M’lena, booki, :hug: :kaars:
Allemaal een fijne koninginnedag!!
:-*
Tjonge, wat een rare koninginnedag!! Ik ben er echt wel beduusd van.
We hebben er op zich best een leuke dag van gemaakt, hoor. Maar de beelden die ik vanavond weer op het nieuws zag…Daar word ik toch echt niet blij van.
Hoe was jullie dag?
Ga nu lekker slapen. Heb weer aan de neut gezeten met een vriendin. Jullie moeten onderhand wel denken dat ik een verkapte alcoholiste ben ofzo. Haha! Valt echt wel mee hoor.
Truzte!
Nou inderdaad, was een bizar nieuws he? Je zal er net lopen met je kinderwagen zeg… Brrrr…
Waar is iedereen??
ik ben hier, kom altijd wat later. tja krijg je he als je achter loopt hehe.
ja heb het ook gelezen/gezien, zeer triest allemaal van gister.
m’lena, aan wat voor neut heb je gezeten dan?
wat zijn jullie plannen voor het weekend?
hier niet zo veel, beetje poetsen en hopelijk naar buiten met de jongens.
Ben al wel begonnen met wat gras weghalen en zo voor het tuintje dus dat doen we maar lekker op ons gemak. D vind het heerlijk te helpen :inlove: en T tja die ligt dan meestal op bed voor middag dutje als ik bezig ben in de tuin en hem niet in de gaten kan houden.
wonen in een doodlopende straat gelukkig maar ja ze zijn zo snel he die kleintjes.
He meiden,
joos dat wist ik idd van charissa, maar vroeg me af of ze nog meelas, maar zal wel niet dan…
jane ik vind het zo knap van je dat je nu weet te investeren voor later, ik zou dat ook wel willen, maar ook weer niet, ben te onzeker dat ik niet zeker weet of het echt nut heeft enz…
En ben je met owen de vrijmarkt opgegaan? :shock:
(ik heb altijd al een hekel aan dat soort druktes, laat staan met een kinderwagen :roll: )
grasmat nou dat gaat helaas toch niet lukken, we moeten de plek waar het gras gaat komen nog met een 6 cm ophogen ongeveer, dus zaaien en bijzaaien heeft geen nut. Dat ophogen kan pas als de schutting staat, zodat de schutting dan het hoogteverschil tussen de tuin van ons en de buren op kan vangen. Maar goed nieuws, als het goed is komt ie over anderhalve week! :dance:
Dat van die graszoden is wel een goed idee, maar we hebben ook een hele goede band met de andere buren, daar staat nu de haag, maar we kunnen nog wel de tuin in en dan kan dana daar spelen op het gras en op de schommel, vinden hun ook helemaal geweldig :inlove:
bookimama ik heb aan je gedacht meis :hug: Hoe is het nu met je, gaat het een beetje?
En dat klinkt wel lekker waar je heen gaat.
Ow en dat klinkt mooi van je tuintje joh. Mooi roze plantjes dus voor de vlinders, wat een mooie en goede combi! En die rode roos. Ga je ze in een hartjesvorm planten of hoe wil je het gaan doen? En dan een mooie steen erbij, erg mooi hoor!
patricia ik zou dag 15 moeten voor de samenlevingstest maar… dag 1 breekt nog altijd niet aan, snap er geen bal meer van, ik ga maandag het zkh maar weer eens bellen…
Ow meid toch en een onregelmatige cyclus en niets op te maken uit je afscheiding. Ik herken het helemaal. Ik weet nog dat jullie het er 2 jaar terug allemaal over hadden, en ik dacht, waar hebben jullie het over, kon er geen koek en ei van maken, maar ja nu weten we dus waarom…
Hoop dat je snel maar weer op orde bent, kan die myrena nog enige nawerking hebben zoals de pil?
tilly wat goed man van luuk
En hoe gaat het nu? Heel de dag achter hem aanrennen? :lol:
mamalena he bah meid, jij ook al zon gedenkwaardige dag. Wel mooi dat je dat met je zus kan delen. En wat een bizar idee idd dat je haar straks al even lang moet missen als dat ze op deze aardbol heeft mogen zijn :hug:
marije, wawa hoe is het met jullie meiden?
Hier gaat het verder wel zijn gangetje, al moet ik zeggen dat er veel aan mijn hoofd heb op dit moment.
De tuin vreet energie,
ons pap moet overmogen weer voor een ecv, hoop zo dat het nu eens mag blijven werken, ze zeggen wel dat het allemaal weinig voorstelt, maar ik blijf het eng vinden zo’n behandeling bij je hart
mijn ongi blijft uit ondanks de provera, ga maandag dus maar weer de gyn bellen, ik snap er nu echt niets meer van, ik heb zondag mijn laatste pil gehad en nog altijd niets
en onze beste vrienden zijn uit elkaar
Ik vind het zo moeilijk, we hebben met beide een goede band, ik wil neutraal blijven, maar ze het liefst beinvloeden bij elkaar te blijven, maar toch ook eerlijk zijn, maar ben dan weer bang ze te beinvloeden en weet ook niet wat ze tegen ons zeggen wat ze wel of niet tegen elkaar zeggen enz… Ze hebben elkaar een paar weekjes eerder leren kennen dan mijn vriend en ik, het was altijd zo gezellig met hun
owwwwwwwwww ik zit net bij de maandmama’s te kijken, damn het kriebelt wel heeeeeeeeeeeeel erg hier hoor :roll:
IK WIL OOK WEER!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Jeetje fem :hug: Geen ongi te bekennen dus. Balen.
Ik ga over een dag of 10 testen, heb weinig hoop hoor, maar ben wel benieuwd. Bij de april stoppers zijn er al 4 zwanger! :shock:
Balen die situatie van jullie vrienden. Moeilijk om ermee om te gaan. Het is natuurlijk vaak wel zo, dat er al problemen watren voordat jullie ervan wisten, en dat er dus eigenlijk niets meer te redden valt.
Wat een verhaal heb je getypt zeg! Heb ik even geen fut voor…
Hoe is het met de rest? Wawa, ik denk aan je.
hihi, ja was weer eventjes niet geweest dus vandaar
en die problemen, die zagen wij wel. Die zie ik bij velen stellen, dan denk ik, poeh dat ze daar tegen kunnen zo met elkaar om te gaan, dat zou ik echt niet trekken en als het dan fout gaat denk ik, tja niet verwonderlijk. Maar ja, al zo lang bij elkaar dan ga je er toch inmiddels maar vanuit dat men voor elkaar gekozen heeft en die mindere dingen voor lief neemt of daar geen problemen mee heeft. Iedereen is anders en dat is maar goed ook, wrs vinden andere stellen in mijn relatie ook wel dingen die ze niks vinden die ik niet zie…
En jij over 10 dgn testen, tja je moet ergens vanuit gaan op een gegeven moment. Voel jij je eisprong? Want dan kan je daar een beetje op bouwen… Duim iig heel hard voor je hoor :-*
Nee, ik kan mijn ei niet voelen, helaas. Voige cyclus was 32, dat was de langste tot nu toe. Ben nu dus maar uitgegaan van 30 dagen. We zien het wel.
ow das lastig meid, nou hopen we maar het beste van.
En alweer 4 zwanger in het andere clubje. Das rap zeg.
hey meiden ik ook weer,
Wat een verdrietig toeval b’mama en m’lena. Ik heb met traantjes mee gelezen. Niet eerlijk dat moeders zo vroeg overlijden. meiden :hug:
B’mama word vast een erg mooi vlindertuintje.
Femmie dat zal wel even schrikken zijn jee na zoveel jaar uit elkaar.
patricia spotse meid en jee al drie zwanger dat gaat rap daar. Is het een leuk clubje?
Ik ben ook erg geschrokken van apeldoorn die beelden staan ook hier op het netvlies. Ook die beelden van die dader met dat bebloede hoofd kwamen gisteren wel even binnen dat had van mij niet zo gehoeven. Zaten nog met kind op schoot bah.
wawa hoe is het met je.
Tilly yeaaaaaaaah
luuk loopt geweldig hoor :dance: :dance:
femmie hier ook kriebels hoor, 7 mei heb je die afsrpaak toch?
Meiden ik moet aan mijn huiswerk en daarna een verjaardag. weekend vliegt weer voorbij.
Liefs allemaal
Meiden, sorry, dat ik niet reageer op jullie verhalen.
Het gaat hier weer even minder.
Hopelijk gaat het snel beter.
Liefs,
Wawa :-*

jane, ik heb amper wat meegekregen van het gebeuren in apeldoorn, we waren in de tuin bezig en hoorde het via de buurvrouw, maar niets via het nieuws gehoord of gezien. Gelukkig ook maar als ik jou verhaal zo hoor.
7 mei, ja wie weet dat ik dan mag :inlove: ik heb nog geen afspraak staan, ik kon 7 mei voor tel afspraak maar dat had ik afgehouden, nu ga ik morgen smeken voor heeeeeeeeeeeel snel een echo!!!
Succes met huishouden en veel plezier met de verjaardag.
wawa, doe het rustig meis, hoop echt dat je je snel weer beter voelt :-*
Even toelichting op vorige post: Ik heb getest 2 dgn overtijd, toen neg. daarna een week later, weer negatief, toen gestart met die provera om het op te wekken, maar niets nada noppes dus. Ik las gister online alleen maar berichten over dat het uit kan blijven door zwangerschap. Ik had nog 2 testen liggen die deze maand verlopen en dacht, ach toe maar ze moeten toch op. Ik stond echt mega perplex toen na 2 sec. die streep verscheen! Ik had dit echt totaal niet verwacht, voel me ook zo anders dan bij dana en maak me meteen ook zorgen omdat ik die provera gebruikt heb Hoop dus ow zo snel terecht te kunnen bij de gyn voor mijn vragen en een echo
Ik ga morgen meteen bellen maar owwwwwwwwwwwwwww meiden, een droom komt uit hier!!! :inlove: :inlove: :inlove:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ben zo blij voor je!!!!!
:mrgreen: Hoi meiden,ben er weer!
Kom vanavond even… :-*
@femmie wrote:
Lieverd, wat enorm fijn om te lezen. Bel gewoon het ziekenhuis en stel je vraag van Provera :-* :-*
Wauw Fem, wat een verrassing!!! Ik duim voor je, heel veel en hard, dat die Provera verder niks uitmaakt. Vast niet. Deze zs heeft zo moeten zijn als het ondanks alle verwachtingen gewoon gebeurt.