Goeienacht allemaal,
Ben weggeweest dus vandaar een beetje laat…
Kreeg ook geen bericht dat hier gepost was dus ik was er effe niet. Vreemd hoor.
Effe kort:
Fem, Clematis verliest z’n blad in de winter. Maar is echt de moeite waard voor de zomer. Heb er 2.
Wawa, :hug: Hoop dat je je snel beter voelt, lieverd.
Patries, wat een leuk boos meisje heb jij! haha!
Ik ga morgen effe kijken op wie ik nog meer wilde reageren, maar dat weet ik nu niet meer uit m’n hoofd.
Ga lekker slapen nu. Toedeloe!!
Lekker geslapen allemaal??
Hebben jullie eigenlijk al plannen voor koninginnedag?
Ik ben dit jaar voor het eerst sinds jaren weer eens vrij…
Gisteren was trouwens onze trouwdag. 2 jaar alweer! :shock:
Marije even niet gezien, alles goed meid??
:-*
Hoi meiden,
Wil even snel laten weten dat ik gewoon meelees hoor!! Heb het weer eens druk met van alles en nog wat dus reageren lukt even niet zo goed.
Hoop snel weer bij te kletsen.
Wawa, voor jou een dikke :hug:
Gaat hier iets beter -> als je meer wilt weten, PB me dan even en ik stuur standaar PB-tje terug. Dank je wel voor al jullie medeleven :-*
Wawa, PB is onderweg.
Nesrin heeft voor het eerst sinds dagen weer goed geslapen, en wij dus ook, alleen heeft ze nu 40,1 koorts…
Meiden ik moet mijn inbox nog openen dus ben niet helemaal op de hoogte.
B’mama leuk dat je er weer wat vaker bent. Gezellig. Wat vliegt de tijd zeg alweer een jaar geleden. Succes deze periode.
Femmie die tuin wordt prachtig laurier haag mooi hoor en hier ook clematis echt een bloemen zee. ik heb hem gecombineerd met rozen en witte druif. Alles verliest in de winter blad.
M’lena dat was al de tweede nacht wakker. balen zeg dat je er zo’n last van hebt. snif snif.
he femmie mag je die stoeren donkere mannen ook nog eens onderzoeken bofkont haha.
joos ja ik werk 32 uur, maar meestal ga ik later naar huis die uurtjes tel ik er bij op en dan zit ik rond de 34 a 36 uur straks na de reorganisatie wordt het rustiger en kan ik makkelijker op tijd naar huis. dan school komt er nog bij ik krijg daarvoor 8 uur, maar wel drie uur reistijd erbij en dan nog zo’n 4 uur huiswerk per week. Huiswerk krijg ik er niet bij dus dan zit ik per week toch al wel snel rond de 38 a 40 uur per week. Ik probeer wel elke week drie dagen tuis te zijn.
Hoe is het gegaan je eerste weekje? viel het zwaar?
patricia 2 jaar getrouwd alweer wat vliegt de tijd zeg.
Ik hoop dat owen tot z’n 16 smiddags slaapt haha.
meiden liefs en tot snel
voor alle drukke een :-*
Patricia, hoe is het nou met Nesrin? hopelijk is ze niet ziek. Wel fijn dat je lekker geslapen had. En nog gefeli met jullie 2 jarig huwelijk. Gaat best snel he. ik volgende maand 6 jaar.
Jane, Zo jij hebt ook een drukke week. hoelang moet je nog naar school?
En hoe is het met owen? praat hij al ?
Joos, ja ik heb hier cars en junglebook, pipi langkous, dora, 3 dvd van sinterklaas. Ik kan alleen gekopieerde hier kijken. orginele uit nl werken niet.
Gister had D een verjaardags feestje van zijn klasgenoot dus ben ik maar met T gaan shoppen en uit eten in de tussentijd. Had een rode roos plant gekocht (ons mam d’r lievelings plant) en potjes en kruiden dus ga ik maar wat bieslook en parsley (weet zo niet wat dat is in nl) en selderij.
Uit eten was wel leuk maar meneertje T vond het interesanter om de mensen om ons heen te amuseren en te bewonderen dan te eten :inlove: Hij lachtte zo lief naar iedereen. ach ja gelukkig is het hier normaal dat je je overgebleven eten mee naar huis neemt als je wilt.
Booki, wat leuk dat die t zo iedereen weet te vermaken, is het zon charmeur :mrgreen:
prasley is peterselie Is dat dan voor je vlindertuin, komen daar vlinders op af of ga je daar ook nog voor shoppen. Heavy periode zo voor je hoor, heel confronterend allemaal lijkt me. Veel sterkte :hug:
Jane, ow jij hebt dus ook clematis, ik vond hem helemaal mooi, wil hem gaan combineren met een winterharde, zal wel de hedera worden die woekert hier toch, hoef ik hem niet meer weg te halen heel de tijd…
wawa, fijn dat het weer ietswat beter met je gaat, hopelijk hou je die stijgende lijn vast :-
tilly, tot snel :-
patricia, geen idee wat wij gaan doen met koninginnedag. Ik zie het niet zitten om met een kinderwagen over een drukke markt te gaan slenteren. Hoop dat we die dag van ons terras kunnen gaan genieten :mrgreen: En wat ga jij doen?
mamalena, had je ook een leuke avond gehad waar je heen geweest was?
joos, ik zit op dit moment ook niet bij de pakken neer hoor, ik had me al voorbereid. Verder moet ik eerlijk zeggen dat de tuin echt een erg goede afleiding is op dit moment, ben er niet echt mee bezig. Ben eergister zelfs mijn provera vergeten :doh:
marije, hoe is het met je meis?
charissa, lees jij hier ook nog mee of ben je ff voor onbepaalde tijd vertrokken?
Zo, de laurier zit erin :dance: Heerlijk, zo in een ochtendje is ineens de tuin weer in opbouw. Dat is toch wel heerlijk om te zien.
Morgen komt de tegelzetter :dance:
Er zit schot in de zaak!!!
Nou hoorde we gister wel dat de schutting wrs 6 wkn gaat duren :? Das wel balen want het gras willen we pas inzaaien als alles staat en dan is het geen zaaiseizoen meer dus gaan we deze zomer geen grasmat voor dana meer hebben ben ik bang.
Ow en dana is toch de meest geweldige baby van heeeeeeeel de wereld!!! Die vind gewoon alles goed en laat alles maar gebeuren. Wij bezig met die laurier, zij in de tuin in het campingbed aan het spelen en te bestuderen hoe wij bezig zijn en dat vind ze gewoon allemaal geweldig, die vermaakt zich zo goed en vind het leven zo heerlijk!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Heb weer fotos in sf geplaatst van onze haag!
Jane, jee dan heb jij echt een drukke week zeg! Dan voel ik me wel een aansteller, maar 4 dagen achter elkaar viel me wel een beetje tegen. Misschien kwam het doordat ik veel moest invallen (op het laatste moment).
Ik heb nu vakantie, tijd om achterstallig werk in huis weg te werken.
Booki, T is dus een echte charmeur :inlove: Heeft hij thuis zijn eten wel op gegeten?
Femmie, die haag ziet er goed uit! Charissa nam even wat afstand van het forum. http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3581199&highlight=#3581199
nou ik mopper ook hoor als ik vier dagen achter elkaar moet werken vooral aan het begin van de reeks haha. Tsja ik heb echt een drukke week, maar ik wil in de teokomst gewoon een leuke baan en moet daarvoor nu even investeren en doorbijten.
b’mama nee owen praat nog niet zo, wat woordjes papa mama auto miauw oma po en lala van de t’tubbies en dat soort dingen. Hij is motorisch wel echt ver kan dopjes ergen vanaf en weer op draaien hij helpt mee met aankleden voetjes ins schoentjes met een lepel eten.
Heerlijk zo’n chameur bij je haha dan heb je wel bekijks he. Succes met je vlindertuin, maak er een mooi plekje van. :-
femmie wauw meid dat gaat super goed. ik begrijp alleen niet waarom je niet nu al wilt zaaien als je straks met de schutting wat schade krijgt zaai je gewoon bij. Ik heb bij mijn vorige tuin gezaaid en in deze tuin legde ik graszoden en daar konden we meteen van genieten. Dat is niet zo heel duur. Ik heb toen ook op marktplaats gekeken omdat mensen restanten gratis weggeven dan kun je bijvoorbeeld een klein stukje doen voor Dana.
wawa :- :-* :-*
Joos geniet van je vakantie en ja als je zo begint op je werk met invallen en overleven dan heb je natuurlijk het gevoel dat je twee keer zo hard werkt. geniet van je vakantie.
Patricia heerlijk dat Nesrin weer beter slaapt daar wordt iedereen vrolijker van.
P en ik gaan weer voor het eerst sinds jaren naa de vrijmarkt in utrecht. Moet wel even oppas regelen of ik neem hem mee ik twijfel een beetje. en dan de dag zelf hier in het stadje over de markt struinen en met mijn kleine mannetje showen. Helemaal zin in. Ik ben heerlijk vrij hoef deze week alleen dinsdag en woensdag te werken en vrijdag nacht :dance: :dance:
meiden ik ga weer verder liefs
Geniet maar van je vrije dagen!
Over motoriek gesproken…ik zie Owen nog zo dat klimnet op klimmen :mrgreen:
Jane, oh dus owen praat ook niet echt. T ook niet wat losse woordjes net als owen. Maar motoriek dus ook veel verder. ach ja elk kind zijn/haar ding op hun tijd toch. Maar zou soms toch wel willen dat ik wist wat ie nou bedoelde hoor. hij probeert het wel duidelijk te maken en meestal begrijp ik wel wat ie wil maar juist de keren dat ik het niet snap is beetje lastig voor hem natuurlijk en frustrerend.
hoe is het verder met de rest?
net paar daagjes weg geboekt voor in mei.
Hoi meiden!!
Booki, sterkte in deze periode. Time flies!
Waar gaan jullie naartoe volgende maand??
Femmie, klinkt heerlijk hoor zo’n tuin. En ik zou indd doen wat Jane zegt, later bijzaaien of grasmatten halen/kopen.
Fem, wanneer moeten jullei nou voor de samenlevingstest??
Hier nog niet echt plannen voor 30 april. O. opperde om naar Amsterdam te gaan. Lijt me erg leuk, maar ik denk te druk met de kinderwagen…
Jane, drukke weken heb jij hoor! Ik hier gemiddeld 32-34 uur.
Nesrin is goed ziek geweest. Dat verklaart ws ook waaromj ze zo slecht sliep die dagen ervoor. Nu gaat het gelukkig alweer stukken beter.
Verder gaat alles hier zijn gangetje. Ik probeer mijn ei te spotten (en benutten), maar omdat mijn cyclus niet zo regelmatig was de laatste tijd heb ik geen idee wannee rhij komt, kan ook niets uit mijn afscheiding opmaken.
Bij de maart/april stoppers zijn trouwens al 3 zwangere! :shock:
Ik ga weer ff wat doen hier in huis, moet om 5 uur werken.
Hoi meiden,
Eventjes snel hoor want ben eten aan het koken maar…
Het is officieel, Luuk loopt!!!
Hij deed dit natuurlijk al wel maar ging ook nog geregeld kruipen. Net kwam hij me gewoon tegemoet lopen op het kdv en hier thuis loopt hij ook overal naar toe i.p.v. het ‘gemakkelijke’ en ‘snelle’ kruipen te kiezen!!!
Ik is trots :inlove: :inlove: :inlove:
Ga nu snel verder met het eten.
Gefeliciteerd Tilly!! :dance:
En eet smakelijk. :-*
oh Tilly wat fijn dat hij los loopt, :dance:
wawa, hopelijk gaat het nog steeds wat beter :-*
patricia, wij gaan naar een staat verderop. is een stadje met allemaal waterpark resorts( 3 uur rijden ofzo). great wolf en dan in kun je klikken op wisconsin dells.
wij hebben de kamer met de wolf den. hopelijk vinden de jongens dat wel leuk een eigen stekkie. Elke avond is er in de lobby iemand die verhaal voorleest voor het naar bed gaan bij haardvuur, om kwart over 8 geloof ik.
had gister plantjes gehaald voor ons mam d’r tuintje maar is beter als we die pas over 2 weken planten dus ik hou me daar maar aan. zijn wel allemaal roze plantjes die vlinders aantrekken en ik heb 1 roos (rood) die in het midden komt. of ik haal er nog een roos bij en dan aan de 2 uiteinde dat weet ik nog niet. had ook een tegel gevonden voor erin met een tekst dat ze in onze gedachten is en altijd in ons hart. ze hadden ook bankjes met teksten erg mooi maar wel duur. dus we zullen even moeten wachten met het maken.
vandaag al een jaar geleden had de wekker gezet voor half 5 (daar 11:30) vannacht toen wat het precies een jaar geleden …
B’mama, ik vraag me af of ik me dat vorig jaar ook gerealiseerd heb, maar vandaag is het 29 jaar geleden dat ook mijn mama is overleden. (Om half 5 's morgens…maar dan wel NL-tijd.)
Sterkte ermee meid. :hug: Geloof me, het slijt nooit, maar het went wel. Ik kan inmiddels leven met het idee, maar kan er evengoed nog van volschieten hoor.
m’lena, dus jou moeder is op dezelfde dag als ons mam overleden?
:hug: afgelopen jaar is wel snel gegaan zeg. soms kan ik wel gerust foto’s kijken en zo maar soms ook echt niet dan is het te veel. denk dat het altijd wel blijft.
en pooh zeg 29 jaar al, erg sneu dat jij niet langer van je mams hebt kunnen genieten :-*
Ja, lange tijd al hè. Besefte vandaag dat ze over 8 jaar net zo lang dood is als dat ze geleefd heeft. Da’s helemáál raar om te bedenken…
En m’n ouders zijn ook op 29 april getrouwd.
Ga zo effe m’n zus bellen. Doen we ook meestal op zo’n dag als vandaag.
oh dat is helemaal naar zeg op de trouwdag. Daar zaten wij ook aan te denken vorig jaar. want ons pap en mam zijn 14 mei getrouwd en ik 11 mei dus we hoopten toen ook dat het niet op een van die dagen zou gebeuren… oh wat klinkt dat naar maar je weet wel wat ik bedoel toch…
hoe is het met de rest?
net D op gegeven voor zomer sport (bal sporten, slagbal en zo, hij moet ook zo’n handschoen hebben om de bal te vangen) hij kijkt er zo naar uit.