de eerste weken niet geweten te hebben, maar het is ook wel weer leuk dat het nu spannend is en we geen benul hebben van de uitgerekende datum.
En idd helemaal zellufffffff. Vriend zei ook dat ie vond dat ik er zo negatief in had gestaan deze keer, maar dat is zelfbescherming geweest, ik was zo bang voor teleurstellingen dat ik me volledig ingesteld had op het volledige traject.
Wat de provera betreft, ik denk/hoop dat het wel meevalt allemaal. Het is een progesteronpil, en progesteron heb je in de tweede helft van de cyclus om het baarmoederslijm zo te maken dat een innestelling mogelijk is, maar goed ik ga morgen bellen met mijn vraag en voor een echo afspraak, hoop zoooooooooooooo dat ik komende week al mag ik kan niet wachten ben echt miss ongeduld op dit moment :oops:
joos jij lekker weekend gehad dus, lekker joh. En hoe is het met de kids van mir? En je hebt het lijstje aangepast, leuk!!! :mrgreen:
Ik ben helemaal hyper de pieper… :oops:
Nou ik moet hier in huis aan de gang, opruimen, ben woensdag jarig, moet het huis dan wel wat toonbaar hebben en het is er nogal bij ingeschoten afgelopen weken.
Haha ga jij woensdag dan maar je best doen om je mond te houden :mrgreen:
Gewoon helemaal zelf zwanger geworden :dance:
Wij dachten hetzelfde bij Julian, als het zo is, dan moet het zo zijn. Uiteindelijk is meneer nog 2 weken te laat geboren, dus dan zijn de feestdagen ook al weer even voorbij. Ik vond het eigenlijk wel leuk om na de kerstboom enzo de kamer wat op te fleuren met verjaardagslingers.
Met mirretje en de kids is het goed hoor. Dat wil zeggen, Thomas en Suzanne doen het prima. Sofie is helaas vaak ziek. Ze moet heel veel overgeven en drinkt en plast dan ook niet goed. Ze zijn al bij de kinderarts geweest, maar echt veel kwam daar niet uit. Ze lijkt wel een koemelkallergie te hebben, dus krijgt ze een aangepast dieet.
Afgelopen zaterdag was ze ook heel timide.
vlgs mijn eigen berekening ben ik tussen 15/12 en 01/01 uitgerekend, ben zo enorm benieuwd wat de termijnecho gaat zeggen
Wat een mooi uitzicht heeft Dana :inlove:
http://www.youtube.com/watch?v=DEkK4lo5rZg :lol: :lol: :lol:
Haha, ja ik vind het zo gaaf voor haar ook, dana is zo in haar doen met andere kids dat vind ze geweldig en fascinerend.
En ik kan woe heel goed mijn mondje houden hoor, ben heel goed in geheimen
21 dec is een prachtige datum!
ja das zeker een mooie datum, precies tussen de verjaardagen in :lol:
owwwwwwwwwww joh je wil niet weten, naast de feestdagen hebben we hier 9 verjaardagen die maand waarvan 4 familie en de rest buren en vrienden en ons pap en schoonmoeder nog eens op dezelfde dag!
als ik hetzelfde draag als bij dana, uitgaande van de ldlm en dan 2 dgn overtijd zit ik dus op ons pap en schoonmoeders verjaardag :shifty:
Dat wordt dus een groot feest die dag :mrgreen:
Femmiw, wauw gefeliciteerd meid!!! Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!
Ik kwam hier even spieken en zag ineens in het onderschrift ZWANGER staan. Ik dacht echt…huh…en ben snel gaan lezen.
Meid ik ben zo blij voor jullie!! Hoop dat je snel terecht kunt voor een echo. Maar wat ontzettend gaaf zeg, ben er helemaal vrolijk van. :mrgreen: :dance:
Hier even erg moe, geen idee hoe of waarom. Niet zwanger iig hoor :mrgreen: Komt misschien wel door de vakantie, daar moet ik altijd erg aan wennen. Mis dan de structuur en heb tegelijk ook tijd om een beetje bij te komen en uit te rusten. Dit uitrusten is dan vooral 's avonds want overdag met de jongens komt het daar natuurlijk niet van.
Joos, ik las dat je naar de dierentuin bent geweest. Wat vond Julian ervan? Of had je dat al gezegd. :oops: :think: Ik heb zo snel gelezen omdat ik alles van Femmie wilde weten en vraag me nu stiekem af of ik de rest wel goed heb gelezen.
Mamalena en Bookimama, voor jullie nog een dikke :hug:
Bookimama, ik hoop dat het tuintje voor je moeder mooi mag worden meid. :-
Wawa, hoop zo dat je snel een beetje op mag knappen meid.
Ben je wel in staat om te werken? Of is het ook bij jullie nog vakantie?
Patricia, bij jou dus geen duidelijkheid over je cyclus. Dat is jammer. Het is zo fijn om een beetje te kunnen bekijken waar je precies zit en wat je dus zou kunnen verwachten. Hoop dat je snel wat meer weet.
Charissa, fijn je hier weer even snel te hebben gezien.
Jane, jij dus weer druk geweest meid. Wil het leren en huiswerk maken een beetje vlotten? Lijkt me niet niks hoor om dan 's avonds en op je vrije dagen te moeten leren.
Hoe gaat het met jullie mooie mannetje? Alles goed met hem?
Marije, met jou ook alles goed meid? Hou je je hoofd een beetje boven water meid?
Uhm…weet het echt even niet meer dus laat het hier bij.
Sorry wanneer ik iemand ben vergeten. :oops:
:-
Stel mijn bezoekje toch even uit naar morgen, ben MOE!
Heb toch heerlijk vakantie t/m donderdag, dus van schrijven komt het wel.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dag meiden en zwangere FEM!
Fem hoe is het? :inlove: Moet je hele tijd aan je denken… Weet je nog dat we een tijdje geleden zeiden, de laatste zullen de eerste zijn? :inlove:
Hoe is het met de rest?
:-*
hahaha Patricia, ik heb hetzelfde! Moet de hele tijd aan Fem denken :inlove:
Volgens mij zitten we allemaal op een roze wolk hier :mrgreen: